Dingen die je niet mag van je partner en naar luistert

19-02-2020 13:03 380 berichten
TO trapt af. Oké, ik ben tegen verbieden van dingen. Maar heel soms heeft ie wel een punt. Vroeger nam ik nog wel eens een lifter mee. Vriend wil dat Echt niet hebben ivm gevaarlijk. Dus hou ik me daar ook aan. Hebben jullie ook van dit soort kleine dingen?
Ik had een boorverbod tijdens mijn huwelijk.
Nee. Nooit meegemaakt. Maar in het hypothetische geval: Ik ben volwassen, ik bepaal zelf wel wat goed is en wat niet.
Overleggen met elkaar of iets verstandig is, kan natuurlijk wel altijd. Maar in dat geval is het: van inzicht veranderen, en niet: iets laten omdat het je verboden is. En dat kan van beide kanten uiteraard.
Hij wil niet dat ik meedoe aan de Elfstedentocht :biggrin:
-jolijn- schreef:
19-02-2020 13:04
Ik had een boorverbod tijdens mijn huwelijk.
Hahaha.
Ik mag niet uit de kelder maar dat wil ik ook niet, hij is zo lief
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Man heeft mij afgeleerd om te vloeken. En daar ben ik achteraf best blij mee.
Penetratieverbod...

Ik zit al een tijdje na te denken over een scheiding...
Murrmurr schreef:
19-02-2020 13:08
Hoe is het afgelopen met je makelaar?
Murrmurr schreef:
19-02-2020 13:08
Droomvrouw
Wat voor lifters ?
Zijn er nog lifters ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Oh mijn man heeft best dingen die hij anders wil zien bij mij.

Zooo jammer voor hem dat ik me niets laat verbieden.
PoesinBoots schreef:
19-02-2020 13:10

Dit dus....
Ik mocht niet nog een huisdier en toen heb ik hem weggedaan.
lise1985 schreef:
19-02-2020 13:09
Hoe is het afgelopen met je makelaar?
Bitch pleeeeeeaaaaase enorme deceptie. Ik had een smsje gestuurd waarvan ik achteraf niet echt zeker weet of het aangekomen is en ook nog zonder naam maar die zou in zijn telefoon opgeslagen kunnen zijn. Nooit iets op gehoord. En toen was er nog het sportschooldebacle waarbij mijn nummer in een rood doosje verdween. Het zit me niet mee en nu blijf ik celibatair.
Mijn man verbood me mijn 2e tatoeage.

Nu heb ik er 3.
PoesinBoots schreef:

Dit dus.
Okee we doen een literatuurkwisje: hoe heet de stijlfout in de titel?
Gelukkig niet, elkaar dingen verbieden klinkt niet gezond.

En ik neem trouwens nog steeds lifters mee. De meeste vervelende dingen gebeuren met bekenden, niet met onbekenden. Dus ik neem liever een onbekende lifter mee ;-)
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Nope.

Mocht ik ooit iets doen wat hij echt niet oke vind is hij vrij om te gaan en zal dat zeker doen. Andersom hetzelfde.
Oh, als mijn partner echt iets NIET zou willen, dan wil ik best luisteren naar zijn argumenten en indien gewenst meegaan in zijn wens. Ik bedoel, het is mijn partner. Daar kan ik toch best ietd voor aanpassen als hij dat echt rot vindt? Dat doet hij ook voor mij. Dan hebben we het natuurlijk niet over vriendschappen opzeggen, maar inderdaad bijvoorbeeld geen lifters meenemen.
Nee
Pergamon schreef:
19-02-2020 13:17
Oh, als mijn partner echt iets NIET zou willen, dan wil ik best luisteren naar zijn argumenten en indien gewenst meegaan in zijn wens. Ik bedoel, het is mijn partner. Daar kan ik toch best ietd voor aanpassen als hij dat echt rot vindt? Dat doet hij ook voor mij. Dan hebben we het natuurlijk niet over vriendschappen opzeggen, maar inderdaad bijvoorbeeld geen lifters meenemen.
Ik kan prima zelf bepalen of ik iets moreel verwerpelijk, gevaarlijk of gewoon niet oke vind in een relatie. En daar handel ik naar.

Ik kan echt niets bedenken met jouw reactie in mijn achterhoofd waarbij ik ooit van mening ga veranderen en me dan wel gaan aanpassen voor mijn partner.

Lifters meenemen doe ik al niet. ;-)
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 19-02-2020 13:22
3.17% gewijzigd
PoesinBoots schreef:

Idem. Maar ik wil best luisteren en soms wil ik hem het plezier wel doen. Hij vindt lang haar mooier dan kort. Ik heb ze jarenlang kort gedragen en laat ze nu groeien. Dat doe ik voor hem (denkt hij).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven