wat zoekt een vrouw in een man

26-12-2007 08:54 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wat jullie vrouwen zoeken in een man... Aan wat voor eigenschappen moet een man voldoen? en is uiterlijk belangrijk voor jullie???Waar knappen jullie van af..? Stel jullie staan op een datingsite... reageren jullie ook op mannen die gescheiden zijn , kinderen hebben, net uit een relatie komen... kaal zijn... uuuuuh.. etc?Kortom: Hoe selecteren jullie op een leuke man?

wat een vragen... hahahaha ... weer een leuke discussie...
Qua karakter: geen 'softie', dan wandel ik over hem heen. Sociaal, intelligent, gezellig, betrouwbaar, hij moet van reizen houden, zijn normen en waarden moeten niet botsen met de mijne, niet religieus. (niet streng religieus en liever zelfs helemaal niet)

Roken/ drank: een niet roker! Drinken geen probleem, zolang 't maar geen alcoholist is .

Uiterlijk: sportief, beetje strak lichaam. Ik doe zelf ook moeite voor mijn lichaam, ik verwacht dat van een man ook. Hoeft zeker geen bodybuilder te zijn trouwens. Geen raar hoofd.

Mijn eigelijke voorkeur gaat uit naar donker haar/ donkere ogen, maar ik weet dat ik net zo goed verliefd kan worden op blonde mannen, dus dat is geen keiharde eis of zo .
Ow, datingsites doe ik niet aan, ik wil géén man met kinderen.
Ik beken dat ik uiterlijk wel erg belangrijk vind.Uiterlijk is de eerste indruk, en het is voor mij heel belangrijk dat ik die persoon (sexueel) aantrekkelijk vind.

Buiten het uiterlijk, wat niet het belangrijkste is, maar wel belangrijk voor mij, moet een man: lief, trouw, sterk, intelligent, een goede gesprekspartner zijn, een eigen mening hebben, goed kunnen luisteren, humor hebben, mij terug kunnen fluiten.

Eigenlijk kan ik daar bij mijn eigen man, buiten bovenstaande nog aan toevoegen dat het de meest heerlijke vriend, maatje, en beste vriendin is die ik me kan wensen. HIj kan uren shoppen, zit naast me op de bank genesteld met een halve liter bier, als we met een maskertje Gooische Vrouwen kijken, haalt de grootste spinnen weg terwijl ie ze zelf vreselijk vies vindt, zet me kordaat maar met respect op mn plek als ik weer eens doordraaf, zit tijdens het opruimen stiekem met de racebaan van zoon te spelen als die naar bed is, en geeft me het gevoel dat ie me zal beschermen tegen alles en iedereen. Heerlijk, mijn vent.
Hmz dat wordt een hele lijst:P

een man moet:

- sociaal zijn

- ambitieus maar niet té

- creatief

- een vrouw kunnen verwennen

- houden van een wijntje / kaarsje etc.

- gevoelig zijn, teder

- maar toch mannelijk / stoer

- beetje spiritueel ingesteld / over het leven nadenkend

- een aparte hobby / interesse hebben

- muzikaal zijn / met muziek bezig zijn

- interesse tonen in de ander

- zichzelf kunnen zijn

qua uiterlijk:

- het liefst een type met donker haar en donkere ogen

- lang maar niet breed

- geen 'doorsnee' kleding, maar iets eigens

vandaar dat ik nog single ben :P
Hij moet niet naar zijn familie willen met Kerst.
Zeg dames, leuk hoor al die verlanglijstjes van jullie.

Maarre ... hebben jullie zelf ook iets te bieden ?

Anders zou ik zeggen: keep on dreaming
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Haha ik heb hem al :D !

oke niet alles wat er staat, maar hij komt goed in de buurt :D!

En ja ik heb dus zeker wat te bieden, want anders zou hij niet bij mij zijn :P!
quote:Donkeyshot schreef op 26 december 2007 @ 13:55:

Zeg dames, leuk hoor al die verlanglijstjes van jullie.

Maarre ... hebben jullie zelf ook iets te bieden ?

Anders zou ik zeggen: keep on dreaming

MAAR dát was niet de vraag!

Ik heb meer te bieden dan hij ooit zou willen...
Ik heb genoeg te bieden.
Donkeyshot,

Ik ben zelf ook sociaal en intelligent, ik laat niet over me heen lopen, ik ben lief, ik wil ook boven de dekens seks, ik hou van reizen, van dansen, van sporten, ik hou ook van actiefilms (met bloederige scenes, geen probleem), ik lees van alles en je kunt over van alles met me praten, ik lees ook 'mannenboeken' met actie, misdaad en geweld, ik ben technisch niet compleet achterlijk, ik snap computers en heb zelf dan ook een hele goede , ik ben zelfstandig en wil niet dat hij alles betaalt voor me, ik kook niet al te beroerd.....

Ik rook niet, ik drink met mate, alhoewel ik af en toe een beetje dronken word maar dat is sporadisch en ik word niet héél naar...

Ik ben slank, heb een goed figuur (wel heupen, een kont en tieten, geen plankje zeg maar) en zoooo lelijk is m'n kop nu óók weer niet...

WAT DOE IK FOUT!
Voor mij is eigenlijk maar 1 eigenschap echt onmisbaar in een man, en dat is zelfvertrouwen. Ik ben allergisch voor mannen die onzeker zijn over zichzelf.

Daarnaast vind ik humor heel belangrijk, dat ie schoon is op zichzelf en intelligent is.

Uiterlijk zegt me niet zo heel veel. Mijn laatste zware crush had ik op een man die me niet eens op was gevallen, al stond hij al de hele avond voor mijn neus te dansen, maar toen ik 5 minuten met hem praatte was ik volledig de weg kwijt. Helemaal mijn type niet, maar wauw wat vond ik hem mooi toen ik hem eenmaal leerde kennen.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
@ Tangerine: where "ve you been all my life ?

(je vergeet iets belangrijks: je hebt ook gevoel voor humor)
Ow en kinderen, geen bezwaar. Een zeer moeizame relatie met de moeder van z'n kinderen wel...
Donkey, dat was ik al bijna vergeten, maar dat heb ik óók nog! Op papier lijk ik ideaal, toch?

Had jij vroegah een andere nick, of niet?
Jah, hij is Tenderlover.
Onzekere mannen, inderdaad Poezewoes, een verschrikkelijke turn off vind ik dat.
The artist formerly known as TL, at your service

Ik vond jouw plaatjes op het "hernieuwde" sexpijler fototopic werkelijk gewèldig. Sindsdien kan je bij mij niet meer stuk.
Hij moet oud, lelijk en dik zijn. En geen huisdieren hebben. En als hij toevallig veel geld heeft, dan is dat ook welkom.

De rest maakt me niks uit.

Ik hoef geen knappe prins op het witte paard. Ik heb liever "the beauty & the beast" koppel.
quote:Donkeyshot schreef op 26 december 2007 @ 14:46:

The artist formerly known as TL, at your service

Ik vond jouw plaatjes op het "hernieuwde" sexpijler fototopic werkelijk gewèldig. Sindsdien kan je bij mij niet meer stuk.Viezerd.
Am Yisrael Chai!
quote:Zamirah schreef op 26 december 2007 @ 14:43:

Onzekere mannen, inderdaad Poezewoes, een verschrikkelijke turn off vind ik dat.Maar goed dat de meeste mannen minder moeite hebben met onzekere vrouwen
quote:fashionvictim schreef op 26 december 2007 @ 14:49:

[...]

Viezerd. Als je die plaatjes had gezien snapte je me wel FV. Ze waren werkelijk hilarisch
Ik moest gewoon lachen, donkey. Je klonk als een vieze ouwe hengelaar

Vonnik erg grappig.
Am Yisrael Chai!
Als ik het allemaal zo lees zit ik wel goed,.....en ik kan nog verdomd lekker koken ook!Waarom ben ik dan alweer bijna een jaar single??Oh ja,waarschijnlijk omdat ik zelf ook wel wat eisen heb en niet iemand neem om maar niet alleen te zijn brrrrrrrrrrr.

Maar het is wel zo,soms kan je verliefd worden op iemand die totaal niet aan je idealbeeld voldoet,en ideaal is ook niet altijd alles

En je hoeft echt geen fotomodel te zijn als vent,ik ben zelf ook geen Brad Pitt,maar ben wel lekker langer dan Pittje en toevallig wel knapper dan Mr Bean .

En met humor en zelfvertrouwen en een lekkere babbel kom je verder dan welk zogenaamd fotomodel dan ook.Ik moet zelf ook geen zogenaamd lekkere dame die de humor heeft van een zeeslak en de intelligentie van een kerstkrans.Dan ben ik in kwartier klaar met haar en nee dan heb ik haar in dat kwartier niet horizontaal gelambadaad.

Iemand moet je vooral kunnen uitdagen en steeds weer weten te verrassen en ook tegengas weten te geven en die personen zijn dun gezaaid.
quote:Donkeyshot schreef op 26 december 2007 @ 14:49:

[...]

Maar goed dat de meeste mannen minder moeite hebben met onzekere vrouwen Veel mannen hebben juist moeite met zelfverzekerde vrouwen....
Speciaal voor jou nog een keer dan!!!

Deze vond photobucket te ver gaan, ik heb 'm nog een keer moeten uploaden, met de vorige hebben ze dit gedaan:

Nu vraaaaag ik je!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven