Zoek ik er teveel achter?
donderdag 24 mei 2018 om 19:21
Vorig jaar zijn mn ex en ik uit elkaar gegaan, was maar korte relatie.
Ik was financieel toen niet heel handig en hij heeft mij toen uit de brand geholpen.
Ik heb het netjes terugbetaald (hou weinig over maandelijks dus duurde lang)
Dit vond hij niet erg en was allang blij dat ik het uberhaupt terugbetaalde.. wat ik gewoon heel normaal vind als je iets leent.
Nou heeft hij al 8/9 maanden een vriendin, woont al ff samen etc.
Nu het laatste geld is terugbetaald had ik hem geappt, bedankt en hem oprecht veel geluk toegewenst met zn vriendin.
Hij stuurde een lief berichtje terug en gunt mij ook het beste.
Lang verhaal kort... Hij heeft mijn nummer nog in zn telefoon staan..
Ik had zijn nummer verwijderd en kon het niet laten om te checken of hij dat ook had gedaan..
Is dat niet raar? we hebben niks meer, hij heeft al ff een nieuwe relatie etc. Dan heeft hij toch niks aan mijn nummer
.
Ik zoek er dan weer teveel achter, iknow alleen kan er niet tegen
Ik was financieel toen niet heel handig en hij heeft mij toen uit de brand geholpen.
Ik heb het netjes terugbetaald (hou weinig over maandelijks dus duurde lang)
Dit vond hij niet erg en was allang blij dat ik het uberhaupt terugbetaalde.. wat ik gewoon heel normaal vind als je iets leent.
Nou heeft hij al 8/9 maanden een vriendin, woont al ff samen etc.
Nu het laatste geld is terugbetaald had ik hem geappt, bedankt en hem oprecht veel geluk toegewenst met zn vriendin.
Hij stuurde een lief berichtje terug en gunt mij ook het beste.
Lang verhaal kort... Hij heeft mijn nummer nog in zn telefoon staan..
Ik had zijn nummer verwijderd en kon het niet laten om te checken of hij dat ook had gedaan..
Is dat niet raar? we hebben niks meer, hij heeft al ff een nieuwe relatie etc. Dan heeft hij toch niks aan mijn nummer
Ik zoek er dan weer teveel achter, iknow alleen kan er niet tegen
donderdag 24 mei 2018 om 19:26
donderdag 24 mei 2018 om 19:27
Ik heb het nummer van mijn ex ook nog wel volgens mij. Maar we zijn al 11 jaar uit elkaar. Zegt in mijn geval helemaal niks. Ik moet niks van hem en hij niks van mij, we hebben beiden nieuwe relaties en hij heeft inmiddels ook kinderen. Zijn nummer staat nog in mijn telefoon, maar contact hebben we verder niet. Ik heb 'm al jaren niet meer gesproken. Misschien heeft ie ook wel een nieuw nummer. Weet ik veel.
donderdag 24 mei 2018 om 19:29
Hoeft niet. Dat is alleen zo als je instelt dat je foto alleen zichtbaar is voor contacten. Als je instelt dat 'iedereen' je profielfoto kan zien, blijft hij gewoon staan.Citroen_tje schreef: ↑24-05-2018 19:25Ja dat kan wel... als iemand jouw nummer verwijderd en jij andersom niet dan gaat de whatsapp foto weg.
donderdag 24 mei 2018 om 19:38
Wat een onzin. Kan je zelf instellen en iedereen ziet mijn profiel foto, ook als je niet in mijn telefoon staat.Citroen_tje schreef: ↑24-05-2018 19:25Ja dat kan wel... als iemand jouw nummer verwijderd en jij andersom niet dan gaat de whatsapp foto weg.
Wat vermoeiend om je hier mee bezig te houden zeg. Pff
donderdag 24 mei 2018 om 19:43
Hoe kan jij in vredesnaam in de telefoon van je ex kijken om te zien of hij je nummer al dan niet verwijderd heeft? En bovendien, een "ex" is voor mij iemand met wie je langdurig een relatie hebt gehad, niet iemand met wie je kort verkering had.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
donderdag 24 mei 2018 om 20:28
Ik haal eigenlijk nooit nummers uit mijn telefoon. Het is niet alsof het me in de weg zit of zo.
Je kan je ook druk maken om niets natuurlijk .. de tragische diepzinnige betekenis achter het niet verwijderde nummer .. is natuurlijk al jaren onderwerp van menig psychologisch onderzoek. En van schoolmeisjes natuurlijk.
Je kan je ook druk maken om niets natuurlijk .. de tragische diepzinnige betekenis achter het niet verwijderde nummer .. is natuurlijk al jaren onderwerp van menig psychologisch onderzoek. En van schoolmeisjes natuurlijk.
donderdag 24 mei 2018 om 20:29
shifty schreef: ↑24-05-2018 20:28Ik haal eigenlijk nooit nummers uit mijn telefoon. Het is niet alsof het me in de weg zit of zo.