Zn facebook chat gelezen
woensdag 11 april 2018 om 20:34
Ja ik bang dat het iets in onze relatie verpest als ik het vertel, want ik weet niet of dat het waard is na een jaar
woensdag 11 april 2018 om 20:36
Ok, en als jij ruzie met hem hebt zeg je geen kwaad woord over hem?watmoetiknou33 schreef: ↑11-04-2018 20:07Ik vind hij, maar ik vraag me af hoe een ander het ziet die buiten de situatie staat
Alleen: 'er is wat frictie tussen ons ontstaan, ik doe daar verder geen mededelingen over' of zoiets tegen je vriendinnen!?!
Als je zelf ook over hem hebt gepraat heb je geen recht van spreken.
Maakt niet uit of dat chatgesprekken waren of nog erger: echte gesprekken.
In je kwaadheid zeg je weleens wat...
Maar na een jaar nog terugkomen op die ruzie en dan op moeten biechten dat je zelf hebt lopen snuffelen in zijn chats omdat je hem niet vertrouwd -zonder reden zoals je zelf zegt- waarom wil je dat eigenlijk?
Als ik dit zo lees denk ik eerlijk gezegd dat je beter kunt stoppen met deze jongen. Dit is het gewoon niet.. waarom anders na een jaar dit wantrouwen? Dan zit er iets grondig mis tussen jullie en heeft hij het wellicht tegen beter weten in nog een keer met je geprobeerd maar het feit dat je dit topic opent en snuffelt in zijn chats zegt mij dat jullie gewoon geen goed koppel zijn. Jammer, next
woensdag 11 april 2018 om 20:38
Ook zoiets meegemaakt. Vriendin kijk in mijn telefoon, zoekt net zo lang totdat ze me op wat kan pakken (zij vertrouwde mij dus al niet), vervolgens vertrouw ik haar niet omdat ze in mijn telefoon kijkt. "Relatie" is nu ook al lang uit. Geen vertrouwen = geen relatie.watmoetiknou33 schreef: ↑11-04-2018 20:34Ja ik bang dat het iets in onze relatie verpest als ik het vertel, want ik weet niet of dat het waard is na een jaar
Waarop baseer jij dat julllie uberhaupt een relatie met elkaar hebben?
woensdag 11 april 2018 om 20:55
En dat hij zo respectloos over jou us, dat doet verder niets? Bijzonderwatmoetiknou33 schreef: ↑11-04-2018 20:34Ja ik bang dat het iets in onze relatie verpest als ik het vertel, want ik weet niet of dat het waard is na een jaar
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
woensdag 11 april 2018 om 21:06
watmoetiknou33 schreef: ↑11-04-2018 20:34Ja ik bang dat het iets in onze relatie verpest als ik het vertel, want ik weet niet of dat het waard is na een jaar
Denk je dat je er mee zou kunnen leven als je het nu niet bespreekt? Kun jij zoiets vergeten? Want ik niet en zulk gedrag van mn partner vind ik echt een afknapper eerlijk gezegd. Daarom zou ik het wel bespreken. Als jij denkt dat je het wel kan laten gaan omdat het al een jaar geleden is, dan kun je dat als optie overwegen, maar als je denkt van niet zou ik het meteen bespreken.
Denk je dan niet.. goh als hij toen zo laag over mij deed, waarom zou hij dat niet weer doen mocht jullie relatie in een dip komen?
woensdag 11 april 2018 om 21:08
woensdag 11 april 2018 om 21:14
Ik heb ook ooit zoiets aan de hand gehad. Mijn toenmalige vriendin had een beste vriendin met wie ze alles alles alles besprak. Ik vroeg haar bepaalde dingen over mij niet met haar te bespreken, want privé.
Vervolgens wilde mijn vriendin me iets laten zien op haar telefoon, de telefoon opende in een whatsappgesprek met haar beste vriendin, en in een flits zag ik een screenshot van een gesprek met mij. Heb toen gevraagd te laten zien welk gesprek ze precies naar beste vriendin had gestuurd, en precies die dingen waarvan ik had gevraagd het tussen ons te houden, had ze gestuurd naar beste vriendin.
Daarna is het nooit meer goed gekomen.
Ik heb nu een partner die niet eens weet hoe hij een screenshot moet maken, maar privézaken bespreek ik alleen nog maar mondeling.
In ieder geval, om even op jouw geval te reageren. Ook al is het een jaar geleden, ook al was het uit, ook al zou je eigenlijk niet in zijn telefoon moeten neuzen.. Ik zou me zwaar verraden en vernederd voelen. Je was verdrietig en wanhopig, schrijf je, en dus kwetsbaar, en daarover moet hij lachen met een andere vrouw? Van mij mocht hij wieberen.
Vervolgens wilde mijn vriendin me iets laten zien op haar telefoon, de telefoon opende in een whatsappgesprek met haar beste vriendin, en in een flits zag ik een screenshot van een gesprek met mij. Heb toen gevraagd te laten zien welk gesprek ze precies naar beste vriendin had gestuurd, en precies die dingen waarvan ik had gevraagd het tussen ons te houden, had ze gestuurd naar beste vriendin.
Daarna is het nooit meer goed gekomen.
Ik heb nu een partner die niet eens weet hoe hij een screenshot moet maken, maar privézaken bespreek ik alleen nog maar mondeling.
In ieder geval, om even op jouw geval te reageren. Ook al is het een jaar geleden, ook al was het uit, ook al zou je eigenlijk niet in zijn telefoon moeten neuzen.. Ik zou me zwaar verraden en vernederd voelen. Je was verdrietig en wanhopig, schrijf je, en dus kwetsbaar, en daarover moet hij lachen met een andere vrouw? Van mij mocht hij wieberen.
woensdag 11 april 2018 om 21:14
Idd!minnimouse schreef: ↑11-04-2018 20:38Ik zou niemand hoeven die zo respectloos over mij praat. De ballen en tot nooit meer ziens.
Je partner die zeer privé gesprekken Door stuurt naar naar een vrouw en daar misselijk over doet.
Hoe respectloos.
Ik zou geschokt zijn.
Ik zou zeggen move.
woensdag 11 april 2018 om 21:17
Ik vind dit toch wel wat anders dan screenshots van privégesprekken doorsturen naar een andere vrouw, waarin TO verdrietig is, en daar samen smakelijk om lachen.Lenn12345 schreef: ↑11-04-2018 20:36Ok, en als jij ruzie met hem hebt zeg je geen kwaad woord over hem?
Alleen: 'er is wat frictie tussen ons ontstaan, ik doe daar verder geen mededelingen over' of zoiets tegen je vriendinnen!?!
Als je zelf ook over hem hebt gepraat heb je geen recht van spreken.
Maakt niet uit of dat chatgesprekken waren of nog erger: echte gesprekken.
In je kwaadheid zeg je weleens wat...
Ik mopper ook wel eens over mijn partner bij mijn beste vriendin, zij ook over de hare. Maar beiden proberen we dan toch constructief te reageren in plaats van samen elkaars partner belachelijk te maken.
woensdag 11 april 2018 om 21:33
Is natuurlijk ook zo, alleen dacht ik aan net zoiets maar dan tussen een moeder en haar (zwangere) dochter.minnimouse schreef: ↑11-04-2018 20:38Ik zou niemand hoeven die zo respectloos over mij praat. De ballen en tot nooit meer ziens.
Kregen knallende ruzie en gingen ook boze appjes naar elkaar sturen, 's avonds, allebei doodmoe. Goed idee (NOT)
Bij gebrek aan beter stuurde dochter (de vriendin van mijn beste vriend) ook een paar screenshots naar mij van wat haar moeder had gezegd omdat ze wist dat ik ws wakker was, als enige midden in de nacht. Dat was ook zo
Ik vond ook dat haar moeder best wat meer rekening mocht houden met haar zwangerschap en de boodschapjes die ze gestuurd had ehmm onaardig. En dat appte ik dan ook terug, met het advies te gaan slapen en morgen haar moeder te vragen of zij nog altijd even vrolijk was na 3 maanden overgeven, moe, enz dat weten de vrouwen met kinderen hier veel beter dan ik. En een paar grappen over haar moeder, niet erg aardig maar om haar weer aan het lachen te krijgen. Daar moest ze ook om lachen en deed er nog een schepje bovenop.
Waren echt lelijke dingen gezegd over en weer maar inmiddels is kindje geboren en zijn ze weer heel close.
Wat zou het nu nog toevoegen als moeder te horen krijgt dat haar dochter naar mij screenshots heeft gestuurd en ik om haar een beetje op te beuren wat stomme opmerkingen maakte over moeders die oma worden; ik weet nog niet eens meer wat ik precies zei. En de verse moeder is denk ik die hele ruzie alweer vergeten.
Is geen relatie tussen geliefden maar wel tussen moeder en dochter (die ik beiden goed ken). Ik denk dat haar moeder ook gekwetst zou zijn over het doorsturen van de appjes naar mij en er weer ruzie om zou komen terwijl het niets voorstelde. Gewoon stoom afblazen...
Laat gáán. Beiden gaan ze hier ook nooit op terugkomen dat weet ik wel zeker want aan het eind van de dag houden ze ontzettend veel van elkaar.
Dus zou haar moeder NOOIT in dochters telefoon gaan kijken als ze een keer op de inmiddels geboren baby past als ze die te pakken zou krijgen; ze weten dat ze van elkaar houden en hebben geen behoefte om te checken of en zo ja hoe een ruzie van een jaar geleden(!) met een ander is besproken. Dan hebben ze een keer flink ruzie gehad, nou én.
Vertrouwen, daar draait het om. En nogmaals: in je kwaadheid roep je soms de stomste dingen en het kan enorm opluchten om even lekker te klagen over je zeurende partner als je ruzie hebt om het tandpastadopje. Dat wil ik er maar mee zeggen.
Tenzij er dingen zijn gezegd die zó kwetsend zijn dat je er niet overheen kan stappen: dan moet je een punt achter de relatie zetten zoals je al zegt want er zijn natuurlijk ook grenzen...
Als die moeder dingen had gezegd die echt niet door de beugel kunnen was het ws ook niet meer goedgekomen, hadden ze een moeilijke relatie gehad nu. Of elkaar niet meer willen zien maar hun relatie is gewoon goed verder.
Dat lijkt me ook gelden voor TO, zo bedoel ik het. Hij heeft allang weer vergeven en vergeten, zij zit er nog steeds mee. Dan beter stoppen en uit elkaar, dat blijft rommelen en ze zijn geen familie die je niet zo snel aan de kant zet.
Ze vind hem respectloos, is hij mss ook wel ik weet niet wat er gezegd is maar wel: dit ziet er niet goed uit, kappen ermee, uithuilen, next.
Snap je wat ik bedoel To? De basis is gewoon niet goed zoals ik het lees. Jammer, nog een keer geprobeerd maar er blijven dingen vreten anders open je toch ook geen topic wie er fout is of wie het meest fout is? Dat je daar nog zin in hebt..
Veel wijsheid toegewenst!
woensdag 11 april 2018 om 21:38
Klopt, vandaar lange reactie hierboven.. is ook niet netjes óf onvergeeflijk, dat moet To beslissen..AbsolutelyFabulous schreef: ↑11-04-2018 21:17Ik vind dit toch wel wat anders dan screenshots van privégesprekken doorsturen naar een andere vrouw, waarin TO verdrietig is, en daar samen smakelijk om lachen.
Ik mopper ook wel eens over mijn partner bij mijn beste vriendin, zij ook over de hare. Maar beiden proberen we dan toch constructief te reageren in plaats van samen elkaars partner belachelijk te maken.
woensdag 11 april 2018 om 21:48
Dit werkt anders. ..Dit is eigen bloed.Lenn12345 schreef: ↑11-04-2018 21:33Is natuurlijk ook zo, alleen dacht ik aan net zoiets maar dan tussen een moeder en haar (zwangere) dochter.
Kregen knallende ruzie en gingen ook boze appjes naar elkaar sturen, 's avonds, allebei doodmoe. Goed idee (NOT)
Bij gebrek aan beter stuurde dochter (de vriendin van mijn beste vriend) ook een paar screenshots naar mij van wat haar moeder had gezegd omdat ze wist dat ik ws wakker was, als enige midden in de nacht. Dat was ook zo
Ik vond ook dat haar moeder best wat meer rekening mocht houden met haar zwangerschap en de boodschapjes die ze gestuurd had ehmm onaardig. En dat appte ik dan ook terug, met het advies te gaan slapen en morgen haar moeder te vragen of zij nog altijd even vrolijk was na 3 maanden overgeven, moe, enz dat weten de vrouwen met kinderen hier veel beter dan ik. En een paar grappen over haar moeder, niet erg aardig maar om haar weer aan het lachen te krijgen. Daar moest ze ook om lachen en deed er nog een schepje bovenop.
Waren echt lelijke dingen gezegd over en weer maar inmiddels is kindje geboren en zijn ze weer heel close.
Wat zou het nu nog toevoegen als moeder te horen krijgt dat haar dochter naar mij screenshots heeft gestuurd en ik om haar een beetje op te beuren wat stomme opmerkingen maakte over moeders die oma worden; ik weet nog niet eens meer wat ik precies zei. En de verse moeder is denk ik die hele ruzie alweer vergeten.
Is geen relatie tussen geliefden maar wel tussen moeder en dochter (die ik beiden goed ken). Ik denk dat haar moeder ook gekwetst zou zijn over het doorsturen van de appjes naar mij en er weer ruzie om zou komen terwijl het niets voorstelde. Gewoon stoom afblazen...
Laat gáán. Beiden gaan ze hier ook nooit op terugkomen dat weet ik wel zeker want aan het eind van de dag houden ze ontzettend veel van elkaar.
Dus zou haar moeder NOOIT in dochters telefoon gaan kijken als ze een keer op de inmiddels geboren baby past als ze die te pakken zou krijgen; ze weten dat ze van elkaar houden en hebben geen behoefte om te checken of en zo ja hoe een ruzie van een jaar geleden(!) met een ander is besproken. Dan hebben ze een keer flink ruzie gehad, nou én.
Vertrouwen, daar draait het om. En nogmaals: in je kwaadheid roep je soms de stomste dingen en het kan enorm opluchten om even lekker te klagen over je zeurende partner als je ruzie hebt om het tandpastadopje. Dat wil ik er maar mee zeggen.
Tenzij er dingen zijn gezegd die zó kwetsend zijn dat je er niet overheen kan stappen: dan moet je een punt achter de relatie zetten zoals je al zegt want er zijn natuurlijk ook grenzen...
Als die moeder dingen had gezegd die echt niet door de beugel kunnen was het ws ook niet meer goedgekomen, hadden ze een moeilijke relatie gehad nu. Of elkaar niet meer willen zien maar hun relatie is gewoon goed verder.
Dat lijkt me ook gelden voor TO, zo bedoel ik het. Hij heeft allang weer vergeven en vergeten, zij zit er nog steeds mee. Dan beter stoppen en uit elkaar, dat blijft rommelen en ze zijn geen familie die je niet zo snel aan de kant zet.
Ze vind hem respectloos, is hij mss ook wel ik weet niet wat er gezegd is maar wel: dit ziet er niet goed uit, kappen ermee, uithuilen, next.
Snap je wat ik bedoel To? De basis is gewoon niet goed zoals ik het lees. Jammer, nog een keer geprobeerd maar er blijven dingen vreten anders open je toch ook geen topic wie er fout is of wie het meest fout is? Dat je daar nog zin in hebt..
Veel wijsheid toegewenst!
woensdag 11 april 2018 om 21:54
Het was uit tussen jullie op het moment dat hij dit deed toch? Snap ook echt wel dat het kwetsend en niet eerlijk voelt.
Maar denk eerder dat hij verdrietig was en zijn gelijk wilde halen: zie hoe moeilijk ze is?! En dit meisje facaliteerde dat maar al te graag..
Ze heeft niet gewonnen aangezien jullie al weer een hele tijd gelukkig zijn.
Hij heeft nu toch ook geen contact meer met haar?
Toen mijn broer uit elkaar was met zijn vriendin schilderde hij haar ook af als de antichrist om vervolgens op hangende pootjes terug te gaan, want eigenlijk was ze toch wel geweldig.
Zou er niks over zeggen en het laten gaan. Zeker als het nu heel goed gaat, zou dat niet op het spel zetten..
Jij hebt in die tijd vast ook niet zulke aardige dingen over hem gezegd...
Maar denk eerder dat hij verdrietig was en zijn gelijk wilde halen: zie hoe moeilijk ze is?! En dit meisje facaliteerde dat maar al te graag..
Ze heeft niet gewonnen aangezien jullie al weer een hele tijd gelukkig zijn.
Hij heeft nu toch ook geen contact meer met haar?
Toen mijn broer uit elkaar was met zijn vriendin schilderde hij haar ook af als de antichrist om vervolgens op hangende pootjes terug te gaan, want eigenlijk was ze toch wel geweldig.
Zou er niks over zeggen en het laten gaan. Zeker als het nu heel goed gaat, zou dat niet op het spel zetten..
Jij hebt in die tijd vast ook niet zulke aardige dingen over hem gezegd...
woensdag 11 april 2018 om 21:59
Jawel, tuurlijk snap ik maar er zijn ook moeders en dochters met zeer moeizame relaties, altijd ruzie of kritiek op elkaar.
Daarom denk ik dat deze moeder er echt veel verdriet van zou hebben als ze onze appjes had gelezen. Juist omdat ze zo'n goede band hebben en dan zoiets...? Waar heb ik dat aan verdiend hoor ik haar zeggen???
Nergens aan, had ze ook niet verdiend; het stelde niets voor maar vriendin liep te koken van woede en eigenlijk snapte ik het ook wel... moeder was onredelijk. Voor één keertje.. nou ja af en toe maar dat is normaal in elke relatie denk ik.
Als de basis maar goed zit is zo'n ruzie weer snel vergeten en vergeven. Dat is gewoon de pest met appjes en chats die niet gewist worden: mijn oma zei het al 'wie schrijft blijft'.
Als hij het had gewist en zij het nooit geweten had hoe zou het dan zijn gelopen tussen hen vraag ik me af..?
woensdag 11 april 2018 om 22:06
woensdag 11 april 2018 om 22:17
Waarschijnlijk destijds zijn manier om over de breuk heen te komen.watmoetiknou33 schreef: ↑11-04-2018 20:12Dat het me heel erg teleursteld dat hij zo onrespectvol over mij praat en mij vervolgens wel terug neemt
Jouw ophemelen bij anderen terwijl het uit is, helpt niet echt dan.
Afgelopen weekend kwam ik ex-vriendin toevallig tegen. En ze zag er echt belabberd uit.
Is toch een soort bevestiging dat het niet erg is dat het voorbij is. Klinkt kinderachtig, is het ook, maar het helpt wel.
Denk dat jouw vriend in jullie break-up iets soortgelijks heeft gedaan
Voor nu: laat gaan!
+ alles wat ikhouvankaas hierboven schrijft
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!