WOW!
zaterdag 2 oktober 2010 om 20:12
zaterdag 2 oktober 2010 om 22:08
Ik wil de enthousiasme niet temperen maar doe jezelf een plezier en duik niet gelijk in bed met deze potentiële nieuwe liefde. Kans bestaat dat hij daarna niets meer van zich laat horen. Het forum hier staat vol met dergelijke ervaringen; dus leer ervan en maak er een gezellige avond van maar stuur hem dan gewoon fijn naar huis.
Waarom komt hij trouwens bij jou langs? Hebben jullie al eerdere dates gehad? Hapje eten, drankje drinken, strandwandeling? Dat soort dates.
Waarom komt hij trouwens bij jou langs? Hebben jullie al eerdere dates gehad? Hapje eten, drankje drinken, strandwandeling? Dat soort dates.
zaterdag 2 oktober 2010 om 22:18
Hij is de broer van een vriendin. We hebben al een tijdje contact via SMS, telefoon, MSN. Ik ben vorige week een kopje koffie bij hem gaan drinken. Het leuke is dat het allemaal heel keurig is, "gewoon" 3 kussen bij het afscheid. Ik begon al te twijfelen of hij me wel leuk vindt. Maar ondertussen zijn we al heel wat (lange) gesprekken verder en is het wel duidelijk uitgesproken dat we elkaar leuk vinden. We willen het alletwee rustig aan doen. Dit vanwege wat geschiedenis. Ik zal dus zeker niet gelijk het bed in duiken. Dit heb ik 1 keer gedaan en dat is me niet goed bevallen...
En ja Nadja, ik zal verslag uitbrengen!
En ja Nadja, ik zal verslag uitbrengen!
maandag 4 oktober 2010 om 19:23
quote:elinaa schreef op 02 oktober 2010 @ 20:12:
Haha, ik moet even mijn blije gevoel delen....
Na een tijd alleen (na hele lange relatie) ben ik nu iemand tegen gekomen en bam....ik ben verliefd!
Heerlijk! En het leuke is, hij vindt mij ook leuk. Morgenavond komt hij langs. Ik kijk er ontzettend naar uit!Toch niet via de World of Warcraft chat? Sorry, kon het niet laten om te zeggen bij het zien van de topictitel!
Haha, ik moet even mijn blije gevoel delen....
Na een tijd alleen (na hele lange relatie) ben ik nu iemand tegen gekomen en bam....ik ben verliefd!
Heerlijk! En het leuke is, hij vindt mij ook leuk. Morgenavond komt hij langs. Ik kijk er ontzettend naar uit!Toch niet via de World of Warcraft chat? Sorry, kon het niet laten om te zeggen bij het zien van de topictitel!
World of Warcraft: Legion
maandag 4 oktober 2010 om 20:07
Hoi,
Het was helemaal geweldig gisteren! Wat een leuke en lieve man. We leken net 2 pubers op de bank. haha, uiteindelijk hebben we een hele gezellige avond gehad. En we hebben heerlijk gezoend!
Ontzettend braaf maar eigenlijk vind ik dat stiekem ook wel leuk.. Rustig aan. Diep in de nacht is hij weer vertrokken. Pff, het viel niet mee vandaag op het werk! haha
Ook alweer SMS contact gehad en een vervolgafspraak zit er zeker in!
Het was helemaal geweldig gisteren! Wat een leuke en lieve man. We leken net 2 pubers op de bank. haha, uiteindelijk hebben we een hele gezellige avond gehad. En we hebben heerlijk gezoend!
Ontzettend braaf maar eigenlijk vind ik dat stiekem ook wel leuk.. Rustig aan. Diep in de nacht is hij weer vertrokken. Pff, het viel niet mee vandaag op het werk! haha
Ook alweer SMS contact gehad en een vervolgafspraak zit er zeker in!
dinsdag 5 oktober 2010 om 09:43
Haha, ik wil het ook graag rustig aan doen. Hij heeft er ook geen moeite mee en heeft zelf ook aangegeven dat we dit rustig op gaan bouwen
Ik vind het heerlijk zo, elke dag contact via telefoon of MSN. Ik kijk nu wel uit om hem weer te zien, hij woont alleen nogal ver van me af (ruim 1.5 uur rijden).
Ik vind het heerlijk zo, elke dag contact via telefoon of MSN. Ik kijk nu wel uit om hem weer te zien, hij woont alleen nogal ver van me af (ruim 1.5 uur rijden).
dinsdag 5 oktober 2010 om 10:22
He elinaa,
Heerlijk voor je!!
Ik weet hoe het voelt en t is heeeerlijk!!
Nadat mijn lange relatie (van 17 jaar) overging werd ik na een jaar op in 1 klap verliefd en het was wederzijds
Helemaal heerlijk om als 30+ en dan als 2 verliefde pubers naast elkaar op de bank te zitten!!
Ook wij hebben het rustig aan opgebouwd, ik bleef wel de eerste nacht slapen maar hij 'moest' wel van mij zijn boxershort aanhouden haha
Ik zeg geniet van alle vlinders!
Heerlijk voor je!!
Ik weet hoe het voelt en t is heeeerlijk!!
Nadat mijn lange relatie (van 17 jaar) overging werd ik na een jaar op in 1 klap verliefd en het was wederzijds
Helemaal heerlijk om als 30+ en dan als 2 verliefde pubers naast elkaar op de bank te zitten!!
Ook wij hebben het rustig aan opgebouwd, ik bleef wel de eerste nacht slapen maar hij 'moest' wel van mij zijn boxershort aanhouden haha
Ik zeg geniet van alle vlinders!
dinsdag 5 oktober 2010 om 12:08
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:22