Wed and walk

06-02-2009 14:18 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

In mijn enthousiasme heb ik mij en mijn vriend aangemeld voor de Wed and walk.. ( trouwen voor 1dag, na zons ondergang is je huwelijk ontbonden)

Ik maak me niet druk of hij dit wel leuk gaat vinden.. ik heb al eens erover verteld en hij vond het een leuk idee.

Het is er alleen niet van gekomen een data te prikken, nu dus wel.

Valentijnsdag is de dag dat ik met mijn lief het ja woord ga geven.

Oh ik vind dit zo eng he.

In principe is overal voor gezorgd door de organisatie bij wie je dit kan boeken.. maar je mag er ook een eigen draai aan geven,

Zelf kleding meenemen, zelf ringen, en max 20 man mee voor de ceremonie.

Echt helemaal leuk.

Hoe ik dit op zo'n korte termijn ga regelen weet ik nog niet.

Maar ik sta open voor suggesties.

Ik zou hem graag willen verassen.. door een soort van uitnoding op een speciale manier.

Ook moet ik hem voorbereiden opdat hij de nacht ervoor geen nachtdienst hoef te draaien..( helaas wel de bewuste nacht..dit kon niet anders)

Maar ... iemand een ideetje hoe ik dit leuk kan " inpakken"
quote:chiclo schreef op 06 februari 2009 @ 14:18:

Ik zou hem graag willen verassen.. ach, wat zielig voor die jongen!
maar je gaat wel lekker VAAK trouwen, met die data!
quote:elninjoo schreef op 06 februari 2009 @ 14:19:

[...]

ach, wat zielig voor die jongen! Oh das niet zo'n best idee he
quote:RosieRo schreef op 06 februari 2009 @ 14:20:

maar je gaat wel lekker VAAK trouwen, met die data!Ik ff niet snappen
zorgen dat er iemand is die foto's maakt!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:chiclo schreef op 06 februari 2009 @ 14:21:

[...]

Ik ff niet snappenflauw grapje, data is meervoud, je prikt een datum of meerdere data.
quote:Spijker schreef op 06 februari 2009 @ 14:23:

zorgen dat er iemand is die foto's maakt!

Doen hun ook..

Maar neem zelf ook de camera mee.

Maar zit zo te denken.. nemen we wel mensen mee?

Is het leuk om het gewoon met zijn 2 te houden?

Mijn moeder vindt het een leuke idee, en zei meid doe lekker sam sam.

Het is jullie "dag"

Ik wil het ook weer niet TOO BIG maken...

Maar wel leuk even eten sávonds
quote:RosieRo schreef op 06 februari 2009 @ 14:24:

[...]

flauw grapje, data is meervoud, je prikt een datum of meerdere data.

hmm. ja idd.

Ik ga hem ook al verassen op die dag
quote:chiclo schreef op 06 februari 2009 @ 14:21:

[...]

Oh das niet zo'n best idee heDan kan ze hem wel uitstrooien
Dus je gaat trouwen, maar het is niet rechtsgeldig? Call me stupid, maar waarom zou je dat dan doen?
quote:uppy schreef op 06 februari 2009 @ 14:27:

[...]

Dan kan ze hem wel uitstrooien

We mogen ook een lievelingslied aanvragen.

Waar heen lijd de weg een idee
quote:Ann Liv schreef op 06 februari 2009 @ 14:27:

Dus je gaat trouwen, maar het is niet rechtsgeldig? Call me stupid, maar waarom zou je dat dan doen?

Ik ben al eens eerder getrouwd geweest en heb me voorgenomen nu eens langer gescheiden te blijven dan ik getrouwd was.

Nee zonder gekheid..we gaan nog naar ons idee nog niet lang genoeg met elkaar om zo'n verbinding aan te gaan voor de wet.

En dit is een leuke manier .. zo maak je het toch een beetje mee
quote:Ann Liv schreef op 06 februari 2009 @ 14:27:

Ik snap het sowieso niet. Nouja alleen van de kant van de bedenkers, die verdienen er aan. Commerciele onzin vind ik het.

Maar goed, kun je de baas van je vriend niet bellen met de vraag of hij zijn dienst kan ruilen, in dit geval i.v.m. een crematie aangezien je hem toch gaat verassen.
Cum non tum age
ja dat is een goeie tip noa,hihi
Chiclo,

Wij hebben het vorig jaar gedaan. Erg leuk, maar je moet er niet zo zwaar aan tillen. Het is een grapje, met een knipoog. En het idee 'ja' te zeggen tegen elkaar is ook bijzonder.

Ik heb Zoetemijnheer vorig jaar gewoon gezegd dat hij om zo en zo laat thuis moest zijn. Toen zijn we op de fiets gestapt. Hij voor, k achterop. Vanaf de bagagedrager gaf ik hem instructies hoe hij moest fietsen.

Pas daar ter plekke kreeg hij door wat we daar gingen doen. (Ook niet gek met overal bruidsjurken en glazen champagne... duh.) Daarna lekker gegeten.

En de dag daarna dus niet meer getrouwd. Ook leuk!
quote:chiclo schreef op 06 februari 2009 @ 14:29:

[...]

We mogen ook een lievelingslied aanvragen.

Waar heen lijd de weg een idee

Was dat nou per ongeluk of expres?

(Ook al was het per ongeluk: ik vind hem echt hilarisch!! )
quote:chiclo schreef op 06 februari 2009 @ 14:25:

Mijn moeder vindt het een leuke idee, en zei meid doe lekker sam sam.

sam sam? Dat is toch dat ieder de helft betaalt of ben ik nou gek?

Ja, gewoon samen doen is leuk, hele hoop mensen erbij uitnodigen is ook wel grappig.

Ik zie er overigens absoluut de charme wél van in hoor!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:chiclo schreef op 06 februari 2009 @ 14:31:

[...]

Ik ben al eens eerder getrouwd geweest en heb me voorgenomen nu eens langer gescheiden te blijven dan ik getrouwd was.

Nee zonder gekheid..we gaan nog naar ons idee nog niet lang genoeg met elkaar om zo'n verbinding aan te gaan voor de wet.

En dit is een leuke manier .. zo maak je het toch een beetje meeDat verklaart een hoop. Mijn ding is het niet, maar romantisch is het wel. Geniet ervan!
Grappig toch! Veel plezier. En post je op de 15e hoe het was?
Ik zou het als ik jou was gezellig samen doen!

Ik zou namelijk bij zo'n grapje echt niet opkomen dagen (als familie/ vrienden zijnde -als bruid zijnde ook niet trouwens - Het zou mijn ding absoluut niet zijn. Maar maak er gewoon iets gezelligs van! Misschien een idee om een hotel te boeken voor DE huwelijksnacht? (Moet je wel even met de baas van je vriend overleggen). Heb je er ook bijzondere kleding voor gekocht?
Count your blessings...
quote:chiclo schreef op 06 februari 2009 @ 14:31:

[...]

En dit is een leuke manier .. zo maak je het toch een beetje mee

Dus.... de rest is hetzelfde, alleen de duur niet?

Dus je belooft elkaar voor alleen die dag trouw en liefde in voor en tegenspoed, in ziekte en gezondheid en de dood en met en zonder geld, en daarna kijk je naar de ondergaande zon en zeg je; pffffff, gelukkig geldt het nu niet meer?

Schiet mij maar lek. Ik zou heel erg beledigd zijn als mijn vriend 1 dag met mij getrouwd zou willen zijn. Of je doet het goed, of je doet het niet, maar nep? Dat dat ook al kan tegenwoordig zeg.
quote:Zoete schreef op 06 februari 2009 @ 14:33:

Chiclo,

Wij hebben het vorig jaar gedaan. Erg leuk, maar je moet er niet zo zwaar aan tillen. Het is een grapje, met een knipoog. En het idee 'ja' te zeggen tegen elkaar is ook bijzonder.

Ik heb Zoetemijnheer vorig jaar gewoon gezegd dat hij om zo en zo laat thuis moest zijn. Toen zijn we op de fiets gestapt. Hij voor, k achterop. Vanaf de bagagedrager gaf ik hem instructies hoe hij moest fietsen.

Pas daar ter plekke kreeg hij door wat we daar gingen doen. (Ook niet gek met overal bruidsjurken en glazen champagne... duh.) Daarna lekker gegeten.

En de dag daarna dus niet meer getrouwd. Ook leuk!

Mijn vriend zou heel hard wegfietsen.. zonder mij achterop gok ik.

Maar ik blijf niet snappen. Wat is er zo bijzonder en mooi en romantisch aan 1 dag getrouwd zijn. Is het huwelijk puur romantiek dan?

Waarom niet wachten tot beide partijen LANG gehuwd willen zijn. Ik bedoel. Als het toch een geintje is, kun je net zo goed met je buurman trouwen toch. Dat is ook humor.
quote:Madhe schreef op 06 februari 2009 @ 16:00:

[...]

Mijn vriend zou heel hard wegfietsen.. zonder mij achterop gok ik.

Maar ik blijf niet snappen. Wat is er zo bijzonder en mooi en romantisch aan 1 dag getrouwd zijn. Is het huwelijk puur romantiek dan?

Waarom niet wachten tot beide partijen LANG gehuwd willen zijn. Ik bedoel. Als het toch een geintje is, kun je net zo goed met je buurman trouwen toch. Dat is ook humor.Dat is zelfs nóg meer humor
Count your blessings...
Ik heb net de site opgezocht, en ik vind het echt té grappig!

Vriend wil alleen met mij trouwen als ik hem vraag. En dát gaat natuurlijk niet gebeuren. (Ben toch wel een klein beetje het romantische meisje...) Maar voor zoiets wil ik het best doen. Gewoon trouwen vind ik een beetje prijzig (ook al weet ik dat je er zelf bij bent hoor, kan natuurlijk wel goedkoop), maar op deze manier vind ik het eigenlijk wel leuk. Zolang je het inderdaad als een grapje ziet.

Voor TO vond ik het idee van een hotel wel erg leuk. Op die manier is het toch een beetje specialer dan alleen maar Ja zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven