Ziek van verliefdheid?
zaterdag 15 december 2018 om 19:15
Kan dat?
Ik ben sinds 2 weken verliefd. Het is wederzijds.
We hebben het leuk als we samen zijn.
Maar voel me dus ook sinds die tijd anders.
Niet lekker, soms misselijk, darmen maken overuren, rillerig op mijn benen.
Als ik bij hem ben voelt alles zo goed.
Als we elkaar niet zien, voel ik me soms een beetje down en komen die rare lichamelijke klachten weer.
Het kan natuurlijk ook gewoon een virus zijn wat heerst, maar vroeg het me af.
Herkent iemand deze kwalen bij verliefdheid?
Ik ben sinds 2 weken verliefd. Het is wederzijds.
We hebben het leuk als we samen zijn.
Maar voel me dus ook sinds die tijd anders.
Niet lekker, soms misselijk, darmen maken overuren, rillerig op mijn benen.
Als ik bij hem ben voelt alles zo goed.
Als we elkaar niet zien, voel ik me soms een beetje down en komen die rare lichamelijke klachten weer.
Het kan natuurlijk ook gewoon een virus zijn wat heerst, maar vroeg het me af.
Herkent iemand deze kwalen bij verliefdheid?
zaterdag 15 december 2018 om 20:45
zondag 16 december 2018 om 18:46
Een beetje.. Wanneer ik naar huis rijd ben ik altijd een beetje verdrietig (terwijl ik zelf graag thuis slaap) en wanneer ik een appje krijg of hij belt dan maakt mijn hart een sprongetje. Tegelijkertijd geef ik mezelf een denkbeeldige mep voor mijn kop en denk ‘puber’
En nu ik dit typ denk ik gatver nou ben ik dus verliefd
zondag 16 december 2018 om 19:53
Levade schreef: ↑16-12-2018 18:46Een beetje.. Wanneer ik naar huis rijd ben ik altijd een beetje verdrietig (terwijl ik zelf graag thuis slaap) en wanneer ik een appje krijg of hij belt dan maakt mijn hart een sprongetje. Tegelijkertijd geef ik mezelf een denkbeeldige mep voor mijn kop en denk ‘puber’En nu ik dit typ denk ik gatver nou ben ik dus verliefd
![]()
Ik snap eigenlijk wel hoe je je voelt. Dat is wat verliefdheid met je doet.
Ook weinig eetlust komt daar in voor. Heb jij dat ook, dat er, als je niet samen bent met hem, er niks uit je handen komt?
Elk moment zonder elkaar voelt leeg, tenminste zo heb ik het ervaren. Het kost veel energie.
Maar het ergste is: je kunt niks aan je gevoel veranderen. Er zit geen aan/uit knop op..
Sterkte!
zondag 16 december 2018 om 22:53
Eerdere ervaringen hebben geleerd vooral door te gaan met mijn ding en niets on hold te zetten. Dat maakt van mij een leuker mens. Dus dat doen we ook gewoon. Maar ik maak wel ruimte voor hem en hij voor mij, ondanks wat extra uitdagingen gaat dat ons gelukkig goed af! Het is fijn om te weten dat je echt voor elkaar gaat, dat geeft ‘rust’.
Ik slaap wel wat minder en wacht stiekem wel op het laatste appje voordat ik kan slapen, hoe moe ik ook ben.
@polderbewoner Dat geen controle hebben over je gevoel is voor mij wel een dingetje. Het voelt voor mij heel puberaal, maar misschien hoort dat ook wel. Ik ben niet zo goed in verliefd zijn, erkennen en toegeven aan.
Ik slaap wel wat minder en wacht stiekem wel op het laatste appje voordat ik kan slapen, hoe moe ik ook ben.
@polderbewoner Dat geen controle hebben over je gevoel is voor mij wel een dingetje. Het voelt voor mij heel puberaal, maar misschien hoort dat ook wel. Ik ben niet zo goed in verliefd zijn, erkennen en toegeven aan.
zondag 16 december 2018 om 22:56