Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
Als het aan mij ligt: 26 juli it is!!!

Heb m ook in mn agenda gezet!

Locatie strand ja...Welke ? Misschien Zandvoort o.i.d.? Is niet zo'n heel leuk strand..

In principe kan ik persoonlijk over wel heen, ook naar Scheveningen waar ik eigenlijk nooit kom!

Ja Mippie, wat nou nog maar drie dagen.AL drie dagen! Hartstikke goed van je!

En ik ben nu al 3 weken verder en mis hem echt nog hoor...

Wil nog steeds zo graag dat ie zegt dat ie mij ook mist..

Nog steeds hoop dat het ooit goed komt en dat we toch "voor elkaar bestemd zijn"

Dus zo snel gaat t niet..

Maar geen contact is ZOVEEL beter voor jezelf...

Toch kijk ik nog elke keer in mn mailbox of er misschien....

Het kleine beetje hoop wat ik dus heb dat ie me mailt wordt wel echt overschaduwd door een ander gevoel, namelijk dat ik eigenlijk helemaal niet wil dat ie mailt...

Ik ben ook gewoon boos op hem!

Ohhh wat een warboel he@-(

Maar ik heb zin in dit weekend (heb een festival! zaterdag) en volgende week klaar met stage en school en dannnn concert @ sea en dan meteen op vakantie 8 dagen (moet nog last minute boeken hoor) maar ik heb genoeg te doen..

En ik heb helemaal zin in de 26e!!!

Als IEMAND niet kan dan moeten we hem zeker verzetten!

xxxx FREEBS
Hoi Sum,

Ik ga op 30 juni met een vriendin naar Argentina en ben dan zondag 20 juli weer terug. Heb er zin in! 26 Juli zou voor mij geen probleem moeten zijn.

Eigenlijk gaat het wel goed met me. Ik heb er van de week nog wel even een rottig dagje van gehad dat ik hem dinsdagavond zo onverwacht tegen het (het moet gezegd) goddelijke lijf liep, maar ach, het zal nog wel een poosje met vallen en opstaan gaan..

Sanne
@ Mippie, das AL 3 dagen hoor, niet pas!

@ Sanne, die dipjes nemen we op de koop toe, ik had het gister.

Lekker zeg, wel een gave bestemming btw.

26 juli is voor mij in principe ook ok.

scheveningen is voor mij naast de deur, EN een gezellig strand, dat moet gezegd

En Vlin, neem ik die rooie ook mee.

Hier gaat het eigenlijk wel prima, had mezelf maar een een paar weken RP kado gedaan, gewoon voor de aandacht en ik moet zeggen, met twee is het erg gezellig mailen

Moet gezegd dat 1 der heren pas 29 is hihihihi (ik AL 35)

Ik hou jullie op de hoogte

Kus,Sum
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Argentina... mag ik mee... Ik wil wel je koffer drager zijn Sanne.. hoe ga je en met wie?

Summer... als je er eentje van de mannen weg doet... stuur maar door hoor. Genoeg vrouwen hier hebben misschien wel intresse
@ Listet, ik zal er aan denken, voorlopig hou ik het lekker op mailen met de heren,das voorlopig wel meer dan genoeg
dus je wilt ze niet delen... Nou als ze op zoek naar naar een iets jongere blom... je weet me te vinden

Voor de rest alles oke?
Ja moet je zeggen, alles wel ok hier

Ik hoef nog niets te delen want ik heb ze nog niet hihihi.

Maar ik stel voor, schrijf je in op RP (tis in elk geval goed voor je ego kan ik je zeggen)

Denk dat ik het ergste wel heb gehad.

Gemis zal nog wel even blijven maar dat vreselijke verdriet is er wel af.

Wil hem niet terug, wil ook niet dat hij mij terug wil, ik ga eens genieten van de zomer.

Met leuke mensen, leuke dingen en ik zie wel wat er op mijn pad komt

In het verleden blijven hangen werkt voor mij niet zo.

Hoop wel dat ik over een tijdje met een glimlach op mijn gezicht aan de afgelopen jaren kan terugdenken.

Jullie allemaal leuke plannen voor dit weekend?
Nou vanavond het huishouden enzo. Morgen nog meer huishouden en ga even kijken of ik een 1 persoontentje kan scoren zodat ik volgend weekend met de motor kan kamperen in friesland. En zondag motor rijden... heb er zin in.... en niet om hem te zien, maar gewoon om lekker te rijden.

Straks is hij er helemaal niet... dat zou natuurlijk fantastisch zijn... maar ik kom dit weekend nog wel een keertje langs hoor on-line. Ga nu lekker afsluiten en richting huis
Hi Summer, hoe is dat nou zo'n datingsite (tja ik ben natuurlijk zo lang samen met hem geweest dat ik die ontwikkelingen helemaal heb gemist, voel me af en toe echt zo'n muts)? Heb er nu geen zin in, wil eerst echt alles beetje in mijn hoofd op orde krijgen, ben de afgelopen 16 jr nog nooit echt alleen geweest. Ben heel benieuwd....misschien over een tijdje ofzo

Ga jij nog iets leuks doen dit weekend?
Zo'n dating site is net helemaal niets hahahaha....

Maar als dame wel vaak veel aandacht, en dat had ik ff nodig

Maar zodra ze om telefoonnummers gaan vragen haak ik af hoor

(nu nog tenminste)

Heb er in het verleden wel een aantal hele leuke dates, goeie vrienden ondertussen en 1 relatie aan over gehouden, het KAN dus wel.

Maar moet je zeggen, mensen IRL vind ik toch leuker.

Maare Mippie, jij hebt geen tijd voor RP, jij moet een hyves profiel aanmaken hahahah
Hey dames,

Ik volg dit topic nu ongeveer 2 weken, en nu ik helemaal bij ben met lezen heb ik besloten mijn verhaal te vertellen. Ik heb echt al heel veel aan jullie verhalen gehad. Ik herken erg veel en heb soms ook erg moeten lachen om de berichten.

Ik heb 3 jaar een relatie gehad, en ongeveer 4 weken geleden heb ik besloten de stekker eruit te trekken. Het was niet de eerste keer dat ik dit deed, maar wel de eerste keer dat ik er helemaal achter stond. Er zijn meerdere redenen dat het uit is, maar de hoofdreden is dat ik de kruimels had en niet het brood Hij was teveel met zichzelf bezig, en te weinig met ons. Hij is vorig jaar afgestudeerd en sindsdien is het mis. Eigenlijk merkte ik al verandering toen hij begon met het lopen van zijn eerste stage (ruim 2 jaar geleden!!). Hij ziet zo op tegen het werkende leven! Volgens hem is zijn leven nu voorbij. Daarbij komt dat hij nog thuis woont, vreselijk verwend is en op zoek moet naar een eigen woning (moeten en niet willen, want hij blijft het liefst nog jaren thuis). Hij is hier nog helemaal niet aan toe, maakt zich er zelfs vreselijk druk om, en ik zat dus tijden opgescheept met een naar mijn idee 'depressieve jongen'. Iedereen komt op een punt waarbij er zoveel dingen gaan veranderen dat het een beetje beangstigend is, maar KOM OP get over it en gedraag je als een vent. Hij blijft zo lang in zijn problemen hangen. En de problemen van anderen begrijpen......Ho maar! Weinig empathisch vermogen! Hij zei ook doodleuk tegen mij (en ik citeer): ''Ik ben niet van plan jou in te calculeren in mijn toekomst''! Dit was voor mij toch wel de druppel! Hij is ook totaal niet in staat om te praten. Vreselijk is dat! Je weet dat er iets speelt, je vraagt ernaar en dan zegt hij: ''Als je nog langer blijft zeuren over wat er is, vertel ik het je helemaal niet!'' Als je er niet over praat, dan is het er ook niet, volgens meneer. Hij had echter niet door dat het elke keer weer een probleem werd in onze relatie. Niet zijn schuld natuurlijk! Zelfreflecterend vermogen.........Ho maar!! Goed, duidelijk is dat we niet op 1 lijn zitten. Ik begrijp niet wat hij zegt, en hij niet wat ik zeg. Ik ben gewoon al zo veel verder dan hij is. Hij heeft een aantal levensfasen overgeslagen ofzo. Op een gegeven moment zei hij ook:'' Ik denk dat jij een oudere jongen nodig hebt.'' Als hij dat denkt waarom maakte hij het dan zelf niet uit? Ik heb het gevoel dat ik zoveel heb gegeven, en hij voornamelijk heeft genomen.

Nu het uit is gaat het redelijk. Ik heb niet, zoals sommigen van jullie, eindeloze huilbuien gehad. Ik heb zelfs erg weining gehuild. Ik kan alles goed relativeren, maar dat gevoel van eenzaamheid is vreselijk. Ik heb het gevoel dat ik nooit meer iemand zal tegen komen die mij leuk vindt. Ik weet tegelijkertijd ook dat het onzin is. Kortom een verwarrende periode, waarvan ik weet dat ie zal eindigen. Jammer is dat ik vorige week afgestudeerd ben, en ik er helemaal niet heel blij om kan zijn. Dat vind ik echt balen, want ik zou een gat in de lucht moeten springen, maar dat kan ik nog niet.

Zo, voor nu even genoeg geschreven....... Ik ben ook veel vergeten bedenk ik me nu, maar dat komt wel weer een keer.

voor iedereen
Ik vind het al heel knap dat je erop uit gaat met je vriendinnen. Liefdesverdriet is afgrijselijk, ik heb met je te doen, ik weet wat het is. 8 Jaar is niet niks, maar denk maar aan de mooie dingen die je straks te wachten staan, wie weet wat er gaat gebeuren! Veel sterkte!!
jaja Summer helemaal gelijk; een van de dingen op mijn "to do" lijstje dit weekend!
I know, Ik heb altijd gelijk
altijd gelijk?

Harde feiten willen we zien.. NU

hihi

Haaaa Debbie.... Goed dat je bent gaan schrijven..

Moest even lachen (sorry) over dat het erop neer komt dat je de kruimels hebt en niet het brood..

vond hem wel gevat eigenlijk..!

Zijn er nog meer mee-lees-ters? Treed uit treed uit!

Om even te reageren op je verhaal...

Je hebt niet gehuild... Je mist hem niet echt?

Maar je voelt je eenzaam?

Nouja daar kom je wel overheen hoor.... Waar je dus geen "last" van hebt is een liefje die in je hart zit en er niet meer uit wil als ik het goed begrijp?

Schrijf iig maar lekker mee, dat lucht zeker op!

Hoe reageerde HIJ dan toen je het uitmaakte?

Hou je nog van hem?

XXX Freebs
Waar staat IRL voor?
In real life Feebs, in real life

Feit 1: je gaat niet dood aan liefdesverdriet (kijk naar mij)

Feit 2: Als je het een beetje tijd geeft heelt de wond wel

Feit 3: Niet bellen/smssen/contacten zorgt voor sneller herstel

Feit 4: Elke dip wordt minder diep

Feit 5: Mip is nu druk bezig met haar Hyves

Feit 6: Ik heb dus altijd gelijk hihihihi

I rest my case

Ohh pas op dat je niet naast je schoenen gaat lopen summer.

Trouwens hebben jullie 26 juli al op de agenda staan (effe checken).....

Maar je hebt wel gelijk. Echt compleet met iemand breken qua contact werkt wel het beste. Ik denk wel dat je naar zo´n punt moet toe werken en dat je niet in een keer kan.

Vanavond uitgeleegd in mijn huis en tuin... heerlijk schoon en opgeruimd. Het ruikt hier gewoon weer heerlijk naar bloemtjes (volgens de fles, ik ruik zelf weinig).... KLaar voor het weekend.

Maar ik merk wel dat een weekje forum helpt. daarnaast je gaat niet dood aan liefdesverdriet.

Oja en het is WEEKEND!!!!

[
@ Listet, ik weet dat het voor mij de enige manier is

Cold turkey afkicken, ik moet er niet aan denken hem af en toe nog te spreken, denk dat ik dan pas echt verdriet zou hebben, dan blijf ik vasthouden aan iets dat niet is, maar je hebt gelijk voor iedereen is dat waarschijnlijk anders.

Ik lig hier heerlijk op de bank the Firm te kijken, hondje op schoot, drankje op tafel...ben rustig en heb het naar mijn zin!
quote:Summerdance schreef op 20 juni 2008 @ 21:10:

In real life Feebs, in real life

Feit 1: je gaat niet dood aan liefdesverdriet (kijk naar mij)

Feit 2: Als je het een beetje tijd geeft heelt de wond wel

Feit 3: Niet bellen/smssen/contacten zorgt voor sneller herstel

Feit 4: Elke dip wordt minder diep

Feit 5: Mip is nu druk bezig met haar Hyves

Feit 6: Ik heb dus altijd gelijk hihihihi

I rest my case

Óhhhhhhhhhhhhhh.....Dus dan heb ik ook altijd gelijk?

Hm nóóit geweten...

Thanks voor het compliment sum

hahaha

Nou ik ga naar bed (gelijk heb ik!) morgen een laaaang festival..

Tot posts' snel!

XXX fijn weekend allemaal!!!!

Ben er zondag weer hoor maak jullie maar niet druk!
Sum zet die 26e nou eens in je agenda luiwammes!!
Heel veel plezier geniet ervan... have fun!!!

Tot zondagavond... dan hoor je ook mijn verhaal over de zondag rit

Ja Feebs, jij hebt ook altijd gelijk meis

Ik wens je vanaf hier een SUPERFESTIVAL toe

Tot zondag!!!
Ik ben echt weg nu...

&

liefs!
Thanks lovelies!

Succes zondag liset! Keep it cool he?!

Spreek je savonds op t forum.

Koesjaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven