Weeeeer goede vrieden...

29-05-2016 20:57 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een half jaar geleden leerde ik een leuke vent kennen. Vanaf de eerste keer dat we elkaar zagen was het een super klik. Al snel mee naar zn ouders en vrienden en veel bij elkaar. Ook fysiek is de klik echt fantastisch. Nu de maar....hij nam weinig initiatief al die maanden, nooit echt op date geweest of iets buiten de deur gedaan samen. Wel veel schik thuis en altijd gezellig, maar verder dus geen dingen als etentje, film, etc.

Gesprek over gehad en nu blijkt dat hij dus teveel aan zn hoofd heeft voor een vaste relatie. Daar is ie nog niet aan toe en bovendien wil hij als zijn huis verkocht is naar het buitenland.

Intussen wil hij ook niets anders dan mij. Ziet hij ons dus eigenlijk als hele goede vrienden met exclusieve benefits en dat wil hij graag zo houden.



Ik heb ook geen verliefde gevoelens meer voor hem dus wil t best voortzetten zoals het nu is, maar ergens baal ik als een stekker. Mijn vorige relatie is nl precies zo gegaan. We gingen door na een aantal maanden zoals het was, dus met exclusieve benefits. Totdat hij iemand anders tegen kwam (dat was ook de afspraak). Hij is nu mijn beste vriend en zijn vriendin vind dat ok dus ben best heel blij dat ik hem ooit heb leren kennen maargoed

In mijn huidige situatie speelt het zoeken naar een relatie dus niet, maar zal het eindigen als hij vertrekt naar het buitenland. Met deze zal de vriendschap ook goed blijven maar ik baal zo dat het weeeeeeer blijft hangen op hele goede vriendschap. En in beide gevallen door alles eromheen, mijn kind, mijn lastige ex, mijn kat, zijn eigen sores...want ik ben heel leuk en tof en bla, daar ligt het nooit aan..........weeeeer goed genoeg voor goede vrienden met exclusieve seks (ja echt)



zucht. Ik geloof er niet meer in..relaties

Ik moest het even kwijt. Baal gewoon.


Thnxz!

But no thnxz.
Alle reacties Link kopieren
nee niet we hebben seks en hij gaat. Hij is hier bijna dagelijks, blijft soms slapen...alles zoals een gewone relatie maar vooral ook omdat zijn wens is te gaan reizen, wil hij geen vaste relatie. En daarnaast nog die dingen om mij heen. Maar het lijkt dus wel een relatie
quote:Kkaat schreef op 29 mei 2016 @ 23:13:

nee niet we hebben seks en hij gaat. Hij is hier bijna dagelijks, blijft soms slapen...alles zoals een gewone relatie maar vooral ook omdat zijn wens is te gaan reizen, wil hij geen vaste relatie. En daarnaast nog die dingen om mij heen. Maar het lijkt dus wel een relatieWhat if this is as good as it gets?
quote:Nicotientje schreef op 29 mei 2016 @ 23:12:



Thnxz!

But no thnxz.Dan ook niet meer teuten over Elle. Zij pakt gewoon graag de vloer, ik ook, jij blijkbaar niet.
quote:Kkaat schreef op 29 mei 2016 @ 23:13:

nee niet we hebben seks en hij gaat. Hij is hier bijna dagelijks, blijft soms slapen...alles zoals een gewone relatie maar vooral ook omdat zijn wens is te gaan reizen, wil hij geen vaste relatie. En daarnaast nog die dingen om mij heen. Maar het lijkt dus wel een relatie

Het lijkt op een relatie? "We hebben seks en hij gaat", dat is toch een SV?



Ga lekker naar buiten, doe leuke dingen, heb diepe gesprekken, maak plannen, ga op vakantie. Dát is een relatie!
Waarom ga je zo snel met iemand naar bed?
quote:iris1969 schreef op 29 mei 2016 @ 23:20:

[...]



Dan ook niet meer teuten over Elle. Zij pakt gewoon graag de vloer, ik ook, jij blijkbaar niet.Yep ik teut dan weer graag over forummers die andermans topics kapen, dat heb ik dan weer.
quote:Nicotientje schreef op 29 mei 2016 @ 23:30:

[...]





Yep ik teut dan weer graag over forummers die andermans topics kapen, dat heb ik dan weer.

En helpt het?



Overigens kaap jij nu het topic. Best lekker toch?
quote:Kkaat schreef op 29 mei 2016 @ 23:13:

nee niet we hebben seks en hij gaat. Hij is hier bijna dagelijks, blijft soms slapen...alles zoals een gewone relatie maar vooral ook omdat zijn wens is te gaan reizen, wil hij geen vaste relatie. En daarnaast nog die dingen om mij heen. Maar het lijkt dus wel een relatieHet lijkt een relatie en jullie zijn exclusief maar beiden niet verliefd.......is het dan niet gewoon prima nu voor the time beiing? En zo niet, waarom maak je er dan geen eind aan?
quote:Amand schreef op 29 mei 2016 @ 23:19:

[...]



What if this is as good as it gets?Ik mag toch hopen van niet. Is dat dan alles wat ons rest na ons 40e?
Alle reacties Link kopieren
Die man denkt: jij geeft ook gezelligheid en seks als ik je geen vaste relatie beloof.

Je kan je afvragen waarom hij dat niet wil.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
En zelfs nog vriendschap achteraf als bonus voor het kiezen van een ander.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je spreekt jezelf echt gigantisch tegen en volgens mij heb je wel gevoelens, anders zou je er niet zo mee zitten. Dus, spreek ze uit (of iig geef aan dat je iets serieuzers zoekt) en wil hij dat niet; ga! Dus niet dan gewoon doorgaan met wat je nu doet want kennelijk doet dat toch iets met je en zit het je niet lekker. Kies voor jezelf. En als je iemand treft die je leuk vindt ga dan niet gelijk teveel ruimte eraan geven maar hou ook je eigen leven ernaast. Zie het voor wat het is, geef niet gelijk teveel en wees open over wat je graag zou willen. ja, dan kan het misschien nog wel 8 mannen verder duren maar dan tref je uiteindelijk wel iemand met dezelfde (serieuze) intenties waarvan je niet hoeft te gissen naar wat hij wil en het mooier hoeft te maken dan het is. Uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor hoe het verloopt/hoe je je voelt erbij.
quote:Nicotientje schreef op 29 mei 2016 @ 23:30:

[...]



Yep ik teut dan weer graag over forummers die andermans topics kapen, dat heb ik dan weer.

"Hoe gaat het?"

"Nou, ik ben gevallen en heb mijn been gebroken:

"Oh. Ja dat had ik ook vorig jaar! Ik was met de fiets in de stad, en...."

"Zucht"



In het echte leven heb je zulke menschen ook. Die vragen hoe het gaat, maar dat interesseert ze geen ruk. Is alleen een aanzet voor hun eigen verhaal.
En TO. Het ging hetzelfde als met je vorige relatie.

Omdat je dat zelf toelaat? En je vindt het van 1 kant prima. Maar van de andere kant niet.



Wat wil je zelf dan?
quote:Corona67 schreef op 30 mei 2016 @ 07:54:

[...]



"Hoe gaat het?"

"Nou, ik ben gevallen en heb mijn been gebroken:

"Oh. Ja dat had ik ook vorig jaar! Ik was met de fiets in de stad, en...."

"Zucht"



In het echte leven heb je zulke menschen ook. Die vragen hoe het gaat, maar dat interesseert ze geen ruk. Is alleen een aanzet voor hun eigen verhaal.Inderdaad, zo irritant, die mensen probeer ik dan ook altijd zo veel mogelijk te mijden.
quote:Amand schreef op 29 mei 2016 @ 23:19:

[...]



What if this is as good as it gets?+1
Kkaat ik snap je niet zo goed geloof ik.

Je wilt graag een relatie?



Je komt een man tegen die leuk is maar geen relatiemateriaal. Je neukt met hem en je belooft elkaar exclusiviteit, maar het is geen relatie en dat zal het ook nooit worden, want dat willen jullie beiden niet.

Denk je dat jij dan ondertussen een andere man ontmoet die wel relatiemateriaal is?



Volgens mij moet je een keuze maken: of voor een relatie gaan of voor FWB maar dan niet verwachten dat je ondertussen openstaat voor een relatie met een ander.
Precies.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Iris, mijn dank aan jou.

.

Heeeele goede viva vriendinnen, haha..

En ook met dubbz.

Drie op een rij.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
weet je, als ik met mijn ex geen friends with exclusiv benefits was aangegaan destijds, was hij nu niet meer in mn leven en had ik geen super lieve beste vriend gehad dus ik heb dat er de vorige keer aan overgehouden. Alleen al die tijd heb ik me best van tijd tot tijd onzeker gevoeld omdat hij wel opzoek was naar iemand zonder kinderen.



In dit geval is dat niet het probleem want hij wil zich niet vast binden omdat hij weg wil naar het buitenland en zijn vorige relatie nog niet goed heeft verwerkt. Mijn fout is dat ik hun twee met elkaar ging vergelijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Kkaat schreef op 30 mei 2016 @ 13:23:

weet je, als ik met mijn ex geen friends with exclusiv benefits was aangegaan destijds, was hij nu niet meer in mn leven en had ik geen super lieve beste vriend gehad dus ik heb dat er de vorige keer aan overgehouden. Alleen al die tijd heb ik me best van tijd tot tijd onzeker gevoeld omdat hij wel opzoek was naar iemand zonder kinderen.

Ja, dus? Dan blijf je dat maar doen omdat je vrienden erbij wilt hebben?

Of wil je toch een relatie?

Ik bedoel, je krijgt waar je voor gaat. Wil je friends with benfits, dan krijg je dat. Of alleen het friend-gedeelte. Wil je een relatie, dan moet je niet gaan voor friends with benefits, in de hoop dat daar ooit een relatie uit groeit.

Waarom de hele koe kopen als je de melk toch gratis krijgt? O.i.d.
Alle reacties Link kopieren
ik wou dat er een app was waarbij je op een mooi karakter kon swypen...
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Nou zn karakter is prima verder Turquasi en nee eigenlijk heb ik vrienden genoeg. Ik moet beter bij de deur selecteren als ik echt een relatie in wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kkaat schreef op 30 mei 2016 @ 16:47:

Nou zn karakter is prima verder Turquasi en nee eigenlijk heb ik vrienden genoeg. Ik moet beter bij de deur selecteren als ik echt een relatie in wil.In wil?...Huh?..wil bedoel je, laat dat in maar weg.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven