zo ontzettend schuldig!

17-08-2009 17:43 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie het wel eens meegemaakt? Een stomme kut streek uitgehaald zonder dat je er bewust van was wat je deed?

Nee ik was niet dronken, was het maar zo:(. Mijn vriend is gisteravond langs gekomen, en we hadden het gehad over onze eerste keer samen enzo. Dat is inmiddels een jaar geleden, en ik schreef toen nog alles in dagboeken, dus ook die eerste nacht. Hij wilde het graag lezen, en zelf dat ik het voor zou lezen. Ik vond het heel genant, en liet het hem lezen terwijl ik zelf even naar buiten ging. Na een tijd kwam ik terug en vroeg hem hoe stom het was?...toen zei hij ; ligt eraan welk gedeelte je bedoelt. Moet je het laatste maar eens lezen. Op de laatste pagina bleek van alles te staan wat ik helemaal niet zo bedoelde, maar zo(!) ZO ontzettend kut en lullig, en oh, ik was er eerder blij mee geweest als hij het gewoon uitgemaakt. Voel me zo schuldig! Er stond in dat ik hem meer als tussendoortje zie(terwijl hij mijn eerste is, en ik het echt niet zo voelde), en dat ik zijn exen snap omdat de liefde over gaat(wat bezielde me:(, ik ken zijn exen niet eens!) en tot overmaat van ramp stond er ook in dat ik dolgraag kinderen wil later maar niet met hem! Ik heb me nog nooit zo gevoeld, wist dat ik het nooit goed kon maken. Hij zei meteen dat het al een tijd geleden is en dat ik me niet schuldig moet voelen....voelde me zo kut. Hij is hartstikke onzeker, en dan leest hij dit! Het maakt hem zo onzeker, terwijl het nergens voor nodig is. Ik weet niet eens waarom ik het opgeschreven heb. Lijkt net alsof ik in een teen-movie zit, en net mijn ergste vijand zo een kopje kleiner gemaakt heb....Hij was niet eens boos...was hij het maar. Ik ben zo'n onzettende devil!

Hoe los ik dit op? Is het nog op te lossen?
Oh nee, dit is Mandy Huyds. Nou, het was iig een Frizzle Sizzle
Trouwens, als je de link van Summer aanklikt, zie op je rechts 'Dikke vrienden'. Zoooo mooi.

Sorry voor het off topic gaan!
Oh god, Als de lichtjes doven....
Foto-album

Pink avant la lettre.
Iets doet me vermoeden dat jullie nu allemaal zitten te youtupen.
Drummer ook gevonden....dat vond ik altijd ZO'N stoer liedje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
De tweede soliste van Als de lichtjes doven (zong ook foto-album) daar was ik vroeger verliefd op.
Waarom begin ik hier altijd bij te janken (bij KvK in het algemeen)?!
Hahahaha en ik dacht dat mijn zusje en ik de enige waren die nog steeds heel hard de CD's aanzetten en meezingen in de auto!

Ik vond 'Ochtendhumeur' zo leuk...
Kan best!

Ik weet al niet eens meer wat ik vorige week allemaal heb geschreven (niet in een dagboek, heb ik niet) of gedacht, laat staan een jaar geleden! Het kan heel goed dat je je zoiets niet meer herinnert... Is al gebeurd dat ik iets had geschreven en het mij niet meer herinnerde, laat ik het iemand lezen en was het achteraf gezien beetje genant.

Maar TO, meende jij dat toen allemaal? Van je vriend? Dacht je toen echt zo over hem? Als je zo'n dingen terugleest, moeten die gedachten toch ook weer terugkomen? Wat er toen door je heenging?
Ik vond 'schipperskind' altijd zo mooi. En die 'rrrrrr-en' inderdaad, geweldig!

Zelf heb ik een paar jaar geleden al mijn oude dagboeken verbrand. Ik vond ze te heftig geloof ik. Maar alles wat ik schreef was waar hehehehe. En overdacht ook nog.

Wel heb ik mijn oude poëziealbum nog, hetzij verneukt, omdat ik het niet kon laten onder stomme gedichtjes met daaronder; groetjes je vrindinetje, te schrijven; Jij bent mijn vriendinnetje niet meer. Eerlijkheid ten top, maar achteraf wel zonde van dat album dus. (Moet er niet aan denken dat ik mijn mening van nu over wat ik toen schreef er in mijn dagboek bij zou moeten zetten)
Hahhahahaa Madhe wat een aktie! 'Jij bent mijn vriendinnetje niet meer.' Niet sollen met Madhe...

Schipperskind! Met die schommel op het dek. Zielug...
Ja he, dat vond ik nou een tranentrekker.

Achteraf vind ik mijn actie wel wat kinderachtig en een beetje jammer, maar anderzijds vind ik dat ik toen eigenlijk ook al best wel stoer was hehehehe.
Poezie album heb ik ook nog

Tip, tap, top, de datum heeft een hoedje op

Mijn dagboeken weggooien?

Dat zou ik echt nooit kunnen.

Ik vind het heerlijk om ze af en toe terug te lezen

Wat je vroeger belangrijk vond, hoe je over dingen dacht

Als ik ze allemaal achter elkaar zou lezen zou ik mijn eigen persoonlijke groei kunnen volgen.

Ik vind dagboeken een kostbaar bezit, belangrijker nog dan foto's

En nog even KvK

er was ook zo'n liedje over een hond die dood ging

Liep er zo'n meisje met een lege riem.

Ook zóóóóóóóóó zielig
Ach, je doet van die dingen op die leeftijd. Tis alleen zonde van je mooie boekje!

Jammer eigenlijk dat KvK tegenwoordig helemaal niet meer zo leuk is. Waarom was het dat vroeger wel eigenlijk? Die liedjes van onze tijd waren echt goed, toch?
Als hij zich niet druk maakt, moet jij je ook niet druk maken.
Kabautertjes, kabautertjes

ze dansen in de wei

kabautertjes kabautertjes

fieren feest vor jou en mij

En dan staat er met dikke letters onder; Ik heb dat hele feestje nog nooit gezien!

Nu ik er over nadenk, moet ik een verschrikkelijk kind zijn geweest. Eigenlijk is het heel bijzonder dat mensen uberhaupt in mijn poëziealbum wilden schrijven
Vergelijk het met idols Frizzy, nu denkt ook iedereen het wel even te gaan maken. In het begin was het al een vreselijk programma, daar niet van, maar toen had het ook nog wat.
quote:Summerdance schreef op 17 augustus 2009 @ 22:12:

Poezie album heb ik ook nog

Tip, tap, top, de datum heeft een hoedje op

Mijn dagboeken weggooien?

Dat zou ik echt nooit kunnen.

Ik vind het heerlijk om ze af en toe terug te lezen

Wat je vroeger belangrijk vond, hoe je over dingen dacht

Als ik ze allemaal achter elkaar zou lezen zou ik mijn eigen persoonlijke groei kunnen volgen.

Ik vind dagboeken een kostbaar bezit, belangrijker nog dan foto's

En nog even KvK

er was ook zo'n liedje over een hond die dood ging

Liep er zo'n meisje met een lege riem.

Ook zóóóóóóóóó zielig

Mn makkertje, mn maatje...

Heb ik bij Miepie. Wist ik veel dat dat later de übergeile Daniel Samkalden zou worden
Psies Fleur, die bedoel ik......zit na het lezen van alleen dat regeltje al weer met een brok in mijn strot!
Ik vond dat er vroeger veel meer 'echte' onderwerpen waren. Heeft wellicht ook te maken met de taboes die er vroeger nog waren, iig meer dan nu.
Ik heb mijn poezie album 2 jaar geleden op mijn verjaardag terug gekregen van de beste vriendin van mijn moeder. Zij zou er als 8ste persoon in schrijven (ik had het boekje voor mijn 4e verjaardag gekregen). Ze is het vergeten en nu 2 jaar geleden (dat is dus 28 jaar na dato) heeft ze het boekje terug gevonden, er iets in geschreven en op mijn verjaardag als kado gegeven. Zo leuk.
Waarom zat ik niet bij KvK

Mijn god wat een stuk/spetter/hunk en alle andere tachtiger jaren leuke mannen uitdrukkingen!!!!

quote:Chardonnay schreef op 17 augustus 2009 @ 22:21:

Ik heb mijn poezie album 2 jaar geleden op mijn verjaardag terug gekregen van de beste vriendin van mijn moeder. Zij zou er als 8ste persoon in schrijven (ik had het boekje voor mijn 4e verjaardag gekregen). Ze is het vergeten en nu 2 jaar geleden (dat is dus 28 jaar na dato) heeft ze het boekje terug gevonden, er iets in geschreven en op mijn verjaardag als kado gegeven. Zo leuk.

Ow wat leuk!

ik neem poezie album mee naar de meeting.

Mogen jullie er allemaal in schrijven!
Leuk idee Sum. Neem ik hem ook mee. Er staan tenslotte pas 8 versjes in. Wel 3 van familieleden die er nu niet meer zijn. En dat is echt heel bijzonder om weer terug te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven