zelf initiatief nemen tot smsen of niet?!

15-04-2010 13:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 maand gelden een man leren kennen ik vond hem in het begin wel leuk, maar begin hem nu toch leuker te vinden.

Als wij afspreken ben ik altijd diegene die contact oneemt via de mail en hij reageert dan met de vraag of we nog afspreken. wat steeds gezelliger wordt. de laatste date was vrijdag ik denk ik laat nu eens niks van me horen en hoor dus niks van hem..

moet ik nu zelf intiatief nemen tot het maken van een afspraak wat hij dus altijd doet. of niet. hij neemt geen initiatief om mijn aan te spreken.

pff vermoeiend he dat daten
Wacht gewoon maar eens een week af wat hij doet. Als het initiatief alleen van jouw kant afkwam, lijkt het me niet overtuigend genoeg om hiermee door te gaan.
Als je de volgende keer met hem afspreekt kun je mischien met hem bespreken hoe hij jou ziet en hoe serieus hij alles neemt. Maar dat was niet jou vraag, Sms hem gewoon of hij weer wilt afspreken!
Niet smsen!
Eén tip: niet sms'en maar bellen.
pluk de dag
Alweer mosterd zie ik.
pluk de dag
Een "goed" gesprek over "hoe serieus meen je het met mij" is meestal niet de manier om een man gretiger te maken.

Ik zou het maar eens even afwachten. Als hij helemaal geen initiatief neemt, dan wil hij dus geen moeite voor je doen en dan zou ik het er maar bij laten. Wil je je hele leven met iemand gaan delen die altijd afwacht tot jij initiatief toont?
Stuur je een SMS'je met ; " als je zin hebt om wat af te spreken is het jouw beurt om te sms'en " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Even voor mijn begrip hoor, jij bent degene die contact zoekt, en hij reageert dan met wanneer jullie afspreken?

Ikzie het probleem niet zo. Hoeveel topics zijn er al niet over dit kat en muisspelletje. Ik ben inmiddels van mening dat het geen kat en muisspelletje moet zijn.

Als jij wilt smsen moet je smsen. Vindt hij dat niet fijn, is hij niet de ware voor je. punt.
Je kunt best sms'en maar niet te vaak en te veel. Ik zou even afwachten, is goed voor de training van de zelfbeheersing
Dank voor de reacties.

Het is inderdaad zo dat hij steeds vraag ''wanneer zie ik je weer'' dat doe ik dus niet.

Ik spreek hem enkel aan via de mail.

Verder laat ik nooit wat van mijzelf horen, zelfs als we afspreken sms hij die dag zelf hoe laat.
Dat zorgt voor afstand en afstandelijkheid en onpersoonlijkheid vind ik! Is niet goed en niet zoals het moet.
voer eendjes geen oorlog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven