welke afsluiting?
zaterdag 10 april 2010 om 18:59
zaterdag 10 april 2010 om 19:07
quote:binkie14 schreef op 10 april 2010 @ 19:03:
Of het nodig is weet ik niet, weet wel dat het vaak automatisch gebeurt.
Altijd al geweten dat ik niet normaal was
(ex) man heeft nog geen twee weken geleden aangegeven dat hij wil scheiden en is ook gelijk bij haar gaan wonen.
Toch zijn de herinneringen die binnenkomen en die ik droom alleen maar de leuke dingen.
Of het nodig is weet ik niet, weet wel dat het vaak automatisch gebeurt.
Altijd al geweten dat ik niet normaal was
(ex) man heeft nog geen twee weken geleden aangegeven dat hij wil scheiden en is ook gelijk bij haar gaan wonen.
Toch zijn de herinneringen die binnenkomen en die ik droom alleen maar de leuke dingen.
zaterdag 10 april 2010 om 19:07
Benoem die op papier, zou ik zeggen. Gewoon voor jezelf, om het maar kwijt te zijn. Het is zonde om alle vervelende dingen uit het verleden in iemands gezicht te gooien of op te rakelen. Daar heeft niemand iets aan. Ook jijzelf niet.
Elke relatie heeft ups en downs, probeer de relatie ondanks de breuk in perspectief te zien en koester de mooie herinneringen zodat je ondanks dat het voorbij is met warme gevoelens aan iemand kunt terugdenken.
Volgens mij maak je jezelf daar veel gelukkiger mee.
Elke relatie heeft ups en downs, probeer de relatie ondanks de breuk in perspectief te zien en koester de mooie herinneringen zodat je ondanks dat het voorbij is met warme gevoelens aan iemand kunt terugdenken.
Volgens mij maak je jezelf daar veel gelukkiger mee.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
zaterdag 10 april 2010 om 19:19
zaterdag 10 april 2010 om 19:32
Het is makkelijker afsluiten als je besluit dat eea niet past bij jou/elkaar, maar wel diegene te respecteren zoals hij is en de waardering te benoemen, wat wel fijn was en daarvoor iemand te bedanken. Dat het geprobeerd is en (helaas) niet gewerkt heeft, maar wel gewaardeerd wordt en succes wensen. Iemand loslaten kan best liefdevol en respectvol. Dan maak je een schone wond en dat heelt sneller.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..