Zo in de problemen
donderdag 6 februari 2020 om 04:13
Ik ben sinds 6 jaar getrouwd en heb 2 kinderen uit een eerder huwelijk.De laatste jaren hebben we veel ruzie mijn man botst met mijn jongste kind van 13
Mijn man is altijd goed voor ons geweest en nog maar hij is kwa karakter niet gemakkelijk hij is lang single geweest en kan weinig van de kinderen verdragen
Ook heeft hij een enorme opruim en poets tic en dit zorgt voor veel spanning.
Als moeder neem je het toch voor je kind op hè
Ik hou nog wel van hem maar ....
Zo n 3 jaar geleden ontmoette ik zijn neef op een bruiloft toen ik hem zag kreeg ik zo n raar gevoel direct verliefd hij is niet overdreven knap ofzo
Ik heb hem daarna nog 2 maal per toeval ontmoet in de stad hebben een praatje gemaakt
Maar ben dan dagen ondersteboven ervan
Mijn gedachten zijn iedere dag verschillende keren bij hem
Ik heb hem vorige maand op insta durven toevoegen dit was voor mij een hele stap voelt als vreemdgaan
Terwijl ik hem niet eens een berichtje heb gestuurd ofzo
Wanneer hij mij ziet voel ik gewoon dat hij geïnteresseerd is hij flirt niet maar voel bepaalde spanning
Hij is single maar ik durf niet voor mijn gevoelens uit te komen
Dit gaat nu al jaren zo en heb dit nog nooit tegen ook maar iemand durven vertellen
Wat moet ik nou doen?
Opbiechten aan mijn man is geen optie hij zal zo verdrietig zijn
Hij is namelijk erg bang mij te verliezen omdat hij me soms zo naar behandeld
Soms ga ik zelf zo ver dat ik langs het huis van zijn vader rij (vlakbij mijn huis) om maar een glimp van hem op te kunnen vangen
Bij mijn man weggaan weet ik niet of dat een optie is waar moet ik heen met 2 kids familieleden heb ik niet echt
Heb mijn man voorgesteld een paar dagen met de kinderen weg te gaan om na te denken maar daar gaat hij helaas niet mee akkoord
Ondanks dat mijn huwelijk zo slecht gaat geloof ik niet dat de verliefdheid hier alles mee te maken heeft
Die Chemie wanneer ik hem zie heb ik gewoon nog nooit meegemaakt
Wie kan mij eens goede raad geven of sowieso een hart onder de riem steken
Mijn man is altijd goed voor ons geweest en nog maar hij is kwa karakter niet gemakkelijk hij is lang single geweest en kan weinig van de kinderen verdragen
Ook heeft hij een enorme opruim en poets tic en dit zorgt voor veel spanning.
Als moeder neem je het toch voor je kind op hè
Ik hou nog wel van hem maar ....
Zo n 3 jaar geleden ontmoette ik zijn neef op een bruiloft toen ik hem zag kreeg ik zo n raar gevoel direct verliefd hij is niet overdreven knap ofzo
Ik heb hem daarna nog 2 maal per toeval ontmoet in de stad hebben een praatje gemaakt
Maar ben dan dagen ondersteboven ervan
Mijn gedachten zijn iedere dag verschillende keren bij hem
Ik heb hem vorige maand op insta durven toevoegen dit was voor mij een hele stap voelt als vreemdgaan
Terwijl ik hem niet eens een berichtje heb gestuurd ofzo
Wanneer hij mij ziet voel ik gewoon dat hij geïnteresseerd is hij flirt niet maar voel bepaalde spanning
Hij is single maar ik durf niet voor mijn gevoelens uit te komen
Dit gaat nu al jaren zo en heb dit nog nooit tegen ook maar iemand durven vertellen
Wat moet ik nou doen?
Opbiechten aan mijn man is geen optie hij zal zo verdrietig zijn
Hij is namelijk erg bang mij te verliezen omdat hij me soms zo naar behandeld
Soms ga ik zelf zo ver dat ik langs het huis van zijn vader rij (vlakbij mijn huis) om maar een glimp van hem op te kunnen vangen
Bij mijn man weggaan weet ik niet of dat een optie is waar moet ik heen met 2 kids familieleden heb ik niet echt
Heb mijn man voorgesteld een paar dagen met de kinderen weg te gaan om na te denken maar daar gaat hij helaas niet mee akkoord
Ondanks dat mijn huwelijk zo slecht gaat geloof ik niet dat de verliefdheid hier alles mee te maken heeft
Die Chemie wanneer ik hem zie heb ik gewoon nog nooit meegemaakt
Wie kan mij eens goede raad geven of sowieso een hart onder de riem steken
donderdag 6 februari 2020 om 09:35
donderdag 6 februari 2020 om 14:27
Volgens mij is die "verliefdheid" op die neef gewoon even een lekkere afleiding of fantasievlucht om je problemen binnen het huwelijk of met jezelf niet op te lossen. Denk goed na wat je voor jezelf en je kinderen wil. Hou je nog van je man? wat kan er beter zeker voor je kinderen? wil je er samen energie in steken? Waarom niet gewoon eens een middagje weg dan ipv een paar dagen om te beginnen. Zet het op een rijtje, denk eerlijk na, bij iemand blijven voor een zogenaamd comfort of angst weer opnieuw te beginnen is geen optie, niet eerlijk en voor de kinderen zeker niet goed. Als je huwelijk niks meer wordt, zo goed mogelijk uit elkaar gaan, opnieuw je eigen leven opbouwen en als je weer stabiel bent met je kids dan eens kijken hoe of wat er met die neef of eventueel een andere partner kan gebeuren.
donderdag 6 februari 2020 om 14:31
donderdag 6 februari 2020 om 16:38
Deja vu hier. Dit topic was er vorige week toch ook al? Iets met een oudere neef van man waarmee TO heftig gezoend had en zo?
relaties/na-20-jaar-gezoend-met-een-and ... ges/455979
Oh, blijkbaar toch niet,
relaties/na-20-jaar-gezoend-met-een-and ... ges/455979
Oh, blijkbaar toch niet,
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 6 februari 2020 om 23:53
Dus je nieuwe man kan weinig van je kinderen verdragen en nu is het gebotst. Zo tussen de regels door lees ik daar geen normale woordenstrijd in?
Verder behandelt hij jou naar, wat dan? Hoe dan? En hij verdraagt weinig.
Plus hij wilniet dat jij zelf bepaalt of je weggaat of niet. Deels begrijpelijk, want waarom zou je dat willen. Tegelijk heeft hij dus zoveel meer te eggen over jou en je kinderen dan jijzelf, dat dat niet gezond klinkt.
Is het zijn huis? Of van jullie samen?
Waarom wil je blijven?
Verder behandelt hij jou naar, wat dan? Hoe dan? En hij verdraagt weinig.
Plus hij wilniet dat jij zelf bepaalt of je weggaat of niet. Deels begrijpelijk, want waarom zou je dat willen. Tegelijk heeft hij dus zoveel meer te eggen over jou en je kinderen dan jijzelf, dat dat niet gezond klinkt.
Is het zijn huis? Of van jullie samen?
Waarom wil je blijven?
vrijdag 7 februari 2020 om 00:30
Ik vind het maar een raar verhaal. Sorry dat ik het zo zeg maar ik vind het echt heel erg zielig voor jouw kinderen. Jij hebt ooit gekozen voor kinderen, dat betekent dat je hun gevoel en emotionele ontwikkeling op de eerste plaats hoort te zetten. Hen opzadelen met een man die niet goed voor jou is en niet voor hen lijkt me daar niet toe behoren.
Vervolgens loop je te glibberen op de neef van je man. Iets dat kennelijk al 3 jaar speelt en je hebt hem in die 3 jaar amper gezien? Dat lijkt me een kwestie van idealiseren. Een teken aan de wand dat je niet gelukkig bent in je huidige relatie.
Ik sluit me dus aan bij de rest hier, krijg je eigen leven op de rails. Blijf niet bij een man die niet goed is voor jouw kinderen en jijzelf of zorg dat de problematiek binnen jullie gezin word opgelost onder professionele begeleiding.
Laat het hele ideaalbeeld van die neef los.
Vervolgens loop je te glibberen op de neef van je man. Iets dat kennelijk al 3 jaar speelt en je hebt hem in die 3 jaar amper gezien? Dat lijkt me een kwestie van idealiseren. Een teken aan de wand dat je niet gelukkig bent in je huidige relatie.
Ik sluit me dus aan bij de rest hier, krijg je eigen leven op de rails. Blijf niet bij een man die niet goed is voor jouw kinderen en jijzelf of zorg dat de problematiek binnen jullie gezin word opgelost onder professionele begeleiding.
Laat het hele ideaalbeeld van die neef los.
vrijdag 7 februari 2020 om 08:28
vrijdag 7 februari 2020 om 09:55
Je hebt het in je hoofd heel groot gemaakt. En bedacht dat het voorbestemd is bla bla bla. Het zijn gewoon hormonen. Die neef die heeft daar helemaal geen idee van joh. T is gewoon een fantasietje wat je in je hoofd hebt. Als je echt met hem zou gaan dan zou het helemaal niet zo leuk zijn.
Als je man je echt naar behandeld dan ga je gewoon weg. En hij hoeft niet akkoord te gaan he met een paar dagen weg he? Je kan gewoon je spullen pakken en een weekendje weg boeken. Schat... ik moet nadenken... tot over een paar dagen. Doei!
Als je man je echt naar behandeld dan ga je gewoon weg. En hij hoeft niet akkoord te gaan he met een paar dagen weg he? Je kan gewoon je spullen pakken en een weekendje weg boeken. Schat... ik moet nadenken... tot over een paar dagen. Doei!