Wie zijn/haar relatie is ontstaan via een datingsite?

02-09-2009 11:55 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik zou graag willen weten bij wie er een relatie ontstaan is via een datingsite.

Mijn zus haar relatie is namelijk 3 maanden geleden stuk gelopen. Nu wil ze terug gaan daten maar ze is niet zo een sociaal type, legt niet heel gemakkelijk contacten, ... Ik wil zo graag dat ze terug gelukkig wordt, want haar zo verdrietig zien is echt niet leuk. Dus heeft ze zich een weekje terug ongeveer ingeschreven op enkele datingsites. Maar ik twijfel over het feit of op die sites wel duurzame relaties kunnen ontstaan?

Alvast dank je voor de reacties!
via rp!

2 jaar samen, en wonen 1, 5 jaar samen. Erg gelukkig :-)
Successtory hier..

Bijna 5 jaar samen.. Hebben samen 2 zoons, 1 van 3 jaar en 1 van bijna 3 maanden.. Volgend jaar 08-09-10 gaan we trouwen..
RP! Een half jaar alweer.. :-)
Ik heb mijn vriend 3 jaar geleden leren kennen via RP. Woon nu alweer 2 jaar samen. Ik heb met verschillende mannen een afspraak gehad en nooit ook maar 1 negatieve ervaring. Nog steeds contact met hun. Alleen wil ik zelf een forum plaatsen omdat er iets is in deze relatie waar ik heel veel verdriet om heb: het wederzijds accepteren van de kinderen. Voel me zóóóó 'politieagentje, maar daarover meer via een ander forum.
quote:fleurtje schreef op 02 september 2009 @ 12:40:

Dit zou een leuk topic zijn:

Wie zijn/haar relatie is geeïndigd door een datingsite?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hier nog een succes! Ik leerde mijn lief kennen via het viva-forum. We kochten binnen 2 maanden een huis en waren vanaf het eerste moment onafscheidelijk. Dat is nu 3 jaar geleden en vorig jaar werd ons eerste kindje geboren.
Ik heb goeie ervaringen met daten via een datingsite. Wel even kijken bij welke je gaat aanmelden. Via RP heb ik altijd leuke dates gehad met serieuze mannen. Wel van te voren het kaf van het koren scheiden. Dus kijken via profiel en foto welke het best bij je past (dus weten wat je wilt) en welke mannen in zijn voor een serieuze relatie (vraag gewoon wat ze op RP zoeken) en ook moeite voor je doen wat betreft terug mailen en tijdens het daten. Mannen die snel willen scoren..niet op in gaan!

Ik ken mijn vriend nu twee maanden via RP en het voelt super goed. We gaan volgende week samen op vakantie en volgens mij is het een blijvertje.

Ik zou het zeker anderen ook aanraden om je in te schrijven. De kans op het vinden van een goeie relatie is velen malen groeter dan dat je gaat zitten afwachten of kroegen moet afstruinen.
ja hoor

2,5 jaar samen, zoontje van bijna een jaar.
Frankly my dear, I don"t give a damn
In het wild kom ik niemand tegen...op het werk loopt niks rond, en uitgaan doe ik niet meer.

Ik verwacht wel dat het goed uitpakt, heb nu al contacten gehad met integere types.
Ok. Ruim vier jaar samen, twee kinderen. Ongeveer een maand gedate voordat ik Hem downloade.
quote:fleurtje schreef op 02 september 2009 @ 12:40:

Dit zou een leuk topic zijn:

Wie zijn/haar relatie is geeïndigd door een datingsite?

Jaaah! Wie begint?

Bij mij ook een successtory: 3 jaar samen, huis gekocht en trouw- en voortplantingsplannen.
.
Al 10 jaar samen. We hebben elkaar ontmoet in het tijdperk dat je nog niet hardop zei dat je een internetdate had, dat was namelijk alleen voor weirde nerds
quote:ellen2_ schreef op 02 september 2009 @ 20:58:

Al 10 jaar samen. We hebben elkaar ontmoet in het tijdperk dat je nog niet hardop zei dat je een internetdate had, dat was namelijk alleen voor weirde nerds

Is dat tijdperk al afgelopen dan?

Ik durf het nog steeds niet toe te geven aan m'n omgeving wanneer ik een date heb via internet...
Ik heb ook sinds een paar maanden een vriend via internet (paiq). Ik heb voor ik hem ontmoette wel aardig wat kikkers moeten kussen en heb een jaar lang via internet gedate. Best een leuke date-tijd gehad maar wat gaat er een hoop tijd zitten in het screenen, mailen en daten!
Ik 7 jaar samen, 2 kinderen, elkaar gevonden via D-date.

Zus 5 jaar samen, 2 kinderen, elkaar gevonden via D-date,

Schoonzus, 4 jaar samen, elkaar gevonden via D-date.

Vriendin, 6 jaar samen, 1 kind, elkaar gevonden via D-date.
Ja vroeger was het echt bijna not done als je een date had via internet. Maar ik denk dat het tegenwoordig gewoon erg handig is voor mensen die wat teruggetrokken/verlegen zijn. Mensen die moeilijk een eerste stap durven zetten. De eerste stap op het internet is veel sneller gezet

En ja, als je al een lange tijd een relatie hebt gehad is het moeilijk om ineens terug te gaan stappen (weinig vriendinnen). En toch vind ik het ook "raar" om op internet een date te zoeken.
Daten m.b.v. internet is niet raar hoor. Ik ben bijvoorbeeld zelf geen kroegtype. Dus waarom zou ik dan in de kroeg op zoek gaan naar een ander kroegtype? Ik wilde een huiselijk type. Voor de rest zag ik het ook niet gebeuren dat ik een leuk exemplaar zou tegenkomen op het werk e.d.

Inmiddels heb ik al bijna weer een jaar een superleuke relatie door internetdaten.

Je zus zou ik overigens adviseren om eerst haar leven weer op orde te brengen voordat ze zich in een relatie stort.
Ook ik ken mijn vriend via een datingsite. We zijn alweer 1,5 jaar super gelukkig met elkaar.
Nog een succesverhaal via Paiq
Via Knuz. We kennen elkaar nu ruim 2 jaar en zijn vorig jaar juni getrouwd.

Na 3 maanden een huis gekocht en na 10 maanden getrouwd. Hij is een lot uit de loterij en ik dus ook
Ook via Knuz :-) Nu vier maanden geleden en ik ben zo blij met hem, het voelt gewoon zo goed.

Liani, ik denk ook dat jouw zus zichzelf de tijd moet gunnen om verdrietig te zijn en tot rust te komen. Die nieuwe liefde komt echt wel weer als zij daaraan toe is. Maar ik snap heel goed dat bevestiging heel erg fijn is in deze fase. Gewoon om complimentjes te krijgen en om te weten dat als zij er klaar voor is, het echt wel mogelijk is om een leuke man te vinden via internet.

Wat lief dat je zo meeleeft met je zus!
quote:Tia Dalma schreef op 02 september 2009 @ 15:06:

@Liani,

Zo zie je maar: er kunnen best duurzame relaties uit voortkomen.

Zelf schrijf je over je zus dat ze aandacht en complimentjes van mannen zal krijgen en daar misschien wat blijer van wordt. Dat is al een doel op zich. Je storten op een site om je verdriet te vergeten en daardoor weer gelukkig te worden, is misschien dan weer niet reeel. Los van het feit dat geluk uit jezelf moet komen en een partner daar een fantastische bijkomstigheid bij kan zijn, je hebt nu een handjevol succesverhalen maar daar staan een he-le-boel knullige ervaringen en gewoon geen succes tegenover. Op een datingsite heb je veeeeeeel kaf en een paar graankorreltjes, was mijn ervaring....Hee TO, ik wou zo graag uit nieuwsgierigheid je antwoord nog es weten...
hallo vriend leren kennen via lexa zo'n 3 jaar geleden en gaan samenwonen.....was liefde op het eerste gezicht...dacht dat dat niet meer kon na een relatie van 2 jaar......(was wel al gescheiden van ex)
hallo vriend leren kennen via lexa zo'n 3 jaar geleden en gaan samenwonen.....was liefde op het eerste gezicht...dacht dat dat niet meer kon na een relatie van 22 jaar......(was wel al gescheiden van ex)
hallo vriend leren kennen via lexa zo'n 3 jaar geleden en gaan samenwonen.....was liefde op het eerste gezicht...dacht dat dat niet meer kon na een relatie van 22jaar......(was wel al gescheiden van ex)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven