wie eerst?

01-02-2012 13:02 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag kwam tijdens een verrassend leuke stapavond een jongen op me afstappen. Hij was orgineel, ontspannen, grappig en gewoon fun.

Bij het verlaten van de kroeg bleef hij (samen met zijn vrienden)buiten wachten om mijn nummer te vragen. Ik had met mijn vrienden al afgesproken om bij mij thuis na te borrelen en een pizza te eten, dus ik dacht ik trek de stoute schoenen aan en vraag of ie meegaat. Hij ging mee, en om een lang verhaal kort te maken, na het vertrek van mijn vrienden is hij nog gebleven. We hebben uren gekletst, gelachen en ja gezoend. Om 8 uur 's ochtends besloten we dan toch maar naar bed te gaan. Hij is dus blijven slapen, alleen slapen. Een paar uur later voordat hij vertrok vroeg hij of ie me nog zou zien. Dus alsnog die nummers uitgewisseld. En nu vraag ik me af, en nu?

Moet ik hem bellen, smsen? Belt hij mij? of niet? Het is inmiddels woensdag en de vraag is: hou ik me aan de etiquette en wacht ik op hem, of zal ik maar aan het jagen gaan?
quote:h_l_g schreef op 03 februari 2012 @ 08:43:

[...]

Ik ben het primair wel met je eens xxxlondon, maar...

Dan moet de vrouw ik kwestie wel het 'klassieke' spel der verleiding meespelen. Dat is een techniek die veel vrouwen niet meer beheersen. Die laten zich fêteren door een ONS en betalen bij een serieuze kandidaat, om maar een zijstraat te noemen.

Ergo xxxlondon - je bent niet meer van deze tijd ;)

Dat allemaal gezegd hebbende. Als een man een vrouw echt wil, dan merk je dat snel genoeg. Dan zal er vrij weinig zijn waardoor hij zich laat stoppen, al moet hij het monument op de dam ondersteboven keren.

Ik weet het h_l_g ...ik ben een romantische ouderwetse muts.

En toch ben ik echt wel assertief geweest hoor. Je moet niet denken dat ik in een hoekje heb zitten wachten en smachten tot er iets zou gebeuren. Ik wil niet zeggen dat ik mijn man versierd heb, maar ik heb hem toch wel heel erg duidelijk laten weten dat ik hem wilde. Ik heb hem zelf niet uit gevraagd maar hij wist dat als ie dat zou doen..hij geen bot zou vangen.

Ik snap ook helemaal niks van "hard to get" spelen en van "wel sex en niet verliefd". In mijn wereld (planeet x, geloof ik ) gedragen meisjes zich lief, belangstellend, hartelijk en spontaan en jongens vinden dát leuk. Ik ben gewend dat een man zijn vrouw op handen draagt. Maar hoe het nu gaat..... Ik heb soms het gevoel ineen R&Bclip te zitten als ik zie hoe jongens met meiden omgaan en vice versa.

Maar goed...je laatste alinea onderschrijft toch ookwel wat ik eerder zei. Als ie echt wil, dan komt ie wel.
jah dan wel, heb ook wel eens gehad dat iemand eerst wel snel terug reageerde en daarna zaten er iets van 15 min tussen ofzo -_- wist dat ie nix aan het doen was, leek of ie zelf ineens hard to get ging spelen.. maar idd paar dagen/week is echt de bloody limit..
En sms...het zou verboden moeten worden in prille relaties. Praat met elkaar, állemachtig, met sms-en leer je iemand niet kennen.
eens met dater74!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven