zo vreselijk boos !
dinsdag 19 juli 2011 om 19:44
Lieve viva-dames,
ik heb mijn vriend voor vaderdag een gedeelte van een tattoo sleeve kado gedaan. Hij wilde een sleeve in chicano stijl met veel kleur. Hartstikke mooi, we hebben samen op het internet gekeken. Heb hem op een aantal dingen gewezen (lengte enz) omdat het zijn eerste tattoo is en ik er al bekend mee ben.
We hadden samen afspraken gemaakt, zijn samen de afspraak gaan maken en zouden vandaag ook samen gaan.
Maar doordat ik langer moest werken vandaag, had ik afgezegd en is hij dus alleen gegaan.
Ik smste hem een uurtje geleden wat het is geworden. Krijg ik terug een afbeelding van jezus. Dus ik terug, grapje zeker ?
Nee hoor, hij laat serieus een afbeelding van jezus zetten. Ik ben zo ontzettend woedend. Niet om de afbeelding, maar omdat dit niet de afspraak was. Dit is niet wat we besproken hebben, en komt zomaar ineens uit de lucht vallen.
Nu moet ik er bij vertellen dat ik jezus en maria beeldjes spaar. Toen wij gingen samen wonen, heb ik ze allemaal behalve 1 weggegooid omdat hij ze verschrikkelijk vond. En nu dit :S
Vinden jullie dat ik een reden heb om boos te zijn ? Of heb ik er niets mee te maken ?
ik heb mijn vriend voor vaderdag een gedeelte van een tattoo sleeve kado gedaan. Hij wilde een sleeve in chicano stijl met veel kleur. Hartstikke mooi, we hebben samen op het internet gekeken. Heb hem op een aantal dingen gewezen (lengte enz) omdat het zijn eerste tattoo is en ik er al bekend mee ben.
We hadden samen afspraken gemaakt, zijn samen de afspraak gaan maken en zouden vandaag ook samen gaan.
Maar doordat ik langer moest werken vandaag, had ik afgezegd en is hij dus alleen gegaan.
Ik smste hem een uurtje geleden wat het is geworden. Krijg ik terug een afbeelding van jezus. Dus ik terug, grapje zeker ?
Nee hoor, hij laat serieus een afbeelding van jezus zetten. Ik ben zo ontzettend woedend. Niet om de afbeelding, maar omdat dit niet de afspraak was. Dit is niet wat we besproken hebben, en komt zomaar ineens uit de lucht vallen.
Nu moet ik er bij vertellen dat ik jezus en maria beeldjes spaar. Toen wij gingen samen wonen, heb ik ze allemaal behalve 1 weggegooid omdat hij ze verschrikkelijk vond. En nu dit :S
Vinden jullie dat ik een reden heb om boos te zijn ? Of heb ik er niets mee te maken ?
dinsdag 19 juli 2011 om 20:48
quote:Des_ree schreef op 19 juli 2011 @ 20:38:
[...]
Nou de meisje die hier rondlopen, daar zie je het onderbroekje van. Nee dat is gewoon echt te kort, daar houd ik niet. Maar het was een voorbeeldje waarin ik aan wilde geven dat je rekening met elkaar houdt.
Kijk ik had mijn tattoo's al toen ik hem leerde kennen. Heb er eentje in een opwelling laten zetten ( de naam van mijn moeder, met wie ik een hele slechte geen relatie heb). Gelukkig ziet niemand deze als ik kleding aan heb, en zou ik hem kunnen late coveren. Omdat ik deze fout gemaakt heb, heb ik aan hem gevraagd of hij alsjeblieft goed wilt nadenken over wat hij laat zetten. En dat doet hij dus niet. En hij had mij op z'n minst even kunne informeren over wat hij precies wilde laten doen. Nu moest ik het via een smsje en facebook ervaren....:SNu blijf je zeuren. Er zijn mannen die om dit gedrag een pakje sigaretten gaan halen (ook ineens als ze niet roken), dus ben blij dát je het nog mag ervaren zeg!
[...]
Nou de meisje die hier rondlopen, daar zie je het onderbroekje van. Nee dat is gewoon echt te kort, daar houd ik niet. Maar het was een voorbeeldje waarin ik aan wilde geven dat je rekening met elkaar houdt.
Kijk ik had mijn tattoo's al toen ik hem leerde kennen. Heb er eentje in een opwelling laten zetten ( de naam van mijn moeder, met wie ik een hele slechte geen relatie heb). Gelukkig ziet niemand deze als ik kleding aan heb, en zou ik hem kunnen late coveren. Omdat ik deze fout gemaakt heb, heb ik aan hem gevraagd of hij alsjeblieft goed wilt nadenken over wat hij laat zetten. En dat doet hij dus niet. En hij had mij op z'n minst even kunne informeren over wat hij precies wilde laten doen. Nu moest ik het via een smsje en facebook ervaren....:SNu blijf je zeuren. Er zijn mannen die om dit gedrag een pakje sigaretten gaan halen (ook ineens als ze niet roken), dus ben blij dát je het nog mag ervaren zeg!
dinsdag 19 juli 2011 om 20:54
Je vriend haaaaat meisjes met een te kort rokje? Lekker stompzinnig. Of bedoel ik kortzichtig? Ach, whatever.
Waar ben je nou zo boos over? Dat hij zonder overleg van mening veranderd over wat er op zijn lijf komt? Eerst kiest hij A en overlegt dat met jou. Dan kiest hij toch B, maar deelt dat mee. Wat is het verschil? Hij kiest, klaar. Jij hebt nu eenmaal niks te zeggen over wat hij op zijn lijf laat zetten. Pfff als ik jouw reactie zo lees zou ik als ik hem was nooit meer iets overleggen, want dan zit je er aan vast.
Waar ben je nou zo boos over? Dat hij zonder overleg van mening veranderd over wat er op zijn lijf komt? Eerst kiest hij A en overlegt dat met jou. Dan kiest hij toch B, maar deelt dat mee. Wat is het verschil? Hij kiest, klaar. Jij hebt nu eenmaal niks te zeggen over wat hij op zijn lijf laat zetten. Pfff als ik jouw reactie zo lees zou ik als ik hem was nooit meer iets overleggen, want dan zit je er aan vast.
dinsdag 19 juli 2011 om 20:59
dinsdag 19 juli 2011 om 21:02
quote:eleonora schreef op 19 juli 2011 @ 20:33:
[...]
Eh....ik weet niet meer precies wie mijn verloofdes allemaal ook weer zijn. Misschien een goed idee als ik gewoon een topic open met mijn tatooextravaganza en dan maar zien wie er in opstand komt....
Ik wil ipv zo'n doorsnee neukgewei graag " anzich " boven mijn reet.
Doe jij dan leuk " soïso "?
[...]
Eh....ik weet niet meer precies wie mijn verloofdes allemaal ook weer zijn. Misschien een goed idee als ik gewoon een topic open met mijn tatooextravaganza en dan maar zien wie er in opstand komt....
Ik wil ipv zo'n doorsnee neukgewei graag " anzich " boven mijn reet.
Doe jij dan leuk " soïso "?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 19 juli 2011 om 21:04
dinsdag 19 juli 2011 om 21:05
dinsdag 19 juli 2011 om 21:05
dinsdag 19 juli 2011 om 21:06
quote:xalvadora schreef op 19 juli 2011 @ 21:05:
http://www.onzetaal.nl/advies/sowieso.php
het is geleend uit het DuitsDat verklaart een boel.
het is geleend uit het DuitsDat verklaart een boel.
dinsdag 19 juli 2011 om 21:07
het is geleend uit het DuitsNee, het is gepimpt uit het Frans, met geil trema.
het is geleend uit het DuitsNee, het is gepimpt uit het Frans, met geil trema.
dinsdag 19 juli 2011 om 21:08
schrijfweetjes
Top 100 meest fout gespelde woorden
A
1 abonnee
2 accelereren
3 accommodatie
4 adellijk
5 agressief
6 aluminium
7 aperitief
8 appartement
9 applaudisseren
B
10 baby’s
11 barbecue
12 begrafenis
13 begroeiing
14 blocnote
15 bureau
16 burgemeester
17 burgerlijk
C
18 cadeau
19 cafés
20 caissière
21 cappuccino
22 Celsius
23 chagrijnig
24 comité
25 conciërge
26 consciëntieus
27 controle
28 cosmetisch
29 crèche
30 cursus
D
31 daarentegen
32 diarree
33 dichtstbijzijnd
34 dieet
35 distantiëren (zich -)
E
36 eczeem
37 elektronisch
38 euthanasie
F
39 faillissement
40 faliekant
41 filet
42 frikadel
G
43 gedachtegang
44 gerelaxt
45 gewelddadig
46 gezamenlijk
47 grenzeloos
48 guerrilla
H
49 hartstikke
50 hbo’er
51 hepatitis
52 hopelijk
I
53 impresario
54 interessant
55 interview
K
56 kangoeroe
57 karekiet
58 kosteloos
59 krokus
L
60 lasagne
61 liniaal
62 litteken
63 loep
M
64 macaroni
65 millimeter
66 monniken
N
67 namelijk
68 Nederlandse
O
69 oktober
70 omelet
71 onmiddellijk
72 opticien
P
73 parallel
74 per se
75 pijler(dam)
76 portemonnee
77 product
78 pyjama
R
79 rechtstreeks
80 rechtszaak
81 reclame
82 relaxed
83 represaille
S
84 saté
85 satelliet
86 seksualiteit
87 sieraad
88 sperzieboon
89 stiekem
T
90 te allen tijde
91 ten minste
92 ten slotte
93 trukendoos
U
94 uittreksel
V
95 vacature
96 van tevoren
97 verrassing
W
98 wel eens
y
99 yoghurt
Z
100 zone
Het staat niet eens in de top 100. Ken je na gaan, seg.
Top 100 meest fout gespelde woorden
A
1 abonnee
2 accelereren
3 accommodatie
4 adellijk
5 agressief
6 aluminium
7 aperitief
8 appartement
9 applaudisseren
B
10 baby’s
11 barbecue
12 begrafenis
13 begroeiing
14 blocnote
15 bureau
16 burgemeester
17 burgerlijk
C
18 cadeau
19 cafés
20 caissière
21 cappuccino
22 Celsius
23 chagrijnig
24 comité
25 conciërge
26 consciëntieus
27 controle
28 cosmetisch
29 crèche
30 cursus
D
31 daarentegen
32 diarree
33 dichtstbijzijnd
34 dieet
35 distantiëren (zich -)
E
36 eczeem
37 elektronisch
38 euthanasie
F
39 faillissement
40 faliekant
41 filet
42 frikadel
G
43 gedachtegang
44 gerelaxt
45 gewelddadig
46 gezamenlijk
47 grenzeloos
48 guerrilla
H
49 hartstikke
50 hbo’er
51 hepatitis
52 hopelijk
I
53 impresario
54 interessant
55 interview
K
56 kangoeroe
57 karekiet
58 kosteloos
59 krokus
L
60 lasagne
61 liniaal
62 litteken
63 loep
M
64 macaroni
65 millimeter
66 monniken
N
67 namelijk
68 Nederlandse
O
69 oktober
70 omelet
71 onmiddellijk
72 opticien
P
73 parallel
74 per se
75 pijler(dam)
76 portemonnee
77 product
78 pyjama
R
79 rechtstreeks
80 rechtszaak
81 reclame
82 relaxed
83 represaille
S
84 saté
85 satelliet
86 seksualiteit
87 sieraad
88 sperzieboon
89 stiekem
T
90 te allen tijde
91 ten minste
92 ten slotte
93 trukendoos
U
94 uittreksel
V
95 vacature
96 van tevoren
97 verrassing
W
98 wel eens
y
99 yoghurt
Z
100 zone
Het staat niet eens in de top 100. Ken je na gaan, seg.
dinsdag 19 juli 2011 om 21:09
het is geleend uit het DuitsHee wat gek: ze hebben soïso niet bij de voorbeelden staan...
het is geleend uit het DuitsHee wat gek: ze hebben soïso niet bij de voorbeelden staan...
dinsdag 19 juli 2011 om 21:10
quote:Soley schreef op 19 juli 2011 @ 21:05:
[...]
Vraag me meteen af of hij een Antilliaan is die graag bij vrouwen op bezoek gaat als hun eigen vent gaan werken is na een roobertje vechten met de buurthonden. Mijn man? Wel een héle witte Antilliaan dan, in dat geval. Maar die bestaan ozewiezewoze zowiezowo zowezo
[...]
Vraag me meteen af of hij een Antilliaan is die graag bij vrouwen op bezoek gaat als hun eigen vent gaan werken is na een roobertje vechten met de buurthonden. Mijn man? Wel een héle witte Antilliaan dan, in dat geval. Maar die bestaan ozewiezewoze zowiezowo zowezo