Wat wil/voel ik nou?

15-12-2008 17:24 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 1.5 jaar heb ik een jongen in mijn leven onder de noemer; goede vriend.

Ik bel elke dag met hem, ik zie hem ongeveer 2 a 3x in de week, als we elkaar zien dan zoenen we ook met elkaar en soms meer.

ik weet dat ik het niet leuk vind als hij mij laat denken (of vrienden van hem) mij laten denken dat hij een ander leuk vindt.

Ze laten me dat denken juist om te testen hoe leuk ik hem vind.

Afgelopen zaterdag naar verjaardagsfeest van zijn broer gegaan, ik ben meeeeeer dan welkom in de familie. Ben met zijn broers en aanhang wezen stappen en ik wou gewoon steeds hem aanraken en zoenen en lief doen.

Samenwonen is iets wat me fijn lijkt omdat ik bij hem mezelf kan zijn en ik weet dat er geen problemen zullen zijn.

Maar ik weet niet of ik met hem wil samenwonen om hem. Die kriebels heb ik iig nooit gehad.

Ik weet gewoon niet wat ik moet.

Elke keer als we het erover hebben of we serieus moeten gaan of niet en ik krijg dan een sms met lieve woordjes dan vind ik dat ineens 'vies' en denk getver houd op.

Ik weet nu niet wat ik moet doen.

Heb ik die kriebels niet en nooit gehad omdat het langzaam is gegroeid en nu houden van is, of is het niet de juiste voor mij?Zijn schoonzus zei op het feest dat iedereen kan zien hoe leuk we elkaar vinden....ik merk het zelf van mezelf alleen niet zo. Behalve dat ik bij hem wil zijn..Maar ik ken uit vorige relaties die kriebels, die heb ik nu niet
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Als ik het goed begrijp zijn jullie geen stel, maar denk je wel over samenwonen met hem?

Maar als ik het zo lees ben je niet gek op hem, want je vind het vies als hij wat liefs zegt en je hebt geen kriebels...

Dus... gewoon goede vrienden blijven zou ik zeggen!
ik zou zeker niet gaan samenwonen met hem als je hem alleen maar af en toe wil zoenen.....en vervolgens denkt ''getver, kleffe hap, stoppen hiermee''. Mij lijkt het dat samenwonen een te grpte druk op de vriendschap zet en is het dat wel waard? Ik zou zeggen lekker op jezelf blijven wonen, en rustig aan doen, niks doen waar je niet achter staat en vanzelf zien waar het schip strandt.
Huh? Ik snap niet waar je over twijfelt, dit klinkt gewoon als een relatie. En wat bedoel je met die kriebels, de lust-op-het-eerste-gezicht kriebels? Dat is niet gek dat je die niet hebt, jullie basis is namelijk vriendschap dus het hele uitgangspunt is anders. Mooi toch? Niet twijfelen, geniet er gewoon van!
Misschien ben ik onduidelijk: ik heb een relatie van 4 jaar gehad met iemand die mij de grond helemaal in boorde, ik mocht niets van hem en ik zei op alles ja en amen. Ik heb sindsdien nooit meer iemand leuk gevonden op de manier dat ik vlinder in mijn buik had. Ik ben zelf heel bang dat ik een soort van bindingsangst heb.

Ik wil hem heel graag zien en zoenen en slaap ook graag bij hem. Maar wanneer het officieel wordt dan word ik bang en vind ik het ineens vies.

Ik ben 24 en hij is 31
Twijfel is 'nee'.
quote:Rosylla schreef op 15 december 2008 @ 17:38:

Huh? Ik snap niet waar je over twijfelt, dit klinkt gewoon als een relatie. En wat bedoel je met die kriebels, de lust-op-het-eerste-gezicht kriebels? Dat is niet gek dat je die niet hebt, jullie basis is namelijk vriendschap dus het hele uitgangspunt is anders. Mooi toch? Niet twijfelen, geniet er gewoon van!

PRECIES. Eigenlijk hebben hij en ik al een relatie alleen niet onder die noemer. Elke keer wanneer die noemer valt dan vind ik het eng. Maar de gedachte aan een ons alleen op de wereld vind ik fantastisch, maar ik weet dat we niet alleen op de wereld zijn. Hij heeft familie en ik ook en we hebben vrienden, dat soort dingen maken het eng voor mij.

Ik vind het heel mooi wat je zegt; de basis is vriendschap, want dat is denk ik wat het is. Daardoor is die lust-liefde op t eerste gezicht niet aanwezig
Je zei dat je een relatie hebt gehad met iemand die je onderdrukte. Mogelijk vond je dat reuze sexy, een macho man wiens wil wet is en een vrouw wil kleineren, en zie je een lieve vriend, die echt van je houdt daarom niet als sexy. Dat is een gevoel wat diep verankerd in je geest kan zitten maar wat niet loont en je alleen maar degradeert.

Ik zou toch gaan voor die nieuwe vriend en die andere gevoelens weganalyseren want ze zullen je nooit geluk brengen.
quote:Parnell schreef op 15 december 2008 @ 17:40:

Twijfel is 'nee'.mee eens! En daar is ook een leuk liedje over: voila!
ben ik nu alweer op het Yes forum?
quote:Carlice schreef op 15 december 2008 @ 19:00:

ben ik nu alweer op het Yes forum?Ik vind dat hier toch geen terechte opmerking hoor. Wat doet je dit zeggen?
Ik snap niet helemaal waar die opmerking op slaat maar goed.

Iedereen bedankt voor de reacties.

Ik merk aan mezelf dat ik het er totaal niet mee eens ben met de mensen die zeggen van nee niet doen, dat is voor mij al teken genoeg dat ik echt gek op hem ben. Ook al zijn die kriebels er niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven