Wil hij me echt niet of is hij verlegen?

09-05-2010 20:31 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben nieuw hier op t forum!

Ik ken sinds 8 maanden een leuke jongen. Ik kom hem regelmatig (gem. 1 a 2x in de 2 weken) tegen met uitgaan of bij gemeenschappelijke vrienden.

Eind januari stonden we op een feestje toen een paar vrienden van mij (dronken) naar mij toekwamen dat er een jongen was die mij leuk vond, HIJ dus.. Uiteindelijk met hem gezoend die avond, alhoewel het achteraf meer een opgezet plan was van die vrienden (omdat ze ons zo leuk bij elkaar vonden) dan dat het werkelijk bekend was dat hij me wel leuk vond.

Die week erna zijn we met een grote groep mensen, waaronder hij, een weekje naar Spanje gegaan. Die betreffende week weer heeel gezellig met hem gehad, hij had echt nul aandacht voor de rest van de groep of andere meisjes, maar er is helemaal niks gebeurd...Niet te geloven..(terwijl ik zeker hints heb gegeven)

Na die tijd kom ik vaak tegen en als hij me ziet komt hij altijd heel enthousiast op me af en staan we serieus echt uren te kletsen en hebben we echt veel lol. Naar mijn idee is er wel een 'klik' , maar op een of andere manier komt er zo'n moment dat hij afhaakt en ineens alleen naar huis gaat en niemand iets meer van hem hoort..

Ik wil me niet te kwetsbaar opstellen en ook niet teveel aan zn vrienden door laten schemeren dat ik hem heel leuk vind (onze gemeenschappelijke vrienden zijn voornamelijk mannen).

Nu hoorde ik wel uit betrouwbare bron dat hij, op zn 23e nog nooit een vriendin heeft gehad, wel genoeg andere ervaring heeft, maar een ramp is met chicks..

Mijn vraag is nu eigenlijk:

Is hij extreem verlegen als het er op aankomt? Heeft hij echt geen interesse en vindt hij me alleen aardig? Of weet hij totaal niet wat hij moet doen?

Iemand hier zelf ervaring mee of een tip wat ik hier mee aan moet?
Heb je zn telefoonnummer? Sms/bel hem gewoon een keertje om iets samen te doen, het zou kunnen dat het hij gewoon verlegen is en het misschien fijner vind om samen iets te doen, en dan wel durft te zoenen... Of hij ziet je niet zitten en dan hoor je dat gelijk ook.
Ik kan me voorstellen dat hij zich die dingen van jou ook afvraagt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
geloof dat mannen hints niet begrijpen...:)

dus als ik jou was...zou ik wat directer tegen hem zijn....nee heb je...ja kun je krijgen....

of hij verlegen is...dat kan ik uit je tekst niet opmaken...
chicks...brrrrr
Ik zou hem inderdaad gewoon een keer vragen om iets af te spreken.

Btw, dit verhaal doet me ontzettend denken aan mn exvriend..ook ooit in een dronken bui gezoend, daarna kwam er ook niets meer van zijn kant..wel smsen en als we elkaar zagen was het gezellig en hadden we super leuke gesprekken. Ook wel wat lichamelijk contact (een knuffel of een arm om me heen ofzo), maar niet meer gezoend enz. Uiteindelijk zelf de stoute schoenen aangetrokken en gezegd dat ik hem leuk vond en wel wat meer zou willen. En dat pakte gelukkig dus wel goed uit..

Dus ik zou gewoon eens bellen en vragen om wat af te spreken, als ie je dan niet leuk vindt, weet je dat ook gelijk..

En of hij inderdaad verlegen is, of je niet leuk vind, daar kom je alleen maar achter als je het vraagt..
Nou het is typisch zo'n jongen die niet zo goed weet hoe hij zich een houding moet geven en die bekend staat dat ie van z'n leven niet het initiatief zal nemen, helaas...

Nou moet ik idd toegeven dat ik daar ook niet een enorme held in ben, maar als ik vraag 'breng je me nog even richting mn huis' dan fietst hij wel mee, maar als we dan bij mij zijn, zegt ie ineens uhm ik moet nu gaan ofzo..Heel ontwijkend..

Laatst had ik zelf een feestje georganiseerd en de volgende dag kreeg ik dan wel een sms zo van: Wat een geweldig feest en wat een toporganisatie!! X

Maar aangezien hij mn best duidelijke hints (en van een paar vrienden van hem richting mij) negeert ga ik zo twijfelen. Of hij me echt niet leuk vindt of gewoon niet zo goed weet wat hij met zichzelf aan moet..
hints en mannen gaan niet samen...zo simpel is het
Precies! Gewoon duidelijk zijn werkt meestal het best

En je hebt niets te verliezen toch?
quote:gelukkigmeisje schreef op 09 mei 2010 @ 20:44:

hints en mannen gaan niet samen...zo simpel is het hints en mannen gaan inderdaad niet samen. Maar ik begrijp dat topicopener gewoon te verlegen is om het rechtstreeks aan hem te vragen.
That's it, ik ga naar de vutters of het 40+ topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben idd niet van het type: 'wat vind je van me' of 'zullen we gaan drinken met zn tweetjes?'

Misschien van de oude stempel...
Ik denk dat je gewoon moet overgaan tot duidelijke actie. Stel een afspraak voor waar 'de rest' niet bij is.

Keer uit eten, avondje bios, filmpje kijken thuis, zoiets.

Zo te zien laat je hem niet koud.
Oude stempel?

Dan moet je hem verkering vragen!
Volgens mij willen jullie je allebei niet kwetsbaar opstellen.

Toch zou tenminste iemand dat moeten doen, anders wordt het niets, en dat zou zonde zijn!
Ja, als je allebei niet durft de eerste stap te zetten gebeurt er natuurlijk nooit iets..en dat is zonde!

Hoe is dat bij die eerste zoen gebeurt dan? Toen nam jij wel het initiatief, of hij?
Ja maar het is meer hoe nu verder? Hij heeft dus nog nooit een vriendin gehad en wordt geloof ik een beetje bang van die gedachte..

Moet ik hem nu een soort van mee uit vragen? Ik ben bang dat hij, net als de voorgaande keren bij de hints, dicht slaat en zichzelf geen houding weet te geven en me eigenlijk praktisch afwijst. Of kan ik beter eerst betere 'vrienden' worden met hem zodat die andere overgang natuurlijker wordt?
Bij de zoen nam ik het initiatief, maar dat was wel om 5 uur 's ochtends toen hij me naar huis had gebracht en toen ik hem ipv drie zoenen maar gewoon bij zn mond begon.
quote:Clairins schreef op 09 mei 2010 @ 20:56:

Bij de zoen nam ik het initiatief, maar dat was wel om 5 uur 's ochtends toen hij me naar huis had gebracht en toen ik hem ipv drie zoenen maar gewoon bij zn mond begon.Nou, dus je durft best! Ik kan natuurlijk niet voor jou bepalen wat je moet doen, maar als je denkt dat hij je wel ziet zitten..zou ik gewoon eens vragen of hij zin heeft om een keer wat af te spreken! Of als je hem ziet, en het is weer zo gezellig, hem gewoon weer zoenen..
Is vragen of hij verlegen is een optie...
quote:Clairins schreef op 09 mei 2010 @ 20:55:

Ja maar het is meer hoe nu verder? Hij heeft dus nog nooit een vriendin gehad en wordt geloof ik een beetje bang van die gedachte..

Bang, bang... Je bent zelf een beetje bang

Hij klinkt een beetje als mijn lief: Het type man wat nog niet doorheeft dat iemand 'm leuk vindt, al spel je het voor 'm uit. En verder eigenlijk ook niet echt bezig is met de vraag of hij zelf misschien iemand wel of niet leuk vindt en zo ja wat-ie daar dan mee zou moeten. Vraag m mee naar de film, zorg dat je op zijn of hij op jouw bank belandt, en neem initiatief. Als er weer een vage situatie ontstaat, dan gewoon op de man af vragen hoe het zit.
En als je t zelf echt niet durft kunnen je vriendinnen misschien iets voor je regelen
Je smst/belt hem en vraagt aan hem:

Hoi! Zin om as vrijdag met zijn tweeen naar de film (drankje doen, poolen, wandklimmen, wandelen, kopje koffie drinken, salsacursus, kookworkshop, parachutespringen, vrijwilligerswerk, naar de disco, vul in waar je zin in hebt) te gaan?

En dan zegt hij ja of nee.

Zegt hij nee, dan weet je genoeg.

Zegt hij ja, bel dan eerst je vriendinnen, verzin wat je aantrekt, onthaar je benen etc, doe een lekker luchtje op, poets je tanden, wees zenuwachtig, ga een leuke avond hebben, vraag hem om je naar huis te brengen.

Zoen hem dan als de vorige keer, en zeg er achteraan:

Ik vind het heel leuk om tijd met je door te brengen, zullen we snel weer wat afspreken?
quote:Clairins schreef op 09 mei 2010 @ 20:55:

Ja maar het is meer hoe nu verder? Hij heeft dus nog nooit een vriendin gehad en wordt geloof ik een beetje bang van die gedachte.

Niet invullen wat hij denkt.

Ik ben bang dat hij, net als de voorgaande keren bij de hints, dicht slaat en zichzelf geen houding weet te geven en me eigenlijk praktisch afwijst.Kan ook dat hij hartstikke duidelijk is en je inderdaad afwijst. Alleen jij pikt dat dan niet op.
Hihi jouw verhaal doet me aan die zwoele zomernacht/ochtend in augustus denken, toen ik nog aan het daten was met een stille "verlegen" rechtenstudentje die zoooo rustig was en bijna niets zei en zo ontzettend braaf en onschuldig leek, maar me toen voor mijn voordeur flink op mn smoel pakte, me overal betaste, me wilde optillen en me nog net niet uitkleedde :p damn dat was echt sexy van de zomer maar weer eens overdoen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven