Zelfs ik....

07-02-2009 03:27 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd. Op een man die ook helemaal gek is op mij. Die mijn job als prostutiee accepteert, alsmede mijn eigenaardigheden. Hij is de eerste die me niet wil veranderen, ik wil hem ook niet veranderen. Ik vrtrouw hem, hij is goed in bed, heeft ook wat psychische shit gehad en veroodeelt me niet daarop. Zou ik dan toch -na pijnlijk verbroken relaties- iemand hebben gevonden waarmee ik een serieuze relatie wil?

Ik heb nog zo'n mijn onzekerheden. Wat als hij gek wordt van mijn soms te impulsieve daden en mijn persoonlijkheidsstoornis? Maar hij inspireert me wel het beste uit mezelf te halen. Hij ziet enorm veel potentie in me, terwijl ik zelf heel onzeker ben.

Dit is geen discussietopic, maar eens een positief bericht van mijn kant. Ik kan het zelf ook bijna niet geloven, dacht dat ik er nooit voor gemaakt was...

Hee wat goed! Veel plezier met je leuke vent!
Je weet zeker dat het een mens is, je hebt niet stiekem de allerliefste trouwe hond in huis genomen, een dekhengst of een kater?

In dat geval: JOEPIE!! Ervoor gaan, relax, leer elkaar kennen en geniet!!!

Enne...als jouw eigenaardigheden voor hem te vreemd zijn is dat zijn probleem en loopt het stuk....dat zie je dan wel weer...maar dan heb je wel genoten!

Liefs ML
Wat fijn voor je Digi, en leuk dat je dit goede nieuws met ons wil delen! Geniet ervan!
super Digi!!!!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Fijn Digi, geniet ervan. En niet vergeten dat een beginnende relatie vrijwel nooit zonder onzekerheden is. Ik gun je dit geluk ontzettend!

Leo, wordt jouw rots nog steeds juichend wakker naast je? Ik heb ook al 7 jaar een ontzettende lieverd te pakken, maar juichen heb ik hem nog nooit zien doen geloof ik. Is dit crisis-materiaal?
Geniet ervan Digi. Denk niet teveel, laat het op je afkomen.

Het is je van harte gegund
..
Digi, laat de vlinders in je buik hard fladderen. Dat helpt om je buikklachten te verminderen.
fijn Digi! geniet ervan!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat fijn zeg Digi Klinkt als een erg slimme en lieve man.

Natuurlijk komen er onzekerheden bij kijken, dat hoort bij een (beginnende) relatie. Maar probeer vooral maar veel van elkaar te genieten, elkaar rustig beter te leren kennen, en wie weet wat voor moois er dan nog in de toekomst ligt voor jullie.
wat fijn voor je, lieve lieve dieg!

dit bericht maaktmijn dag weer een beetje vrolijker!

eindelijk een man die jouw lieve, goeie, ware binnenkantje ziet.

maak er wat van en geniet zoveel mogelijk, niet teveel nadenken over wat mis kan gaan maar geniet van het moment!

komt vast helemaal goed!!!
Wauw, wat leuk!

Enne, voor wat betreft je onzekerheden. Zolang je maar gewoon eerlijk bent en vooral 'jezelf' bent, weet hij wat hij aan je heeft. Dat is volgens mij het belangrijkste (en volgens mij ook de uitdaging voor jou, aangezien ik je wel eens heb zien schrijven dat je uitstekend bent in toneelspelen).

Leuk leuk leuk!
Peas on earth!
hey Dieg, geweldig nieuws!!!!!! Geniet er lekker van meissie en onzeker zijn hoort er een beetje bij. Komt goed
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat een heerlijk bericht!

Geniet er van lieverd!

En ja er bestaan echt mannen die ons lief hebben zoals we zijn..

Ik heb er hier één die mij al 7,5 jaar elke dag vertelt hoe lief, mooi en geweldig hij mij vind ondanks mijn grillen.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Mooi Meid!

Verlies jezelf niet en vooral genieten.

Ik hoop dat de postieve aandacht je iets geeft om aan op te trekken.

Echt leuk voor je!
quote:Rubis schreef op 07 februari 2009 @ 12:58:

Digi, laat de vlinders in je buik hard fladderen. Dat helpt om je buikklachten te verminderen. ik snap ineens het hele buikklachten verhaal, oorzaak gevonden!
Wat leuk zeg! Zoals zovelen al hebben gezegd: geniet ervan!
quote:Ann Liv schreef op 07 februari 2009 @ 12:18:

Leo, wordt jouw rots nog steeds juichend wakker naast je? Ik heb ook al 7 jaar een ontzettende lieverd te pakken, maar juichen heb ik hem nog nooit zien doen geloof ik. Is dit crisis-materiaal?Hij juicht niet per se hardop. Ik zie hem juichen. In zijn ogen....Hij glimt als een opgewreven appel namelijk
quote:eleonora schreef op 07 februari 2009 @ 14:31:

[...]

Hij juicht niet per se hardop. Ik zie hem juichen. In zijn ogen....Hij glimt als een opgewreven appel namelijk

Vertel mij en andere lieve viva-single-ladies dan eens..... waar vind je die tegenwoordig (nog) ?

Fijn voor je Digi, geniet ervan!
Digitalis,

Wat heerlijk voor je!!!! Stel jezelf niet te veel vragen, geniet gewoon van het verliefd-zijn, geniet van hem. Wat als....., niet doen, pluk de sterren, geniet van elke dag!

Ook voor jou mijn motto: "Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!"

Met name geniet en koester de mooie!
quote:plukvandepetteflat schreef op 07 februari 2009 @ 14:48:

[...]

Vertel mij en andere lieve viva-single-ladies dan eens..... waar vind je die tegenwoordig (nog) ?

Zo maken ze ze al lang niet meer . Oud ambacht ............ Of kom jij ze nog weleens tegen op braderieën , Eleo ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hahaha , Digi wordt een burgertrut !!!

Leuk voor je , meid !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nooit BGB! Hahaha! Jij bent toch wel het voorbeeld van getrouwd plus kids maar geen burgertrut (alleen blijf ik kinderloos, mark my words en eileiders!)
quote:plukvandepetteflat schreef op 07 februari 2009 @ 14:48:

[...]

Ik heb mijn stille juicherd neergeladen van internet lieve schat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven