Zeuren?

15-04-2021 10:30 56 berichten
Hallo allemaal,

Mijn vriend vind dat ik zeur als ik hem vraag wanneer ik hem weer zie.
Ik hou van een beetje duidelijkheid bijv. Maandag om 14 uur ben ik bij je. Maar het is altijd ik weet het niet of je ziet me morgen.
Nu ruzie gehad aan de telefoon en hij zei dat ik er ff in kon stikken.
Hij vind ook dat ik hem teveel app maar ik app hem alleen als ik wat te vertellen heb of wat liefs, wat hij uit zichzelf amper doet. Me überhaupt op de hoogte houden.
Zijn zoon is er 2 avonden per week en ik moet dan maar afwachten of ik hem daarna nog zie.
Word er super onzeker van.
Waarom hangt een man de telefoon op en negeert dan elke vorm van contact?

Wat vinden jullie fijner en wat kan ik doen aan mijn vriend en zijn manier van communiceren?

Groetjes
Spring1984 schreef:
15-04-2021 20:01
Nou dat is dus inderdaad het probleem. Ik heb zelf nog een kleintje dus ben 's avonds altijd thuis (bedtijd) en dat weet hij dus hij weet dat ik er ben.
Hij zegt je ziet me wel verschijnen maar ik vind dat irritant, als ik van te voren weet dat hij niet komt dan kan ik nog een vriendin langs laten komen. Daarom wil ik wat duidelijkheid.
Maar na de ruzie heb ik met de deur gegooid dus hij bekijkt het maar even. Hij gaat maar eens nadenken Ik ga ook maar eens nadenken dat ik ook een prioriteit hoor te zijn en niet alleen hij en wat hij wil. Word Werd er behoorlijk gestoord van het wispelturige gedrag.
Zo heb je post even aangepast naar hoe je zou moeten denken.
Dit is gewoon klaar. Hij vind je geen prioriteit en heeft geen respect voor je tijd. Dus dan is dit einde verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat hij nu aan t nadenken is over zijn prioriteiten hoor. En daartoe lan je hem niet dwingen.

Die van mij doet dat dus ook met dat afspreken en we hebben daar gewoon ovee gepraat. Hij laat nu ewn globale tijd weten als hij komt maar ik heb t ook los gelaten. Soms komt ie 3 keer in de week soms 1 keer. En ik ben sowieso de helft vam de week bij hem thuis. Als hij komt en er is een vriendin dan gaat ie snel weer. Als ik mijn kids heb dan ben ik gewoon thuis en zie wel wanneer hij komt.

Verschil os dat die van mij me wel echt vaak wil zien. Maar soms gewoon heel moe is of druk. Hij doet echt zijn best om me te zien. Daaraan ontbreekt het een beetje bij jou denk ik

Ook met dat appen. Wat maakt het nou uit dat je appt? Als ie t druk heeft dan leest ie t later. Appjes zijn niet voor dringende zaken. Er zijj dagen dat ik m een foto stuur met iets dat ik aan t maken ben en daarna een keer een hartje en daarna weer ergens een foto van en dan krijg ik de hele dag geen antwoord. Te druk. Andere dagen appt hij me om 10 uir wat ik aan t doen ben bijvoorbeeld want het is rustig op zijn werk en wil even appen. Dus ik voel me nooit te veel.
abracadabra schreef:
15-04-2021 20:33
Ik denk niet dat hij nu aan t nadenken is over zijn prioriteiten hoor. En daartoe lan je hem niet dwingen.

Die van mij doet dat dus ook met dat afspreken en we hebben daar gewoon ovee gepraat. Hij laat nu ewn globale tijd weten als hij komt maar ik heb t ook los gelaten. Soms komt ie 3 keer in de week soms 1 keer. En ik ben sowieso de helft vam de week bij hem thuis. Als hij komt en er is een vriendin dan gaat ie snel weer. Als ik mijn kids heb dan ben ik gewoon thuis en zie wel wanneer hij komt.

Verschil os dat die van mij me wel echt vaak wil zien. Maar soms gewoon heel moe is of druk. Hij doet echt zijn best om me te zien. Daaraan ontbreekt het een beetje bij jou denk ik

Ook met dat appen. Wat maakt het nou uit dat je appt? Als ie t druk heeft dan leest ie t later. Appjes zijn niet voor dringende zaken. Er zijj dagen dat ik m een foto stuur met iets dat ik aan t maken ben en daarna een keer een hartje en daarna weer ergens een foto van en dan krijg ik de hele dag geen antwoord. Te druk. Andere dagen appt hij me om 10 uir wat ik aan t doen ben bijvoorbeeld want het is rustig op zijn werk en wil even appen. Dus ik voel me nooit te veel.
Er zijn dagen dat hij me uit zichzelf appt of belt/langskomt.
Het is alleen de laatste 3 weken dat hij heel veel me time nodig heeft ofzo. Dan wil hij rust maar dan is hij wel met zijn zoon bezig en als ik dan weinig tot niks hoor of van die wazige antwoorden krijg.

Ik ga maar eens goed nadenken wat ik wil. Ik laat hem nu met rust want hij heeft zeer duidelijk ook geen behoefte aan mij.
Ik herken dit gedrag wel van bij een ex en ik dacht een beetje zoals jij.

Uiteindelijk dus uitgegaan en nu een vriend waar dit helemaal geen issue is.
Ik zou hier gewoon mee stoppen hoe lastig ook.
Ik zou mijn agenda volplannen met leuke dingen met en zonder kind en hem uit mijn hoofd zetten. Graag of helemaal niet.
Omdat hij onbeleefd tegen je is en hij liever met zichzelf bezig is dan met jou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven