Wie ben je? En wat heb je met me gedaan? Pff verliefd

26-05-2010 21:57 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het echt even kwijt en aangezien iedereen zijn telefoon uit heeft staan, in het buitenland zit of aan het werk is ga ik jullie maar lastig vallen.

Een paar weken terug heb ik een hele leuke man leren kennen in een tent waar ik regelmatig kom. We hebben al aardig wat uurtjes aan de bar zitten kletsen en begon hem steeds leuker te vinden. Ik ben een ondernemend type en als ik iemand leuk vind kost het me geen moeite dat te laten blijken of om de eerste stap te nemen. Tot nu dan..

Gelukkig is hij een iets grotere held dan dat ik ben. Hij heeft via via mijn nummer weten te achterhalen en vorige week kreeg ik een sms van hem dat hij me heel erg leuk vind, maar dat hij niet goed weet wat hij moet doen. Hij is wat terughoudender geworden door wat vervelende ervaringen in vorige relaties.

Na wat heen en weer gesmst te hebben afgesproken om zaterdag wat te gaan drinken. En ja hoor, daar was dan de eerste zoen!

Sinds dat moment herken ik mezelf niet meer. Ik sla complete wartaal uit tegen mensen om me heen, de normaal ozo scherpe Malibu snapt nu zelfs de slechtste, simpele grappen niet meer, slaap slecht, eet slecht, draai de hele week al van die zoetsappige liedjes enz.

Ik heb mezelf al meerdere malen figuurlijk door elkaar geschud en streng toegesproken dat ik normaal moet doen, maar het lukt me gewoon echt niet!

Morgen zie ik hem weer en ben nu al vreselijk nerveus.

Wil iemand mij heel even van die wolk afhalen en met beide benen op de grond zetten?

Verliefd zijn is heerlijk, maar ik vind het doodeng!
En dat is juist zo leuk aan verliefd zijn:-) Soort ontoerekeningsvatbaarheid..
Heerlijk toch? Hij heeft de eerste stap gezet....dus hij vindt jou ook leuk! Geniet er maar van!
Waarschijnlijk is ie al getrouwd
????Hoezo???
Meid, blijf lekker op die wolk zitten; is toch héérlijk als het van twee kanten komt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:skwieieiek schreef op 26 mei 2010 @ 22:00:

Waarschijnlijk is ie al getrouwdNee, weet heel zeker dat hij niet getrouwd is.
Misschien heeft ie een persoonlijkheidsstoornis?
quote:skwieieiek schreef op 26 mei 2010 @ 22:00:

Waarschijnlijk is ie al getrouwdWaar baseer je dat nou op?
quote:Chardonnay schreef op 26 mei 2010 @ 22:12:

[...]

Waar baseer je dat nou op?

Ja zij wil van die roze wolk afgeholpen worden.

Niet doen joh veels te leuk toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
lang leve de liefde!
quote:nouschi schreef op 26 mei 2010 @ 22:28:

[...]

Ja zij wil van die roze wolk afgeholpen worden.

Niet doen joh veels te leuk toch. Ik ben duidelijk niet zo scherp
quote:Chardonnay schreef op 26 mei 2010 @ 22:33:

[...]

Ik ben duidelijk niet zo scherp

Je bent niet de enige.. Maar ik heb een excuus!

Sorry Skwieieiek het werkt niet.. Blijf toch maar zitten denk ik
Malibu haha heerlijk je verhaal ik zit in het zelfde schuitje..

Kom slecht in slaap , eet te weinig , draai ook van die zoetsappige liedjes. Gelukkig hebben mijn onderburen mij voorgesteld aan hem en kan ik daar heel wat eitjes kwijt omtrent mijn zoenerd.. Heerlijk geniet er van en ja ik vind het ook doodeng, maar tegelijkertijd ozo leuk ...
Jij bent werkelijk beyond help! Heel veel plezier dan maar.
Oooh, wat heerlijk voor je Malibu! Ben jaloers
Fantastisch toch? Ik zou zeggen...geniet er lekker van! Heerlijk om verliefd te zijn!
Nou ik ben van die wolk af hoor. Ben er net keihard afgedonderd.. Eigenlijk gewoon afgeduwd..

Krijg net een telefoontje van meneer dat hij onze date van vanavond wil cancelen.. Hij is er nog niet aan toe om een relatie te beginnen. Alsof ik verdomme meteen met hem wil trouwen?!!?

Mannen? Ik snap er werkelijkwaar helemaal niets meer van..

Ach.. straks maar even een borrel halen met een vriendin.. Kan ik wel even gebruiken..
Geez, ik werd net helemaal blij van je topic...self fullfilling prophecy dus, zon topic...jammer joh! Wat een aap dat ie je laat lopen!
Ahhhh NEEE!!! Wat een eikel!! Wat jammer... Wat zei je dat hij belde? Sja wat moet je ook zeggen??

Nou kop op! Lekkere borrel vanavond met een vriendin... Hoppeta NEXT!!
Gatverdamme.

Begon ik net met je mee te zwijmelen, lees ik je laatste berichtje.

Er is vast iets heel erg mis met hem.

Hij zal wel 4 kinderen hebben bij 5 verschillende vrouwen ondanks zijn ondermaatse piemel.

Of zoiets...

Vuile van-roze-wolken-af-donderaar !!!
Wat balen!! Dat gaat wel heel snel(van die roze wolk af)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bah, wat suf. Ik zat ook al met een glimlach mee te lezen...
Bedankt voor jullie reacties..

In eerste instantie wist ik niets te zeggen.. Heb gevraagd of ik hem terug kon bellen want er stond iemand voor de deur.. Was niet waar, maar ik moest het heel even laten bezinken.

Ik heb hem later terug gebeld en hem verteld dat het er bij mij niet in gaat dat je de ene dag iemand verteld dat je haar leuk vindt en een paar dagen later ineens afhaakt. Dat ik denk dat hij er wel klaar voor is maar dat hij gewoon niet durft.. Daar wist hij niets op te zeggen.

Heb ook besloten dat ik morgen ook gewoon een borrel ga halen waar hij werkt.. Ga nu niet ineens wegblijven omdat meneer niet weet wat hij wil..

Maar goed klote vind ik het wel!
Misschien ietsje naief van mij...maar ik werd er ook blij van. Denk er goed om: it's his loss!

Veel plezier met je vriendin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven