Wederom ingetrapt

20-05-2010 00:59 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er wederom ingetrapt. Ik heb hier eens een topic geopend dat ik me sterker voelde dan ooit. Dat ik hem wou vergeten en dat ik nu voor mezelf koos.

Maar ik ben er toen weer ingetrapt. We zouden het toch weer gaan proberen. Maar hij twijfelde in de tussentijd of ie tijd moest nemen voor zichzelf en zijn leven weer op orde te krijgen of tussen zijn leven op orde te krijgen met mij erbij.

Hij wil voorlopig alleen zijn zegt ie nu. Ik kom net bij hem vandaan.

Mag ik nog steun vragen als ik al gewaarschuwd ben? En als ik andere meiden geëist heb om te stoppen met deze (soortgelijke) mannen/ relaties. Mag ik me nog heel erg kut voelen nu en dit vertellen tegen jullie? De komende tijd ziet er nu echt heel erg poeperig uit.

Sorry dat ik niet geluisterd heb
Uiteraard ga ik voor die stabiele relatie. Ik weet ook dat het nu niet de tijd is om met hem deze aan te gaan.

Ik zit nu alleen heel erg in die 'ik moet hier doorheen' fase.

Niet zoals voorheen maar gewoon respect voor zijn keuze. Ik zou het zelf ook niet echt prettig vinden om suf gebeld/ gesmst te worden met de mededeling hoe kut iemand zich wel niet voelt etc.

Ga ik niet doen dus.
Wat overigens ook niet kan. Zijn nummer is al uit mijn telefoon.
Hoi Wittedruif,

Ik weet niet precies wat er allemaal speelt, kan het wel een beetje raden natuurlijk.

Blijkbaar ben je dan inderdaad nog niet 'klaar' om de werkelijheid in te zien.

Ik ben ook heel vaak om m'n bek moeten gaan, voordat m'n oogkleppen weg waren.

Sterkte in ieder geval.
Ook ik was zo'n speelbal...met meer tijd en vrijheid om onszelf te ontwikkelen zouden we uiteindelijk wel eindigen als een gelukkig stel. Maar natuurlijk alleen als meneer daar zin in had, hij had zogenaamd meer tijd nodig, 2 maanden geleden werd ik nog zijn grote liefde genoemd, maar nu, na een maand heeft ie n nieuwe 'grote liefde' gevonden en Hoppakee, ineens is meneer er wel klaar voor.

Ik heb de deur nu echt dichtgedaan en definitief een punt achter al het contact gezet, fuck het platonisch biertjes drinken wat meneer nog een goed plan leek.

Maar ik snap je gevoel volkomen geloof ik, ik snap ook bij god niet waarom ik er opnieuw, en opnieuw, en opnieuw in mee ben gegaan. Ik hoop van harte dat ik er nu ook echt klaar mee ben, al ben ik daar wel merendeels van overtuigd nu. Leve dit forum ;)

Toch, ik denk dat je er zelf helemaal klaar mee moet zijn, ik ben wel duizend keer gewaarschuwd door iedereen om me heen, stop er mee, heeft geen zin, je bent meer waard. En dat is ook zo, maar het heeft (veel te!!) lang geduurd voordat ik dat eindelijk een beetje in begon te zien.

Hoop dat je je rust vind, wens je heel veel sterkte!!
Thanx Sasha,

Ik heb geloof ik op jouw topic ook gereageerd. Ik ben er op dit moment wel klaar mee. Misschien morgen ook nog wel. Ik moet nu alleen gaan afkicken. Afkicken van 2,5 jaar Mr. Big

Haha.
quote:Wittedruif schreef op 20 mei 2010 @ 19:08:

Uiteraard ga ik voor die stabiele relatie. Ik weet ook dat het nu niet de tijd is om met hem deze aan te gaan.

Beter=

Uiteraard ga ik voor die stabiele relatie. Ik weet ook dat het nu niet de tijd is om deze aan te gaan.

"hem"=voltooid verleden tijd

.
In een relatie moet je geen tijd 'uitzitten' tot het beter is. Het gaat of het gaat niet. Jij kan de keuze maken hiermee door te gaan of te stoppen. Blijf voor ogen zien wat je uiteindelijk wil. Kan je deze man ooit nog vertrouwen? En wil je dan een relatie waarin je je partner niet 100% vertrouwt? Je gevoel hoeft niet de bepalende factor te zijn. Je verstand is minstens net zo belangrijk.
We zijn al gestopt. Het is al uit sinds gisteren.

Niet alleen hij is gestopt. Ook ik.

Maar die zure appel is er nog wel.
Zure fruitmand beter gezegd.

Fruitmandjes zijn gezond toch!? : )
Goed zo wiitedruif. Laat vooral de wijze vrouw in je aan het woord de komende tijd. Sterkte!
Wijze vrouw.

Ik ja!!
quote:Wittedruif schreef op 20 mei 2010 @ 01:57:

Ik denk niet dat ik voorlopig nog ergens in kan trappen.

Dat dacht ik ook eens, maar toch hoopte ik stiekum

op een sms of een telefoontje.

En kwam die dan was ik helemaal

en zocht haar weer op.

We belanden weer in bed en 3 maanden later

was het weer herrie en gingen we uit elkaar.

Hoe lang dit heeft geduurd? Ik denk een 1.5 jaar.

En toen op een goede, tenminste voor mij goede,

donderdag morgen was de rek er uit.

Ik ben de deur uitgelopen en heb haar nooit meer

gezien.

Ze heeft nog wel gebeld & ge-sms't zelfs een paar maanden

geleden nog maar ik ben klaar met haar.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Wittedruif schreef op 20 mei 2010 @ 22:18:

Afkicken van 2,5 jaar Mr. Big

Haha.

Druif, als het Mr Big was dan zat je nu niet hier he?

Kom op, Mr Big is out there en als jij er klaar voor bent, zal hij je redden.

Ik ga morgen een paar dagen naar een blokhutje met familie.

Goede afleiding denk ik
Veel plezier, en je weet het he? Beker moet helemaal leeg zijn.

Je kan het!
Stomme beker :(
Ik ben weer terug van mijn weekendje.

Letterlijk afstand helpt. Voor het moment zelf. Toen ik mijn stadje in kwam gereden voelde ik weer meteen een zware steen in mijn maag.
http://www.youtube.com/watch?v=5DCacIEbAlM

Deze dan?
Nee scheet.

Deze

http://www.youtube.com/watch?v=cNV_8YXy_QA
Deze?

http://www.youtube.com/watch?v=vn_pUxADmoY
http://www.youtube.com/watch?v=cFget4YuUjA

Tranentrekker
quote:Wittedruif schreef op 20 mei 2010 @ 01:48:

Ja. Maar mijn verstand zegt dat het nog niet genoeg is. Voor nu wel. Dat ik gewoon alle regels maar moet handhaven. Niet bellen etc. Heb er ook geen behoefte aan nu. Been there, done that. Die riedeltjes zeg maar. Ik hoef hem niet te zeggen dat ik hem mis enzo.

Maar mijn gevoel zegt dat het nog niet genoeg is. Het dufste van alles is dat hij daarop ook gewoon zegt; "Dan hoef je nu toch ook niet zo verdrietig te zijn"?

(waarom doen ze dat)?

Omdat jij hem de gelegenheid geeft...

Wat klote WD! Er komt echt een moment dat er iets knapt en die behoefte definitief weg is (spreek uit ervaring). Werk aan je zelfvertrouwen, je eigenwaarde. Dat is wat je uiteindelijk sterk maakt.

Wat levert hij je nu eigenlijk op? Klotemomenten, onzekerheid, afwachten en een hufterige behandeling. Maar de enige die dat kan stoppen ben jij zelf...

sterkte...
Gebroken man. Jij bent een man. Jij moest even te beamen wat meneer de Dijk hier zingt

Thanx Mips. Ben heel hard naar mezelf aan het luisteren, kijken enzo deze daagjes.
heel veel sterkte in de blokhut WD. Denk goed na over wat hij je te bieden heeft en wil bieden. Komt dat overeen met wat jij wil? Gaat hij je gelukkig maken?

Zo'n relatie breekt je zelfvertrouwen stukje bij beetje af. Je accepteert steeds meer en uiteindelijk ben jij de "gek" die achter hem aanloopt (beschrijf mezelf even, een aantal jaar terug). Je verzint smoesjes voor jezelf en je omgeving dat het heus echt een fijne relatie is maar hangt wel 3x p/w jankend aan de telefoon met je "vriend" of huilt uit bij een vriendin.

(voor de goede orde: geen sprake van mishandeling in welke vorm, er werd enkel gruwelijk gespeeld/gesold met mijn gevoel. Afstoten, aantrekken, "vaag" gedrag met andere vrouwen, onduidelijkheid, jammerverhalen over vorige relaties/muur om zijn hart gelul etc. En ik als idioot muts maar investeren in die twijfelaar).

Bij mij is er plotseling iets geknapt. Kwam mijn huidige vriend tegen en de vonk sprong over. Dit keer brak ik met ex. Ineens zag ik het gedrag van ex door de bril van mijn vriendinnen/ouders etc. Ineens werd het zo duidelijk dat het zo'n kansloze relatie was waar enkel ik inspanningen voor leverde. Het was een wijze les, nooit gedacht dat ik mezelf zo ontzettend kon verliezen in een relatie.

Echt WD, er is hoop. Focus op jezelf en jouw kwaliteiten. Geef hem geen kans meer je te sollen en te spelen. Kies voor jezelf.
quote:Wittedruif schreef op 25 mei 2010 @ 17:17:

Gebroken man. Jij bent een man. Jij moest even te beamen wat meneer de Dijk hier zingt

Thanx Mips. Ben heel hard naar mezelf aan het luisteren, kijken enzo deze daagjes.Ben niet alleen een man, maar ook blond. Ikniebegrijpnie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven