Welke datingsite?
vrijdag 1 januari 2010 om 14:46
Als eerste: iedereen een heel gezond, gelukkig en liefdevol 2010!!!
Ik ben alweer een aantal maanden vrijgezel en heb besloten om me aan te melden bij een datingsite.
Maar welke?
Ik ben er niet bekend mee. Best wel spannend zoiets. Hebben jullie ook meteen een foto van jezelf geplaatst?
Ik ben niet van plan elk weekend een man te daten hoor, ik wil het contact rustig opbouwen.
Hebben jullie nog tips?
Groetjes, Sam32.
Ik ben alweer een aantal maanden vrijgezel en heb besloten om me aan te melden bij een datingsite.
Maar welke?
Ik ben er niet bekend mee. Best wel spannend zoiets. Hebben jullie ook meteen een foto van jezelf geplaatst?
Ik ben niet van plan elk weekend een man te daten hoor, ik wil het contact rustig opbouwen.
Hebben jullie nog tips?
Groetjes, Sam32.
vrijdag 1 januari 2010 om 15:28
Hihi ik ben ook sinds een paar maanden weer vrijgezel en zit ook op paiq, in eerste instantie gewoon om een avondje in te vullen met onnozel chatten maar inmiddels heb ik nu een week of 2 contact met een gozer met wie het toch soort van echt lijkt te klikken (in hoeverre dat kan via het internet!)
Succes
Succes
vrijdag 1 januari 2010 om 15:53
vrijdag 1 januari 2010 om 16:00
vrijdag 1 januari 2010 om 16:12
Dat klinkt goed, Sabine!
Ik zal eens kijken naar die site.
Ik ben nu een gratis profiel aan het aanmaken op relatieplanet (gewoon eens kijken hoe dat er aan toe gaat).
Eigenlijk wil ik in mijn oproepje aangeven dat rokers niet hoeven te reageren en mannen met tattoo's ook niet
Maar komt dat niet raar over? Ik wil geen gedonder hebben.
Ik ben nu een gratis profiel aan het aanmaken op relatieplanet (gewoon eens kijken hoe dat er aan toe gaat).
Eigenlijk wil ik in mijn oproepje aangeven dat rokers niet hoeven te reageren en mannen met tattoo's ook niet
vrijdag 1 januari 2010 om 16:13
quote:Sam32 schreef op 01 januari 2010 @ 14:54:
Alleen HBO en hoger lees ik. Helaas....
Niet letterlijk nemen.
Irritante oubollige reclames van e-matching, de site is goed, maar die ouderwetse stem in die commercials....en die debiele slogan: "Durft u 't aan?"
Als ze dat eens voor 2010 konden aanpassen.....
Alleen HBO en hoger lees ik. Helaas....
Niet letterlijk nemen.
Irritante oubollige reclames van e-matching, de site is goed, maar die ouderwetse stem in die commercials....en die debiele slogan: "Durft u 't aan?"
Als ze dat eens voor 2010 konden aanpassen.....
vrijdag 1 januari 2010 om 16:18
quote:Sam32 schreef op 01 januari 2010 @ 16:12:
Dat klinkt goed, Sabine!
't Ken nog vele malen raarderder
Iedereen heeft toch voorkeuren? Niks mis mee.
Al zoek je een roodharige 187 cm lange besneden snorvrije maar wel van minimaal drie piercings voorziene Landrover rijdende Corneliani dragende kindvrije, maar Shi Tsu's fokkende man: mag jij helemaal zelf weten.
Dat klinkt goed, Sabine!
't Ken nog vele malen raarderder
Iedereen heeft toch voorkeuren? Niks mis mee.
Al zoek je een roodharige 187 cm lange besneden snorvrije maar wel van minimaal drie piercings voorziene Landrover rijdende Corneliani dragende kindvrije, maar Shi Tsu's fokkende man: mag jij helemaal zelf weten.
vrijdag 1 januari 2010 om 16:55
quote:Sam32 schreef op 01 januari 2010 @ 16:12:
Dat klinkt goed, Sabine!
Maar komt dat niet raar over? Ik wil geen gedonder hebben.Je kan schrijven wat je wilt, mijn ervaring is dat de mannen op relatieplanet je profiel toch niet lezen en hoe dan ook massaal reageren. Een paar weken relatieplanet en je vindt een site zonder profielen een zegen, in plaats van een nadeel. Zelf was ik wel blij met paiq.nl (gelieerd aan nextlover.nl); geen profielen en gratis.
Dat klinkt goed, Sabine!
Maar komt dat niet raar over? Ik wil geen gedonder hebben.Je kan schrijven wat je wilt, mijn ervaring is dat de mannen op relatieplanet je profiel toch niet lezen en hoe dan ook massaal reageren. Een paar weken relatieplanet en je vindt een site zonder profielen een zegen, in plaats van een nadeel. Zelf was ik wel blij met paiq.nl (gelieerd aan nextlover.nl); geen profielen en gratis.
anoniem_64497 wijzigde dit bericht op 01-01-2010 17:05
Reden: altijd weer die dees een tees ;-)
Reden: altijd weer die dees een tees ;-)
% gewijzigd
vrijdag 1 januari 2010 om 17:12
vrijdag 1 januari 2010 om 17:17
quote:Sam32 schreef op 01 januari 2010 @ 17:12:
Wat moet ik nou doen als ik op iemand wil reageren op de site van relatieplanet? Als ik op "chat" of "reageer" klik, staat er dat dat niet kan, omdat ik geen full member ben.
Hoe kan ik nou in contact komen met iemand die mij net iets stuurde?Lees de instructies op de relatieplanet website! Je kan zo goed als niks zolang je niet betaald, zo verrassend is dat toch niet?
Wat moet ik nou doen als ik op iemand wil reageren op de site van relatieplanet? Als ik op "chat" of "reageer" klik, staat er dat dat niet kan, omdat ik geen full member ben.
Hoe kan ik nou in contact komen met iemand die mij net iets stuurde?Lees de instructies op de relatieplanet website! Je kan zo goed als niks zolang je niet betaald, zo verrassend is dat toch niet?