Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!

Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)

Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).

Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)

Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!

Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!

Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
up
Thanx voor het 'uppen'. Las vanmiddag de laatste verhalen en lach mij dood. Heb ook aantal vreselijke date ervaringen gehad...

Ik ontmoette ooit een aantrekkelijke jongen in een discotheek, kort gezoend en afspraak gemaakt voor in de kroeg de week erna. Ik zat mijn mijn mooiste kleren aan te wachten op zijn komst... Een kwartier te laat kwam hij de kroeg in wandelen, mij enthousiast begroetend... met in zijn kielzog 5 vrienden die er in de disco ook bij waren..:? En hij was ook nog verbaasd dat ik ALLEEN was... Nou ja, het werd best gezellig, hij gaf mij veel aandacht(let wel; ik was toen 19, nu zou ik echt weggelopen zijn)...

We gingen nog wat drinken bij hem thuis, waar een aantal van die jongens ook woonden... Het werd later en later en we begonnen wat te friemelen... De andere jongens verdwenen...wij samen in bed, nog wel met kleren aan, beetje aftasten... ik was best dronken..en ging nogal op in onze vrijage..Totdat....op een gegeven moment zag ik dat één van zijn vrienden was teruggekomen en op een matras ernaast was gaan liggen... en met zichzelf bezig was en naar mij knipoogde.....

My god... Ik wist niet hoe snel ik weg moest zijn...
blind daten vind ik echt helemaaaal nix!!! het werkt in mijn ogen gewoon niet!

als je toch een date hebt met iemand...dan poets je toch je tanden een keer als je dat verder nooit doet....haha...zag het groene mos zitten vanaf een afstand van 2 meter zitten....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....no way jose.....! bellen we nog? nou nee....we moeten t hier maar bij laten.....

of eh.....nie wetende of de dat nu naar jou kijkt of iemand die achter je staat....

ochurm hij kan er zelf natuurlijk niets aan doen, dat ìe met zijn rechterook in z`n linker broekzak kijkt....maar jeeeeeeeeetje wat is dat vermoeiend zeg als je iemand aankijkt...die echt heel scheel kijkt....wel een gruwelijk gezellige avond gehad!! veel gelachen en gedanst...eh...niet met hem trouwens.....maar het was gewoon niet the perfect match....jammer...want het heeft me een aardige duit gekost!

nee....daten is nix voor mij  nu weet ik `t zeker!

doei doei....

Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
quote:

Thanx voor het 'uppen'. Las vanmiddag de laatste verhalen en lach mij dood. Heb ook aantal vreselijke date ervaringen gehad...

Ik ontmoette ooit een aantrekkelijke jongen in een discotheek, kort gezoend en afspraak gemaakt voor in de kroeg de week erna. Ik zat mijn mijn mooiste kleren aan te wachten op zijn komst... Een kwartier te laat kwam hij de kroeg in wandelen, mij enthousiast begroetend... met in zijn kielzog 5 vrienden die er in de disco ook bij waren..:? En hij was ook nog verbaasd dat ik ALLEEN was... Nou ja, het werd best gezellig, hij gaf mij veel aandacht(let wel; ik was toen 19, nu zou ik echt weggelopen zijn)...

We gingen nog wat drinken bij hem thuis, waar een aantal van die jongens ook woonden... Het werd later en later en we begonnen wat te friemelen... De andere jongens verdwenen...wij samen in bed, nog wel met kleren aan, beetje aftasten... ik was best dronken..en ging nogal op in onze vrijage..Totdat....op een gegeven moment zag ik dat één van zijn vrienden was teruggekomen en op een matras ernaast was gaan liggen... en met zichzelf bezig was en naar mij knipoogde.....

OMG!!! Dat doe je toch niet??? Gatverdamme wat een smeerlap die vent, dacht hij echt dat jij dat wel ok zou vinden ofzo??? Bah!
quote:blind daten vind ik echt helemaaaal nix!!! het werkt in mijn ogen gewoon niet!

als je toch een date hebt met iemand...dan poets je toch je tanden een keer als je dat verder nooit doet....haha...zag het groene mos zitten vanaf een afstand van 2 meter zitten....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....no way jose.....! bellen we nog? nou nee....we moeten t hier maar bij laten.....

of eh.....nie wetende of de dat nu naar jou kijkt of iemand die achter je staat....

ochurm hij kan er zelf natuurlijk niets aan doen, dat ìe met zijn rechterook in z`n linker broekzak kijkt....maar jeeeeeeeeetje wat is dat vermoeiend zeg als je iemand aankijkt...die echt heel scheel kijkt....wel een gruwelijk gezellige avond gehad!! veel gelachen en gedanst...eh...niet met hem trouwens.....maar het was gewoon niet the perfect match....jammer...want het heeft me een aardige duit gekost!

nee....daten is nix voor mij  nu weet ik `t zeker!

doei doei....

Zo kijk ik ook... En mijn blind-date vond het gelukkig niet erg, we zijn inmiddels ruim een jaar bij elkaar, wonen samen en zijn heel blij met elkaar. :P

Als je je niet verzorgt of gewoon qua karakter totaal niet bij elkaar past snap ik het wel, dat zou ik ook een gigantische afknapper vinden, maar persoonlijk zou ik niet iemand de deur wijzen alleen omdat ik het vermoeiend vind om hem aan te kijken...
Goed, in mijn hele leven 2 dates gehad: 1e was een (inmiddels ZEER goede) vriend die destijds gek op me was, WIST dat ik niets met hem wilde, een vriend had en dit als puur vriendschappelijk zag, maar zich toch nog dronken aan een laatste poging overgaf. (Ik ben keurig weggelopen)

En de 2e date, daar wist ik niet dat het een date was (haha). Maar die kerel loste dat op door te vertellen aan welke orgies (jawel jawel) hij had meegedaan.

Maar goed, de echte topper, die tot een wat andere categorie behoort dan alle voorgaande reacties:

Ik ontmoette S., een onwijs lekkere kerel, heerlijk dansen, humoristisch, goede zoener, maar bovenal een ENORME player. Wederzijdse vriendinnen vonden dat hij echt teveel met vrouwen 'speelde'. Ik zou overigens nooit een relatie met hem kunnen krijgen omdat we qua interesses en de diepgang daarvan wel iets teveel verschillen.

Zelf heb ik nooit ONS gehad, leek me nooit wat, maar vond Carrie's tactiek (SATC seizoen 1) wel wat: Zelf aan je trekken komen en daarna relaxed weggaan...

S. was de kerel bij uitstek bij wie ik dát wel een keer wilde uitproberen.

Dus die avond lekker dansen, heerlijk zoenen, opgeilen, bij hem thuis komen (woonde in een studentenhuis v vriendin van me)..

Bij hem op de kamer een heerlijk orgasme gekregen (want hij was dus erg goed manueel en oraal gezien) en daarna opgestaan.. gezegd dat ik naar huis ging (heel dichtbij) en niet thuisgebracht hoefde te worden.

(ik vond het allemaal wel grappig, uberhaupt dat ik dat DURFDE, maar helemaal om hem op zo'n manier eens op zijn nummer te zetten)

Ik dacht: ach ja, was wel een grappige gast maar die zie k toch niet meer, dus hoef ik me ook niet te schamen!

Wat was zijn reactie? tot mijn verbazing (maar niet voor degene die SATC hebben gezien)

Hij was Compleet verbaasd , maar vond het toch wel heel geil, dus rukte zichzelf af, terwijl ik me stond aan te kleden. Dag gezoend..

Wat blijkt! Die kerel vond het blijkbaar geweldig en heeft echt om 'vervolgdates' lopen smeken! Hij wil me nu (ruim 2 jaar later) nog steeds!!!!

Waarschijnlijk om gewoon in bed af te maken waar hij aan begonnen was hoor.. maar toch!

En nu besef ik me dat ik aan geen enkele vriendin dit volledige verhaal heb verteld, terwijl het toch redelijk komisch is.. haha
up! Zijn er nog nieuwe blunders begaan?
Dear o dear, als ik al die horror-verhalen lees....Lachen maar ook erg leerzaam...

Mijn ergste was toch wel een date met een hele leuke jongen die elke dag even naar het café kwam waar ik werkte. Hij had me al zo vaak om een date gevraagt dat ik op het laatst er op in ging. Waarom zo´n bange poepert zijn? (hij was namelijk erg leuk en dacht dat hij mij nooit écht leuk zou vinden...)(ik was dus gewoon erg verkikkert op hem) Met mijn huisgenoten de juiste outfit gekozen, make-up, kortom het was een heuse happening, Moi had een dat met B!!!

Om 19.00 bij de hoofduitgang van het station(klein station dus kon niet missen) Als het aan hem had gelegen had ik daar nu nog staan te wachten, kwam dus nooit opdagen en heb hem ook nooit meer in het café gezien...

Nu schieten me nog meer verhalen binnen. Ik denk dat ík maar een boek ga schrijven...Body-builders met een heeeeel klein piemeltje.....Bloedmooie kerels die zoenen als een boxer(hond)....Ik begin zelf meestal over kinderen op de eerste date(vond ik tot nu toe de beste afroom-methode-niet echt dus..) Trouwen...dat wil ik niet, maar is dus ook niet echt handig om over te beginnen bij een eerste date...Giga bezopen raken...hmmm. Ik ga mijn leven beteren...
Ik up hem ff in de hoop op weer wat mooie verhalen!
ik kan nog wel een date herinneren die vreselijk was.

het was geen date van mij,maar een vriendin van mij had een date met een jongen en ik ging met haar mee naar het cafe, want ze durfde niet mee.

WIj aangekomen in het cafe, ze had haar date ontmoet en zat daarmee aan de bar , ik was ondertussen iemand tegen gekomen om mee te babbelen.

Mijn vriendin vond haar date maar niks en wilde zo snel mogelijk van hem af.

De mensen om ons heen hadden dat ook in de dagen. Op een gegeven moment ging de date naar de toilet..

Wat doen wij, in plaats van naar buiten te vluchten, vluchtten wij via de keuken naar de binnenplaats.. Het keukenpersoneel was wel erg verbaasd. begrijpelijk.

We hebben een uur op de binnenplaats gezeten voordat de date ook echt weg was. Die heeft een uur zitten wachten daar en wij konden geen kant op.
mijn ergste date was nog niet zo erg als sommige van jullie. (echt geweldige verhalen hahahaha)

had iemand leren kennen via een datingsite. veel op msn praten en uren over de foon. op cam gezien maar met petje op. (houd niet echt van petten maar dat ter zijde). afgesproken met hem. kwam hij zonder petje op aan want hij was die vergeten. nou ik snapte meteen waarom hij die altijd droeg hahah. toen we op de bank zaten was er helemaal niks meer terug te vinden van zijn spontane gepraat. ja hij was verlegen dat wist ik, maar dit sloeg echt alles. er kwam geen woord uit. uiteindelijk maar een dvd opgezet om maar een reden te hebben om even niet te hoeven praten. hij zou blijven slapen omdat de afstand toch wel behoorlijk groot was. (wat was ik super naief zeg!!!!!!) ik voelde me niet op mijn gemak maar durfde ook niet te zeggen dat ik liever had dat hij naar huis ging. hij bleef maar door gaan dat hij zo moe was maar uiteindelijk begreep hij de hint omdat ik niet naar bed wilde en is maar naar huis gegaan.

is dus ook niks geworden. we spreken mekaar nog wel eens op msn maar dan vriendschappelijk.
quote:

. Op een gegeven moment ging de date naar de toilet..

Wat doen wij, in plaats van naar buiten te vluchten, vluchtten wij via de keuken naar de binnenplaats.. Het keukenpersoneel was wel erg verbaasd. begrijpelijk.

We hebben een uur op de binnenplaats gezeten voordat de date ook echt weg was. Die heeft een uur zitten wachten daar en wij konden geen kant op    Hmm  inderdaag een afgrijselijke date ervaring, voor hem! sneu....
quote:Helaas was het daar niet mee afgelopen, want ik blijf maar smsjes krijgen of we niet een keer kunnen afspreken, zonder verplichtingen, want ik heb idd gelijk dat hij nog niet toe is aan een nieuwe relatie (alsof IK dat voor hem moet verzinnen en hij dat niet zelf kan bedenken). Nu moet ik alleen nog even een manier verzinnen om hem heel duidelijk te laten blijken dat ik niks van hem wil!"Ik ga niets met je afspreken, ook niet zonder verplichtingen, want ik wil niks met je"
Geweldig deze verhalen!

Heb er zelf ook nog wel eentje!

Paar jaar geleden helemaal hoteldebotel verliefd geworden. Paar dates gehad, bioscoopje, dineetje, ergens een drankje. Was erg leuk allemaal. Meneer had een geweldig gevoel voor humor waar ik meteen als een blok voor viel.

Oké, een macho was het wel, maar daar kon ik dacht ik wel doorheen kijken.

Twee keer bij mij beland en de sex was niet om over naar huis te schrijven. Hij was heel erg verliefd op zichzelf en dacht blijkbaar dat hij dè greatest lover ever was. Kunnen we ook nog wel een beetje sturen dacht ik, was gewoon errug verliefd.

Totdat we dan bij hem thuis waren na een avondje stappen. Ik ben niet gauw ergens vies van, maar deze woning was te ranzig voor woorden. Mocht niet op de troep letten, zijn moeder was twee weken op vakantie. Ongeloveloos! Was op slag genezen en ben nog net niet gillend het huis uitgerend.
quote:Totdat we dan bij hem thuis waren na een avondje stappen. Ik ben niet gauw ergens vies van, maar deze woning was te ranzig voor woorden. Mocht niet op de troep letten, zijn moeder was twee weken op vakantie. Ongeloveloos! Was op slag genezen en ben nog net niet gillend het huis uitgerend.

:?

:? Zijn moeder was twee weken op vakantie?? Weet je wel zeker dat hij een vriendinnetje zocht en geen werkster :P
quote:

quote: broodjekaas reageerde

Totdat we dan bij hem thuis waren na een avondje stappen. Ik ben niet gauw ergens vies van, maar deze woning was te ranzig voor woorden. Mocht niet op de troep letten, zijn moeder was twee weken op vakantie. Ongeloveloos! Was op slag genezen en ben nog net niet gillend het huis uitgerend.

:? :? Zijn moeder was twee weken op vakantie?? Weet je wel zeker dat hij een vriendinnetje zocht en geen werkster :PDat bedoel ik, hij was inderdaad op zoek naar een werkster. Poetsen is niets voor mannen, daar heb je toch een vrouw voor? Om in dezelfde zin dan ook nog te zeggen dat hij nooit op het werk naar de wc gaat omdat hij dat te vies vindt. Die moest thuis dus elke dag schoongemaakt worden........hahahaha...... en dat terwijl die vent echt nog nooit een natte lap in zijn handen had vastgehouden.
quote:Dat bedoel ik, hij was inderdaad op zoek naar een werkster. Poetsen is niets voor mannen, daar heb je toch een vrouw voor? Om in dezelfde zin dan ook nog te zeggen dat hij nooit op het werk naar de wc gaat omdat hij dat te vies vindt. Die moest thuis dus elke dag schoongemaakt worden........hahahaha...... en dat terwijl die vent echt nog nooit een natte lap in zijn handen had vastgehouden.

Hij heeft het natuurlijk veel te druk met het onderhouden van zijn eigen goddelijke lichaam :P
quote:

quote: julia12 reageerde

. Op een gegeven moment ging de date naar de toilet..

We hebben een uur op de binnenplaats gezeten voordat de date ook echt weg was. Die heeft een uur zitten wachten daar en wij konden geen kant op   

Hmm  inderdaag een afgrijselijke date ervaring, voor hem! sneu....

tja t was niet mijn date maar va ndie vriendin.. dus ik heb daar niks mee te maken hoe of wat
nog nieuwe verhalen? Vind het zó leuk!
Ik ben ooit eens een vreselijke date geweest:$

Was op vakantie met een vriendinnetje (waren nog best jong) en ik had sjans met een jongen van het zwembad, wij afgesproken s'avonds wat te gaan drinken.

Kom ik daar aan, wij gezellig aan de bar gezeten en.... binnen een uur had ik zeker 6 bier op.... Nog erger, ook alle 6 zelf besteld... het was dus niet dat hij me dronken wou voeren ofzo, de rest van de avond lekker door blijven drinken, laten we zeggen dat ik op die leeftijd nogal dom was. Ik heb wel 20 keer zijn naam gevraagd en kon m maar niet onthouden, ik heb wel 30 keer in een deuk gelegen... als enige:$ en hem ook volgens mij een paar keer uitgelachen, o wat vond ik mezelf geweldig... Toen hij mij naar huis bracht heb ik 2 keer overgegeven en uit het niets verklaard dat ik echt geen sex met hem zou hebben (we hadden niet eens gekust). As klap op de vuurpijl heb ik hem ook nog eens proberen te zoenen toen we we voor mijn deur stonden en ben ik daarbij omgevallen... Dat zoveel lawaai maakte dat de ouders van mijn vriendinnetje kwamen kijken.... :$

Ik vond het niet vreemd dat ik hem niet meer bij het zwembad gespot heb de rest van de vakantie:$
Via internet(hoe kan het ook anders) een leuke vent leren kennen.Zag er verzorgd uit,leuke babbel etc.Keer afgesproken,nog keer afgesproken. Echt heel gezellig.Maar vond hem toch wel beetje een patser.Hij had eigen restaurant gehad,hij was geweldig in bed(zn ex had nooit geklaagt) Keek constant in spiegels/ramen of hij er nog wel geweldig uit zag(zo bijzonder was hij nu ook weer niet)Maar op geven moment toch wel wat 'vlinders'gekregen van hem ,dus kwam het moment van sex.Allebei naked en toen zei hij: zo ik zal je ff de 7e hemel laten zien,je zal een orgasme krijgen die je nog nooit hebt meegemaakt.Ik met een stalen gezicht:Nou dan wens ik je succes,want ben niet zomaar warm te krijgen.Hij: maar IK kan dat wel.

Tijdens het spel,constant de vraag: kom je al? Ik:nope(en dan wordt ik dus melig he,prestatie gerichte mannen blehhh)Begint hij toch opeens keihard zn eigen naam te roepen!!!! **** je kan het!!! **** kom op vent **** . Ik was zo geschrokken dat ik hem echt met grote ogen heb aangekeken en nee die 7e hemel heb ik niet gezien:D

Menig vriendin kent dit verhaal en als er iets moet gebeuren dan is het : lady je kan het!!!!:D
.Totdat....op een gegeven moment zag ik dat

één van zijn vrienden was teruggekomen en op een matras ernaast was

gaan liggen... en met zichzelf bezig was en naar mij knipoogde.....

@ Clementine: dit lijkt me echt VERSCHRIKKELIJK! Echt NIET om te

lachen (misschien na een jaar of vijf of zo...). Wat vond jouw date van

de actie van zijn vriend??

Heb wel genoten van al jullie verhalen, dus ik zal jullie mijn Worst Date Ever ook niet onthouden:

Ik had een blind date, was via via geregeld en had hem alleen nog over

de telefoon gesproken. Ik zat er niet zo heel erg op te wachten, maar

ik dacht bij mezelf: ik zit altijd te zeiken dat ik geen leuke kerel

kan vinden, dus dan moet ik dit maar es gewoon proberen.

Nou.. meneer paste ook de "bloemen-truc" toe (achteraf natuurlijk heel

doorzichtig, maar ik was echt nog zo groen als gras op date gebied),

maar ik zat toen op een kamer van 12 m2 of zo, dus daar zijn we niet

lang gebleven. Hij nam me mee uit eten, ondertussen vertelde hij

honderduit over zichzelf (opscheppen!!). Nu ben ik zo'n tiep dat wat

stiller wordt als de ander veel te vertellen heeft, dus ik werd hoe

langer hoe stiller. Hij was blijkbaar meer het "ik kan niet tegen

stiltes, zelfs niet die van 5 seconden"-tiep, dus hij ging hoe langer

hoe méér vertellen.

In de auto terug vroeg hij of we nog even naar een café zouden gaan...

ik had lang in de gaten dat dit never nooit iets zou worden, maar ik

durfde echt geen nee te zeggen. GELUKKIG waren een paar vrienden van

mij ook in dat café. Ik heb hem dus vakkundig genegeerd de hele tijd en

op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik moe was en naar huis wilde

(woonde vlakbij dat café, hij hoefde me gelukkig dus niet meer naar

huis te brengen). Nou, hij ook naar huis... buiten begon hij uit

zichzelf erover dat hij wel snapte dat het toch een beetje een

generatiekloof was (hij was toch wel MINSTENS 8 jaar ouder... sinds

wanneer is dat een generatie??).

Ik hem uitvoerig bedankt voor het etentje, de hoek omgelopen, gewacht

tot hij uit zicht was en lekker door gaan feesten met mijn vrienden!!
hahahaha leuk topic,

een van mijn eerste vriendinnetjes (ikke 16 en zij ook) ging verhuizen, hoewel we geen dikke verkering hadden rommelden we wel wat aan :) en vonden we het beide jammer:( dat we elkaar niet meer zouden zien

eenmaal verhuisd (150 km verderop) belden we regelmatig en schreven ook wel es brieven (nog geen mail/sms enz)

Een vriendin van haar moeder ging er wel es heen en we regelden dat ik mee zou rijden en dan  lekker een dagie samen :P Toen we aankwamen hing er in haar huis een vreemde spanning vond ik, maar ja,kon ook aan mij liggen (was toch wel wat zenuwachtig)

Na een leuke rondleiding door het huis en dorp (lekker samen met vriendin) kwamen we terug bij haar huis, pfffff bleek dat vader en moeder van vriendin zooooon hooglopende ruzie hadden gekregen oa over mijn bezoek dat moeder besloot accuut te vertrekken!!

Om een lang vehaal iets in te korten; 's avonds zat de hele familie, moeder en 3 kids (excl. vader) in de auto bij ons en gingen met ons mee (in de auto van de vriendin van de moeder met wie ik meereed)

denk je ff een gezellige afspraak te hebben, pff wat een ellende, hele nacht niet geslapen daarna , moeder van "mijn" vriendin heeft wel hondermaal haar excuus aangeboden voor het gebeuren

met de liefde is het verder nix geworden
Dit topic is echt geweldig!

Ik dacht dat ik zelf niet echt foute date's had maar er komen toch een paar dingen in me op!

Ik leerde via internet iemand kennen , we hebben dagen zitten msn-en en ooik met de webcam. Op de webcam zag hij er best leuk uit en we kletsen over van alles.

Toen kwam het moment van ontmoeten!

Viel dat even tegen!

Hij zag er helemaal niet zo leuk uit  , en was saai!!!

Ook had hij al gelijk een voordeelurenkaart gekocht zodat we lekker vaak naar elkaar toe konden , hij wilde zelfs al weekendjes weg gaan!

Jakkie , na die date heb ik maar gezegd dat het toch niks ging worden!

Afgelopen jaar op vakantie...

Ik ontmoette een leuke mooie Zweed:) Nou uiteindelijk gingen we naar het strand en gebeurde het! Maar toen we klaar waren was mijn string kwijt!!!

We hebben gezocht en gezocht maar hij was gewoon spoorloos! Ik schaamde me dood!

Nu achteraf kan ik er wel om lachen maar toen...!

Een vriend van mij sprak ik heel veel via de telefoon maar we hadden elkaar al jaren niet gezien. Er is altijd wel een spanning tussen ons geweest maar nooit iets gebeurd.

Ineens belde hij me op of hij langs mijn werk zou komen , prima!

Hij stond voor de poort met zijn auto , en we kletsten wat! Uiteindelijk zoende we en dat beviel goed! damn wat kon die kerel lekker zoenen!

Maar toen...ineens ritst hij zijn broek open en helpt zichzelf een handje!

Ik keek naast me en was stomverbaasd! Ik denk dit kan niet waar zijn!

Ik ben uit de auto gestapt , ergste was nog dat hij me achterna gereden kwam en riep of ik aub nog heel even wilde blijven!

Jeetje wat erg zeg!
Spontaan vallen me nog 2 dingen in!

Jaren geleden had een vriendin een blind date. Ze kon hem via tv, Das nog best een grappig verhaal! Hij was namelijk in het programma geef nooit op en zocht een vriendinnetje haha. Hij kwam van ver dus bleef hij slapen maar hij had een vriend meegenomen en dat zou mijn blind date zijn.

Die jongen was totaal mijn type niet , maar goed.

We gingen met zijn allen in de woonkamer slapen op luchtbedjes. Die jongen had al een paar keer laten merken dat hij me leuk vond , dus ik deed alsof ik gelijk sliep. Voel ik hem steeds dichterbij komen , en ik maar doen alsof ik van mijn luchtbed afviel. Wat doet mijn vriendin?

Juist mij steeds weer erop rollen! Het was echt verschrikkelijk haha! Wat was ik blij toen de nacht om was!:)

En een tijdje geleden , een jeugdvriendje die ik al jaren niet gezien had kwam langs. We hadden het gezellig en hij bleef slapen. We gingen wat rommelen maar het was verschrikkelijk! Het was alsof meneer nog maagd was , echt niet leuk! Uiteindelijk viel hij als een blok in slaap , terwijl ik alleen maar wilde dat ie weg ging!

Uiteindelijk ben ik van ellende maar de hele nacht bij mijn huisgenootjes gaan zitten!

Nu smst ie nog wel eens offie weer langs zal komen , nou nee bedankt!

Valt me net nog iets grappig in!

Een vriend kwam op bezoek. Ik woonde in een studentenhuis , en wij hadden altijd onze deur open. Zo ook toen hij er was , maar meneer had andere plannen. Dus hij deed de deur dicht en we gingen zoenen.

Ineens sprong ie zowat bovenop me , en die blik in zijn ogen! Ik zal het nooit meer vergeten haha!

Ik wurmde me van de bank en ging zogenaamd naar de wc.Toen ik terug kwam liep ik de deur open , maar meneer deed de deur weer dicht, Zo is het een tijdje gegaan , toen vroeg ie zullen we op de bank gaan liggen?Heb toch maar gezegd dat me dat niet verstandig leek!

Later hebben mijn huisgenoten er hard om gelachen omdat ze al iets vermoedde doordat de deur steeds open en dicht ging!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven