zijn achternaam houden?
woensdag 4 november 2020 om 13:23
Dat inderdaad "leontien Borsato" is meer een merk, dan een naam
woensdag 4 november 2020 om 13:25
woensdag 4 november 2020 om 13:26
woensdag 4 november 2020 om 13:28
Ik ken Leontine anders nog gewoon als Leontine Ruiters die de letters omdraaide in Rad van Fortuin. Nu zou ik eerlijk gezegd niet weten of ze zelf überhaupt nog op tv is. Maar goed, ik heb geen tv. Haar merk is nu toch vooral vrouw-van. Of zit ze bij zo’n loterij?
Vrouwen die hun ex’ naam houden snap ik echt niet. Dan heet je maar anders dan je kinderen, who cares? Pak je naam terug!
En Leontine is bekend genoeg om die ommezwaai te maken. Het is niet zoals wij die er misschien een LinkedIn-connectie door missen.
Vrouwen die hun ex’ naam houden snap ik echt niet. Dan heet je maar anders dan je kinderen, who cares? Pak je naam terug!
En Leontine is bekend genoeg om die ommezwaai te maken. Het is niet zoals wij die er misschien een LinkedIn-connectie door missen.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 04-11-2020 13:31
26.51% gewijzigd
woensdag 4 november 2020 om 13:29
ik neem sowieso de naam van mijn partner niet aan. Dat begreep ik als kind al niet. Bij je geboorte krijg je een naam, en opeens is die niet meer goed genoeg. en daar gaat een deel van je identiteit.
De naam van mijn partner wil ik best ACHTER mijn naam zetten, op 1 voorwaarde; alleen wanner hij mijn naam achter die van hem zet.
De naam van mijn partner wil ik best ACHTER mijn naam zetten, op 1 voorwaarde; alleen wanner hij mijn naam achter die van hem zet.
hamerhaai wijzigde dit bericht op 04-11-2020 13:39
0.76% gewijzigd
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
woensdag 4 november 2020 om 13:30
Precies. Als ze na de scheiding door had gemoeten als Anna Mae Bullock had dat haar carrière flink op achterstand kunnen zetten. Ik snap het van Leontien Borsato dus ook wel.Vlaginvaas schreef: ↑04-11-2020 13:26Tina Turner wilde helemaal niets na de scheiding maar wel de naam omdat het idd een “merk” is
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik dacht dat Leontien juist haar eigen naam weer terug wilde maar dat het allemaal wat langer duurde om dat rond te krijgen. Heeft ze zich bedacht?
En ja als ze haar meisjesnaam weer neemt dan is dat toch geen probleem, ik denk dat de meeste haar ook wel kennen van Rad van Fortuin.
En ja als ze haar meisjesnaam weer neemt dan is dat toch geen probleem, ik denk dat de meeste haar ook wel kennen van Rad van Fortuin.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 04-11-2020 13:31
31.63% gewijzigd
beter nog: geef hem niet weg!rumforviva schreef: ↑04-11-2020 13:28
woensdag 4 november 2020 om 13:33
Dat ook, maar goed, da’s weer een andere discussie. Ik kan me daar ook niet in inleven, ik zou nooit mijn man’s naam aannemen. Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet voor die keuze heb gestaan. Ben inmiddels over de 40 en ik ga met m’n naam het graf in. En ik ben verder echt niet trots op mijn achternaam ofzo.
woensdag 4 november 2020 om 13:34
Moet hier ergens “niet” tussen, of begrijp ik je verkeerd?hamerhaai schreef: ↑04-11-2020 13:29ik neem sowieso de naam van mijn partner aan. Dat begreep ik als kind al niet. Bij je geboorte krijg je een naam, en opeens is die niet meer goed genoeg. en daar gaat een deel van je identiteit.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 04-11-2020 13:35
0.86% gewijzigd
Eh nee, dat zou ik nooit doen. Maar ik zou ook nooit de naam van een echtgenoot aannemen maar ieder zijn ding.
Ik ken iemand die getrouwd was met Alex Willems (uiteraard niet echte naam), toen gescheiden maar zij hield wel zijn achternaam. Toen is ze opnieuw getrouwd, deze keer met Alex Jansen maar Alex Jansen heeft toen haar achternaam uit het eerste huwelijk aangenomen en heet nu ook Alex Willems. Bizar.
Ik ken iemand die getrouwd was met Alex Willems (uiteraard niet echte naam), toen gescheiden maar zij hield wel zijn achternaam. Toen is ze opnieuw getrouwd, deze keer met Alex Jansen maar Alex Jansen heeft toen haar achternaam uit het eerste huwelijk aangenomen en heet nu ook Alex Willems. Bizar.
Leontien is dan ook het typische voorbeeld van iemand die zonder die achternaam letterlijk helemaal niets over houdt.
Ze was niks, is niks en wordt ook niks anders als de ex-vrouw van Marco Borsato.
Behalve een blauwe maandag als beeldvulling op tv, heeft ze ook nooit meer iets gepresteerd.
Altijd meegelift op het geld en de beroemdheid van haar man.
Die man had haar ook al lang ingeruild, hij was alleen vergeten om dat ook even aan haar te melden.
Het is een triest verhaal...
Ze was niks, is niks en wordt ook niks anders als de ex-vrouw van Marco Borsato.
Behalve een blauwe maandag als beeldvulling op tv, heeft ze ook nooit meer iets gepresteerd.
Altijd meegelift op het geld en de beroemdheid van haar man.
Die man had haar ook al lang ingeruild, hij was alleen vergeten om dat ook even aan haar te melden.
Het is een triest verhaal...
woensdag 4 november 2020 om 13:35
Goeie!hamerhaai schreef: ↑04-11-2020 13:29ik neem sowieso de naam van mijn partner aan. Dat begreep ik als kind al niet. Bij je geboorte krijg je een naam, en opeens is die niet meer goed genoeg. en daar gaat een deel van je identiteit.
Het is jammer dat dat nu net niet mag in officieel gebruik. Je kiest samen 1 naamcombi om te voeren. Dus of allebei de Haan-Visser of allebei Visser-de Haan. De kinderen krijgen de eerst genoemde achternaam.
Als je al 20 jaar onder een bepaalde naam door het leven gaat, mag je van mij de naam van je ex blijven voeren hoor. Zeker als je samen kinderen hebt.
Als je 1 jaar getrouwd bent geweest en geen kinderen hebt vind ik het een beetje aanstellerig, maar als jij daar gelukkig van wordt... het mag van de wet, dus wie ben ik om daar verder wat van te vinden.
woensdag 4 november 2020 om 13:36
en ook voor mij geldt, dat mijn naam mijn identiteit is. Net geen merk, maar toch wel iets daar dicht in de buurtrumforviva schreef: ↑04-11-2020 13:33Dat ook, maar goed, da’s weer een andere discussie. Ik kan me daar ook niet in inleven, ik zou nooit mijn man’s naam aannemen. Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet voor die keuze heb gestaan. Ben inmiddels over de 40 en ik ga met m’n naam het graf in. En ik ben verder echt niet trots op mijn achternaam ofzo.
Ik ben LilaLinda, niet tijdelijke LiLaLeonard, en dan weer LiLaLinda
woensdag 4 november 2020 om 13:38
En dan bij de volgende man weer LiLaLodewijk!
Terwijl ex inmiddels is hertrouwd met een nieuwe mevrouw Leonard.
woensdag 4 november 2020 om 13:39
Yep, je hebt helemaal gelijk. stomme fout
I can't control the wind but I can adjust the sail