Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!

Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)

Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).

Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)

Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!

Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!

Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
OKEE,

Deze is niet geheel op waarheid berust , maar hád zomaar iemand hier neer kunnen schrijven :

Om een lang verhaal kort te houden ik ben  een zeer goed uitziende jongeman die in een leuke discotheek in a'dam werkt. Aandacht genoeg en zat. Heb in een jaar tijd paar x gebeld met ..SJ paar x wat gegeten, gsmst, n tijdje en daarna valt er een gat van een kleine poos.. zo'n 2, 3 maanden. Dan bellen we niet. ZIJ  wil wel... ze valt me maar lastig op mijn werk draait ze steeds om me heen en maar flirten en lachen ......... .  Trouwens  ik neemt zelden op of sms dan zelden terug.

Nu heb ik haar  vorige week weer gezien en heb ik ook sex met haar gehad.  sja, als iemand zich blijft aanbieden  ........ laten we zeggen ; als het gratis is pak je het toch effe mee/ Maar ja , ze blijft maar bellen , dat ze niet inziet dat ik niet als een blok voor haar gevallen ben , dat ze denkt dat ik net zo mesjokke ben van haar als zij van mij ..........  En ontlopen deed ik al zoveel als ik kan ... .Nu (2 dagen) laten.. heeft ze me gewoon nog elke dag gebeld   maar ik  neem niet op.. en bel ook niet terug (niet anders gewend) maar toch.. voel ik me  wel een beetje een lul ......... kennelijk i ze vreselijk gek op me , maar ja ; aanmoedigen moet je dan helemaal niet doen in zo'n geval . 

Nou heb ik me toch laten verleiden om de keer de telefoon op te nemen ( ik dacht dat het de pizzaboer was die wilde weten of ik nou wel of niet om extra kaas op de pizza had gevraagd ) .......ja hoor :SJ ............. dus ik beetje kortaf gedaan .............. werd ze me link zeg ; begon helemaal te flippen en bovendien denkt ze dat ze zwanger is !

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jee, Blijfgewoonbianca, wat ben je toch een lekker maf wijf! Geweldig! Ik kom je op verschillende topics tegen en ik moet zeggen, je blinkt uit in originaliteit en pit! Keep it up, girl :P
Er zijn vast nog wel meer mensen met vreselijke date ervaringen. Waarschijnlijk ergens diep verdrongen ;)

Dus up dit topic!
Frankly my dear, I don"t give a damn
:D Ik moet toch wel erg lachen om al die mannen die een foto van 20 jaar geleden meesturen. Denken ze dan dat dat niemand op zal vallen?
quote::D Ik moet toch wel erg lachen om al die mannen die een foto van 20 jaar geleden meesturen. Denken ze dan dat dat niemand op zal vallen?

:D

:D Ze hopen tegen beter weten in denk ik.

Of ze hebben een enorme betonnen plaat voor hun hoofd ;)
Okee, okee.

Ik heb nog een stomme ervaring, was met een 'vakantievriendje'.

Het ging me puur om het feit dat hij er lekker uitzag, voor de rest niets en al helemaal geen relatie, eigenlijk zelfs niet meer dan 1 keer (het werd 2 keer). Meneer bleef in mijn accommodatie slapen en begon tijdens de seks al te bazelen: "niet verliefd op me worden hoor, je doet zo lief ik zie dat je verliefd op me aan het worden bent":? Verder kreeg 'ie 'm niet echt omhoog en dat lag aan de hasj (we hadden niets gerookt, dus dat nam ik dan maar met een korreltje zout). Hij begon me te vingeren, om snel zijn vinger terug te trekken en onder zijn en mijn neus te houden, terwijl hij de onvergetelijke woorden sprak: "mmmm, eau de pussy!":?:? Verder steeds maar herhalen dat ik de enige was waarmee hij een one night stand had, want seks hoort eigenlijk bij liefde. Later kwam ik erachter dat hij het halve toeristische stadje had afgeneukt. Mij best, maar doe alsjeblieft niet zo schijnheilig

Verder piepen als een bezetene tijdens de seks (alsof ik met Jerry lag te rampetampen), omdat hij zogenaamd hartproblemen had. Mán, wat een loser:o
Toen ik 17 jaar was werkte ik bij een accountantskantoor, gewoon als bijbaantje. Moest een hele dag alleen maar gegevens invoeren. Er werkten daar heel veel jonge studenten, allemaal in een grote ruimte. Op een gegeven moment kwam er een jongen naar mij toe. Hij zag mij al een tijdje zitten en vond me zo leuk, wilde met mij uit. Ach hij was niet echt knap, maar had een leuke uitstraling, dus waarom niet.

Die zaterdag gingen we eerst naar de bioscoop. Hij had zijn eigen biertjes meegenomen, in een plastic tas. Dus tijdens de film, zat hij flink te zuipen. Al snel daarna ging zijn mobiel. Heel storend natuulijk, een vriend van hem en hij wilde mij spreken. Hij vroeg: "vind je hem leuk, goeie jongen, hij is echt gek van je, dus doe je best!" Nou ja, wat is dat nou, dacht ik..

Na de bios gingen we naar de kroeg, Dansen. Ik weet niet wat volgens hem dansen is..maar wat hij deed was echt vreselijk genant. Een beetje heen en weer springen..en iedereen kijken...wat is dat voor een aparte! En ik hoorde daarbij. Al snel probeerde hij me te zoenen, maar ik wees hem af. Lullig, maar goed. Echt niet mijn type. De avond duurde lang en ik ging een drankje voor ons halen. Na lang wachten bij de bar kwam ik terug en....ik geloofde mijn ogen niet.....hij stond te zoenen met een meisje!!!!!! Hij liet mij gewoon barsten. Hij heeft de hele avond bij haar gestaan en niets meer tegen me gezegd.

Al snel daarna ben ik naar huis gegaan. Alleen..in de bus gestapt. Toch heeft die avond mij iets leuks opgeleverd. Kwam namelijk in de bus een hele leuke jongen tegen waar ik daarna 3 maanden verkering mee heb gehad!
quote:

Okee, okee.

Het ging me puur om het feit dat hij er lekker uitzag, voor de rest niets en al helemaal geen relatie, eigenlijk zelfs niet meer dan 1 keer (het werd 2 keer). Meneer bleef in mijn accommodatie slapen en begon tijdens de seks al te bazelen: "niet verliefd op me worden hoor, je doet zo lief ik zie dat je verliefd op me aan het worden bent":? Verder kreeg 'ie 'm niet echt omhoog en dat lag aan de hasj (we hadden niets gerookt, dus dat nam ik dan maar met een korreltje zout). Hij begon me te vingeren, om snel zijn vinger terug te trekken en onder zijn en mijn neus te houden, terwijl hij de onvergetelijke woorden sprak: "mmmm, eau de pussy!":?:? Verder steeds maar herhalen dat ik de enige was waarmee hij een one night stand had, want seks hoort eigenlijk bij liefde. Later kwam ik erachter dat hij het halve toeristische stadje had afgeneukt. Mij best, maar doe alsjeblieft niet zo schijnheilig

Verder piepen als een bezetene tijdens de seks (alsof ik met Jerry lag te rampetampen), omdat hij zogenaamd hartproblemen had. Mán, wat een loser:o

Whahaha! Eau de pussy... :D

Dat vergeet je toch noooooit meer.
quote:

quote: persephone83 reageerde

Okee, okee.

Hahahahaha, dit is toch TE erg voor woorden!!!! Zullen dit soort mannen ooit aan een (normale) vriendin komen???
quote:

quote: calvijn1 reageerde

Okee, okee.

Hahahahaha, dit is toch TE erg voor woorden!!!! Zullen dit soort mannen ooit aan een (normale) vriendin komen???

Alle vodka van de wereld heeft me dit niet doen vergeten, nee:?

En laten we God bidden dat dit soort types geen vriendin krijgen;)
Als ik al 'onze ervaringen' lees, krijg ik toch de indruk dat veel mannen (nee, niet alle) een enorm ego hebben, barsten van de zelfoverschatting en/of een enorme betonnen plaat voor hun kop hebben.

Zou wel eens wat mannen willen horen over hun vreselijke dates met vrouwen. Lijkt me lachen! :D
quote:

Als ik al 'onze ervaringen' lees, krijg ik toch de indruk dat veel mannen (nee, niet alle) een enorm ego hebben, barsten van de zelfoverschatting en/of een enorme betonnen plaat voor hun kop hebben.

Zou wel eens wat mannen willen horen over hun vreselijke dates met vrouwen. Lijkt me lachen! :D

Ja misschien posten hier wel wat ex-vriendjes van mij:o;)

Het is inderdaad ongelooflijk waarmee een hoop kerels denken weg te komen. Zo ontmoette ik een Amerikaan die in NL had gewoond en mij wel zag zitten. Kan, niks op tegen. Maar zijn versierpoging was wel erg raar: hij probeerde me te imponeren met de paar woordjes Nederlands die 'ie had geleerd. Eigenlijk had 'ie er maar eentje onthouden: kankermongool. Tja..

Verder een beetje dansen (ik had teveel gedronken, schulduitslutingsgrond;)) en toen begon 'ie: "alle Nederlandse vrouwen zijn zó makkelijk, echt allemaal sletten'. :? Ja, als je toch een meisje wil neuken is dit niet bepaald handig...

Heb 'm verder opgegeild en toen we naar zijn huis liepen ben ik snel de metro in gedoken en heb lief naar 'm gezwaaid. Hij zal nu wel bij de volgende Nederlandse sloerie verkondigen 'dat alle Nederlandse vrouwen cockteasers zijn';)
quote:quote: "Heb 'm verder opgegeild en toen we naar zijn huis liepen ben ik snel de metro in gedoken en heb lief naar 'm gezwaaid. Hij zal nu wel bij de volgende Nederlandse sloerie verkondigen 'dat alle Nederlandse vrouwen cockteasers zijn';)oeh! strakke actie!
quote:

Okee, okee.

Ik heb zometeen ook een date maar als het zo gaat als hier, ben ik vast zo weer thuis haha.

Maarre..waarom vrij je verder met zo'n figuur. Ik had het allang afgebroken!
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Nou ja, ik heb wel eens met een date aan koffie gezeten dat er aan me werd gevraagd "gaan we nog neuken of hoe zit het ?" Maar als man is dat toch wat minder afgrijselijk om te horen dan dat het als vrouw zou zijn gok ik zo..het was immers geen lelijke vrouw.
quote:

quote: calvijn1 reageerde

Okee, okee.

Ik heb zometeen ook een date maar als het zo gaat als hier, ben ik vast zo weer thuis haha.

Maarre..waarom vrij je verder met zo'n figuur. Ik had het allang afgebroken!

Het was vakantie, er was vodka, slovovich, vodka...ohja, had ik de vodka al genoemd?;)
Hahaha!

Ik heb nauwelijks date-ervaring en godzijdank dus ook nooit een echte foute date gehad. Ik moet er toch niet aan denken dat ik ooit nog zou moeten gaan daten... wat een vreselijke verhalen allemaal!

Maar wel ontzettend grappig voor de lezers, dat dan weer wel :D
al een heeeleeee poos geleden.. was nogal gestresst en in een baal-bui vanwege de studie. En ja, iemand bood me een terasje aan. Kende die persoon via internet, dus ben maar op de bus gestapt. Wat een engerd trof ik aan haha! Maargoed ik had bij aankomst maar even duidelijk gemaakt dat ik een uurtje later de bus weer terug zou pakken. Werkelijk.. dat hele uur op het terras moest ik het gesprek op gang blijven houden.. na een 20 minuten van stilte hield ik het niet meer uit en zei dat ik naar het station wilde en naar huis.. (en nee.. hij hoefde niet te wachten totdat ik op de bus stapte of zelfs mee te lopen naar het station hehe)
Whahaha, lachen dit!!

Ik had twee dagen geleden een date met een jongen die ik heb leren kennen met stappen. We hadden afgesproken dat ik naar zijn huis zou komen en hij zou dan romantisch voor mij gaan koken. Toen ik in de straat was aangekomen belde ik hem op. Hij kwam me ophalen in zijn werkkloffie onder de vieze vlekken en hij stonk echt een uur in de wint naar het zweet. Vervolgens ging hij een uur staan douchen en zat ik daar alleen op de bank me ongemakkelijk te voelen. Toen meneer eindelijk klaar was met douchen zei hij dat we even boodschappen moesten gaan doen, want hij had niks te eten en te drinken in huis. Eenmaal in de winkel moest ik de boodschappen samenstellen, want hij wist niets te verzinnen en wist ook niet wat hij nodig had toen ik eenmaal iets verzonnen had. Toen we weer bij hem thuis waren heeft hij wel gekookt, maar het eten was super zout. Ik had mega dorst, maar heb al die tijd niks te drinken gehad. Vervolgens wordt hij om de havenklap gebeld. Op een gegeven moment wordt ie weer gebeld, dus hij zegt van: er zit een lekker wijf naast me op de bank. Dus ik denk van, das zeker een vriend ofzo. Nee, is het zijn moeder! Pfff wat een avond.

xxx Pumba
quote:

Het was vakantie, er was vodka, slovovich, vodka...ohja, had ik de vodka al genoemd?;)

Ja ja...geef de drank maar weer de schuld...;)
quote:Nou ja, ik heb wel eens met een date aan koffie gezeten dat er aan me werd gevraagd "gaan we nog neuken of hoe zit het ?" Maar als man is dat toch wat minder afgrijselijk om te horen dan dat het als vrouw zou zijn gok ik zo..het was immers geen lelijke vrouw.En? Op dit onfatsoenelijke oneerbare voorstel ingegaan? Of heb je haar zwaar beledigd en in je man-zijn aangetast de deur gewezen? :P
Helaas, ik heb geen afgrijselijke date gehad dus niet nog een verhaal om over te lachen. Het was juist best gezellig eigenlijk.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
up!
Up!! Ik probeer het ook nog een keer... niemand?
mijn vriendin en ik wilden naar een leuk feest, allebei een leuke date die avond.

is haar date ziek

getverdemme zeg, ze had geen zin en als derde persoon bij te hangen, snap ik ook wel.

maar mijn date wist iemand die nog iemand wist die wel mee wou.

wij twijvelen, want sja, zo`n blind-date kán natuurlijk tegenvallen he.

maar toen ze hoorde dat hij bruin haar en bruine ogen had (haar favo kleurtjes :D ) ging ze overstag.

wij halverwege de weg naar t feest afgesproken, bij een benzinepomp.

stapt die gozer uit zijn auto, ongedouched, joggingbroek, t-shirt met een gat er in én op badslippers :o

dat gelóóf je toch niet?

wij nog zo dom om toch te gaan, maar daar aangekomen verwachtte hij t één en ander van haar, ze heeft hem toen meteen maar even verteld dat dát er echt niet inzat en dat als hij nog eens met iemand ging afspreken ze hem als tip wou meegeven dat hij een beetje werk van zijn uiterlijk moest maken, want dat hij er zoals hij er die avond uitzag nooit succes zou hebben bij iemand. toen wassie beledigd en ging naar huis ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven