Word ik gebruikt ?

08-11-2011 15:03 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen:-)

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb een tijdje contact met een jongen. In het begin moest ik eigenlijk niets van hem hebben. Hij is wat jonger dan mij en ik had er gewoon niet zoveel zin in. Ik voelde me wel gevleid dat hij zoveel interesse had in me want hij bleef smsen en vragen om af te spreken. Op een gegeven moment had ik zoiets van, ach waarom niet. Dus hadden we een afspraakje. Het was heel gezellig en we hadden gezoend. Daarna hoorde ik wat minder van hem.. Terwijl ik hem juist leuk begon te vinden. We hadden weer afgesproken, gezoend ook weer en zelfs iets verder gegaan (geen sex) Ik wilde dat eigenlijk niet, maar hij drong heel erg aan en op een gegeven moment liet ik het maar toe. Daarna hoorde ik helemaal bar weinig van hem. Ik had mega spijt dat ik me eigenlijk zo snel heb laten gaan want ik ken hem maar net. Ik had dat ook gezegd waarop hij met soort smoesjes aan kwam van 'waarom niet, we hebben toch bijna wat'. Zondagavond weer afgesproken, weer gezoend etc. Nu hoorde ik dus weer bijna niets heb ik gesmst wat ie nou eigenlijk wilde. Hij stuurde terug dat hij het ook nog niet weet.

Wat kan ik nu het beste doen,want ik wil hier niet mee verder zo (zoenen en al die dingen eromheen terwijl we niks hebben want meneer weet het nog niet, en eigenlijk ben ik er ook niet helemaal zeker van.) Maaaar, ik vind hem ook wel weer leuk en kan hem nu moeilijker loslaten na dit alles.

Hoe moet ik dit aanpakken? Tijd geven? Ik heb al om 'duidelijkheid' gevraagd maar hier kom ik ook geen steek mee verder. Ik voel me een beetje aan het lijntje gehouden.Terecht of niet? Hoe zullen jullie dit aanpakken?
Hij dringt aan?

Wegwezen meid!

De verhoudingen zijn nu al scheef, zorg er beter voor dat dit geen langlopend drama wordt.
Niet.. hooguit een sms dat hij het bos in kan als hij het niet weet. Daarnaast twijfel ik enorm aan zijn oprechtheid. Als hij zo aandringt is hij mijns inziens uit op één ding.

Nu jij niet verder bent gegaan valt het hem tegen en weet hij het ineens niet meer. Zo iemand moet je niet willen.
Hij wil alleen maar seks.
Je liet het maar toe? Tja, daar ben je toch echt zelf bij.

Hij wil een neukertje, jij wil een relatie, dat komt dus niet overeen. Trek je conclusie.
Helemaal eens met Tara en Ster. Overigens lees ik nergens dat jij helemaal dol op hem bent. En gelukkig maar, dat maakt het verbreken van contact alleen maar makkelijk. Gewoon niet meer reageren.
Komt op mij over als draaikonterig gedrag van allebei.

Allebei van ja, nee, ach waarom ook niet, dan hoor je weer niets, beide weten niet wat ze eigenlijk willen.

Zuchtttt.
Beter te laat dan over tijd.
Als je zelf nou eens gaat uitzoeken wat je wilt!

Waarom verwacht je duidelijkheid als je het zelf niet geeft?

En die mond die je hebt, gebruik je die ook? Nee zeggen tegen iets dat jij niet wilt is niet moeilijk.
Overduidelijk iemand die spelletjes speelt. Vooral die negeerstand nadat hij je zover heeft gekregen iets met hem te doen is een duidelijke aanwijzing.

Kun je beter totaal afkappen, voor je echt gevoelens voor hem krijgt.
Je wil per se duidelijkheid, terwijl je zelf geen duidelijkheid kan geven?

Beetje vreemd.

Verder zou ik stoppen met dingen doen die je niet wil doen. Waarom doe je dat eigenlijk? Vind je het anders zielig voor hem ofzo?
Bedankt voor de reacties.

Ik zeg ook duidelijk nee, maar hij bleef echt heel de avond aandringen en op een gegeven moment werd ik er doodmoe van en liet ik het maar toe. Stom van mezelf natuurlijk. Heb dan wel geen sex gehad en dat komt er niet ook voordat ik een relatie heb.

Wat ik zelf wil? Ik vind hem wel leuk, ook niet echt verliefd maar om dit nu af te kappen..

Ik laat zelf wel niks meer horen en wacht maar af tot hij moeite doet om weer in contact te komen?
Meid, als je denkt dat hij je echt leuk vindt om jou moet je dat vooral doen. Maar dan geen topic openen met 'Help seks gehad en nu hoor ik niets meer ' hè?
ster89, wat je me nu duidelijk probeert te maken is dat het nogal zinloos is als ik denk dat hij me leuk vind?

Dat denk ik helemaal niet, dat vraag ik me af na zulk gedrag.

Ik heb toch gezegd dat ik geen sex wil voor een relatie? Nee hooor, zo'n topic zal er dan ook zeker niet komen.

Toch bedankt voor je reactie net.
Nou ja, een jongen die eerst doet of hij je leuk vindt en vervolgens geen seks krijgt en dan minder laat horen is voor mij hetzelfde als 1+1=2..
quote:Kirsten_ schreef op 08 november 2011 @ 15:20:

Bedankt voor de reacties.

Ik zeg ook duidelijk nee, maar hij bleef echt heel de avond aandringen en op een gegeven moment werd ik er doodmoe van en liet ik het maar toe. Stom van mezelf natuurlijk. Heb dan wel geen sex gehad en dat komt er niet ook voordat ik een relatie heb.

Wat ik zelf wil? Ik vind hem wel leuk, ook niet echt verliefd maar om dit nu af te kappen..

Ik laat zelf wel niks meer horen en wacht maar af tot hij moeite doet om weer in contact te komen?Lekker slim! Hij weet nu precies dat jij waarschijnlijk als was in zijn handen zal zijn als jullie een relatie hebben. Eng dominant mannetje dat geen nee kan accepteren. Rennen! En wel de andere kant op!
Hoe wanhopig ben je TO?
Waarom ben ik nou weer wanhopig in dit opzicht?
quote:Kirsten_ schreef op 08 november 2011 @ 15:31:

Waarom ben ik nou weer wanhopig in dit opzicht?Dor contact te willen met deze jongen, van wie jij niet zeker bent (die eigenlijk alleen maar seks wil) en die jij eigenlijk helemaal niet zo leuk vind. Wil jij per se een relatie, of zo?
Omdat je achter een vent aan hobbelt die duidelijk alleen maar geïntresseerd is in da punani.
@Aubrey, daar lijkt het wel op en het is idd misschien wel een beetje zo. Ik kan er ook niets aan doen ik ben soort van verslaafd aan zn aandacht. Is dat zo raar :(
iemand die blijft proberen om over jouw grenzen heen te gaan, die moet je helemaal niet in je leven willen hebben

En leer om je grens duidelijk aan te geven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Je bent vast heel leuk, maar ik vind je reacties heel apart.

Om dit nu af te kappen... Waarom niet eigenlijk? Wat houdt je tegen? Moet je maar met iedereen met wie je wat bent wezen drinken een relatie beginnen omdat je nou eenmaal die moeite hebt gedaan?

En maar weer afwachten tot hij moeite doet.. Hoe helpt dat je verder ten opzichte van je probleem in je OP?

En waarom sowieso afspreken met iemand die je irriteert en waarbij je dingen doet die je niet wil uit irritatie.
Na 3 (!!!) afspraakjes verslaafd aan zijn aandacht..
quote:Kirsten_ schreef op 08 november 2011 @ 15:35:

@Aubrey, daar lijkt het wel op en het is idd misschien wel een beetje zo. Ik kan er ook niets aan doen ik ben soort van verslaafd aan zn aandacht. Is dat zo raar :(Daar moet je toch voor oppassen, verslaafd zijn aan aandacht. Kun je niets anders verzinnen wat je leuk vind? Studeren, sporten, actieve dingen doen die jouw focus op andere zaken leggen.
Jij vraagt ons hoe wij dit zouden aanpakken. Wij zeggen jou dat wij al de andere kant op waren gerend na zijn gedram om seks.

Jij had dit niet geplaatst als je genoeg eigenwaarde had gehad. Zo denk ik erover.

Je zou hem een sms kunnen sturen. Wil wel date maar geen seks! Wedden dat jij niets meer hoort!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven