Zit ik fout?

25-02-2012 21:59 92 berichten
Ik heb net ruzie met mijn vriend aan de telefoon gehad. Hij is 25 en ik ben bijna 18. Dus hij zou de volwassene moeten zijn.

Anyways we kregen een woordenwisseling en ik begon te huilen. Hij zei meteen na het huilen hier heb ik geen zin in en hing op. Ik belde hem terug van hoe durf je op te hangen als je weet ik ben verdrietig.Is toch niet normaal.

Heb ik overdreven gereageerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Primabella schreef op 25 februari 2012 @ 22:12:

Wat is het Facebook Incident?Loepje
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:leveline1 schreef op 25 februari 2012 @ 22:08:

[...]

Hoe lang zijn jullie bij elkaar?Bijna vier jaar niet gaan raar doen over het leeftijdsverschil van mijn moeder mocht het.
quote:hollebollegijs schreef op 25 februari 2012 @ 22:07:

Denk je echt dat deze relatie het gaat worden, ik zou er snel mee kappen anders is hij je voor.

Dit denk ik ook.

Als dit niet al het einde was tenminste en hij nu nooit meer terugbelt.
quote:Fame schreef op 25 februari 2012 @ 22:12:

LoepjeBedankt, ik ga even kijken.
quote:coco95 schreef op 25 februari 2012 @ 22:13:

[...]

Bijna vier jaar niet gaan raar doen over het leeftijdsverschil van mijn moeder mocht het.Jij 14 en hij 21. Mijn nu 16 jarige dochter moet er zelf niet aan denken!

[...]

Bijna vier jaar niet gaan raar doen over het leeftijdsverschil van mijn moeder mocht het.Volgens mij ben jij juist degene die dat als argument aandraagt. En ja hij is onvolwassen, en dat zou jij ook zijn als je je zo gedroeg. Dus trek je conclusies.
Een jongen van 21 met een meisje van 13

[...]

Bijna vier jaar niet gaan raar doen over het leeftijdsverschil van mijn moeder mocht het.

Ik ga niet raar doen hoor Vier jaar is lang en dan is het erg vervelend wat er allemaal gebeurd...

Misschien toch maar eens goed gaan nadenken of dit de jongen is waar je bij wilt blijven of dat je je zo wilt laten behandelen :(
quote:flowerbombje schreef op 25 februari 2012 @ 22:16:

Een jongen van 21 met een meisje van 13 Nee ik was 14 en hij 21 en eerste twee jaar was gewoon vriendschap en handjes enzo. Pas toen ik 16 was is het serieus geworden. Ken hem al vanaf mijn 12e.
.

Het gaat goed met de emancipatie van vrouwen in Nederland
En toen jij 14 was was jij nog een meisje. Misschien vindt hij je nu wel te oud worden.....
quote:leveline1 schreef op 25 februari 2012 @ 22:16:

[...]

Ik ga niet raar doen hoor Vier jaar is lang en dan is het erg vervelend wat er allemaal gebeurd...

Misschien toch maar eens goed gaan nadenken of dit de jongen is waar je bij wilt blijven of dat je je zo wilt laten behandelen :(Het is niet altijd zo geweest dus het kan nog goedkomen.
quote:Fame schreef op 25 februari 2012 @ 22:17:

En toen jij 14 was was jij nog een meisje. Misschien vindt hij je nu wel te oud worden.....

hahahaha neeeeeej hij is geen pedo.

We hebben sex gehad toen ik 16 was pas. Echt het erin gaan.
quote:coco95 schreef op 25 februari 2012 @ 22:18:

[...]

Het is niet altijd zo geweest dus het kan nog goedkomen.Ik hoop het voor je! Probeer jij dan nu even de verstandige te zijn vanavond. Veel succes ermee.
Coco, hou de eer aan jezelf en zet er een punt achter.
quote:coco95 schreef op 25 februari 2012 @ 22:19:

[...]

hahahaha neeeeeej hij is geen pedo.

We hebben sex gehad toen ik 16 was pas. Echt het erin gaan.Ik zeg niet dat hij een pedo is (technisch gezien zeker wel!) . Maar je wordt nu zo ongeveer een volwassen vrouw, en misschien ben je niet meer zo kinderlijk schattig meisje, dat bedoel ik. Ik heb het niet over seks.
quote:leveline1 schreef op 25 februari 2012 @ 22:01:

Het ligt eraan waar de woordenwisseling over ging??

En wat hij deed/ waar hij was toen je stoorde. Telefonisch een goed gesprek voeren is al geen goed idee, huilend al helemaal niet, dus laat staan als het ook nog eens ongelegen kwam.

Dus sorry, maar je bent fout. Belangrijke zaken bespreek je irl, op een rustig moment, op een rustige manier.
Coco je komt over als een onzeker meisje. En wat ik van jouw vorige topics heb begrepen, ben je ook vreemdgegaan in deze relatie. Ik zou het uitmaken met je vriend. Hij mag dan wel veel ouder zijn, maar hij is niet volwassen. Waaraan kan je zien dat hij superveel van je houdt?

Ik zou hem nu niet bellen of smsen, laat het contact maar van zijn kant komen. Als hij niks laat horen, dan zou ik morgen niet langs gaan.
quote:miss_marvellous schreef op 25 februari 2012 @ 22:22:

Coco je komt over als een onzeker meisje. En wat ik van jouw vorige topics heb begrepen, ben je ook vreemdgegaan in deze relatie. Ik zou het uitmaken met je vriend. Hij mag dan wel veel ouder zijn, maar hij is niet volwassen. Waaraan kan je zien dat hij superveel van je houdt?

Ik zou hem nu niet bellen of smsen, laat het contact maar van zijn kant komen. Als hij niks laat horen, dan zou ik morgen niet langs gaan.Hij is eerst vreemdgegaan toen pas ik.ja ik ga zeker hem me laten bellen ik ga zelf geen contact meer opnemen en dan zien.
quote:Fame schreef op 25 februari 2012 @ 22:20:

[...]

Ik zeg niet dat hij een pedo is (technisch gezien zeker wel!) . Maar je wordt nu zo ongeveer een volwassen vrouw, en misschien ben je niet meer zo kinderlijk schattig meisje, dat bedoel ik. Ik heb het niet over seks.Ik denk het niet want voor mi had hij een vriendin van 20 ofzo voor een tijdje. En ik zie er nog steeds jong uit.

[...]

Bijna vier jaar niet gaan raar doen over het leeftijdsverschil van mijn moeder mocht het. geweldig!
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
Jij reageert alleen op de reacties die enigszins in jouw straatje passen.

Wat betreft het vreemdgaan; wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. Vreemdgaan goedpraten met het argument dat hij het eerst deed, vind ik erg zwak.
quote:coco95 schreef op 25 februari 2012 @ 22:25:

[...]

Ik denk het niet want voor mi had hij een vriendin van 20 ofzo voor een tijdje. En ik zie er nog steeds jong uit.Toen was hij dus ook 20. En dat is ook uit!
hij is dus eerder vreemdgegaan? En denk je dat hij nu wel monogaam is?
Ik denk dat je ogen te gezwollen zijn, want je ziet het toch niet. Laat maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven