wat zoekt een vrouw in een man

26-12-2007 08:54 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wat jullie vrouwen zoeken in een man... Aan wat voor eigenschappen moet een man voldoen? en is uiterlijk belangrijk voor jullie???Waar knappen jullie van af..? Stel jullie staan op een datingsite... reageren jullie ook op mannen die gescheiden zijn , kinderen hebben, net uit een relatie komen... kaal zijn... uuuuuh.. etc?Kortom: Hoe selecteren jullie op een leuke man?

wat een vragen... hahahaha ... weer een leuke discussie...
Eigenschappen:

Hij moet humor hebben, intelligent zijn, kunnen luisteren, gevoelig zijn (maar geen watje), niet-religieus zijn, niet roken en van ongeveer dezelfde dingen houden als ik.

Qua uiterlijk:

Minimaal even lang als ik, verzorgd uiterlijk (bijv. geen vet haar of ongewassen kleding), liefst donker haar.

Afknapper:

Lange nagels.

Maar deze vent heb ik lekker al thuis zitten
@Wen: lang(er) donker haar of kort?? Tot de schouder dus.. (even algemene "mannelijke" maatstaven in acht nemende op haar gebied..)

& wat is in jouw ogen 'n watje?
Ik vind het belangrijk dat een man kan communiceren en dat je dus alles met hem kan delen. Hij moet dus ook kunnen luisteren, en zelfstandig zijn. Verder val ik op lange mannen, maar dat is geen noodzaak, haardracht maakt me ook niet zo veel uit. Maar roken vind ik echt een afknapper. Rokers wijs ik ook meteen af op een datingsite.
Wel:

Lekkere lichaamsgeur, slank postuur, aantrekkelijk gezicht, slim, zelfstandig, onafhankelijk, eigen mening hebbend, goed in bed.

Niet:

Overmatig drankgebruik, roken, werkeloos, saaie piet.
[quote]Zamirah schreef op 26 december 2007 @ 10:06:

Wel:

Lekkere lichaamsgeur, slank postuur, aantrekkelijk gezicht, slim, zelfstandig, onafhankelijk, eigen mening hebbend, goed in bed

eensch, dat scheelt typen

alleen roken mag wel en heerlijk slempen...
Uiterlijk maakt wel uit, maar zijn geen vaste kenmerken voor te geven.

Iemand moet aantrekkelijk zijn en dat verschilt wanneer iemand dat is.

Ik vind al wel erg snel iemand te dik. Ik knap af op overgewicht,ook al is dat maar een klein beetje, te dikke benen vind ik ook erg lelijk. Ook al zijn het spieren. Liever meer knokig, slungelerig dan gespierd.

Maar ja mijn man is nogal gespierd en daar heb ik wel even aan moeten wennen. Maar wel dun genoeg, geen kleerkast.

Veel beharing vind ik echt afschuwelijk.

Kaal, ach, is niet direct dat ik daar op val,maar als het verder een leuke man is, het is toch het totaalplaatje.

Kleding maakt me echt niet uit.

Verder qua eigenschappen: intelligent, sociaal, respectvol, vrouwvriendelijk, in staat goed te communiceren. Zelfstandig!

Roken mag, drinken ook, mits niet te veel.

Op een datingsite zou ik een man met kinderen resoluut en onverbiddelijk afwijzen, echt een totale no go.

Teveel mogelijke ellende en bovenal: ik wil de enige zijn die kids heeft van 1 man, punt uit.
Laatste punt van Isabon: helemaal mee eensch.

Verder mag sociaal drankgebruik natuurlijk wel. Doe ik zelf ook. Mits hij weet wanneer hij moet stoppen.

Kleding maakt wel uit. Niet te slonzig. Beetje gekleed is wel leuk.
Dus isabon/zamirah dan mogen mannen jou ook afwijzen mocht jij kinderen hebben?
Het is geen kwestie van mogen, ik begrijp heel goed dat er mensen zijn die (liever)geen man/vrouw willen die al kinderen heeft.

Als ik een wereldman zou tegenkomen die toevallig kinderen heeft, wordt het natuurlijk een ander verhaal. Maar in eerste instantie zal ik niet warm lopen voor een man met (kleine) kinderen. Tienerkinderen vind ik trouwens weer geen probleem.
quote:badmeester schreef op 26 december 2007 @ 10:31:

Dus isabon/zamirah dan mogen mannen jou ook afwijzen mocht jij kinderen hebben?

Natuurlijk mag dat,zou ik moeten bepalen wat een ander welen niet acceptabel vind?

Beetje rare vraag eerlijk gezegd.
Isabon, je vergeet nog te noemen dat hij bereid moet zijn zich, ook zonder aanleiding daartoe, door jou jarenlang te laten controleren op tekenen die mogelijk zouden kunnen wijzen op vreemdgaan. Moet zo'n man natuurlijk maar net zin in hebben.
Volgens mij vallen vrouwen vooral op uitstraling. Een man die lekker in zijn vel zit en daarom relaxed en zelfbewust over komt zit nooit ongewild alleen.

Op de middelbare school zat een jongen die overgewicht had (niet echt dik maar nogal gedrongen figuur), knalrood haar + sproeten en een fikse haakneus. Niet bepaald moeders mooiste zeg maar.

Maar die jongen was enorm in trek bij de meisjes èn populair bij de jongens.

Destijds begreep ik dat niet, naderhand kwam ik er achter dat het alles te maken had met zijn uitstraling. Dat is uiteindelijk veel belangrijker dan een slank figuur, blauwe ogen of een volle bos donker haar.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Allerbelangrijkste is humor! Een vent zonder humor en een beetje zelfspot en die mij een beetje kan plagen omdat ik soms zo serieus kan zijn is mijn ideaal!

Gescheiden mannen met kidneren ; ja waarom niet? Die van mij is gescheiden en heeft 2 kids.

Ik ga op mijn gevoel af, ik geef niet veel om uiterlijk vertoon. Het enigste wat ik graag zie is krullen daar heb ik een zwak voor maar voor de rest. Het gaatr om de uitstraling, iemand moet pretoogjes hebben en een leuke glimlach en humor.
quote:wuiles schreef op 26 december 2007 @ 11:18:

Isabon, je vergeet nog te noemen dat hij bereid moet zijn zich, ook zonder aanleiding daartoe, door jou jarenlang te laten controleren op tekenen die mogelijk zouden kunnen wijzen op vreemdgaan. Moet zo'n man natuurlijk maar net zin in hebben.

Beetje flauw om een ander topic erbij te halen, vind je niet.

Ik ben wel meer dan iemand die soms haar partner controleert. Veel meer dan dat.

Je hebt zelf geen fouten?
quote:wuiles schreef op 26 december 2007 @ 11:18:

Wat is dit voor een rare opmerking?

Ik denk dat Isabon heel goed zelf weet wat zij hier wel en niet wil vermelden.

Oja: mannen èn vrouwen die ouwe koeien uit de sloot halen vind ik strontvervelend.
quote:rouke schreef op 26 december 2007 @ 09:15:

@Wen: lang(er) donker haar of kort?? Tot de schouder dus.. (even algemene "mannelijke" maatstaven in acht nemende op haar gebied..)

& wat is in jouw ogen 'n watje?

Dat haar kan zowel langer als korter zijn. Maar mijn ervaring is (althans, dat was vroeger zo, dus zou het nu niet weten aangezien ik uiteraard niet op zoek ben) dat dat soort types (dus met langer haar) meestal niet het type is dat op mij valt of juist het type is dat zich niet wil settelen.

Wat ik bedoelde met watje is dat hij wel tegenspraak moet geven en niet over zich heen moet laten lopen. Daar kan ik geen respect voor opbrengen, voor types die zo over zich heen laten walsen. En die neiging heb ik wel, dus vandaar geen 'watje'.
Ik moet met een man kunnen lachen. Dat is het belangrijkste. En hij moet wel voor zichzelf zorgen, innerlijk en uiterlijk. Dan bedoel ik niet zozeer het uiterlijk dat meegekregen is maar in de zin van wat heb je zelf in de hand. Dus schoon, goede conditie en de kleding hoeft niet volgens de mode (momenteel liever niet zelfs) maar wel passend en niet kapot graag.
~[quote]Donkeyshot schreef op 26 december 2007 @ 11:26:

Volgens mij vallen vrouwen vooral op uitstraling.

Helemaal mee eens!!!

Daarbij op lichamelijk gebied; niet té dik , een schoon lichaam (én geslachtsdeel!!!!) , borsthaar enorm welkom en geen vieze slonzige kleding .

Op geestelijk gebied; een man waar je goed mee kunt praten, die je aanvoelt, waarbij je jezelf kan zijn, die je niet steeds vergelijkt met andere vrouwen en je neemt zoals je bent!
Ik zie geen verband tussen lang haar bij een man en zich niet willen settelen...
quote:Zamirah schreef op 26 december 2007 @ 12:29:

Ik zie geen verband tussen lang haar bij een man en zich niet willen settelen...Tja, wat kan ik eraan doen. Het is overigens geen algemeenheid die ik verkondig, alleen mijn ervaring.
[quote]Baronessa schreef op 26 december 2007 @ 12:13:

~~quote:Donkeyshot schreef op 26 december 2007 @ 11:26:

Volgens mij vallen vrouwen vooral op uitstraling.

Helemaal mee eens!!!

Daarbij op lichamelijk gebied; niet té dik , een schoon lichaam (én geslachtsdeel!!!!) , borsthaar enorm welkom en geen vieze slonzige kleding .

Op geestelijk gebied; een man waar je goed mee kunt praten, die je aanvoelt, waarbij je jezelf kan zijn, die je niet steeds vergelijkt met andere vrouwen en je neemt zoals je bent! En dat laatste liefst een paar keer per week ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Respectvol, goed kunnen luisteren, roken en alcohol kan (als ie weet waar het treven is), donker haar, sociaal, trouw zijn, zelfstandig type, eigen mening, mooie uitstraling, humor.

Hij moet geen saaie man zijn, gewoon zichzelf zijn en sterk in z'n schoenen staan.

Geen werkelose man

Niet alles doen wat ik wil, ook een eigen inbreng
Ik zoek niks in een man, merk het wel als hij dingen heeft/doet die mij niet aanstaan. Ik kan er dan over vergaderen met hem, in geval van heel veel drank consumeren zou ik dat doen bijv.

Maar als iemand gewoon leuk is, voor mij dan, en wij kunnen lachen en leuk kletsen dan zie ik het vanzelf wel verder.
Innerlijk:

mannen die zelfverzekerd zijn, die omzichzelf kunnen lachen, sociaal zijn, slim zijn, die ook iets kinds kunnen hebben, eigen mening hebben, maar ook open staan voor iemand ander ze mening, weten wat ze willen.

Uitterlijk

Groot, mooie schouders :D:D, beetje gespierd zijn , zelfverzekerheid uit stralen.

Over dat met mannen met lang zich niet willen settelen. ik ken er genoeg die zich hebben geseteld dus zo zie je maar, dat alles kan verschillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven