Wed and walk

06-02-2009 14:18 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

In mijn enthousiasme heb ik mij en mijn vriend aangemeld voor de Wed and walk.. ( trouwen voor 1dag, na zons ondergang is je huwelijk ontbonden)

Ik maak me niet druk of hij dit wel leuk gaat vinden.. ik heb al eens erover verteld en hij vond het een leuk idee.

Het is er alleen niet van gekomen een data te prikken, nu dus wel.

Valentijnsdag is de dag dat ik met mijn lief het ja woord ga geven.

Oh ik vind dit zo eng he.

In principe is overal voor gezorgd door de organisatie bij wie je dit kan boeken.. maar je mag er ook een eigen draai aan geven,

Zelf kleding meenemen, zelf ringen, en max 20 man mee voor de ceremonie.

Echt helemaal leuk.

Hoe ik dit op zo'n korte termijn ga regelen weet ik nog niet.

Maar ik sta open voor suggesties.

Ik zou hem graag willen verassen.. door een soort van uitnoding op een speciale manier.

Ook moet ik hem voorbereiden opdat hij de nacht ervoor geen nachtdienst hoef te draaien..( helaas wel de bewuste nacht..dit kon niet anders)

Maar ... iemand een ideetje hoe ik dit leuk kan " inpakken"
Ieder z'n ding maar ik vind het niks. Wat een idioot idee om 1 dag getrouwd te zijn. Lekker in een jurk die 15 mensen voor je hebben aangehad onder een pergolaatje met plastic bloemen.. No offence TO, als jullie het leuk vinden moet je het zeker doen!

Misschien als vervolg hierop een leuk idee voor sommige gehuwden om uit te proberen: Try before you Di(vorce).. de volgende dag ben je gewoon weer/nog steeds getrouwd .
Mag het ook als je al getrouwd bent???

Leuk idee (als je heeeeeel zeker weet dat vriendlief het ook wat vindt).

Lachen in ieder geval en veel plezier.
Ik heb maar 1 vraag...waarom? Ik snap de lol er niet van.
Reaktie van een vriend net: "Een echte man trouwt voor het eggie of niet; wie neemt er z'n vriendin nou mee (of erger: laat zich meenemen) naar een huwelijk voor 1 dag?!"
quote:Madhe schreef op 06 februari 2009 @ 16:00:

[...]

Waarom niet wachten tot beide partijen LANG gehuwd willen zijn. Ik bedoel. Als het toch een geintje is, kun je net zo goed met je buurman trouwen toch. Dat is ook humor.

En dat doet me denken aan dat topic van een tijdje geleden , van iemand die in Las Vegas Perongeluk/toevallig met de vriend van haar vriendin was getrouwd,

Bestaat dat topic nog met de afloop erbij?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het lijkt me dat TO nogal ambivalent is. Aan de ene kant is het slechts voor de grap en moeten we het niet serieus nemen, aan de andere kant moet het vooral romantisch en betekenisvol zijn.

Ik zou not amused zijn met een dergelijke verrassing.
Volgens mij is waar het misgaat: het belang dat TO aan de Wed&Walk toeschrijft. Het is niets meer en niets minder dan een grapje. Weliswaar met een 'romantisch' (Valentijn) randje.

Vind het btw wel arg duur geworden. Vorig jaar betaalden we 20 piek. Nu is het het dubbele.

Hier nog een filmpje over vorig jaar. Wellicht wordt het voor TO het daardoor wat weet te relativeren:

http://www.amsterdaminc.t...02/15/trouwen-voor-1-dag/
Ik heb het filmpje even zonder geluid gekeken, maar pfff wat kijken die vrouwen allemaal blij. Alsof ze een serieus huwelijksverzoek verwachten hierna.

Ik moet mijn mening bijstellen. Mijn vriend gaat er dan niet met mijn fiets vandoor.. maar ik!

Nou, dan zeg ik niks meer...
Hoe was je trouwerij, Chiclo? Wie waren er bij? Wat vond je gom ervan? Vertel, vertel, vertel!
.
quote:tantefluffie schreef op 20 februari 2009 @ 13:15:

Hoe was je trouwerij, Chiclo? Wie waren er bij? Wat vond je gom ervan? Vertel, vertel, vertel!Misschien is ie nog steeds aan het rennen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven