Who needs therapy?!
maandag 2 juli 2012 om 00:05
Voordat je je gaat aanmelden bij een therapeut wegens relationele of anderszins gerelateerde problematiek, moet je toch eerst even gaan heroverwegen. Want serieus, scroll een avondje door de onderwerpen heen, er is voor elk wat wils. Je verdriet is in no time verdwenen door zoveel absurditeit. Natuurlijk zijn er heus ook serieuze topics, al lijkt dat in eerste instantie niet zo.
Nee, in deze barre economische tijden kun je maar beter de therapie laten voor wat het is, en gewoon elke dag hier inloggen!
P.S. doe dit met mate, en kijk uit met wat je schrijft, want tegenwoordig wordt er nogal snel etiketjes geplakt.
Nee, in deze barre economische tijden kun je maar beter de therapie laten voor wat het is, en gewoon elke dag hier inloggen!
P.S. doe dit met mate, en kijk uit met wat je schrijft, want tegenwoordig wordt er nogal snel etiketjes geplakt.
maandag 2 juli 2012 om 07:55
quote:Julus schreef op 02 juli 2012 @ 07:53:
Haha Solo, dat wilde ik doen maar heb mezelf beetje afgesloten voor alles en iedereen. Typ wel als een wilde van me af hier op het forum. Maar moet even spitten of ik je mailadres nog heb!
Even snel dan: *poef*
Zeg even als je het gelezen hebt, dan haal ik het weer weg.
Haha Solo, dat wilde ik doen maar heb mezelf beetje afgesloten voor alles en iedereen. Typ wel als een wilde van me af hier op het forum. Maar moet even spitten of ik je mailadres nog heb!
Even snel dan: *poef*
Zeg even als je het gelezen hebt, dan haal ik het weer weg.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar