Dingen die je niet mag van je partner en naar luistert
woensdag 19 februari 2020 om 13:07
Nee. Nooit meegemaakt. Maar in het hypothetische geval: Ik ben volwassen, ik bepaal zelf wel wat goed is en wat niet.
Overleggen met elkaar of iets verstandig is, kan natuurlijk wel altijd. Maar in dat geval is het: van inzicht veranderen, en niet: iets laten omdat het je verboden is. En dat kan van beide kanten uiteraard.
Overleggen met elkaar of iets verstandig is, kan natuurlijk wel altijd. Maar in dat geval is het: van inzicht veranderen, en niet: iets laten omdat het je verboden is. En dat kan van beide kanten uiteraard.
woensdag 19 februari 2020 om 13:10
Dit dus....PoesinBoots schreef: ↑19-02-2020 13:10Oh mijn man heeft best dingen die hij anders wil zien bij mij.
Zooo jammer voor hem dat ik me niets laat verbieden.
woensdag 19 februari 2020 om 13:12
Bitch pleeeeeeaaaaase enorme deceptie. Ik had een smsje gestuurd waarvan ik achteraf niet echt zeker weet of het aangekomen is en ook nog zonder naam maar die zou in zijn telefoon opgeslagen kunnen zijn. Nooit iets op gehoord. En toen was er nog het sportschooldebacle waarbij mijn nummer in een rood doosje verdween. Het zit me niet mee en nu blijf ik celibatair.
woensdag 19 februari 2020 om 13:15
Dit dus.PoesinBoots schreef: ↑19-02-2020 13:10Oh mijn man heeft best dingen die hij anders wil zien bij mij.
woensdag 19 februari 2020 om 13:16
woensdag 19 februari 2020 om 13:17
Oh, als mijn partner echt iets NIET zou willen, dan wil ik best luisteren naar zijn argumenten en indien gewenst meegaan in zijn wens. Ik bedoel, het is mijn partner. Daar kan ik toch best ietd voor aanpassen als hij dat echt rot vindt? Dat doet hij ook voor mij. Dan hebben we het natuurlijk niet over vriendschappen opzeggen, maar inderdaad bijvoorbeeld geen lifters meenemen.
woensdag 19 februari 2020 om 13:20
Ik kan prima zelf bepalen of ik iets moreel verwerpelijk, gevaarlijk of gewoon niet oke vind in een relatie. En daar handel ik naar.Pergamon schreef: ↑19-02-2020 13:17Oh, als mijn partner echt iets NIET zou willen, dan wil ik best luisteren naar zijn argumenten en indien gewenst meegaan in zijn wens. Ik bedoel, het is mijn partner. Daar kan ik toch best ietd voor aanpassen als hij dat echt rot vindt? Dat doet hij ook voor mij. Dan hebben we het natuurlijk niet over vriendschappen opzeggen, maar inderdaad bijvoorbeeld geen lifters meenemen.
Ik kan echt niets bedenken met jouw reactie in mijn achterhoofd waarbij ik ooit van mening ga veranderen en me dan wel gaan aanpassen voor mijn partner.
Lifters meenemen doe ik al niet.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 19-02-2020 13:22
3.17% gewijzigd
woensdag 19 februari 2020 om 13:20
PoesinBoots schreef: ↑19-02-2020 13:10Oh mijn man heeft best dingen die hij anders wil zien bij mij.
Idem. Maar ik wil best luisteren en soms wil ik hem het plezier wel doen. Hij vindt lang haar mooier dan kort. Ik heb ze jarenlang kort gedragen en laat ze nu groeien. Dat doe ik voor hem (denkt hij).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.