Welke datingsite?

01-01-2010 14:46 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als eerste: iedereen een heel gezond, gelukkig en liefdevol 2010!!!

Ik ben alweer een aantal maanden vrijgezel en heb besloten om me aan te melden bij een datingsite.

Maar welke?

Ik ben er niet bekend mee. Best wel spannend zoiets. Hebben jullie ook meteen een foto van jezelf geplaatst?

Ik ben niet van plan elk weekend een man te daten hoor, ik wil het contact rustig opbouwen.

Hebben jullie nog tips?

Groetjes, Sam32.
x
Tips:

Als je liever niet al te veel reacties van ouderen krijgt dan kun je dat beter aangeven in jouw profiel-tekst. Het scheelt.

Als een site weigert om een proef-profiel te verwijderen dan kun je aantal kinderen op 10 zetten, kinderwens op "ja" en nationaliteit Oost-Europees en enige taal Swahili of zoiets....

Ik weet niet meer welke site dat was, maar daar zag ik alleen onverzorgde mannen staan.

Als je in het begin niet overvallen wil worden door veel te veel reacties dan kun je het profiel tijdelijk de-actief zetten. Dan kom je niet in iedere mail-box terecht.
O ja, bij RP zijn er mannen die hun mail-adres erbij zetten als jouw profiel hen aanspreekt. Zelf heb ik zo best wel leuke reacties gekregen, maar niet als match. Wel op een prettige manier contact gehad. Gewoon eerst even gratis lid blijven om te kijken of het soort van reacties je aanspreekt. Als je wacht dan krijg je misschien ook een aanbieding voor een proef-abonnement.
anoniem_93340 wijzigde dit bericht op 01-01-2010 17:56
Reden: proef-abonnement
% gewijzigd
Ik heb al wel een aantal korte berichtjes ontvangen. 9 van de 10 mannen spreken me al niet aan

Maar er is 1 man waar ik wel mee in contact wil komen, maar dat gaat dus niet... (hij heeft zijn mailadres er niet bijgezet).
Idd, relatieplanet en bijv lexa zijn duur, zeker als je meer wil kunnen dan alleen een blanco hartje of interesse berichtje sturen. En ja, het is zo, als je dan het idee hebt dat je wel een leuke reactie hebt of wil geven, neem je toch even dat abonnementje. En let dan op dat het niet verlengd wordt!

Daarom vond ik knuz oke, het kost geen geld, was lekker veel tijd kwijt aan rondsurfen en zoeken (ja, leuke tijdsvulling was het!) en heb ook smakelijk gelachen om de vele onnozele, vunzige en sullige reacties van (oudere) mannen...

Volgens mij bestond Paiq 3 jaar geleden nog niet? Ken het helemaal niet...
quote:Sam32 schreef op 01 januari 2010 @ 17:59:

Ik heb al wel een aantal korte berichtjes ontvangen. 9 van de 10 mannen spreken me al niet aan

Maar er is 1 man waar ik wel mee in contact wil komen, maar dat gaat dus niet... (hij heeft zijn mailadres er niet bijgezet).Je zou een interesse berichtje terug kunnen sturen, misschien snapt hij de hint dat je niet betaald lid bent en is of wordt hij het wel en krijg je meer info van m? Is mij zo ook wel eens gebeurd...
Ja, wat Sabine zegt.
Maar hoe stuur je dan een interesseberichtje? Ik zie het echt niet staan...

Ik heb in mijn profiel al gezet dat ik geen betalende member ben.
Dat mag je niet vermelden. Dat wordt verwijderd of je wordt geblokkeerd. Het is beter om je aan de richtlijnen te houden.

Bij RP: Bericht openen en kijken naar de [button met hartje] en daarop klikken. De rest wijst zich vanzelf. ....dat is bij geen interesse

O nee, als hij geen hartje heeft (betalend member kan dat uit zetten) dan moet je gewoon wachten totdat hij een 2e bericht stuurt.

Anders staat het onder de foto bij het profiel. Aan de rode kleur kun je zien of je het kan gebruiken.

Succes verder.
Ja, geen interesse-berichtjes kan ik wel sturen. Verder niks.

Wel frustrerend, komt er een (denk ik) leuke man voorbij, kan ik niks doen.
Waarom betaal je niet gewoon? Als je een abonnement neemt voor 3 mnd is het niet zo duur.
ik ken mijn vriend ook via paiq.

het voordeel is dat het gratis is en dat de eerste indruk niet de foto is, aangezien je die pas te zien krijgt naarmate je meer met elkaar chat.

dat is ongeveer 2,5 jaar geleden, dus toen bestond het in ieder geval wel.
paiq bestaat al wel een tijdje (volgens mij wel een jaar of 4 a 5), maar is klein begonnen.
Ik zit er ook aan te denken om me bij een datingsite aan te melden. Ben niet echt opzoek maar ben wel benieuwd hoe ik in de markt lig en wie weet zit er wat tussen.

Ik zat te denken aan Lexa of Parship maar ik twijfel of ik daar niet beter een apart e-mail adres voor aan te maken. Wil namelijk de eerste tijd anoniem blijven en rustig rondkijken en ik zie het niet zitten om m'n gewone mail vrij te geven. Je hoort namelijk niet altijd even leuke verhalen
een anoniem mailadresmaken zou ik zeker doen. Kost niks en biedt ene hoop veiligheid. Ik had mijn ex via RP leren kennen. Bleek een borderliner te zijn,maar had denk ik gewoon pech. Zitten ook genoeg leuke mannen op.
www.datingwebsites.nl is een goede tip! Daar staan veel slechte verhalen op over RP, Parship en Lexa. Zelf vind ik Match4Me aardig, paiq en e-matching tot op zekere hoogte ook wel. Andere gratis optie: www.relatieklik.nl Je moet wel erg veel vragen beantwoorden, maar als mannen dat ook doen, krijg je wel een goed beeld van ze.
quote:Sam32 schreef op 01 januari 2010 @ 16:12:

Eigenlijk wil ik in mijn oproepje aangeven dat rokers niet hoeven te reageren en mannen met tattoo's ook niet

Kijk, dat je niet iemand wil hebben die rookt, dat kan ik me nog voorstellen, maar waarom geen tattoos?
Ik heb vandaag een profiel aangemaakt op Lexa en ik was nog geen 2 minuten lid en bezig met m'n profiel of ik had al een bericht.

Nu had een vriendin van me een paar dagen geleden ook al een bericht van um gehad met precies dezelfde inhoud (of ik een foto had, kon chatten, zijn nationaliteit, leeftijd en waar ie vandaan kwam). Voldeed totaal niet aan m'n mijn eisen dus ik heb t maar meteen verwijderd. Hoop dat ze niet allemaal zo wanhopig zijn
@eva omdat ze dat miss niet mooi vindt? Ik zou ook nooit op een jongen met een tattoo kunnen vallen. Das voor mij persoonlijk wel een belangrijk punt dat iemand er geen heeft.

Knuz is echt een hele leuke site! Voordeel is dat het gratis is en je kunt zelf wel beoordelen of iemand serieus is of niet. Ik heb mijn vriend er leren kennen en we zijn alweer 2 jaar samen. RP heb ik nooit op gezeten omdat ik het idee kreeg dat er vooral veel oude kerels reageren op zoveel mogelijk vrouwen. En betalen vind ik ook nogal zonde!
Vergeet niet dat op RP en andere sites, zo'n 3 to 5 keer zoveel mannen als vrouwen meedoen

Aangezien je als man bijna nooit antwoord krijgt, ga je maar in het wilde weg mailen. Pas als je antwoord krijgt, ga je pas het profiel bekijken.
Nou Henkjan, dat heb je als vrouw zo door en daar reageer je dus niet serieus op.
Ik vind het juist erg fijn om geen profielen te hoeven bekijken, op bv. http://klikthet.nl en beetje aan te klikken.... iets wordt pas serieus als je ook echt met elkaar afspreekt. Het blijft internet he!
quote:Henkjan41 schreef op 13 januari 2010 @ 00:33:

Vergeet niet dat op RP en andere sites, zo'n 3 to 5 keer zoveel mannen als vrouwen meedoen

Aangezien je als man bijna nooit antwoord krijgt, ga je maar in het wilde weg mailen. Pas als je antwoord krijgt, ga je pas het profiel bekijken.Ja, en dat is nu precies de reden dat vrouwen daar wegrennen en uitwijken naar andere datingsites .... of het internetdaten maar helemaal opgeven. Waardeloos, die bombardementen van standaard mailtjes
Ik ben al jaren gelukkig samen met mijn vriend na een date via relatieplanet. Een aarader dus!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven