Ik heb straks een date en ik ben zenuwachtig haha. Ken die jongen al wel een jaar ofzo, maar dit is de eerste keer dat we echt saampjes iets gaan doen. Spannend!
Maak me alweer druk om van alles en nog wat, maar dat moet ik helemaal niet doen en idd gewoon genieten. Komt alle onzekerheid weer om de hoek kijken. Gedoe! :S
Nou het was een leuk dagje hoor. Wel beetje onwennig natuurlijk in het begin, maar daarna zijn we nog een hapje wezen eten. En nu weet ik het niet haha. Maargoed zie wel weer hoe het verder gaat lopen. Zie hem over 3 weekjes sowieso bij een feest, maar stiekem hoop ik dat we voor die tijd nog wel een keertje gaan afspreken....
Ja hij smste dat hij het gezellig vond. En voel me er wel goed over hoor. Was een leuk dagje. Maargoed dan slaat nu alle onzekerheid weer toe natuurlijk haha. Nou ja de tijd zal het allemaal uitwijzen.
Ieeehhh wat leuk!! Ben helemaal plaatsvervangend blij voor je. Ookal word het niets, je hebt in ieder geval weer een leuke dag gehad met een leuke jongen.
woohoow! prinses wat leuk! Die onzekerheid hoort erbij, gewoon niet te lang bij stil zijn en lekker van genieten! Ben het met broc eens; keep us posted! Ben extreem nieuwgierig!