wat zoekt een vrouw in een man

26-12-2007 08:54 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wat jullie vrouwen zoeken in een man... Aan wat voor eigenschappen moet een man voldoen? en is uiterlijk belangrijk voor jullie???Waar knappen jullie van af..? Stel jullie staan op een datingsite... reageren jullie ook op mannen die gescheiden zijn , kinderen hebben, net uit een relatie komen... kaal zijn... uuuuuh.. etc?Kortom: Hoe selecteren jullie op een leuke man?

wat een vragen... hahahaha ... weer een leuke discussie...
Uiterlijk;

Absoluut een goed verzorgd uiterlijk!

De man waar ik voor val heeft voor mij een bep uitstraling, iets wat ervoor zorgt dat die lichamelijke chemie enorm is. Kan zo niet benoemen waar die uitstraling precies op gebaseerd is want dat hangt ook meer samen met het gevoel wat iemand mij dan geeft. Bovendien val ik op verschillende types...niet perse alleen maar blond ofzo. Zou een tikkeltje arrogant over kunnen komen maar het absoluut niet zijn! Niet kaal, geen snor of baard

Verder;

Communicatiefvaardig, beschikbaar/bereikbaar, intelligent, sociaal,

gedreven, temperamentvol, direct, zelfverzekerd, spiritueel, affiniteit met kids/dieren, empathisch, sexueel op dezelfde level zitten, geen claimers, ja-knikkers, liefst anders dan ik want er valt nog wat te leren, openminded, geborgenheid, trouw, zichzelf kunnen zijn, accepteren en respecteren.

Ik zoek eigenlijk een man die heel simpelweg iets bij me raakt, een gevoel.
Humor blijft voor mij het allerbelangrijkst! Uiterlijk is niet zo interessant.
Ik dacht altijd te weten op wat voor type ik zou vallen....nou niet dus.

Ik ben van het ene uiterste naar het andere gegaan haha.

Ik val op de combi van meerdere dingetjes. Attent,geduldig,hardwerkend,verzorgd en idd communicatie is heel belangrijk. En of die man nou groen of bruin is zal me worst wezen.

Ik vind lange mannen wel aantrekkelijk maar als de mijne 10 cm korter zou zijn hield ik net zoveel van hem hoor.In ieder geval een ECHTE vent die kan doordouwen en niet miept bij een druppelende neus.....
Oja en kinderen welkom...zoiezo is het op mijn leeftijd normaal dat een ieder bagage meedraagt en dat is voor mij geen punt mits hij niet komt aanzetten met een doos vol ellende die ik dan ff mag opknappen;-)

Maar goed, ik ben heel gelukkig met mijn lange lieve kinderloze man hahaha
ik heb zo'n hekel aan twijfelaars... beeeeeeeeeeeh!
Hoi Muis, ik heb zo'n twijfelaar in de aanbieding................
Hij moet van me houden, dat is het belangrijkste.

Uiterlijk:

goede hygiene, even lang of liefst iets langer dan mij, pretoogjes, lieve lach.

Echte uiterlijke kenmerken kan ik niet opnoemen, dat verschild per man. En bovendien val ik op het karakter en dan ga ik het uiterlijk vanzelf leuker vinden.

Innerlijk:

humor, zelfstandig, lief, niet jaloers, respectvol, sociaal, openminded, beetje ondeugend, iets kinds in zich hebben, sterk, mij kunnen beschermen, intelligent, creatief, communicatief.

Ik heb al die dingen in mijn vriend gevonden
quote:Donkeyshot schreef op 27 december 2007 @ 18:43:

"let me sleep on it; I'll give you an answer in the morning ..."

daar kom je als vent dus niet meer mee weg

Ik zou het persoonlijk wel stoer vinden als vrouwen wat vaker zouden durven zeggen:

"ik vind je haske leuk en met sex wil ik nog efkes wachten.

Tot we meer zeker zijn wat we allebei willen. Nog preciezer: tot we weten dat we kiezen voor elkaar met uitsluiting van anderen"

Verduveld, daar is mijn man dus ook als een blok voor gevallen! Ik had niet door dat dat the secret of my succes was.

Ik heb hem wel gevonden via een datingsite en mijn eisen waren:

- geen kinderen (die wil ik zelf ook niet)

- niet roken

- gevoel voor humor

- eerlijkheid

- voor zichzelf kunnen zorgen

- van reizen houden

- er emotioneel kunnen zijn voor een vrouw

Hij heeft dit allemaal en nog veel meer. Het enige wat ik jammer vind, is dat 'ie niet kan koken! Maar hij is er wel weer erg goed in om me mee uit eten te nemen.

Mijn man wilde graag een humoristische, eigenwijze, zelfstandige, zorgzame vrouw. Niet roker en houdend van het goede leven. Daar kon ik wel aan voldoen. En dat ik goed kan koken was een extra bonus.
Een man moet mannelijk zijn, niet als in type bouwvakker of hells angel maar gewoon, goed verzorgd, met een eigen leven en ambities.

Uiterlijk; tjaaaa, smaken verschillen maar doe mij maar donker haar en donkere ogen. Sex appeal eeeerrrug belangrijk, volgens mij krijgen mensen (dus ook mannen) dat als ze tevreden met zichzelf zijn. Ja, dat is het denk ik, iemand die tevreden met zichzelf is...
[quote]Moondancer schreef op 28 december 2007 @ 15:37:

En jij moet ook van hem houden, toch?

quote:Zamirah schreef op 28 december 2007 @ 17:00:

[quote]Moondancer schreef op 28 december 2007 @ 15:37:

En jij moet ook van hem houden, toch?

Och jah... vooruit dan maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven