Zn facebook chat gelezen
woensdag 11 april 2018 om 19:54
Nee het is inmiddels wel een jaar geleden, maar ik kom er nu pas achter. Verder is onze relatie nu wel heel goed. Ik vroeg me altijd al af wie dat meisje was, omdat ik het vaak voorbij zag komen maar hij deed er altijd heel vaag over.
woensdag 11 april 2018 om 19:57
Een hele nare, lastige situatie.. Eigenlijk hoor je dit niet te weten omdat je zonder toestemming op zijn telefoon hebt gekeken. Vertrouwde je hem niet? Zag je toevallig hun gesprek? Mijn vriend en ik kijken ook wel eens op elkaar telefoon en zien we gesprekken van elkaar, dan kunnen we dat gewoon open aankaarten.
Ik raad het je heel sterk af om zijn telefoon te doorzoeken. Je komt dingen te weten en je leest dingen waarvan je de context niet weet en het hele verhaal uit zijn verband trekt.. Waarschijnlijk denk je nu de naarste dingen en verzin je allerlei scenario's. Eerlijkheid duurt het langst, probeer er zo eerlijk mogelijk over te zijn of vergeet het en maak je er niet druk om. Hij is niet voor niets weer samen met jou nu!
Ik raad het je heel sterk af om zijn telefoon te doorzoeken. Je komt dingen te weten en je leest dingen waarvan je de context niet weet en het hele verhaal uit zijn verband trekt.. Waarschijnlijk denk je nu de naarste dingen en verzin je allerlei scenario's. Eerlijkheid duurt het langst, probeer er zo eerlijk mogelijk over te zijn of vergeet het en maak je er niet druk om. Hij is niet voor niets weer samen met jou nu!
woensdag 11 april 2018 om 19:57
Zeg jij, maar is dat wel zo?watmoetiknou33 schreef: ↑11-04-2018 19:56Haha, ja dat weet ik wel zeker. Verder is hij wel betrouwbaar
Waar baseer je dat op?
woensdag 11 april 2018 om 20:00
Ik zou het toch maar vertellen anders blijft het tussen jullie in staan. Hij zal ongetwijfeld boos zijn dat je in zijn tel hebt gekeken. Maar aangezien hij zelf totaal niet netjes en respectvol is geweest naar jou toe door je zo belachelijk te maken, zou ik dat niet voor me kunnen houden en toch wel willen weten waarom hij dat deed. Wie weet deed hij zo omdat hij nogal gekwetst was. Hij heeft je niet voor niks terug genomen.
woensdag 11 april 2018 om 20:01
Bedankt voor je fijne reactie.Tikkie123 schreef: ↑11-04-2018 19:57Een hele nare, lastige situatie.. Eigenlijk hoor je dit niet te weten omdat je zonder toestemming op zijn telefoon hebt gekeken. Vertrouwde je hem niet? Zag je toevallig hun gesprek? Mijn vriend en ik kijken ook wel eens op elkaar telefoon en zien we gesprekken van elkaar, dan kunnen we dat gewoon open aankaarten.
Ik vertrouwde hem niet over dit meisje, omdat hij daar altijd vaag over deed, daarom heb ik alleen hun gesprek gelezen. Vind je dat hij in dit geval meer fout zit of ik ?
woensdag 11 april 2018 om 20:02
Dat zijn inderdaad zeer goede argumenten!
Slotje dan maar als het allemaal zo goed zit.
woensdag 11 april 2018 om 20:04
Ik vind hij. Want als je niet had gekeken was het evengoed gebeurd.watmoetiknou33 schreef: ↑11-04-2018 20:01Bedankt voor je fijne reactie.
Ik vertrouwde hem niet over dit meisje, omdat hij daar altijd vaag over deed, daarom heb ik alleen hun gesprek gelezen. Vind je dat hij in dit geval meer fout zit of ik ?
Ik heb hetzelfde gehad. Ben ook weleens achter dingen gekomen van mijn vriend. Bijv nummers uitwisselen met meisjes op stap. Ben daar ook boos over geweest. Hij snapte dat wel en was daardoor niet heel boos dat ik in zijn tel had gekeken.
woensdag 11 april 2018 om 20:06
Wat vind je zelf?watmoetiknou33 schreef: ↑11-04-2018 20:01Bedankt voor je fijne reactie.
woensdag 11 april 2018 om 20:06
Vind ik heel lastig.. Je bent eigenlijk vrijwel nooit in de positie om iemand zijn privéberichten te lezen. Waarom deed hij vaag over haar? En wat had je van tevoren bedacht met de informatie te doen nadat je het gelezen had? Eigenlijk heb je er niets aan gehad, want hem ermee confronteren resulteert in ruzie en het voor je houden resulteert in onzekerheid van jou..watmoetiknou33 schreef: ↑11-04-2018 20:01Bedankt voor je fijne reactie.
Ik vind het ook wat respectloos dat hij jou belachelijk maakt bij het andere meisje, maar ik zou dit met een korreltje zout nemen (excuses als het echt erge beledigingen waren, ik ken het gesprek niet natuurlijk). Gezien de periode, dat het net uit was, had hij waarschijnlijk op dat moment even genoeg van je (nogmaals excuses als ik het fout heb, ik weet niet hoe het is gelopen).
woensdag 11 april 2018 om 20:10
watmoetiknou33 schreef: ↑11-04-2018 19:56Haha, ja dat weet ik wel zeker. Verder is hij wel betrouwbaar
woensdag 11 april 2018 om 20:14
Ja, dat is teleurstellend, hij had je in mijn ogen niet terug moeten nemen, dan kun jij ook eindelijk verder met jou leven.watmoetiknou33 schreef: ↑11-04-2018 20:12Dat het me heel erg teleursteld dat hij zo onrespectvol over mij praat en mij vervolgens wel terug neemt
Ik vind dat een domme fout van hem.
woensdag 11 april 2018 om 20:29
Tja ik heb dat in een relatie met een ex ook ontdekt en toen was het nog MSN, nou ja in elk geval hij was de deur uit en bleef even weg, hij had mij eerder bedrogen met een meisje en had hem vergeven, was daarna stikjaloers op alles wat een rok droeg in zijn buurt, heb zijn chats toendertijd gelezen en inderdaad ook zoiets gelezen als jij, respectloos met een verre vriendin over mij praten, toen was voor mij na bijna 2 jaar het wel klaar en vanaf dat moment ging het erg snel bergafwaarts,
Je gaat echt niet vergeten wat hij en jij zelf heb gedaan TO
Je gaat echt niet vergeten wat hij en jij zelf heb gedaan TO
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"