What to do???
maandag 20 september 2010 om 17:27
Ik woon sinds 5 maanden samen met mijn vriend waar ik nu 2,5 jaar een relatie mee heb. Dat gaat op zich prima, maar eigenlijk sinds we samen zijn gaan wonen, is de sex er heel erg op achteruit gegaan. Het komt onder andere doordat mijn vriend een eigen bedrijf heeft, waar het helemaal niet goed mee gaat. Hij werkt keihard, maar verdient nauwelijks iets. Daarnaast heeft hij veel schulden en ondanks het feit dat hij een heel erg positief mens is en bijna nooit chagrijnig is, begint het hem nu een beetje op te breken. Hij heeft weinig energie om dingen te doen na werk of in het weekend, wat ons seksleven dus ook totaal niet ten goede komt. Voordat we samenwoonden spraken we met elkaar af en gingen we iets leuks doen en bleven we vaak bij elkaar slapen en hadden we altijd super goede sex, maar de afgelopen 5 maanden hebben we ongeveer 1 keer per maand sex en dat trek ik dus niet meer. Ik heb geprobeerd er met hem over te praten en hij zegt dat het echt alleen maar aan z'n energie level ligt. Hij heeft 'weinig zin' en het initiatief komt dus ook niet meer van hem. Dus heb ik dat een paar keer gedaan, prima, maar het zou ook wel weer een keer leuk zijn als hij het initiatief neemt.
Ik heb juist nu heel veel behoefte aan sex en genegenheid en begin zo langzamerhand een beetje gefrustreerd te raken...Ik voel me juist heel erg aangetrokken tot mijn vriend en nogmaals als we sex hebben is het super fijn en goed.
What to do...?
Ik heb juist nu heel veel behoefte aan sex en genegenheid en begin zo langzamerhand een beetje gefrustreerd te raken...Ik voel me juist heel erg aangetrokken tot mijn vriend en nogmaals als we sex hebben is het super fijn en goed.
What to do...?