zo vreselijk boos !

19-07-2011 19:44 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve viva-dames,

ik heb mijn vriend voor vaderdag een gedeelte van een tattoo sleeve kado gedaan. Hij wilde een sleeve in chicano stijl met veel kleur. Hartstikke mooi, we hebben samen op het internet gekeken. Heb hem op een aantal dingen gewezen (lengte enz) omdat het zijn eerste tattoo is en ik er al bekend mee ben.

We hadden samen afspraken gemaakt, zijn samen de afspraak gaan maken en zouden vandaag ook samen gaan.

Maar doordat ik langer moest werken vandaag, had ik afgezegd en is hij dus alleen gegaan.

Ik smste hem een uurtje geleden wat het is geworden. Krijg ik terug een afbeelding van jezus. Dus ik terug, grapje zeker ?

Nee hoor, hij laat serieus een afbeelding van jezus zetten. Ik ben zo ontzettend woedend. Niet om de afbeelding, maar omdat dit niet de afspraak was. Dit is niet wat we besproken hebben, en komt zomaar ineens uit de lucht vallen.

Nu moet ik er bij vertellen dat ik jezus en maria beeldjes spaar. Toen wij gingen samen wonen, heb ik ze allemaal behalve 1 weggegooid omdat hij ze verschrikkelijk vond. En nu dit :S

Vinden jullie dat ik een reden heb om boos te zijn ? Of heb ik er niets mee te maken ?
seriously?
Mooi toch, je eigen wandelende jezusbeeldje in huis!
Ja serieus ! en ik ben zo pissed !

Wil hem eigenlijk geen eens meer het huis inlaten zo boos ben ik!

Toen ik mijn haren een aantal weken gelede in een kleur geverfd had die hem niet beviel heb we godverdomme 3 dagen ruzie gehad ! Terwijl ik het diezelfde dag nog had overgeverft in de kleur die ik eerst had.

Oooooh ik kan hem wel vermoorden !!
Het is z'n eigen arm toch?
Wat een gaaf probleem. Het is net GTST Ik zou hem opwachten met een klauwhamer. Mep die Jezus van z'n sleeve!
Zijn lichaam, zijn tattoo... heb jij eigenlijk geen afspraken over te maken lijkt mij zo.
Ben jij de nieuwe vriendin van Arie Boomsma dan?
Het is zijn arm en hij wil Jezus er op hebben staan.

Dat zag hij in die shop misschien pas, dat hij dat een mooi plaatje vond.

Jij vindt het niet mooi, da's balen maar het is zíjn arm, zijn lijf en hij moet er mee lopen, niet jij.
Des-ree, aan de ene kant begrijp ik je boosheid. Aan de andere kant, de vele topics die je opent zijn relatie-gerelateerd. Lees ze eens terug en trek misschien daaruit de (betere?) conclusie dat jullie samen slechter af zijn dan apart...

Tenzij je de komende jaren topics over hem wilt blijven openen, dat kan natuurlijk ook.
quote:Blyt schreef op 19 juli 2011 @ 19:48:

Wat een gaaf probleem. Het is net GTST Ik zou hem opwachten met een klauwhamer. Mep die Jezus van z'n sleeve!
Tja mijn smaak is het ook niet bepaald maar het is wel zíjn arm natuurlijk! Ik hou eigenlijk zowiezo niet van tattoos dus een "sleeve in chicano stijl" of Jezus op je arm dat verschil zie ik niet eens ik vind het allebei lelijk maar hey, ik hoef er niet mee te lopen.... Ben je nou boos omdat jij een gedeelte betaalt of omdat je er niet tegen aan wilt kijken of omdat hij niet overlegt?!?!
Gelukkig mag hij zelf beslissen en is hij boven de 18.

En Jezus kan toch best passen in kleurrijk en Chicane?

Ik schrik een beetje van je boosheid, hij is toch volwassen met eigen keuzes?

Dat jij je haar oververft was toch ook weer jouw keuze, of zou hij het uitmaken als je het niet deed?

Heftige reacties van jullie.
Ik zou er ook niet blij mee zijn, maar het is zijn lichaam.

Ik zou ook liever hebben dat mijn partner mij er vrij in zou houden, wat voor tattoo ik op mijn lichaam zou zetten.

Dat is iets heel persoonlijks.
Wat zeur je nu eigenlijk?

Het is zijn arm, zijn lijf, zijn tattoo.

Niet de jouwe.

En volgend gaat geef je gewoon weer een after-shave. Probleem opgelost.
Als ik het goed begrijp voeren jullie allebei extremere lichaamsversieringen en vinden jullie allebei dat jullie inspraak hebben in de aard van die versieringen. Cool (Als ik zoiets lees, denk ik alleen maar Jezus of Chicano, wat maakt het uit? Het is allebei tokkie dus je draagt stijl er soiso wel mee uit)

(BEEEEEP)
Ik vind dat je zeikt. Mijn man kwam hier mee thuis:

[img]www.athinkcloud.com/wp-content/uploads/ ... ttoo-1.jpg[/img]
quote:Des_ree schreef op 19 juli 2011 @ 19:47:

Ja serieus ! en ik ben zo pissed !

Wil hem eigenlijk geen eens meer het huis inlaten zo boos ben ik!

Toen ik mijn haren een aantal weken gelede in een kleur geverfd had die hem niet beviel heb we godverdomme 3 dagen ruzie gehad ! Terwijl ik het diezelfde dag nog had overgeverft in de kleur die ik eerst had.

Oooooh ik kan hem wel vermoorden !!

Ik wil ook zo'n relatie waarin de ene nog partner nog harder zijn/haar best doet om de andere te overheersen dan de andere partner.

Waar haal je die?

Lijkt me het toppunt van geluk. Een betere relatie kun je niet wensen.

Vertel alsjeblieft dat je een grapje maakt over het hem niet binnen willen laten. Stop een tampon erin en ben blij voor hem.
Als mijn man dat zou doen, zou ik denken: Het is zijn lichaam, als hij daar zich nou happy mee voelt, prima toch?

Mijn man vindt mijn kleur haar ook niet mooi. Ik verander regelmatig van haarkleur. Heeft hij pech, het is mijn haar, mijn hoofd en ik voel me daar happy bij.

En we zijn al 12 jaar samen.....
bwhaaaaaaaaahahaha mien!! dat plaatje!!! bwhaaaaaaaaahahahahhahaha (ff over gezet in een tabblad)
quote:Des_ree schreef op 19 juli 2011 @ 19:47:

Jullie zijn allebei gek
quote:Blyt schreef op 19 juli 2011 @ 19:52:

Het is allebei tokkie dus je draagt stijl er soiso wel mee uit

Het is soïso. Met een trema.
Stressed is just desserts spelled backwards
Helemaal eens met Madhe en MEFunny. Waar haal je het vandaan om te denken dat jij hier ook maar iets over in te brengen hebt?
quote:Maleficent schreef op 19 juli 2011 @ 19:57:

[...]

Het is soïso. Met een trema.hahaha, gemenerd! :-)
Nou ik kan het me best voorstellen hoor, als je zelf in het Flying Spaghettimonster gelooft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven