zo'n leuke man ontmoet

10-07-2011 18:35 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
delete
anoniem_127097 wijzigde dit bericht op 20-09-2011 19:46
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
Leuk toch! Geniet ervan!
Inderdaad, lekker van genieten. Zit je ermee dat hij ouder is?
Hoe oud ben jij (welke fase van je leven)?
delete
anoniem_127097 wijzigde dit bericht op 20-09-2011 19:46
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
Over een jaar of acht ben ik blij met zo'n meid als jij Dus gewoon nergens wat van aantrekken en genieten. Volgende week kunnen jullie - innig gearmd - op 't zebrapad worden platgereden. Dus niet teveel piekeren.
verschil in leeftijd maakt toch niet uit als het goed voelt?
Wat leuk voor je! Geniet ervan... Leeftijd is maar een getal!
Volg je hart. Dat klopt.
Nee dat is ook zo behalve als hij net zijn rust heeft gevonden en jij nog aan het feestbeesten bent. Mijn partner is 16 jaar ouder en daar merken we eigenlijk niets van.
En dan blijkt dat ie al jaren getrouwd is en 10 kinderen heeft.

Dan is het dikke pech!
Gewoon zonder verwachtingen proberen in te stappen. Wie weet hou je er wel een leuke vriendschap of relatie aan over, en anders jammer maar ach ;)
Goh, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken...wat een verschil..je zit nu nog in de 'beginfase' dat je te weinig van elkaar weet waardoor je nog wat makkelijker een keuze kan maken of je elkaar verder wilt leren kennen.Ik heb wel eens een leuke man ontmoet terwijl ik een relatie had en er bewust niks mee gedaan i.v.m. mijn relatie. Wat ik hiermee bedoel is dat je kunt kiezen hoe zwaar dat voor je weegt. of je nu wilt doorzetten..het is ''makkelijker'' dat te bepalen als je elkaar niet kent dan wanneer je elkaar echt leuk begint te vinden...

Daarnaast weet ik niet hoe (on)gelukkig je bent geweest in de liefde en of je makkelijk contact maakt met andere mannen...

Je weet dat je op een gegeven moment in verschillende levensfasen terecht komt; hij met pensioen, jij nog werken, hij hoog bejaard; jij met pensioen.

Ik geloof wel dat je je gevoel moet volgen maar ook dat 15 jaar leeftijdsvershil niet moet onderschatten en bepalen hoe zwaar dat voor je weegt...

Succes!
Leuk toch:) geniet er van. Leeftijd maakt niet zoveel uit vind ik, als het maar goed voelt.
quote:kajakaja schreef op 10 juli 2011 @ 19:04:

En dan blijkt dat ie al jaren getrouwd is en 10 kinderen heeft.

Dan is het dikke pech!voor hem wel ja...
Good for you! spannend, ik hoop dat het wederzijds is.
Wat iedereen al zegt: volg je gevoel! Ik ben net een man tegen gekomen die 8 jaar jonger is dan ik. Geen idee nog of het echt iets kan worden tussen ons maar aan het leeftijdsverschil zal ik het niet laten liggen!
delete
Klinkt alsof je er goed mee omgaat, i.t.t. je tragische d/t-gebruik.

.
Kun je niet alvast meer over hem te weten komen voordat je hem weer ontmoet? Zou in elk geval wel handig zijn om te weten of hij niet getrouwd of samenwonend is....

Ik neem aan dat je hem dat niet direct gaat vragen bij de volgende ontmoeting?
quote:Friia schreef op 10 juli 2011 @ 23:19:

Klinkt alsof je er goed mee omgaat, i.t.t. je tragische d/t-gebruik.

.
We kunnen natuurlijk niet allemaal zo perfect als Friia zijn...Wat een aparte reactie! Ik begrijp niet dat Friia haar frustraties op zo' n denigrerende manier moet uiten. Gaat het verder goed met je Friia?

Je hebt deze week je date? Als hij instemt met een ontmoeting, lijkt me dat alle kansen nog open liggen!

Hoe voel je je nu m.b.t. het verschil in leeftijd en de reacties hier?
quote:kikietje schreef op 10 juli 2011 @ 19:02:

Nee dat is ook zo behalve als hij net zijn rust heeft gevonden en jij nog aan het feestbeesten bent. Mijn partner is 16 jaar ouder en daar merken we eigenlijk niets van.Zou dat niet komen omdat hij de helft van de tijd bij zijn vrouw is?
quote:batwom schreef op 11 juli 2011 @ 07:59:

[...]

Zou dat niet komen omdat hij de helft van de tijd bij zijn vrouw is? Fijn dat iemand anders die opmerking maakt. Zat me al heel erg in te houden :-)
delete
delete

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven