WOW!

02-10-2010 20:12 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik moet even mijn blije gevoel delen....

Na een tijd alleen (na hele lange relatie) ben ik nu iemand tegen gekomen en bam....ik ben verliefd!

Heerlijk! En het leuke is, hij vindt mij ook leuk. Morgenavond komt hij langs. Ik kijk er ontzettend naar uit!
Hahaha, ik heb laatste een BH van WOW gekocht en vond die bh echt geweldig. Dacht dat het topic daar over ging . Misschien moet je morgenavond een bh van WOW aantrekken .
Geweldig! Doe een dansje! Gefeliciteerd. :-D veel plezier morgen.
Supergoed! Veel plezier, geniet er van!
geniet er van
Kom je morgen verslag doen hoe het was?
Ik wil de enthousiasme niet temperen maar doe jezelf een plezier en duik niet gelijk in bed met deze potentiële nieuwe liefde. Kans bestaat dat hij daarna niets meer van zich laat horen. Het forum hier staat vol met dergelijke ervaringen; dus leer ervan en maak er een gezellige avond van maar stuur hem dan gewoon fijn naar huis.

Waarom komt hij trouwens bij jou langs? Hebben jullie al eerdere dates gehad? Hapje eten, drankje drinken, strandwandeling? Dat soort dates.
Hij is de broer van een vriendin. We hebben al een tijdje contact via SMS, telefoon, MSN. Ik ben vorige week een kopje koffie bij hem gaan drinken. Het leuke is dat het allemaal heel keurig is, "gewoon" 3 kussen bij het afscheid. Ik begon al te twijfelen of hij me wel leuk vindt. Maar ondertussen zijn we al heel wat (lange) gesprekken verder en is het wel duidelijk uitgesproken dat we elkaar leuk vinden. We willen het alletwee rustig aan doen. Dit vanwege wat geschiedenis. Ik zal dus zeker niet gelijk het bed in duiken. Dit heb ik 1 keer gedaan en dat is me niet goed bevallen...

En ja Nadja, ik zal verslag uitbrengen!
Haha, ik dacht aan de game WOW.

Maar tof joh! Geniet ervan.

Heerlijk voor je.
Aaaah, geweldig dit soort verhalen. Veel plezier!!
Veel plezier, super leuk
a docter a day keeps the apple away
Gedeelde vreugd is dubbele vreugd. Sluit me aan bij Paloma, maar ik lees dat je al voorzichtig bent. Een mooie avond, vanavond!
Ik heb het zojuist gelezen en ben nu wel nieuwsgierig hoe het gegaan is!

Hopelijk lezen we dat zometeen....
quote:elinaa schreef op 02 oktober 2010 @ 20:12:

Haha, ik moet even mijn blije gevoel delen....

Na een tijd alleen (na hele lange relatie) ben ik nu iemand tegen gekomen en bam....ik ben verliefd!

Heerlijk! En het leuke is, hij vindt mij ook leuk. Morgenavond komt hij langs. Ik kijk er ontzettend naar uit!Toch niet via de World of Warcraft chat? Sorry, kon het niet laten om te zeggen bij het zien van de topictitel!
World of Warcraft: Legion
Hoi,

Het was helemaal geweldig gisteren! Wat een leuke en lieve man. We leken net 2 pubers op de bank. haha, uiteindelijk hebben we een hele gezellige avond gehad. En we hebben heerlijk gezoend!

Ontzettend braaf maar eigenlijk vind ik dat stiekem ook wel leuk.. Rustig aan. Diep in de nacht is hij weer vertrokken. Pff, het viel niet mee vandaag op het werk! haha

Ook alweer SMS contact gehad en een vervolgafspraak zit er zeker in!
Wat leuk, ik ben vast een moraalridder, maar ik vind het tamelijk walgelijk hoe tegenwoordig dates worden beoordeeld aan de hand van hun bedprestaties, dus jouw aanpak spreekt mij zeker aan. Veel geluk gewenst!
Haha, ik wil het ook graag rustig aan doen. Hij heeft er ook geen moeite mee en heeft zelf ook aangegeven dat we dit rustig op gaan bouwen

Ik vind het heerlijk zo, elke dag contact via telefoon of MSN. Ik kijk nu wel uit om hem weer te zien, hij woont alleen nogal ver van me af (ruim 1.5 uur rijden).
He elinaa,

Heerlijk voor je!!

Ik weet hoe het voelt en t is heeeerlijk!!

Nadat mijn lange relatie (van 17 jaar) overging werd ik na een jaar op in 1 klap verliefd en het was wederzijds :-)

Helemaal heerlijk om als 30+ en dan als 2 verliefde pubers naast elkaar op de bank te zitten!!

Ook wij hebben het rustig aan opgebouwd, ik bleef wel de eerste nacht slapen maar hij 'moest' wel van mij zijn boxershort aanhouden haha

Ik zeg geniet van alle vlinders!
Hee boardbabe,

Bij mij was de relatie 18 jaar en ben nu ruim anderhalf jaar alleen.

Ook allebei 30 plussers. Grappig.

Ik voel me wel 15! hihi

Maar goed, het gevoel is heerlijk en ik vind het spannend en eng tegelijk! Nu slaat de twijfel weer toe, pff heb ik nog niet genoeg bevestiging gehad??
Yep, dat enge en spannende tegelijkertijd herken ik wel.

Ik heb me lekker laten meeslepen en open gestaan voor alle nieuwe ervaringen en dat voelde heerlijk!

Laat het allemaal maar gebeuren.

Nu is nu :-)

Have fun and enjoy
O ja, die boxershort is best nog wel even een tijd aangebleven hoor

We voelden allebei wel aan dat we nog tijd genoeg samen zouden door brengen en in overhaasten hadden we allebei geen zin. We genoten zo van alle (kleine) stapjes in de ontdekkingstocht met elkaar.
Wordt deze chat straks op jullie huwelijk voorgelezen? Wanneer is het vervolg? Ik hou wel van een happy end.
Zaterdag zie ik hem weer!

Wat is het toch leuk maar ook wel een beetje eng/spannend. Wat gevoelens allemaal met je doen, pfff
En van dit soort topics word ik nou zo blij! Zit hier met een glimlach achter mijn scherm.

Super, hou ons op de hoogte!
Niets is blijvend, behalve de verandering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven