Zo verliefd!
zaterdag 1 januari 2011 om 16:52
zaterdag 1 januari 2011 om 19:44
quote:Ksenija schreef op 01 januari 2011 @ 18:59:
[...]
Jij laat er ook geen gras overgroeien, he.
Als ik je topics zo zie ben je nog bezig met herstelwerkzaamheden.
Jij begon een relatie terwijl één van de twee nog in een relatie zat, da's nog een stapje erger denk je ook niet?
Edit; sorry, ik zie aan de post over eerst afronden dat je er dus wel van geleerd hebt. Dat scheelt inderdaad, dan is het nuttig advies.
Iry, geniet ervan met je hoofd erbij
[...]
Jij laat er ook geen gras overgroeien, he.
Als ik je topics zo zie ben je nog bezig met herstelwerkzaamheden.
Jij begon een relatie terwijl één van de twee nog in een relatie zat, da's nog een stapje erger denk je ook niet?
Edit; sorry, ik zie aan de post over eerst afronden dat je er dus wel van geleerd hebt. Dat scheelt inderdaad, dan is het nuttig advies.
zaterdag 1 januari 2011 om 20:05
zaterdag 1 januari 2011 om 20:11
quote:Ksenija schreef op 01 januari 2011 @ 19:40:
Je kunt er wel grip op houden dat je niet weer je hoofd stoot, zeker niet nu je dit nog niet hebt afgerond.
Ksenija, 1 ding heb ik nu wel geleerd. je hebt nooit grip op je hoofd stoten. Je kan idd wel alle risico's vermijden. echter betekent dat ook kansen wellicht mislopen die juist heel goed kunnen uitpakken.
Ergens daar tussen in beweeg ik mij nu gewoon.
Ik laat het toe, maar probeer bewust er in te staan.
Anyway, ik ben verliefd en niemand maakt daar iets slechts van
Je kunt er wel grip op houden dat je niet weer je hoofd stoot, zeker niet nu je dit nog niet hebt afgerond.
Ksenija, 1 ding heb ik nu wel geleerd. je hebt nooit grip op je hoofd stoten. Je kan idd wel alle risico's vermijden. echter betekent dat ook kansen wellicht mislopen die juist heel goed kunnen uitpakken.
Ergens daar tussen in beweeg ik mij nu gewoon.
Ik laat het toe, maar probeer bewust er in te staan.
Anyway, ik ben verliefd en niemand maakt daar iets slechts van
zaterdag 1 januari 2011 om 20:17
Oe super leuk!
Ik ben ook verliefd! Het voelt zo goed allemaal, heerlijk!! Alleen jammer dat hij net wat verder weg woont dan ik zou willen.
Geniet er lekker van, en dat onzekere is alleen maar een goed iets!
Ook vind ik eigenlijk dat je lekker jezelf moet zijn met dingen uiten.. Ik ben iemand die er van houd om kaartjes te kopen enz voor diegene en ik zou er niet tegen kunnen om dat soort dingen te onder drukken omdat hij misschien er van kan schrikken. Hij neemt me maar zoals ik ben, vind hij het vervelend? Dan is hij toch niet de man .
Dus zet neer die kaarsjes en doe vooral wat je niet laten kan!
Ik ben ook verliefd! Het voelt zo goed allemaal, heerlijk!! Alleen jammer dat hij net wat verder weg woont dan ik zou willen.
Geniet er lekker van, en dat onzekere is alleen maar een goed iets!
Ook vind ik eigenlijk dat je lekker jezelf moet zijn met dingen uiten.. Ik ben iemand die er van houd om kaartjes te kopen enz voor diegene en ik zou er niet tegen kunnen om dat soort dingen te onder drukken omdat hij misschien er van kan schrikken. Hij neemt me maar zoals ik ben, vind hij het vervelend? Dan is hij toch niet de man .
Dus zet neer die kaarsjes en doe vooral wat je niet laten kan!
zaterdag 1 januari 2011 om 20:36
quote:Madhe schreef op 01 januari 2011 @ 19:44:
[...]
Jij bent echt de kluts kwijt, he?
[...]
Jij bent echt de kluts kwijt, he?
zaterdag 1 januari 2011 om 20:58
Ja ik zie hem dinsdag weer.. Blijf dan bij hem slapen en de volgende dag moet hij eerder op, omdat hij naar college moet. Ik blijf dan nog wel even liggen haha. Misschien dat ik dan iets kan doen.
Maar ik geniet er nu gewoon van en kijk wel hoe het loopt. Wil het niet te dik op leggen nee, zo in het begin!
Maar ik geniet er nu gewoon van en kijk wel hoe het loopt. Wil het niet te dik op leggen nee, zo in het begin!