Zo'n pijn.

02-11-2009 16:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk veel pijn.

Het is sinds net officieel uit, van zijn kant. Zijn keuze, ik wilde het niet, ik wilde samen zijn. We hadden een toekomst dacht ik.

HIj heeft me zelfs ten huwelijk gevraagd in april. Zo mooi.

Ik ben mn maatje kwijt, mn knuffelbeer. Hoe cliché.

Nooit meer in het weekend naar hem toe.

Niet meer slap tegen hem aan ouwehoeren.

Nergens zin in nu, ik weet niet waarom ik het opschrijf, ik moet echt mn ei kwijt.

Hij is en was mijn eerste liefde, 3 jaar waren we samen.

3 mooiste jaren.

Vorige week heb ik in het ziekenhuis gelegen vanwege iets met mn buik, ben gelukkig weer beter, heb geldproblemen, opa onlangs overleden.

Na regen komt zonneschijn maar de regen duurt zo lang.

En nu zit ik hier maar wat damien rice te luisteren.

En de neiging hem te bellen of smsen te onderdrukken.

Het doet zo'n pijn.
jeetje essiej wat ontzettend kl*te voor je.. Kan me goed voorstellen dat je je zo machteloos voelt. Heeft hij nog een reden opgegeven voor het 'plotseling' verbreken van jullie relatie?
Dankje!

Nou helemaal plotseling was het niet, het zat er al aan te komen, ik bleef het maar uitstellen met pauzes hopen dat hij bijtrok.

Het gevoel is voor hem weg, ik ben zijn soulmate niet meer.
Lees vooral de topic van Hulp gevraagd bij ex met rust laten als je het niet meer ziet zitten.

Ik heb ook een zwaar jaar gehad, maar alles wordt beter, geloof me maar. Ook al voelt het nu niet zo.

Klopt het trouwens dat jij ook al twijfels had? Of was dat niet zo? Is het plotseling uitgegaan? Sorry voor de vele vragen...
Auw, dat doet zeker pijn! Een hele dikke

Je zegt dat het 'officieel' uit is. Ging het al langer niet goed? Of kwam het rauw op je dak vallen? En weet je inderdaad waarom hij geen toekomst meer ziet?

PS. Damien Rice is perfecte muziek om verdriet bij te hebben, dat is helemaal oke... Maar blijf er geen weken in hangen hè!
Tja ik had twijfels eerst, maar die wogen niet op tegen wat ik met hem had. Ik had toch het besluit genomen met hem verder te willen. Alleen wilde hij niet meer. Maar niet helemaal plotseling dus. En bedankt voor de link ik zal even kijken.
Heel veel sterkte Essiej,

Wat mij er door heen sleepte was afleiding en veel heel veel lezen op het forum.

Voel je pijn.........................
Allereerst vind ik het heel rot voor je, veel sterkte.

Maar ik ga steigeren bij het gebruik van het woord "soulmate". Dat wordt tegenwoordig te pas en te onpas misbruiktgebruikt. Je kan niet eerst iemand's soulmate zijn, om het later ineens niet meer te zijn, dus ben je het blijkbaar nooit geweest voor hem. Soulmate is een band die altijd blijft (en hoeft niet eens in een liefdesrelatie te zijn!)

Niet lullig bedoeld ofzo, maar dat wil ik even kwijt.
Je noemt al die mooie herinneringen in je post, maar eh. Hoe zit het met; We doen elkaar alleen maar pijn, en hij liegt en ik ben jaloers, want er is een ander uit je vorige topic? Ineens niet meer belangrijk?

Volgens mij kun je daar beter je kracht uit halen om hier overheen te komen. Succes
Soulmate kan best veranderen hoor, je verandert toch in de loop der jaren en kan weer een andere soulmate tegenkomen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Madhe schreef op 02 november 2009 @ 18:23:

Hoe zit het met; We doen elkaar alleen maar pijn, en hij liegt en ik ben jaloers, want er is een ander uit je vorige topic?Waarom moet jij altijd en eeuwig naar vorige topics refereren? Beetje forum moe misschien?
quote:paloma schreef op 02 november 2009 @ 21:45:

[...]

Waarom moet jij altijd en eeuwig naar vorige topics refereren? Beetje forum moe misschien?

Ondanks dat ik je geen verantwoording verschuldigd ben wil ik je dat best uitleggen --> Omdat het een completer beeld geeft! En in dit geval kan het de TO helpen om haar verdriet te werken, ze ziet het nu rooskleurig, maar dat was het niet. Als ze ziet hoe het was, komt ze hier vast sneller overheen.

Maar goed, ik vraag jou toch ook niet waarom je altijd en eeuwig loopt te zeiken op mensen die andere reacties geven dan jij zou doen? En weet je waarom niet? Omdat die reden me niet boeit.
quote:nouschi schreef op 02 november 2009 @ 18:27:

Soulmate kan best veranderen hoor, je verandert toch in de loop der jaren en kan weer een andere soulmate tegenkomen.

Daar ben ik het dus niet mee eens; waar het mij om gaat is dat tegenwoordig elke verliefdheid meteen maar soulmate genoemd wordt. Daar ga ik écht van steigeren. Zo bekeken walg ik van die benaming.

Persoonlijk ben ik van mening dat een échte soulmate een soortgelijke ontwikkeling doormaakt als jij en in die zin kan een soulmate niet zomaar veranderen. En ook al ben je niet samen, die persoon draag je toch nog altijd met je mee.

Soulmate wordt vaak "verward" met zielscontacten/zielsverwantschappen maar is voor mij zeker niet hetzelfde als een soulmate! Niet in de context waarover de ex van TO over haar sprak tenminste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven