Welke dingen mag je partner niet van jou?

21-02-2020 10:19 84 berichten
Oké, dit is nageaapt van het topic welke dingen jij niet mag van je partner. Ik kon eigenlijk niks bedenken maar ik weet wel dingetjes die mijn partner doet die ik niet leuk vind :)
Zoals:
- Hij mag niet fluiten in mijn bijzijn. Op de 1 of andere manier kan ik daar niet tegen en word ik er licht agressief van.
- Hij mag niet met schoenen of vuile kleding binnen komen. (als hij bijvoorbeeld buiten aan het klussen is en onder het zand of stof zit)
- Hij mag niet heeeel hard rijden.
Er zijn vast nog wel dingetjes maar die kan ik niet zo snel bedenken.
Welke dingen ‘mag’ je partner niet van jou? Of hij zich er nou aan houdt of niet? ( niet vreemd gaan enz lijkt me logisch dus die tellen niet mee)
Alle reacties Link kopieren
Door mijn make-up gaan en vervolgens uitrekenen hoeveel geld ik eraan heb uitgegeven. (6) Te streng doen tegen de honden.
Alle reacties Link kopieren
Zoals hij mij niets verbiedt, zo verbied ik hem ook niets.
Later is nu
Dreamer schreef:
21-02-2020 10:24
Zoals hij mij niets verbiedt, zo verbied ik hem ook niets.
Dit
Als je man gaat fluiten omdat hij vrolijk en blij is ga je agressief van worden?
Gaat dit zo'n anti man topic worden?
Alle reacties Link kopieren
Ze mag van mij geen vaat op het aanrecht zetten (tenzij de vaatwasser aan staat). Daar houd ze zich overigens totaal niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Hij laat zich niks verbieden, net als ik.
Maar sommige dingen doe je gewoon niet.
Wij hebben al veel meegemaakt en allebei wel stomme dingen gedaan wat we later hebben opgebiecht. Vergeven en vergeten en nog steeds samen. Maar die dingen doen we niet nog een keer, want dan zijn we elkaar wél echt kwijt.
Alle reacties Link kopieren
snurken, over de bril plassen
God, niet nog een. :popcorn:


Niks. Net als dat hij dat niet bij mij moet proberen.

Ik heb gewoon een vent gezocht die een beetje kan nadenken en globaal hetzelfde over belangrijke zaken mbt relatie en opvoedenvan de kinderen denkt.

En we zijn beiden niet zo bezig met het haar van de ander, kleding en het niet alleen kunnen fietsen als het donker is. :roll:
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
21-02-2020 10:33
God, niet nog een. :popcorn:


Niks. Net als dat hij dat niet bij mij moet proberen.

Ik heb gewoon een vent gezocht die een beetje kan nadenken en globaal hetzelfde over belangrijke zaken mbt relatie en opvoedenvan de kinderen denkt.

En we zijn beiden niet zo bezig met het haar van de ander, kleding en het niet alleen kunnen fietsen als het donker is. :roll:

:hyper:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
hij wilt niet dat ik om promotie vraag :(
Mijn partner is zo iemand die mijn mening ‘meeweegt’ en dan zelf een beslissing neemt. Dat is soms best wel irritant, wat volgzamer zou ook leuk zijn (niet bij levenskwesties maar dingen als het aannemen van een internationale opdracht van 2 weken, welke kleur auto, een bruin pak of niet, etc).
anoniem_228429 wijzigde dit bericht op 21-02-2020 10:41
10.74% gewijzigd
Ik zag gisteren een man bij First dates die niet wilde dat zijn vriendin ging stappen met vriendinnen, helemaal niet tot laat in de nacht. Wat zij graag deed.

Nu had die al eerder een paar rare opmerkingen gemaakt... gelukkig dacht dat meisje er heel anders over en wilde ze niet nog eens met hem op date.

Maar hij wel eigenlijk.
En wat had hij dan gedacht, dat kan ik dus mooi gaan verbieden en zij gaat dan wel even luisteren?
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan.
Kauwgom kauwen in de auto als ik er naast zit.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Dbbeestje schreef:
21-02-2020 10:37
hij wilt niet dat ik om promotie vraag :(

Ander topic relaties/dingen-die-je-niet-mag-van-je- ... ges/457852

En luister je daar ook naar? Je lijkt er niet blij mee.
Later is nu
Dbbeestje schreef:
21-02-2020 10:37
hij wilt niet dat ik om promotie vraag :(
Leuke man.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
21-02-2020 10:40
Ik zag gisteren een man bij First dates die niet wilde dat zijn vriendin ging stappen met vriendinnen, helemaal niet tot laat in de nacht. Wat zij graag deed.

Nu had die al eerder een paar rare opmerkingen gemaakt... gelukkig dacht dat meisje er heel anders over en wilde ze niet nog eens met hem op date.

Maar hij wel eigenlijk.
En wat had hij dan gedacht, dat kan ik dus mooi gaan verbieden en zij gaat dan wel even luisteren?

Vuist op tafel: IK HEB GEZEGD :bonk:
Later is nu
Luci_Morgenster schreef:
21-02-2020 10:40
Ik zag gisteren een man bij First dates die niet wilde dat zijn vriendin ging stappen met vriendinnen, helemaal niet tot laat in de nacht. Wat zij graag deed.

Nu had die al eerder een paar rare opmerkingen gemaakt... gelukkig dacht dat meisje er heel anders over en wilde ze niet nog eens met hem op date.

Maar hij wel eigenlijk.
En wat had hij dan gedacht, dat kan ik dus mooi gaan verbieden en zij gaat dan wel even luisteren?
Goed van haar.

Mijn man en ik denken over de meeste dingen hetzelfde.
Dreamer schreef:
21-02-2020 10:24
Zoals hij mij niets verbiedt, zo verbied ik hem ook niets.
Dit. Alleen aan bepaalde dingen hangen consequenties. Bijvoorbeeld als hij zijn snikkel in een andere vrouw hangt.
Alle reacties Link kopieren
Dbbeestje schreef:
21-02-2020 10:37
hij wilt niet dat ik om promotie vraag :(
En niet dat je traint

Jouw vent is een lul
Waarom wil jij hem??
lise1985 schreef:
21-02-2020 10:47
Dit. Alleen aan bepaalde dingen hangen consequenties. Bijvoorbeeld als hij zijn snikkel in een andere vrouw hangt.
Dat staat ook in de OP idd.
En er zullen meer dingen zijn die consequenties kunnen hebben, al het geld gaan vergokken, dronken gaan rijden ect.
Allemaal dingen waarvan de meeste mensen weten dat de ander daar op af kan/gaat knappen of waarvan men gewoon weet dat dat dingen zijn die niet oke zijn.
Snurken
Fluiten idd ook irritant
In z’n oor of aan z’n hand pulken
Vrouwen volgen die ik niet ken Op social media
Uitgaan doen we sws niet zonder elkaar ( daarmee bedoel ik feesten )
Welke dingen wil jij of je partner gewoon liever niet hebben en dringt daarom zijn/haar/je mening/wens op als een eis?

En waarom pikt de ander dat?

En als je het echt moet gaan eisen/verbieden .. past de ander dan eigenlijk wel bij je?
Zie je de ander dan wel voor vol aan? Of is het zo'n dom of egocentrisch persoon dat hij/zij dat echt nodig heeft?

Vragen vragen. :-D
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 21-02-2020 10:58
43.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik heb iets! In mijn gezicht blazen als jij uitademt in zijn slaap
Dan krijgt hij een duw of schuif ik een kussen tussen ons in
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-02-2020 10:49
En niet dat je traint

Jouw vent is een lul
Waarom wil jij hem??

Hij vind het niet erg dat ik train mij hij is onzeker.

Ik denk ook dat het komt door zijn ouders.
Die hebben er erg veel moeite mee gehad dat hij uit de kast kwam en nu wil hij er alles aan doen dat ze hem niet zien als de vrouw in onze relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven