Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!

Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)

Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).

Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)

Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!

Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!

Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
quote:badmeester schreef op 19 november 2008 @ 16:15:

marie antoinette uit 1981 ga je tanden poetsen!Tsss..gymleraar..
Ik ben ook een keer razend verliefd geweest op een jongen en we zouden toen samen met een groepje gaan stappen (ik was toen ook nog heel jong hoor, jaar of 17) Komen we daar aan, ben ik het enige meisje die meegaat, leuk geregeld, en daar sta je dan tussen allemaal net niet meer puberjongens die overal op straat moeten plassen en boeren en schreeuwen en met stoere verhalen strooien. Erg sfeer-verhogend. Deze jongen dus ook flink stoer meepraten over zijn veroveringen op vakantie in Spanje (ik vond hem toen al wat minder leuk worden maar goed, als je er alleen mee was, was hij wel lief).

Na een hele avond met die jongens rondgehangen te hebben (erg leuk was dat ) bracht hij me naar huis waar het toch tijd was voor een zoen.

Nou, ik weet niet wat hij allemaal probeerde maar mijn hele gezicht zat onder het slijm, en die tong ging als een wasmachine tekeer en ik probeerde het wat bij te sturen zoals ik het fijn vond zegt hij ineens tegen mij; Nou, wat wordt het met jou, maleficent?

Toen was ik er meteen klaar mee, want ik ben echt geen slechte zoenster. Vervolgens begint hij tegen me te praten alsof ik een kleuter benterwijl hij mijn hoofd aaide; nou, dan ga je zo lekker naar binnen, lekker slapie slapie doen. Misschien was het lief bedoeld ofzo, maar ik was echt helemaal afgeknapt. Ik vertelde het de volgende dag aan mijn vriendin en die lag helemaal slap van het lachen. We geloofden ook geen klap meer van die veroveringsverhalen want het leek er meer op dat hij echt nog nooit eerder gezoend had.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:badmeester schreef op 19 november 2008 @ 16:15:

marie antoinette uit 1981 ga je tanden poetsen!

??? Heb je het tegen mij???

1. ik ben niet uit '81 dus ik heb geen idee waar je het over hebt

2. en ik moet mijn tanden gaan poetsen omdat....????????
Nee schat, hij had het tegen mij..
Haha o god.. allemaal vreselijke herinneringen komen omhoog.

Toen ik.. 16 was had ik afgesproken met een jongen van internet. Hij was ergens achter in de 20, had heel andere interesses eigenlijk, maar ik was 16 en vond dat allemaal vet interessant.

Naarmate de date naderde was ik toch wel wat zenuwachtig, dus ik had met een vriendinnetje afgesproken dat ik haar zou bellen als het niet leuk was. Ik naar het station, stond daar een héle lange, héle onaantrekkelijke man. Ik ben eerst drie keer langs hem heen gelopen tot hij uiteindelijk mij aansprak met 'volgens mij zoek je mij hoor'.

Wij de stad in, maar er was echt nul klik, en na tien minuten wilde ik eigenlijk al naar huis, maar hij had 1,5 uur voor me in de trein gezeten dus ik kon dat niet zeggen natuurlijk. Uiteindelijk belde mn vriendinnetje, en we hadden afgesproken dat ik zou zeggen 'hoe gaat het' als ik het niet naar mijn zin had, en zij zou dan zeggen 'nou, niet zo goed, mijn oma ligt in het ziekenhuis en ze geven haar niet lang meer' (oeps. Ja ik weet het, kan écht niet)

Dus zij ratelt haar verhaaltje af aan de telefoon en ik zeg 'god wat erg joh, moet ik naar je toe komen? En die jongen meteen 'oh, moet ik met je mee? Mijn oma is vorige week overleden, ik weet hoe erg het kan zijn, ik wil je graag steunen'..

Ik wist niet waar ik het had. Uiteindelijk vriendelijk bedankt, op de bus gestapt naar zogenaamd mijn vriendinnetje (zónder hem) en de volgende halte weer uitgestapt en naar mijn huis gegaan..

Ik schaam me er nog steeds voor
quote:marie_liselotte1981 schreef op 19 november 2008 @ 16:31:

Nee schat, hij had het tegen mij..Hmm, ik dacht al! Mijn schermafbeelding is van Marie Antoinette namelijk... (*steekt nog een extra kaugumpje in haar mond*)
quote:MasMas schreef op 19 november 2008 @ 16:36:

[...]

Hmm, ik dacht al! Mijn schermafbeelding is van Marie Antoinette namelijk... (*steekt nog een extra kaugumpje in haar mond*)hahaha ik begreep al niet waarom jij je aangesproken voelde..die gymleraar ook altijd;)
quote:badmeester schreef op 19 november 2008 @ 14:54:

jessy

nou is niet alleen die gozer dom maar jij ook, je komt wel goedkoop over als ik zo vrij mag zijn

Nou ja...

Heb jij nog nooit een onsje gehad badmeester? Wat saai braaf...
misschien te herkenbaar.
quote:sayang_melati schreef op 19 november 2008 @ 20:03:

[...]

Nou ja...

Heb jij nog nooit een onsje gehad badmeester? Wat saai braaf... Ik denk dat Badmeester zich plaatsvervangend aangetast voelt in zijn ego
quote:newbornmama schreef op 19 november 2008 @ 13:40:

Haha, leuk topic! Ik herinner me een date met een jongen die me tijdens het daten vertelde hoe hij vroeger hamsters "kweekte" om te verkopen. Op een gegeven moment had hij er zoveel dat hij ze niet kwijt kon. Samen met een vriend hebben ze de hamsters toen met een tennisracket het weiland in geslagen. Ik als grote dierenvriendin was verbijsterd. Jammer dat ik er toen niets van durfde te zeggen, hij vond het zelf nl nogal geestig. Toen hij me had thuisgebracht was ik gewoon misselijk van walging en heb ik nog een tijdje buiten in de tuin zitten bijkomen.

Een hoop grappige verhalen hier maar vind ik echt schokkend.

Inderdaad jammer dat je er niks van hebt gezegd, zulke gasten verdienen zelf een tennisracket tegen hun kop aan.
Inmiddels al zo vaak gezegd door iedereen, maar: wat een fantastische verhalen hier!!

Een paar jaar geleden kwam ik regelmatig een jongen tegen in de kroeg waar ik vaak kwam. Erg lekker ding waar ik veel oogcontact mee had maar meestal bleef het daarbij. Tot ik na een late vergadering nog wat ging drinken met een clubje ergens. Hij kwam ook binnen en eindelijk raakten we aan de praat! Toen bleek al dat hij aantrekkelijker was als hij niet praatte maar vooruit, toch maar zoenen en uiteindelijk met hem mee naar huis. In bed was t redelijk ondanks zijn enorme bos rug(!!)haar.

Na afloop viel hij al snel in slaap, wat echt rampzalig was. Hij snurkte vreselijk! Iedere paar seconden weer een ander geluid! Als een man een beetje eentonig snurkt, zeg maar, kan ik daar wel aan wennen en val ik uiteindelijk wel in slaap. Maar dat gebeurde nu dus niet! Ook draaide hij zich om de paar seconden met veel geweld om en ik heb mijn eigen leven een paar keer gered door nét op tijd weg te duiken!

De volgende ochtend werd ik bruut uit mn (korte) slaap gerukt door zijn telefoon. Werd hij gebeld door een psycholoog! Ik kon alles wat zij zei compleet verstaan en t waren nogal persoonlijke dingen! Nadat ik dus heb mee kunnen genieten van de toestand van zijn geestelijke gesteldheid, heb ik maar gauw mijn, inmiddels verkreukelde en onder het stof zittende (het woord 'stofzuiger' was hem vreemd, denk ik), mantelpakje aan getrokken (mantelpakje vanwege de vergadering de avond ervoor).

's Avonds had ik een feestje, maar door mijn korte nachtrust, ben ik daar op de bank in slaap gevallen!
Wat denk je van een katoenen boxershort met papegaaitjes...daarin zat ook nog pinkeltje

Hij was best lief hoor, aan uit, aan uit, hij wist het niet, ik ook trouwens toen niet..was net begin 20 en hoteldebotel (tja...zelfs na die onderbroek)

Uiteindelijk heb ik hem gezwiept toen hij BIJ MIJ ging zitten huilen over zijn ex vriendin...wat een zak!
Een paar weken geleden ook een date gehad. Hij zag er op zich best wel goed uit op de foto's maar oei dat was dus niet zo in real life, ...... Ik zag hem op het station en ik wilde dus echt weglopen, ja erg hè. Toch maar niet gedaan. Thee gaan drinken in de stad, ik heb me echt moeten beheersen om niet heel snel mijn thee op te drinken......toch nog een uur volgehouden en toen maar met een smoesje weggegaan.
Oh, er komt er nog een bij me op!

Tijdje gemaild met een een Australische jongen die hier studeerde. Hij was over de mail heel grappig, foto was wel leuk, maar niet helemaal mijn type. We zouden een eindje gaan wandelen. Hij was te laat, vriendin van me was in de buurt en ik ben met die vriendin een ijsje gaan eten. Op een gegeven moment kwam er een hevig zwetende jongeman aangelopen/gerend, die toch wel erg op mn date leek. Ik vond het op het eerste gezicht al helemaal niks. Raar flodderig t-shirt, liep wat gebogen, en al dat zweet.... Gruwel!!

Ik heb op dat moment overwogen om net te doen alsof ik zn date niet was, maar vond dat ik het niet kon maken.

Eindje gewandeld, hij was aan de verkeerde kant van het park gekomen en had dus gerend om nog op tijd bij mij te zijn. Conversatie liep niet, hij bleef maar zweten en na een rondje park te hebben gedaan heb ik gezegd: It was nice to meet you. Bye!

Nooit meer wat van hem gehoord, want ik wel prettig vond!
Ik zat op een terrasje met een date en die ging boeken zitten lezen en mij overhoren (daar leek het op). Hij vroeg of ik wel interesse in boeken had? Ik zei ja, maar jij hebt kennelijk geen interesse in mij daaaag! Haha. Een keer had ik een afspraak met een op het eerste oog (foto) leuke jongen. Toen ik hem ontmoette was het een engerd, echt eng. Hij bleek ook nog een kunstbeen te hebben, kon hij niets aan doen, maar dat had hij niet van te voren gezegd!
voer eendjes geen oorlog!
Tja, sommige foto's kunnen erg vertekend zijn. Ik heb pooit eens een date geahd met een vent die heel eng uit zn ogen keek, hele rare blik. Hij was verder wel aardig, maar ik kon niet over die blik heen stappen.
Ik heb ook nog een afschuwelijke date gehad jaaaaren geleden...

Ik heb hem leren kennen in een kroeg, ik was 19 en hij 18 ik dacht toen dat het niet zo veel uit kon maken dat ene jaar verschil, wat zat ik er naast zeg!

Het begon met onze date dat hij A: te laat kwam en B: zijn beste vriend had meegenomen! en C: dat ze aankwamen op een aftanse roestige scooter.

Daar nog niet helemaal afgeknapt op te zijn,zette we onze date verder.

Hij had geen geld bij om iets leuks te gaan doen dus lekker een etentje/borreltje doen of biosje pakken zat er ook niet in.

Dus hebben we bijna 2 uur lang 'rondgehangen' en heb ik als nood een vriendin opgebeld of ze even langskwam.

(Ik had wel genoeg van zijn zogenaamde stoere verhalen)

Die heeft mij toen gered

Dus voor mij nooit meer een man jonger dan mijzelf ,zoals de meeste vrouwen zeggen dat van mannen 2 jaar van hun echte leeftijd moet afgehaald.

Voor mij klopt dit helemaal........
Ik lig helemaal dubbel om dit topic, hahaha!!
up
Up! Het blijft namelijk een heel leuk topic!
Niet echt een date, maar een paar jaar geleden had ik kort een vriendje. Achteraf snap ik niet wat ik in hem gezien heb want hij was behoorlijk dik en had óveral heel veel haar. Echt ranzig. Als hij bij mij bleef slapen zat de volgende dag mijn bed onder de zwarte haren. Waarvan hij mij dan vervolgens de schuld gaf. Nou sorry hoor, ik verlies heus wel eens wat hoofdhaar, maar dat is en stuk langer dan het haar wat overal in mijn bed lag. Bah.
Mijn verhaal redt het niet bij de geweldige date-horrorverhalen die hier al staan maar ik vond een recente date van mij toch redelijk BRRRRR

Ik was uit eten met een man die ik net kende via internet, een keer telefonisch gesproken en de date verliep eigenlijk wel leuk. Niet direct het type waar ik warm van wordt maar wel vriendelijk, gezellig, zeker niet lelijk en genoeg gesprekstof ... normaal gesproken had ik er best nog een tweede date aan willen wagen. Tot hij geobsedeerd raakte door ... mijn handen!! Hij begon spontaan aan mijn vingers te zitten en opmerkingen te maken over mijn handen. Toen ik ze eenmaal terug had had ik ze beter achter mijn rug kunnen verstoppen want hij had ze helaas snel weer gevonden. Het liep tegen het eind van de date, misschien dat ik hem daarom niet al te resoluut afwees. Ik kreeg in ieder geval steeds meer haast om te vertrekken.

Toen we eenmaal buiten stonden werd t nog wat ongemakkelijker. Ik was erg blij dat ik zijn aanbod om me naar mijn auto te brengen had afgeslagen toen hij me bij het afscheid een zoen op mijn voorhoofd gaf ...... ik ben het gelukkig niet gewend om als poppetje behandeld te worden en ik hoop dat het bij deze ene keer blijft .....

Op zijn vraag of we nog een keer gingen afspreken heb ik vriendelijk bedankt, waarna hij ook nog eens ging pruilen .....
Dit topic is echt geweldig....heb alles gelezen en heb me tranen met tuiten gelachen :-)

Ik zal eens nadenken of ik ook nog leuke ervaringen heb te melden
Ahh, mijn ergste date ooit begint met vriendinnen die vriendjes hebben die weer een vriend hebben...je snapt het al...

Deze date begon veelbelovend; hij kwam me me netjes ophalen van huis, bracht 1 roosje mee, hield de deur voor me open toen ik de auto in stapte, ik hou wel van die ouderwets galante mannen. Helaas ging het daarna vrij snel bergafwaarts met de date.

Het begon in de auto onderweg naar de bioscoop. In plaats van een gesprek met mij te voeren begon hij een telefoontje te plegen. Nou ja, niet bepaald beleefd, maar hoeft ook geen reden te zijn om de date direct aftezeggen, dacht ik. Al goed, hij pleegt zijn telefoontje in zijn eigen taal, waar ik dus helemaal niets van verstond behalve....MIJN NAAM! En dat wel om de 10 seconden herhaald. Na dat telefoontje pleegt hij er nog 1, en dan nog een, en dan nog een...Hij heeft zeker wel 4 a 5 telefoontjes gepleegd en in al die telefoontjes voortdurend mijn naam herhaald tegen de persoon aan de andere kant van de lijn...FREAKY! Houdt het daar bij op? Natuurlijk niet. Wij komen aan bij de bioscoop en wanneer we eindelijk aan de beurt zijn om onze kaartjes te bestellen kijkt hij me aan. En hij blijft me maar aankijken...Ik snapte er helemaal niets van! Totdat hij al zuchtend zijn portomonee tevoorschijn haalde om de kaartjes te betalen! Ik ben misschien wat ouderwets maar als je een vrouw mee uit neemt is het toch wel zo netjes om te betalen? Maar goed, op dit moment kan ik zijn kop al niet meer uitstaan en besluit mijn eigen eten en drinken te kopen, zodat ik die zuchten en rollende ogen niet nogmaals hoef te zien. En zonder te overdrijven heeft mijn bak popcorn niet eens de balie aangeraakt voor dat hij hem had gegrepen, waarna hij mijn popcorn zover mogelijk bij mij vandaan hield waardoor ik er zelf niets van heb kunnen eten! Hij heeft gewoon mijn popcorn gestolen!!!! Ik hanteer heel strikt de simpele baseball rule: three strikes and you're OUT!!!!!!!

Ongelooflijk...nog ongelooflijker is dat hij mij nog een jaar lang heeft lopen sms-en en bellen om nog een x uit te gaan...Yeah riiiiight...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven