Zo verliefd!

01-01-2011 16:52 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo verliefd! We hebben nu drie weken iets. Zo blij maar tegelijkertijd soms wel een beetje onzeker hoor.

Ik moest het even kwijt Iemand die ook zo in de wolken is?

Lekker het nieuwe jaar in. Heeft iemand nog een leuk, bijzonder iets om je liefde te uiten?

Kusjes!
Is het die jongen van de schoenenwinkel of iemand anders? Leuk voor je en geniet ervan!

Ik heb ooit eens voor mijn vriend (nu ex) allemaal liedjes op een cd gezet die verwoorde wat ik op dat moment voelde voor hem. Hij was er toen heel blij mee.
@Spidergirl1

Leuk dat je me nog herkent! Nee, niet de jongen van de schoenenwinkel. Deze ken ik eigenlijk al een tijdje..

Dat klinkt leuk! Ik wil dolgraag laten weten hoe gek ik nu al op hem ben.
Fijn voor je Maud loop niet de hard van stapel en probeer te peilen of het wederzijds is!

Zo sneu als je zo hard van die roze wolk afvalt.

Ik ben niet verliefd geniet nog van een vrijgezelle leven
Het gras aan de overkant is niet groen.
Leuk Maud! Geniet ervan, en wat Kampen zegt, probeer niet te hard van stapel te lopen.

Ik ben gisteren een oude bekende tegen het lijf gelopen, we hebben een gezellige nacht gehad en volgende week een date. Ik ben niet helemaal hoteldebotel maar ik vind hem heel leuk en wanneer ik aan hem denk verschijnt er een glimlach op m'n gezicht. Ik was niet op zoek en weet niet of ik eventueel een relatie zou willen maar ik vind het wel fijn om een speciaal maatje te hebben.
Okee, dus nog niet even kaarsen op de kamer, bijvoorbeeld? Ik wacht dan nog wel even af met een cadeatje of wat dan ook.

ik ben echt zo in de wolken!
Kaarsen kan altijd, dat doe je toch ook voor jezelf.

Cadeautje kan ook, ik zou dat laten afhangen van hoe enthousiast hij naar jou toe is.
Neem je tijd Maud geniet van je verliefdheid en kijk hoe hij reageert en doet.

Die kaarsjes kunnen altijd wel hoor.

Heb ze ook te pas en onpas branden
Een huis zonder kaarsen is als een zomer zonder zon.
Helemaal waar Cateautje.
Heerlijk om verliefd te zijn!
Bazinga!
Leuk dat je zo verliefd bent! Geniet ervan! Ik ben al 2 jaar samen met mijn vriend maar heb nog echt vlinders als ik naar hem kijk. Ik vind het altijd leuk om hem leuke kaartjes te sturen en lieve gedichtjes. Ben erg romantisch ingesteld
Wat leuk om verliefd te zijn! Ik vind iemand ook erg leuk. Zou 'm graag wat beter leren kennen door hem mee uit te vragen. Gewoon een drankje. Helaas durf ik dat pas te vragen als ik weet of hij vrijgezel is (en als ik dat vraag ligt het er zo dik bovenop, haha).

Maargoed, dat terzijde... gefeliciteerd! Wat ik me trouwens af vraag... Wanneer heb je echt 'iets' met elkaar? Wanneer spreek je van een relatie en mijn 'vriend'. Of is dit voer voor een ander topic
Goh Palmera, dat is wel een goede vraag. Een relatie is het voor mij als je vaak samen dingen doet.
Ja klopt, goede vraag. Ben het ook met Aubrey eens!

Ik wil hem zo graag laten weten dat ik gek op hem ben. Hij vond het moeilijk om zich te 'binden' en zo. Ik leer hem steeds beter en beter kennen en ik vind hem alleen maar leuker! Wil hem dat graag laten weten hoe fijn ik het met hem hebt. Ik wil hem graag iets geven of iets gaan doen om te laten dat ik het echt heel leuk vind met hem en hem heel lief vind. Weet alleen niet echt hoe want ik wil het er niet te dik opleggen.. Iemand suggesties?
Het hoeft niet direct met een cadeautje. Je kunt ook lekker koken, zijn lievelingseten, een avond doen waar hij zin in heeft en erbij zeggen dat je hem waardeert.
Ik ben ook vreselijk verliefd!

We hebben nu 3 maanden iets met elkaar en worden steeds verliefder lijkt het.

Naast hem voel ik mij niet minderwaardig, ik mag er gewoon ook helemaal zijn.

Hij vind mij mooi, lief, lekker en daardoor ga ik mijzelf ook een beetje mooi vinden( soms, de winter is nu niet bepaald de tijd waarbij ik floreer )

Hij is erg lief en we hebben het samen erg leuk.

Zijn ook een vreselijk klef stel als we samen zijn .

We zijn niet bepaald onder prettige omstandigheden bij elkaar gekomen en ongecompliceerd zal ons samen zijn in de toekomst ook niet gaan worden.

Maar ik heb er vertrouwen in.

We hebben beiden een ongelogelijke kuttijd achter de rug( hmm.. niet eens achter de rug)

Daarom heb ik vandaag voor ons een weekendje weg geregeld in een mooie romantische ( kwijl kwijl, haha) herberg, midden in de natuur.

Samen even genieten van de rust, de mooie omgeving en van elkaar.

Hij weet het nog niet, is een verrassing
verliefd zijn is helemaal 2011!
quote:meeske schreef op 01 januari 2011 @ 18:13:

Leuk dat je zo verliefd bent! Geniet ervan! Ik ben al 2 jaar samen met mijn vriend maar heb nog echt vlinders als ik naar hem kijk. Ik vind het altijd leuk om hem leuke kaartjes te sturen en lieve gedichtjes. Ben erg romantisch ingesteld

Ik ben niet romantisch ingesteld, doe niet aan kaartjes, gedichtjes of elke dag "ik hou van jou", en soms zijn de vlinders meer motjes-achtig, maar verder had ik dit bericht kunnen schrijven.

Suggesties heb ik niet, behalve; ben jezelf en laat gewoon merken dat je het fijn vindt om tijd met hem door te brengen door af en toe tijd samen door te brengen. Niet meer en niet minder. Drie weken. what's in a name?

Hou je voeten op de grond, dan is de afdaling minder heftig. Je zweeft een beetje boel nu.
De beste manier om het weg te jagen (bij de meeste mannen dan) Sowieso zeer onaantrekkelijk op zo'n korte termijn.
quote:iry schreef op 01 januari 2011 @ 18:47:

Ik ben ook vreselijk verliefd!

We hebben nu 3 maanden iets met elkaar en worden steeds verliefder lijkt het.

Naast hem voel ik mij niet minderwaardig, ik mag er gewoon ook helemaal zijn.

Hij vind mij mooi, lief, lekker en daardoor ga ik mijzelf ook een beetje mooi vinden( soms, de winter is nu niet bepaald de tijd waarbij ik floreer )

Hij is erg lief en we hebben het samen erg leuk.

Zijn ook een vreselijk klef stel als we samen zijn .

We zijn niet bepaald onder prettige omstandigheden bij elkaar gekomen en ongecompliceerd zal ons samen zijn in de toekomst ook niet gaan worden.

Maar ik heb er vertrouwen in.

We hebben beiden een ongelogelijke kuttijd achter de rug( hmm.. niet eens achter de rug)

Daarom heb ik vandaag voor ons een weekendje weg geregeld in een mooie romantische ( kwijl kwijl, haha) herberg, midden in de natuur.

Samen even genieten van de rust, de mooie omgeving en van elkaar.

Hij weet het nog niet, is een verrassing

Jij laat er ook geen gras overgroeien, he.

Als ik je topics zo zie ben je nog bezig met herstelwerkzaamheden.
Je hebt nu drie weken iets?

Ik zou nog niet te enthousiast zijn met kadootjes, kaartjes etc.

Zeker als je schrijft dat hij moeite heeft met binden.

Hou het lekker ongedwongen en geniet van de momenten die jullie samen doorbrengen.

Laten weten hoe leuk je hem vindt zit hem misschien meer in het te laten merken als jullie samen zijn.
Tijdens herstelwerkzaamheden kan je prima verliefd zijn Ksenija.

Gevoelens zijn niet altijd te sturen. En waarom zou ik ook?

Ik geloof dat ik nu eindelijk wel het geluk mag gaan toelaten en dat doe ik.
Ja jullie hebben ook gelijk. Ik volg mijn gezond verstand wel even in plaats van mijn verliefdheid..
Je kunt er wel grip op houden dat je niet weer je hoofd stoot, zeker niet nu je dit nog niet hebt afgerond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven