Weer hetzelfde verhaal: daten

07-11-2017 19:13 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel pech kan je hebben in je liefdesleven.. nou heel veel dus. Iedere keer begin ik vol goede moed aan een nieuwe date. Ik verwacht vrij weinig en vaak vinden de mannen mij de eerste paar dates heel leuk.

Nu ook. 1 exemplaar getroffen en echt super leuke dates mee gehad. Hij gaf al snel aan dat ie me zag zitten. Het voelde super goed. Ik had het idee dat er geen dubbele agenda was. Iedere keer na een date kwam een voorstel om weer af te spreken. Op date 5 met elkaar in bed beland en de dag erna ook nog met elkaar gespendeerd. Super leuk ook. Dit was afgelopen weekend.

Maarja daar komt het weer. Ik merk dat ie minder berichtjes stuurt. Het is aanders dan voor de seks. Ik stelde weer voor om af te spreken en hij kon niet. Nu werkt hij in het uitgaansleven en we hadden dus vaak voor z'n werk een leuke date gehad. Maar nu opeens stelde hij alleen een dag voor waarop hij niet moest werken 's nachts. Oftewel zodat ie ook kan seksen. Maar niet vrijdag of zaterdag voor z'n werk. Terwijl we eerder lekker snel afspraken. En nu staat er dus geen afspraak. Hij pakt niet niet door terwijl hij dat eerst wel deed.

Als ik dit typ weet ik het eigenlijk ook wel. Maar ik baal hier zo weer van. Dacht echt een leuke vent te hebben ontmoet. Dat denk ik iedere keer. Totdat ik seks heb gehad en dan verandert het. Opeens daten ze een ander of opeens dit zoals nu. En of ik nou op de 10e date seks of de 3e. Het is altijd hetzelfde verhaal.

Ik typ dit om even te luchten en misschien wat opbeurende berichtjes te krijgen. Ik snap het serieus niet. Zijn alle mannen dan zulke goeie toneelspelers? En ben ik zo dom dat ik er werkelijk iedere keer in trap? Het lijken echt normale, oprechte mannen.
gewoon puur zenuwen vrees ik, ik ontdooi wel na een tijdje hoor voor het geval jullie nu ineens medelijden hebben met mijn vriend haha

maar in het geval van een scharrel denk ik letterlijk 'fuck it'
Lorem Ipsum
Ach, iedereen doet z'n ding ;-)

Ik ben juist welwillender iemand een tweede kans te geven als de seks matig was als ik er meer in zie, maar als ik alleen scharrel materiaal zie en de seks is me niet goed genoeg komt er geen tweede kans. Ook niet handig wellicht!
nouja, de strekking van mijn beetje genante bekentenis is wel 'wat als bij to hetzelfde gebeurd' en ze dus bevriest als ze iemand relatiemateriaal vind

omdat ze al aangaf dat de scharrels van geen ophouden weten maar de serieuzere na de 1e keer afhaken
Lorem Ipsum
Ja ik kan me voorstellen dat je bevriest. Maar daar heb ik geen "last" van. Ben precies hetzelfde als met mijn scharrels :)
Dat is inderdaad een raar patroon. Wat is er dan niet goed aan de seks?
Tu imaginación está jugando con ti, querido.
TO, blijkbaar zijn er genoeg mannen die interesse hebben in je en seks willen met je. Maar verliefd op je worden ze niet zo gauw, lijkt het. Heb je zelf een idee waar dat aan zou kunnen liggen?
En vond jij al die mannen zelf dan wel leuk? Word je zelf snel verliefd? Of hou je ze misschien onbewust op afstand?
roderoosje85 schreef:
08-11-2017 15:18
Oké ervan uitgaande dat iemand dan niet voor 1 keer seks gaat.. wat zou dan de reden kunnen zijn dat iemand van heel enthousiast en vaak willen afspreken omslaat? Was ie dan eigenlijk toch al niet zo geïnteresseerd? Is het nieuwe eraf? Is de "jacht" voorbij? Is er iets verkeerds gezegd?

Trouwens.. lief dat jullie reageren! Ik stel alle reacties in ieder geval zeer op prijs en laat me weer iets meer met beide benen op de grond staan.

Fijne reactie van je.

Ik vraag me af of jij (onbewust) anders reageert? Dat je zelf terughoudender bent, gezien je eerdere ervaringen na de eerste keer seks? Lastig als dat onbewust gebeurt, maar als je er goed over nadenkt, kun je dan jezelf voorstellen dat de mannen jou anders vinden reageren?
Mij anders vinden reageren na seks? Hmm nee denk het niet. Ik doe net zoals zonder de seks. Niet aanhankelijke of afstandelijker ofzo.

En waarom ze misschien niet verliefd op me worden. Eigenlijk ook geen idee. Deze man nu zei wel dat ie me niet zo goed kon peilen en toen gaf ik aan dat ik hem ook leuk vond en wilde zien wat er van zou komen. Op een date hang ik niet gelijk om iemands nek en dergelijke. Ik kan misschien iets terughoudender over komen maar ik ben gewoon niet meteen dolverliefd. Verder doe ik super grappig enzo enzo en zeggen ze dat ze het heel leuk met me vinden. Maar waarom ze dan in 1 keer afhaken.. Joost mag het weten.
Er gaat altijd een feministje in me schuimbekken als vrouwen het idee hebben dat hun lijf het enige is wat ze te bieden hebben. En dingen roepen als :
"de seks was vast te snel"
"de jacht is nu niet meer leuk"
" de buit is binnen"

Denken vrouwen zo slecht over zichzelf en over andere vrouwen dat ze denken dat hun lijf het enige is waardoor ze een man langer geïnteresseerd kunnen houden?

Het kan zijn dat een man op een bepaald moment afhaakt. Dat heeft naar mijn idee echt niks met het tijdstip van de seks te maken. Dan was hij gewoon niet genoeg geïnteresseerd. Een cynisch stemmetje in mij zegt dat hij misschien heeft gewacht met afhaken omdat hij toch wel graag een wip wilde maken, maar er was sowieso dan niet genoeg interesse om mee te beginnen.
Je kan in zo'n geval gaan denken; "ik ben gebruikt voor de seks." maar wederom; wat een minderwaardige opstelling. Alsof je een voorwerp bent. Je kan nooit gebruikt worden voor de seks als je erin meestemt en het fijn vindt. Het is gewoon een fijne ervaring, en soms niet meer dan dat. En dat kan best even een teleurstelling zijn als jij wel o0 meer hoopte of er meer van verwachtte.

Ook die dingen als scharrelmateriaal of relatiemateriaal… Men pas bij elkaar of men past niet bij elkaar. Al die waardeoordelen.

Ik denk dat er niks mis is met je bedprestraties, maar dat je onbewust zo in je hoofd hebt geprent dat mannen toch afhaken nadat je je lijf hebt "gegeven" dat men dat oppikt. Dat ze gewoon de onzekerheid of geforceerdheid over of je wel meer te bieden hebt opmerken. En dat dat onbewust misschien een afstandelijkheid oproept. Er spreekt ook vrij veel frustratie uit je post, ik denk echt dat men dat onbewust oppikt en dat men dat voelt.

Misschien voelen ze ook dat je te veel met een doel date; om een relatie aan te gaan. En hebben ze dan niet het gevoel dat het echt om hen gaat. Ik heb namelijk ook nog nergens gelezen hoe leuk je deze jongen wel of niet vindt

Probeer te genieten van het daten en de evt seks. Zie het gewoon als leuke avondjes uit. En als een man echt de moeite waard is en jullie passen goed bij elkaar dan blijft hij vanzelf wel plakken.
winkje87 wijzigde dit bericht op 09-11-2017 12:24
8.47% gewijzigd
Verwijderd
anoniem_653140ee80eb3 wijzigde dit bericht op 11-11-2017 16:12
Reden: Privacy
96.49% gewijzigd
Winkje: fijne post!

Ik merk dat het geholpen heeft om even te luchten hier. Had een "paniekmoment" door die eerdere ervaringen. Voel me nu wel weer normaal en denk weer: graag of niet.

Ik denk niet dat hij iets onbewust heeft opgepikt ofzo hoor. Ik deed die dag zelf nog gewoon normaal omdat het toen nog niet aan de orde was. Deze gedachtes. Pas sinds gister. Maar jullie posts hebben me wel wat opgevrolijkt :) of het nu wel of niet een goeie afloop gaat hebben. Ik wil liever ook gewoon genieten van de momenten zelf ipv een doel verwachte.

Dank jullie wel!
Misschien knappen de mannen wel af of de seks met jou?
Broodjekroket2 schreef:
08-11-2017 20:08
Misschien knappen de mannen wel af of de seks met jou?
:facepalm:
Beetje mosterd, broodje kroket?

Roderoosje:

Geniet ervan, precies! :redrose:
roderoosje85 schreef:
08-11-2017 19:43

Ik merk dat het geholpen heeft om even te luchten hier. Had een "paniekmoment" door die eerdere ervaringen. Voel me nu wel weer normaal en denk weer: graag of niet.

Ik denk niet dat hij iets onbewust heeft opgepikt ofzo hoor. Ik deed die dag zelf nog gewoon normaal omdat het toen nog niet aan de orde was. Deze gedachtes. Pas sinds gister. Maar jullie posts hebben me wel wat opgevrolijkt :) of het nu wel of niet een goeie afloop gaat hebben. Ik wil liever ook gewoon genieten van de momenten zelf ipv een doel verwachte.

Dank jullie wel!
Ik bedoel ook niet dat je nu binnen een paar dagen ineens onzeker bent geworden, maar dat er misschien een onbewuste onzekerheid mbt tot mannen en relaties altijd zit. Ik wil niet heel cynisch zijn, maar ik weet uit mijn ervaring dat mannen in de eerste paar dates altijd wel hun best doen als ze een vrouw aantrekkelijk vinden, als ze je echt leuk vinden dan gaat het daarna pas leuk worden.
Je zegt zelf dat dit het heel vaak voorkomt. Ik wil je niks aanpraten hoor, en tuurlijk, het kan gewoon pech zijn. Maar op een gegeven moment kan je gaan kijken wat al deze situaties gemeen met elkaar hebben; jij. Misschien zoek je de verkeerde mannen uit, op stel je je op een afstandelijke manier op uit onzekerheid. ect.

Voor nu inderdaad gewoon proberen te genieten! En je niet te druk maken om deze man! wie weet is er iets heel anders aan de hand, en mocht deze man nu toch blijkt af te haken en het blijft zich voordoen kan je altijd eens kijken naar het boek 'liefdesbang', dat heeft mij erg geholpen! Want ik heb dit ook een hele tijd gehad. Niks dat wederzijds bleek te zijn.
Dank je winkje!

Misschien kan ik de eerste dates iets onpeilbaar of afstandelijk over komen maar volgens mij valt dat echt wel mee. Ik ben heel spontaan dus de gesprekken zijn altijd heel leuk. Ik ben gewoon niet zo snel met totaal aan iemand te hangen. Weet niet of dat afstandelijk is? Ik plaag, ik flirt, ik zoen, ik hang dus gewoon niet gelijk om iemands nek en ben niet gelijk volledig verliefd. Ik vraag me nu wel echt af of ik inderdaad onbewust iets raars doe. Maar ik zou het echt niet weten. Met appen doe ik geïnteresseerd, grappig. Niet teveel niet te weinig. Wat is normaal date gedrag en niet afstandelijk? Hoe heb jij dat gedaan?
roderoosje85 schreef:
08-11-2017 15:40
Ja ik kan me voorstellen dat je bevriest. Maar daar heb ik geen "last" van. Ben precies hetzelfde als met mijn scharrels :)
Wordt jij door deze mannen ook wel eens op dezelfde manier behandeld als dat jij jouw scharrels behandeld?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
'Hoeveel pech kan je hebben in je liefdesleven.. nou heel veel dus.'
Nou nou, dat valt allemaal wel mee. Je gaat op leuke dates, hebt seks met mannen die je leuk vindt... Zo erg is het dus allemaal niet! Ik denk dat je minder verwachtingen moet hebben, het gewoon leuk hebben en dan maar zien waar het schip strandt.
roderoosje85 schreef:
08-11-2017 19:43

Dank jullie wel!
mooi :)
Lorem Ipsum
roderoosje85 schreef:
09-11-2017 12:49
Dank je winkje!

Misschien kan ik de eerste dates iets onpeilbaar of afstandelijk over komen maar volgens mij valt dat echt wel mee. Ik ben heel spontaan dus de gesprekken zijn altijd heel leuk. Ik ben gewoon niet zo snel met totaal aan iemand te hangen. Weet niet of dat afstandelijk is? Ik plaag, ik flirt, ik zoen, ik hang dus gewoon niet gelijk om iemands nek en ben niet gelijk volledig verliefd. Ik vraag me nu wel echt af of ik inderdaad onbewust iets raars doe. Maar ik zou het echt niet weten. Met appen doe ik geïnteresseerd, grappig. Niet teveel niet te weinig. Wat is normaal date gedrag en niet afstandelijk? Hoe heb jij dat gedaan?
Ik koos gewoon altijd onbewust de onbereikbare mannen uit. Daar ging het bij mij mis.
Ach ja een man uit de hoereca.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ah kan gebeuren.. soms gaan mensen op de eerste dat al met elkaar naar bed en wordt het toch wat. Dus het zegt weinig. Ik denk dat het ligt aan dit type man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven