Zo in de problemen
donderdag 6 februari 2020 om 04:13
Ik ben sinds 6 jaar getrouwd en heb 2 kinderen uit een eerder huwelijk.De laatste jaren hebben we veel ruzie mijn man botst met mijn jongste kind van 13
Mijn man is altijd goed voor ons geweest en nog maar hij is kwa karakter niet gemakkelijk hij is lang single geweest en kan weinig van de kinderen verdragen
Ook heeft hij een enorme opruim en poets tic en dit zorgt voor veel spanning.
Als moeder neem je het toch voor je kind op hè
Ik hou nog wel van hem maar ....
Zo n 3 jaar geleden ontmoette ik zijn neef op een bruiloft toen ik hem zag kreeg ik zo n raar gevoel direct verliefd hij is niet overdreven knap ofzo
Ik heb hem daarna nog 2 maal per toeval ontmoet in de stad hebben een praatje gemaakt
Maar ben dan dagen ondersteboven ervan
Mijn gedachten zijn iedere dag verschillende keren bij hem
Ik heb hem vorige maand op insta durven toevoegen dit was voor mij een hele stap voelt als vreemdgaan
Terwijl ik hem niet eens een berichtje heb gestuurd ofzo
Wanneer hij mij ziet voel ik gewoon dat hij geïnteresseerd is hij flirt niet maar voel bepaalde spanning
Hij is single maar ik durf niet voor mijn gevoelens uit te komen
Dit gaat nu al jaren zo en heb dit nog nooit tegen ook maar iemand durven vertellen
Wat moet ik nou doen?
Opbiechten aan mijn man is geen optie hij zal zo verdrietig zijn
Hij is namelijk erg bang mij te verliezen omdat hij me soms zo naar behandeld
Soms ga ik zelf zo ver dat ik langs het huis van zijn vader rij (vlakbij mijn huis) om maar een glimp van hem op te kunnen vangen
Bij mijn man weggaan weet ik niet of dat een optie is waar moet ik heen met 2 kids familieleden heb ik niet echt
Heb mijn man voorgesteld een paar dagen met de kinderen weg te gaan om na te denken maar daar gaat hij helaas niet mee akkoord
Ondanks dat mijn huwelijk zo slecht gaat geloof ik niet dat de verliefdheid hier alles mee te maken heeft
Die Chemie wanneer ik hem zie heb ik gewoon nog nooit meegemaakt
Wie kan mij eens goede raad geven of sowieso een hart onder de riem steken
Mijn man is altijd goed voor ons geweest en nog maar hij is kwa karakter niet gemakkelijk hij is lang single geweest en kan weinig van de kinderen verdragen
Ook heeft hij een enorme opruim en poets tic en dit zorgt voor veel spanning.
Als moeder neem je het toch voor je kind op hè
Ik hou nog wel van hem maar ....
Zo n 3 jaar geleden ontmoette ik zijn neef op een bruiloft toen ik hem zag kreeg ik zo n raar gevoel direct verliefd hij is niet overdreven knap ofzo
Ik heb hem daarna nog 2 maal per toeval ontmoet in de stad hebben een praatje gemaakt
Maar ben dan dagen ondersteboven ervan
Mijn gedachten zijn iedere dag verschillende keren bij hem
Ik heb hem vorige maand op insta durven toevoegen dit was voor mij een hele stap voelt als vreemdgaan
Terwijl ik hem niet eens een berichtje heb gestuurd ofzo
Wanneer hij mij ziet voel ik gewoon dat hij geïnteresseerd is hij flirt niet maar voel bepaalde spanning
Hij is single maar ik durf niet voor mijn gevoelens uit te komen
Dit gaat nu al jaren zo en heb dit nog nooit tegen ook maar iemand durven vertellen
Wat moet ik nou doen?
Opbiechten aan mijn man is geen optie hij zal zo verdrietig zijn
Hij is namelijk erg bang mij te verliezen omdat hij me soms zo naar behandeld
Soms ga ik zelf zo ver dat ik langs het huis van zijn vader rij (vlakbij mijn huis) om maar een glimp van hem op te kunnen vangen
Bij mijn man weggaan weet ik niet of dat een optie is waar moet ik heen met 2 kids familieleden heb ik niet echt
Heb mijn man voorgesteld een paar dagen met de kinderen weg te gaan om na te denken maar daar gaat hij helaas niet mee akkoord
Ondanks dat mijn huwelijk zo slecht gaat geloof ik niet dat de verliefdheid hier alles mee te maken heeft
Die Chemie wanneer ik hem zie heb ik gewoon nog nooit meegemaakt
Wie kan mij eens goede raad geven of sowieso een hart onder de riem steken
vrijdag 7 februari 2020 om 10:39
Gras is echt niet groener aan de overkant.
Werk aan vader/zoon kwestie.
Het is trouwens wel herkenbaar hoor.
Mijn man en zoon botsten ook totdat mijn man een presentatie/lezing kreeg over autisme en gevoeligheid.
Toen pas begreep ie echt wat er in het hoofd van mij en onze zoon omging.
Denk wel dat dat met zijn neef een vlucht is. Het onbekende het spannende.
Mijn man en zoon botsten ook totdat mijn man een presentatie/lezing kreeg over autisme en gevoeligheid.
vrijdag 7 februari 2020 om 11:40
Hij is niet de vader.ZijZei schreef: ↑07-02-2020 10:39Gras is echt niet groener aan de overkant.
vrijdag 7 februari 2020 om 11:59