zo'n leuke man ontmoet
zondag 10 juli 2011 om 19:19
Goh, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken...wat een verschil..je zit nu nog in de 'beginfase' dat je te weinig van elkaar weet waardoor je nog wat makkelijker een keuze kan maken of je elkaar verder wilt leren kennen.Ik heb wel eens een leuke man ontmoet terwijl ik een relatie had en er bewust niks mee gedaan i.v.m. mijn relatie. Wat ik hiermee bedoel is dat je kunt kiezen hoe zwaar dat voor je weegt. of je nu wilt doorzetten..het is ''makkelijker'' dat te bepalen als je elkaar niet kent dan wanneer je elkaar echt leuk begint te vinden...
Daarnaast weet ik niet hoe (on)gelukkig je bent geweest in de liefde en of je makkelijk contact maakt met andere mannen...
Je weet dat je op een gegeven moment in verschillende levensfasen terecht komt; hij met pensioen, jij nog werken, hij hoog bejaard; jij met pensioen.
Ik geloof wel dat je je gevoel moet volgen maar ook dat 15 jaar leeftijdsvershil niet moet onderschatten en bepalen hoe zwaar dat voor je weegt...
Succes!
Daarnaast weet ik niet hoe (on)gelukkig je bent geweest in de liefde en of je makkelijk contact maakt met andere mannen...
Je weet dat je op een gegeven moment in verschillende levensfasen terecht komt; hij met pensioen, jij nog werken, hij hoog bejaard; jij met pensioen.
Ik geloof wel dat je je gevoel moet volgen maar ook dat 15 jaar leeftijdsvershil niet moet onderschatten en bepalen hoe zwaar dat voor je weegt...
Succes!
zondag 10 juli 2011 om 23:38
maandag 11 juli 2011 om 07:48
We kunnen natuurlijk niet allemaal zo perfect als Friia zijn...Wat een aparte reactie! Ik begrijp niet dat Friia haar frustraties op zo' n denigrerende manier moet uiten. Gaat het verder goed met je Friia?
Je hebt deze week je date? Als hij instemt met een ontmoeting, lijkt me dat alle kansen nog open liggen!
Hoe voel je je nu m.b.t. het verschil in leeftijd en de reacties hier?
Je hebt deze week je date? Als hij instemt met een ontmoeting, lijkt me dat alle kansen nog open liggen!
Hoe voel je je nu m.b.t. het verschil in leeftijd en de reacties hier?
maandag 11 juli 2011 om 07:59