zoenen op de eerste date

23-03-2009 20:11 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb date regelmatig en vaak, eigenlijk altijd wordt er wel gezoend op de eerste date. Nu heb ik zaterdag iemand ontmoet waarvan ik redelijk onder de indruk ben. Plaatje en praatje kloppen, maar ze doet het iets rustiger aan. In ons mailcontact gaf ze al aan dat ze niet meteen van het knuffelen was, maar dat er iets moet groeien. In tegenstelling met m'n verleden, wil ik rustiger aan doen en het niet verpesten. M'n vorige contact is daar eigenlijk wel een beetje op stuk gelopen. Niet door het zoenen an sich, maar meer door m'n wil heel snel te gaan: "als je niet zoent of lichamelijk bent is er toch niet sprake van interesse in elkaar" Kortzichtig? Bewaar je zoenen voor een 2e date etc?
'preutse trien' omdat je op de eerste date niet zoent? Pardon?
Catfight. Heeft iemand een bak met modder? kunnen Digi en bruinoogje worstelen.
Eeh, toch maar iets meer gelezen dan halverwege de eerste pagina. Hell, je moet zelf weten of je de eerste date wel of niet zoent. Wel zoenen maakt je geen slet, niet zoenen maakt je niet preuts. 't is gewoon maar net hoe de date verloopt én of je je er (al) goed bij voelt.
Ach Brown_Eyes, ik ben iig niet verrot genoeg om iemand die het geestelijk moeilijk heeft te zeggen dat ze niet moet zeiken omdat er ergere dingen in de wereld zijn.

Kreng, modder is erg goed voor je huid. Trollen besmeuren zich er ook graag mee, dus kom maar op.
Hier nog een slet. Ik neukte als ik wilde ook voor de date. Net hoe het uitkomt. Zoenen idem.

Maar is het niet zo dat iedereen dat voor zichzelf mag uitmaken? Beetje simpel om in te vullen of iemand dan geinteresseerd is (in ons, mons, relatie, lange relatie, huwelijk, zaad) of niet. Je kent iemand echt nog niet na 1 date.
*Zwaait; hé Digi, gaat ie lekker?*
Zoenen doe je toch pas als je getrouwd bent?
Mag het ook na een scheiding Ivy?
quote:Madhe schreef op 24 maart 2009 @ 22:49:

Mag het ook na een scheiding Ivy?Nee, natuurlijk niet! Dat is dus precies de reden waarom ik nooit zoen, maar wel neuk iig mijn plekje in de hemel nog gegarandeerd enzo.
quote:IvyRosa schreef op 24 maart 2009 @ 22:51:

[...]

Nee, natuurlijk niet! Dat is dus precies de reden waarom ik nooit zoen, maar wel neuk iig mijn plekje in de hemel nog gegarandeerd enzo.

Zoenen kan erg lekker zijn hoor. Dat is dat plekje in de hemel wel waard hahahaha

Maar neuken mag wel, zoenen mag niet *heft elkaar op*. Goed geregeld dan.
Ook ik duik gelijk de koffer in als de aantrekkingskracht groot genoeg is maar een ouverture van teasen en rekken heeft ook wel wat. Geen mening dus.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
Oja, vanavond lekker gezoend met elkaar. Ben blij dat ik toch op m´n eigen gevoel kan afgaan :-) Maarre bedankt voor alle reacties.
Datweetjewel, ik wilde al reageren met: luister naar wat ZIJ zegt. Als het niet wil op de eerste date, vanuit principe niet of wat dan ook, maar WEL vaker met je wil daten, dan is er iet zo veel aan het handje en kan je het lekker op zn beloop laten, en....

voila, het antwoord staat nu al op het topic!

Nog even een offtopic-vraagje; Wie is toch die kerel op je avatar???
Hoi Pop 1980, Dat is Hugh Grant. Je hebt gelijk, maar ben zo'n houding niet zo gewend. Het was altijd raak op de eerste date.

Als je dat gewend bent, ga je denken dat het normaal is. Mijn vorige ontluikende vriendschap heb ik daar een beetje mee om zeep geholpen. Daar heb ik spijt van en ik wil niet dezelfde fout maken
Oja, heb nu m'n avatar verandert in Jefferson van Love and Marriage :-)
Ik zal niet gemakkelijk gaan zoenen met een vrouw die ik niet ken. Onzekerheid is bij mij een probleem, tenzij het heel duidelijk is: "Wo'j brommers kiekn?" Ik ben niet alleen onzeker, maar ook opnieuw nieuwsgierig (ik heb jaren geleden iemand getongzoend en ik vond er niets aan. Let wel, dat was jaren geleden).

Verder vind ik dat ieder voor zichzelf moet weten of hij/zij meteen op de eerste date wil zoenen of niet. Niet zoenen vat ik niet direct op als een afwijzing.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven