Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!

Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)

Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).

Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)

Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!

Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!

Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
quote:odi schreef op 26 januari 2009 @ 23:40:

Maar uiteindelijk bleef het giga stinken en toen we tegenover elkaar zaten in het restaurant bleek dat het zijn mondgeur was. Serieus, heul erg vies!! Jakkes! Eigenlijk ook wel sneu voor hem, wie weet hoeveel vrouwen hem daarom al hebben afgewezen, terwijl hij verder misschien wel leuk is. Don't get me wrong, ik zou precies hetzelfde als jij gedaan hebben hoor! Maar ik vraag me wel af, zou je zo iemand daar niet op moeten/kunnen wijzen? Dan kan hij er in het vervolg rekening mee houden (tong poetsen/pepermuntje kauwen/whatever). Sommige mensen hebben trouwens een slechte adem zonder dat ze daar iets aan kunnen doen (iets mis in de maag ofzo).
Mijn verhaal is lang geleden en betrof niet echt een date.

Ik was denk ik 15, en kon niet wachten om "echt"uit te gaan.

Wel was de plaatselijke discotheek, om de andere week, op zondagmiddag geopend voor de leeftijdscategorie 14 tm 17 zoiets. Er was een ontzettend mooie jongen van 17 die daar ook altijd kwam, waar al mijn vriendinnen, inclusief ikzelf, verliefd op waren. Na een paar weken om elkaar heen draaien, had ik eindelijk beet. We hebben heel de tijd staan praten en begonnen ook te zoenen in de discotheek. Toen de middag voorbij was, vroeg hij of hij me naar de bus mocht brengen.

Eenmaal buiten,begonnen we in een of ander steegje weer te zoenen. Ik was nog zo bleu groen als gras, maar voelde me heel wat! Tot ik opeens iets warms en kleverigs op mijn been voelde (het was zomer en had blote benen), ik keek naar beneden, en bleek dat hij was klaargekomen op mijn been! Hij had zich gewoon staan aftrekken tijdens het zoenen en ik had echt niks gemerkt, het was ook echt heel snel gebeurd! Wat was ik afgeknapt op die jongen! Toen moest ik het daarna nog vetellen aan mijn vriendinnen ook, die natuurlijk allemaal heel nieuwsgierig waren, ik schaamde me dood!
Uhl hee dat zo'n jongen dat zomaar doet en ook nog over je been! Lekker bijdehand..!
Gedver, kon ie niet wachten totdat jullie beiden zover zijn?
World of Warcraft: Legion
Wie vindt het leuk om in het tijdschrift Viva te vertellen over haar helse date(s)?

Voor een serie interviews over afschuwelijke dates ben ik op zoek naar meiden die hierover hun verhaal willen doen. Het kan anoniem en uiteraard heb je inzage in je tekst voor publicatie.

Heb je interesse? mail me op jasmine@viva.nl
Ik heb (niet eens zo heel lang geleden) ook afgesproken met iemand via RP. Ik kreeg via de mails wel door dat het een 'apart' typje was, maar ik had wel zin in een middagje weg, dus zodoende gauw afgesproken.

Eenmaal ter plaatse bleek de foto wel 20 kilo geleden en echt niet meer te kunnen. Alles aan mijn date was anders dan ik verwachtte.

Zo leek ze dus een vamp, een beetje mysterieus. Bleek dus een tientonner (tsja sorry, ik ben zelf ook dik maar je hebt vet en dik) die shag rookte, bah bah. We zouden van het CS naar de stad lopen, is een wandeling van 20 minuten dus valt best mee. Maar bij het eerste beste tentje wilde ze daar toch wel naar binnen, ze kon niet meer verder lopen (terwijl we onderweg nog wel hadden gezeten voor haar!!).

Ze bleek dus een SM-meesteres en vertelde daar vanalles over. Ik was geschokt maar ook wel nieuwsgierig dus ik heb dr laten vertellen, niet wetend wat ik ervan moest denken. Ik walgde maar wilde ook niet oordelen...

Vervolgens bleek ze voor iemand te zorgen die net zijn baan was kwijtgeraakt. Zelf verdiende ze ook niks, want ze werd erg ongelukkig van het doen van werk wat niet bij haar paste. Dat wist het UWV ook dus ze kreeg wel een uitkering. Ook verdiende ze bij door meesteres te zijn. Ze had verschillende slaven. (ieks!)

Maar de freakshow stopte daar niet. Nee, ze hoopte over een tijdje uit alle geldproblemen te zijn want ze kende een heel rijk iemand die nu in het buitenland (vast) zat en hij had een heel groot huis dat zij mocht inrichten. Maar dat hij vastzat had niks te maken met hem, het was een groot misverstand. (rrrright..)

Nou ik heb nog niet eens de helft verteld. Ik ben denk ik ook te vriendelijk, want uiteindelijk heb ik van 1 tot 7 met haar gezeten. Het was echt een date from hell. De hele tijd had ze niks aan me gevraagd geen interesse getoond. Wel hoorde ik haar hele levensverhaal, zij was gewoon omringd door problemen. Met mijn stomme hoofd hebben we nog wel even gezoend vlak voor de trein wegreed...

Needless to say dat ik haar toch heb aangegeven dat ik was 'afgeschrikt' was door haar levensstijl en de omgeving waar ze zich in bevond en dat dit niet overeenkwam met mijn wereld. Daar reageerde ze gelukkig goed op.

Een hele tijd later sprak ik haar nog eens een keertje, inmiddels was de rijke vent verhuisd en nu haar partner. Poeh... dodged a bullet there...

(en nu hopen dat niemand zich hierin herkent hihi)
quote:Puccini schreef op 29 januari 2009 @ 23:16:

Ik heb (niet eens zo heel lang geleden) ook afgesproken met iemand via RP. Ik kreeg via de mails wel door dat het een 'apart' typje was, maar ik had wel zin in een middagje weg, dus zodoende gauw afgesproken.

Eenmaal ter plaatse bleek de foto wel 20 kilo geleden en echt niet meer te kunnen. Alles aan mijn date was anders dan ik verwachtte.

Zo leek ze dus een vamp, een beetje mysterieus. Bleek dus een tientonner (tsja sorry, ik ben zelf ook dik maar je hebt vet en dik) die shag rookte, bah bah. We zouden van het CS naar de stad lopen, is een wandeling van 20 minuten dus valt best mee. Maar bij het eerste beste tentje wilde ze daar toch wel naar binnen, ze kon niet meer verder lopen (terwijl we onderweg nog wel hadden gezeten voor haar!!).

Ze bleek dus een SM-meesteres en vertelde daar vanalles over. Ik was geschokt maar ook wel nieuwsgierig dus ik heb dr laten vertellen, niet wetend wat ik ervan moest denken. Ik walgde maar wilde ook niet oordelen...

Vervolgens bleek ze voor iemand te zorgen die net zijn baan was kwijtgeraakt. Zelf verdiende ze ook niks, want ze werd erg ongelukkig van het doen van werk wat niet bij haar paste. Dat wist het UWV ook dus ze kreeg wel een uitkering. Ook verdiende ze bij door meesteres te zijn. Ze had verschillende slaven. (ieks!)

Maar de freakshow stopte daar niet. Nee, ze hoopte over een tijdje uit alle geldproblemen te zijn want ze kende een heel rijk iemand die nu in het buitenland (vast) zat en hij had een heel groot huis dat zij mocht inrichten. Maar dat hij vastzat had niks te maken met hem, het was een groot misverstand. (rrrright..)

Nou ik heb nog niet eens de helft verteld. Ik ben denk ik ook te vriendelijk, want uiteindelijk heb ik van 1 tot 7 met haar gezeten. Het was echt een date from hell. De hele tijd had ze niks aan me gevraagd geen interesse getoond. Wel hoorde ik haar hele levensverhaal, zij was gewoon omringd door problemen. Met mijn stomme hoofd hebben we nog wel even gezoend vlak voor de trein wegreed...

Needless to say dat ik haar toch heb aangegeven dat ik was 'afgeschrikt' was door haar levensstijl en de omgeving waar ze zich in bevond en dat dit niet overeenkwam met mijn wereld. Daar reageerde ze gelukkig goed op.

Een hele tijd later sprak ik haar nog eens een keertje, inmiddels was de rijke vent verhuisd en nu haar partner. Poeh... dodged a bullet there...

(en nu hopen dat niemand zich hierin herkent hihi)
quote:Jasmine_Viva schreef op 29 januari 2009 @ 17:17:

Wie vindt het leuk om in het tijdschrift Viva te vertellen over haar helse date(s)?

Voor een serie interviews over afschuwelijke dates ben ik op zoek naar meiden die hierover hun verhaal willen doen. Het kan anoniem en uiteraard heb je inzage in je tekst voor publicatie.

Heb je interesse? mail me op jasmine@viva.nlOproepjes mogen niet op het forum.
Cum non tum age
Puccini wat een verhaal!!!! Ik snap best dat je uit een soort van nieuwsgierige walging al die verhalen hebt aangehoord!

Noa: *grijns*
hmmmm.........binnenkort gaat een zekere meneer hier zijn meest afgrijselijke date ervaring opzetten:

Via rp heb ik al een paar maanden contact met iemand, door verschillende omstandigheden nooit tot een date gekomen, maar as zaterdag gaat het toch echt gebeuren! Maarre..........ik spreek vandaag een vriendin die via een andere datingsite net bezig is, ze heeft volgende week haar eerste date.....

Voelen jullie 'm al? Het is dus dezelfde man!!!! En hij heeft ons allebei hetzelfde verteld en gevraagd....

Hmmm..........ben me nog even aan het bezinnen hoe we dit gaan aanpakken, het is ook nauwelijks te geloven, hij woont op ruim een uur hier vandaan en dan spreekt hij dus af met 2 dames die toevallig vriendinnen van elkaar zijn, te bizar!!!!
whahhahaha ben nu al benieuwd!
Iemand zei het al in een ander topic. Voor echte soap hoef je niet de TV aan te zetten of de TV-gids door te bladeren... Je kunt op elk gewenst tijdstip sappige topics door lezen zoals dit.
World of Warcraft: Legion
quote:gioia71 schreef op 03 februari 2009 @ 17:56:

hmmmm.........binnenkort gaat een zekere meneer hier zijn meest afgrijselijke date ervaring opzetten:

Via rp heb ik al een paar maanden contact met iemand, door verschillende omstandigheden nooit tot een date gekomen, maar as zaterdag gaat het toch echt gebeuren! Maarre..........ik spreek vandaag een vriendin die via een andere datingsite net bezig is, ze heeft volgende week haar eerste date.....

Voelen jullie 'm al? Het is dus dezelfde man!!!! En hij heeft ons allebei hetzelfde verteld en gevraagd....

Hmmm..........ben me nog even aan het bezinnen hoe we dit gaan aanpakken, het is ook nauwelijks te geloven, hij woont op ruim een uur hier vandaan en dan spreekt hij dus af met 2 dames die toevallig vriendinnen van elkaar zijn, te bizar!!!!

Dit is mij een aantal jaar terug ook overkomen..... Needless to say that I was the one that did not show up! Hij had gelukkig mijn telefoonnummer niet, pjoeh. Vriendin heeft trouwens date-from-hell met hem gehad.

Ik heb ook nog wel wat verhalen, zal het van de week wel even neerpennen, duik nu (helaas alleen ) mijn bedje in.
Oeh een vette cliffhanger! Ik wacht met smart op al je verhalen c_estelle
quote:noa schreef op 29 januari 2009 @ 23:32:

[...]

Oproepjes mogen niet op het forum.Wel van de Viva zelf.
ach.......was meneer al helemaal vergeten..

maar goed, die avond was ik met vriendin aan het chatten en zij weer met hem...........en toen kwam ik er gezellig bij, trio zeg maar...........hij schrok zich echt helemaal rot!

Nou ja, excuses en blabla........date met hem voor gisteren heb ik laten staan..........tot gister eind van de middag en afgebeld... Vriendin had een date met een andere man en ik uiteindelijk ook met een ander............ hij zat lekker thuis terwijl wij het enorm naar ons zin hadden.........zo erg dat ik dus verliefd ben geworden op de date van gisteren......en deze man komt zo bij me! <zucht>
Gioia, helemaal goed gekomen dus!

Oja, ik zou ook mijn verhalen nog vertellen. Tja, waar te beginnen? Ik heb een tijdje best veel gedate en me toch erg verbaasd over het feit dat veel mannen gebruik maken van de meeste vage dan wel oude foto's die ze hebben. Zal even een opsomming geven van de teleurstellingen....hihi......

Vent1: Had in zijn profiel gezet dat hij 1.80 was en had een heel leuke foto. Na een tijdje gezellig chatten toch eens afgesproken, bleek meneer te hebben gelogen over zijn lengte, hij was zo'n 20 cm kleiner (en dus kleiner als ik) en had hij waarschijnlijk na het nemen van die foto zijn haar niet meer geknipt want het hing nu halverwege zijn rug. Ook zijn baard had hij sindsdien laten groeien...... en aangezien hij oorspronkelijk uit het midden-oosten kwam kreeg ik ook zwaar het gevoel een date met Osama te hebben.. Dat ik toch nog thee met hem ben te gaan drinken in de coffe-corner van de Bijenkorf, daar verbaas ik me nog steeds over. Het heeft trouwens nog een tijd geduurd voor meneer echt snapte dat ik ECHT niets met hem wilde.

Date2: Bleek 25 kilo zwaarder te zijn dan zijn foto deed vermoeden, was van het type witte sokken-instappers en kon ook niet meer converseren toen ik recht tegen over hem zat. Ik weet nog steeds niet of dat was van mijn oogverblindende verschijning of dat het iets anders was want na 10 minuten ben ik maar opgestapt want er kwam geen zinnig woord uit.

Nummer3 is niet eens een date geweest. Ik had me voor de gein eens op Lexa aangemeld en had al heel snel contact met een mooie vent(als ik zijn foto mocht geloven iig), was piloot en hij had contact met mij gezocht. Na wat over en weer gemail heb ik waarschijnlijk iets gezegd/geschreven wat hem niet helemaal aanstond want toen kreeg ik 2 keer binnen 10 minuten een afwijzend mailtje van hem, beide met dezelfde strekking maar met andere woorden. Toen ik hem daarop wees werd ik gelijk geblocked! Een echte faker dus!

Met nummer 4 mocht ik absoluut niet afspreken van mijn vriendin want zij bleek hem te kennen. Hij scheen psychisch helemaal van het padje af te zijn. Nou dat bleek later ook wel, want hij heeft me nog een tijdje gestalkt met mailtjes ed. Verder heeft hij later mijn vriendin aangevallen en lastig gevallen en heeft zij de politie op hem afgestuurd, die hem op heeft laten nemen in een instituut. Of hij daar nu nog zit weet ik niet.(Oww, wat ben ik blij dat hij nooit een foto van mij heeft gezien want hij woont ook in mijn stadje)

Ik heb nog verschillende mislukte dates gehad maar die waren allemaal niet zo erg dat ik ze heb onthouden....
toch niet helemaal goedgekomen.......date stuurde me een uitnodiging voor valentijnsdag voor een erotic party... dag date!
quote:c_estelle schreef op 09 februari 2009 @ 22:58:

Ik heb nog verschillende mislukte dates gehad maar die waren allemaal niet zo erg dat ik ze heb onthouden....

Sjezus wat een verhalen!! Dat je überhaupt nog durft te daten na deze waslijst aan freaks...

Misschien toch maar wat strenger gaan selecteren de volgende keer?
quote:gioia71 schreef op 09 februari 2009 @ 23:04:

toch niet helemaal goedgekomen.......date stuurde me een uitnodiging voor valentijnsdag voor een erotic party... dag date!

hahahaha

sorry

Jammer zeg... (f)
nee hoor, morgen gewoon weer een ander, hahaha!
Echt hilarische verhalen hier!

Heb zelf een keer een vreselijke date gehad met een jongen die ik tijdens het uitgaan had ontmoet. Maar ik heb hem tijdens die date nog gestraft .

We hadden een datum afgesproken en toen ik hem op die dag smste wat we gingen doen deed hij een vreemd en kwam het erop neer dat zijn ouders die avond bij hem langs zouden komen en we dus beter een andere keer konden afspreken. Hij zou dan voor me koken.

Nou goed, ik besloot het nog een kans te geven en we hadden een nieuwe datum afgesproken. Ik besloot die dag te wachten op zijn uitnodiging en had uiteraard geen avondeten gehad aangezien hij beloofd had dat te gaan maken. Rond een uur of 7 had ik nog niets gehoord en ik liep nog thuis rond (in Utrecht terwijl hij in A'dam woont). Toen smste ik maar eens om te vragen hoe het nou precies zat. Ik kreeg als antwoord dat hij het erg druk op zijn werk had gehad (bedankt voor de mededeling) en dat het misschien beter was als we rond een uur of 11 in Amsterdam zouden afspreken om uit te gaan. Mij best dus ik was om 11u in de stad en vroeg hem waar ik heen moest. Toen zei hij dat ik naar de Sugarfactory moest want daar was die avond een leuk feestje. Hij zou me bij de ingang ontmoeten. Ik kwam daar (het regende ook nog :o) en na een kwartier buiten staan wachten smste ik waar hij was. Ik kreeg terug dat hij er zo aan zou komen.. Maar dat duurde maar en ik stond daar maar in die regen.. Ondertussen kon ik ook al niet zo makkelijk terug naar huis vanwege het OV dat tot een bepaalde tijd rijdt. Dus ik besloot nog te wachten en heen en weer te smsen. Hij was er steeds bijna.. Uiteindelijk heb ik tot half 2 buiten staan wachten. Toen belde hij me op en vroeg waar ik was. 'Ik sta buiten op je te wachten!' Was meneer al binnen. Hij zei dat ik gewoon tegen de portier moest zeggen dat ik op de gastenlijst stond en dat ik dan zo door kon lopen. Dat werkte zo dus niet. Binnen aangekomen zag ik hem en hij zei: 'Sorry maar ik was aan het pokeren met vrienden en het was zo spannend, blablabla..'

Van binnen kookte ik ondertussen van woede, maar ik besloot hem op een betere manier terug te pakken dan boos worden dus ik deed alsof het me niets uitmaakte. Hij scheen me wel leuk te vinden ofzo want hij begon me op een gegeven moment te zoenen, en ik besloot mee te doen. Ik ging daarna met hem mee naar huis waar we verder zoenden (iew.. als ik eraan terugdenk..) en ik begon hem uit te kleden maar hield zelf alles aan. Hij lag daar toen in zijn blootje (niet erg indrukwekkend overigens) met een harde ... en begon wat tegen mijn been te rijden. En toen zei ik: Weet je, ik heb geen zin, ik ga naar huis. En toen heb ik hem daar zo laten liggen. Heb nog nooit zo'n beduusd koppie gezien :D En godzijdank woonde hij dichtbij het station..!
Appeltje je staat 2 uur in de regen op zo'n gast te wachten?? Ik was allang weer naar huis gegaan
quote:mika65 schreef op 10 februari 2009 @ 02:08:

Appeltje je staat 2 uur in de regen op zo'n gast te wachten?? Ik was allang weer naar huis gegaan

Tja.. het probleem was het OV (trams reden op een gegeven moment niet meer naar het station, nachttreinen zijn er wel) en het feit dat ik steeds smsjes kreeg dat hij er aan kwam.

En daarnaast stond er een flinke rij voor de Sugarfactory met gezellige mensen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven