Zelfs ik....

07-02-2009 03:27 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd. Op een man die ook helemaal gek is op mij. Die mijn job als prostutiee accepteert, alsmede mijn eigenaardigheden. Hij is de eerste die me niet wil veranderen, ik wil hem ook niet veranderen. Ik vrtrouw hem, hij is goed in bed, heeft ook wat psychische shit gehad en veroodeelt me niet daarop. Zou ik dan toch -na pijnlijk verbroken relaties- iemand hebben gevonden waarmee ik een serieuze relatie wil?

Ik heb nog zo'n mijn onzekerheden. Wat als hij gek wordt van mijn soms te impulsieve daden en mijn persoonlijkheidsstoornis? Maar hij inspireert me wel het beste uit mezelf te halen. Hij ziet enorm veel potentie in me, terwijl ik zelf heel onzeker ben.

Dit is geen discussietopic, maar eens een positief bericht van mijn kant. Ik kan het zelf ook bijna niet geloven, dacht dat ik er nooit voor gemaakt was...

Digi, ik kom net de kroeg uit gerold en wilde even een topic checken dat ik gister had ge-opend en zie nu je bericht. Echt onzettend tof voor je !

Geniet er van en maak je niet teveel zorgen!
min of meer wat heejhallo zegt.... ook ik kom net de kroeg uit gehobbeld en ben helemaal verrast door je post... ik hoop ook dat dit de man is de naast je komt staan in jouw leven, gewoon, omdat ik je mag.....
Digitalis, ik heb veel reacties van jouw kant gelezen. Waarom zou je er niet voor gaan?

Wat nou als het goed gaat (ik bedoel, mensen zijn vaak bang om een risico te lopen, maar zijn bang voor succes).

In ieder geval veel succes!
Môgge Digi, wat een leuk nieuws!! Ga ervoor meis, en wees niet al te onzeker... Waarschijnlijk is hij net zo onzeker als jij! Veel geluk (f) en hou me op de hoogte!!
Onze Digi echt verliefd....

Geniet ervan, maak je niet teveel zorgen. Het komt allemaal goed.

Ik ken je dan wel alleen van het forum, maar ik denk ook altijd dat je ontzettend veel potentie hebt.

Slimme man...
Go Digi, go Digi, go Digi, go Digi!
668, the neighbour of the Beast
Hartstikke leuk toch??

Geniet ervan zou ik zeggen, zolang het duurt.

Niemand kan van te voren zeggen hoelang een relatie duurt, misschien is dit voor jou voor altijd, misschien een half jaar.

What ever!! Geniet nu!
Ben blij voor je!

Ik ben ook verliefd en bij mij is het om heel andere redenen verdomd ingewikkeld. Maar tjee wat voelt het heerlijk om verliefd te zijn!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Wat leuk! Geniet ervan.
*
Digi wat fijn voor je! Echt waar.

En Kabel, dank je wel voor je opmerking dat het niet gaat om mensen die bang zijn om een risico te lopen, maar voor succes. Muis gaat de komende weken voor haar succes....
Digi!!! Goed man!
quote:fleurtje schreef op 07 februari 2009 @ 08:52:

Digi!!! Goed man!

Ik dacht dat Digi een vrouw was!

Ik zou zeggen: Go for it, girl!
World of Warcraft: Legion
Dat is nog eens goed nieuws mop.

Geniet jij maar lekker. Misschien dat een groot vertrouwen in iemand anders jou leert ook jezelf meer te accepteren met alles wat bij je hoort. Mij heeft het geholpen. Ik ben al 7 jaar mijn eigen rots in de branding omdat iemand anders me iedere dag in woord en gebaar laat weten dat ik goed ben zoals ik ben en iedere dag juichend wakker wordt omdat hij samen is met mij.

Wees lief voor je geliefde en wees jezelf. Speel geen spelletjes en doe geen trucjes. Ik heb in de afgelopen jaren geleerd dat dat helemaal niet hoeft als je iemand hebt gevonden die jou leuk vindt om jou.

Veel plezier!

(f)
Digi, wat heerlijk en wat mooi!

Geniet er van!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Geniet ervan meid!
Wat een leuk bericht. Ik ken je verder niet, maar ik wordt helemaal blij van je post. Ga ervoor en probeer (ondanks de angst die je btje hebt) te genieten. Het klinkt alsof het een heel lieve man is, die jou jij laat zijn.
quote:eleonora schreef op 07 februari 2009 @ 09:23:

Dat is nog eens goed nieuws mop.

Wees lief voor je geliefde en wees jezelf. Speel geen spelletjes en doe geen trucjes. Ik heb in de afgelopen jaren geleerd dat dat helemaal niet hoeft als je iemand hebt gevonden die jou leuk vindt om jou.

(f)Fijn hee! Ga ervoor en blijf ja, lief en trouw jouw je gevoel....
Nee echt?
Leuk Digi! Geniet ervan.
Leuk!!
Ja, dat vind ik echt.
Wat leuk! Wat fijn voor je . Geniet ervan. En dat piekeren hoort er een beetje bij geloof ik maar ga jezelf niet gek maken. Het wijst zich vanzelf.
Leuk!

Is het wie ik denk dat het is?

Zo ja, dan heb je een schat aan de haak geslagen. (en zal Ard wel even een traantje laten )

Geniet er van lieverd, het is je gegund!

(k)
Cum non tum age
Het is je van harte gegund!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven