Zoek ik er teveel achter?

24-05-2018 19:21 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar zijn mn ex en ik uit elkaar gegaan, was maar korte relatie.

Ik was financieel toen niet heel handig en hij heeft mij toen uit de brand geholpen.

Ik heb het netjes terugbetaald (hou weinig over maandelijks dus duurde lang)

Dit vond hij niet erg en was allang blij dat ik het uberhaupt terugbetaalde.. wat ik gewoon heel normaal vind als je iets leent.

Nou heeft hij al 8/9 maanden een vriendin, woont al ff samen etc.

Nu het laatste geld is terugbetaald had ik hem geappt, bedankt en hem oprecht veel geluk toegewenst met zn vriendin.

Hij stuurde een lief berichtje terug en gunt mij ook het beste.

Lang verhaal kort... Hij heeft mijn nummer nog in zn telefoon staan..

Ik had zijn nummer verwijderd en kon het niet laten om te checken of hij dat ook had gedaan.. 🙈

Is dat niet raar? we hebben niks meer, hij heeft al ff een nieuwe relatie etc. Dan heeft hij toch niks aan mijn nummer 🙄.

Ik zoek er dan weer teveel achter, iknow alleen kan er niet tegen 😬
Hoe check je of iemand jouw nummer nog heeft?
Pffffff... Serieus?
Ja, je zoekt er teveel achter. Jij hebt hem ook geappt toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja
Het leven is niet eerlijk
Je kan toch helemaal niet zien of iemand je nummer heeft verwijderd of niet?
Pff zat nummers in mn telefoon waar ik niks meer aan heb. Ik verwijder zelden nummers...dus ja, je zoekt er teveel achter
Jij was hem nog verschuldigd..dan is het handig om jouw nummer nog te hebben.

En daarnaast, vind ik het niet raar om een nummer niet te wissen.
Ja dat kan wel... als iemand jouw nummer verwijderd en jij andersom niet dan gaat de whatsapp foto weg.
Hij heeft een nieuwe vriendin.
Waarom moet hij jouw nummer dan verwijderen?
Jullie zijn toch goed uit elkaar gegaan, hij was niet boos ofzo toch?
Hij houdt van zijn vriendin, daar is hij mee.

Hij mag vast nog wel los rondlopen en met mensen praten.
Ik heb het nummer van mijn ex ook nog wel volgens mij. Maar we zijn al 11 jaar uit elkaar. Zegt in mijn geval helemaal niks. Ik moet niks van hem en hij niks van mij, we hebben beiden nieuwe relaties en hij heeft inmiddels ook kinderen. Zijn nummer staat nog in mijn telefoon, maar contact hebben we verder niet. Ik heb 'm al jaren niet meer gesproken. Misschien heeft ie ook wel een nieuw nummer. Weet ik veel.
Eh nee hoor. Als ik nog eens een appje krijg van iemand die ik uit mijn contactlijst heb gegooid, staat daar gewoon een foto bij. Dat ligt aan de instelling van de ander.
En ja, je zoekt er veel te veel achter.
Citroen_tje schreef:
24-05-2018 19:25
Ja dat kan wel... als iemand jouw nummer verwijderd en jij andersom niet dan gaat de whatsapp foto weg.
Hoeft niet. Dat is alleen zo als je instelt dat je foto alleen zichtbaar is voor contacten. Als je instelt dat 'iedereen' je profielfoto kan zien, blijft hij gewoon staan.
Tjonge, dat zegt toch helemaal niks.
Ik heb half nederland in mijn telefoon staan:P
Bovendien kreeg hij nog geld van jou:P
Citroen_tje schreef:
24-05-2018 19:25
Wat een onzin. Kan je zelf instellen en iedereen ziet mijn profiel foto, ook als je niet in mijn telefoon staat.

Wat vermoeiend om je hier mee bezig te houden zeg. Pff
Ja.
Maar als je graag zoekt, ik mis nog wat sleutels.
Hoe kan jij in vredesnaam in de telefoon van je ex kijken om te zien of hij je nummer al dan niet verwijderd heeft? En bovendien, een "ex" is voor mij iemand met wie je langdurig een relatie hebt gehad, niet iemand met wie je kort verkering had.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ehm hij kreeg toch nog geld van je? Natuurlijk houdt hij dan voor de zekerheid je nummer nog. Je had elk moment kunnen stoppen met afbetalen en dan kon hij je tenminste daarover contacten.

(Ja, je zoekt er teveel achter)
Hoe kan je nu appen zonder dat je zijn telefoonnummer hebt?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Als je ex je wil bellen, belt hij je. (Dat heeft hij na de breuk dus nooit meer gedaan)Daarvoor hoeft hij je telefoonnummer niet voor te bewaren. Grote kans dat hij die gewoon onthoudt.
Dus ja, je zoekt er teveel achter.
Ligt aan zijn Whatsapp instellingen. Foto zichtbaar voor iedereen, of alleen voor contacten. Zegt dus niks. Wat zou het volgens jou zeggen als hij jouw nummer nog heeft?
Iemands nummer hebben hoeft helemaal niet zoveel te betekenen.. Dat hij met zijn nieuwe vriendin sàmenwoont, dàt is betekenisvol.
Ik haal eigenlijk nooit nummers uit mijn telefoon. Het is niet alsof het me in de weg zit of zo.

Je kan je ook druk maken om niets natuurlijk .. de tragische diepzinnige betekenis achter het niet verwijderde nummer .. is natuurlijk al jaren onderwerp van menig psychologisch onderzoek. En van schoolmeisjes natuurlijk.
shifty schreef:
24-05-2018 20:28
Ik haal eigenlijk nooit nummers uit mijn telefoon. Het is niet alsof het me in de weg zit of zo.

Je kan je ook druk maken om niets natuurlijk .. de tragische diepzinnige betekenis achter het niet verwijderde nummer .. is natuurlijk al jaren onderwerp van menig psychologisch onderzoek. En van schoolmeisjes natuurlijk.
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven