zoenen op de eerste date

23-03-2009 20:11 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb date regelmatig en vaak, eigenlijk altijd wordt er wel gezoend op de eerste date. Nu heb ik zaterdag iemand ontmoet waarvan ik redelijk onder de indruk ben. Plaatje en praatje kloppen, maar ze doet het iets rustiger aan. In ons mailcontact gaf ze al aan dat ze niet meteen van het knuffelen was, maar dat er iets moet groeien. In tegenstelling met m'n verleden, wil ik rustiger aan doen en het niet verpesten. M'n vorige contact is daar eigenlijk wel een beetje op stuk gelopen. Niet door het zoenen an sich, maar meer door m'n wil heel snel te gaan: "als je niet zoent of lichamelijk bent is er toch niet sprake van interesse in elkaar" Kortzichtig? Bewaar je zoenen voor een 2e date etc?
Nee, ik doe waar ik zin in heb. En ik wil graag weten wat voor vlees ik in de kuip heb, letterlijk. Gelijk seks vind ik niet snel, wel meteen over kinderen beginnen.
eeehhh

sommige tot ze trouwen
Ik bewaar sex voor de 2e date.

Zoenen doe ik zelfs voor de eerste date

Als iemand mij op de eerste date niet zou zoenen, dan zou ik eerlijk gezegd het gevoel hebben om een behoorlijk blauwtje te lopen.
Zonder seks komt er niet eens een tweede date. Nou ja vaak dan...
Niet zoenen, of geen seks, staat gelijk aan een tekort aan aantrekkingskracht.

Van mij hoeft 't dan niet meer.
Met alle jongens met wie ik op de eerste date niet heb gezoend, heb ik nooit op een ander moment wel willen zoenen eigenlijk.
Precies Justme!

Trek ik daarvoor mijn mooie jurkje met decolletee aan, mijn stilettohakken en vooral geen ondergoed....pfff.

Meestal raak ik ook nog 's dronken. Helemaal gemakkelijk.
quote:__justme__ schreef op 23 maart 2009 @ 20:16:

Niet zoenen, of geen seks, staat gelijk aan een tekort aan aantrekkingskracht.

Van mij hoeft 't dan niet meer.Mja..
quote:Vl43inder schreef op 23 maart 2009 @ 20:17:

Met alle jongens met wie ik op de eerste date niet heb gezoend, heb ik nooit op een ander moment wel willen zoenen eigenlijk.

Zo is het.

Dit gaat 'm niet worden. Zij is niet onder de indruk van jou. Jammer voor je.
't Moet groeien? Hm. Aantrekkingskracht is er of is er niet.

Ik zou me genaaid voelen (helaas niet, dan) als m'n date niet mijn kleren van 't lijf wil scheuren.
Aantrekkingskracht groeit inderdaad niet. Heel simpel.
Ik vraag op de vrouw af of ze een versierpoging had ondernomen wanneer ze me in de kroeg was tegengekomen en ze beantwoordt het met ja. Meteen ook enthousiast voor een 2e date.

Nou herinner ik me ook wel dat ik een eerste date heb gehad waarbij niet gezoend werd. We hebben het de 2e dubbel goed gemaakt.

Ik zal de verwachtingen niet te hooggespannen maken.
quote:datweetjewel schreef op 23 maart 2009 @ 20:26:

Ik vraag op de vrouw af of ze een versierpoging had ondernomen wanneer ze me in de kroeg was tegengekomen en ze beantwoordt het met ja. Meteen ook enthousiast voor een 2e date.

Nou herinner ik me ook wel dat ik een eerste date heb gehad waarbij niet gezoend werd. We hebben het de 2e dubbel goed gemaakt.

Ik zal de verwachtingen niet te hooggespannen maken.

Je hebt ze erbij ja van die preutse trienen playing hard to get.

Is dat wat jij zoekt?
Tja datweetjewel...

Misschien vindt ze je toch wel leuk dan?

Ik weet het niet, van mezelf weet ik alleen dat ik het type ben van eerst zoenen, dan eens praten...
Nou, nou. Mogelijk is het gewoon een verlegen dame, die eerst ff wil kijken of ze zich wel echt prettig voelt bij jou en of jij haar leuk genoeg vindt om nog een keertje af te spreken.

Ik zou niet zo snel conclusies trekken en het gewoon uitspreken als je je iets af vraagt.
Ik zou dat ook niet op een 1e date doen.

Tweede of derde is heus geen probleem.

Niet alle vrouwen zijn makkelijk, waarom zou je je haasten of onzeker maken?

Probeer het gewoon rustig aan te doen, je merkt vanzelf wel of er niks uitkomt.
quote:yoyo2 schreef op 23 maart 2009 @ 20:29:

Tja datweetjewel...

Misschien vindt ze je toch wel leuk dan?

Ik weet het niet, van mezelf weet ik alleen dat ik het type ben van eerst zoenen, dan eens praten...

Daarom heb ik dus ook nooit gedate... Ik pikte ze overal op en had altijd iemand om leuke dingen mee te doen. Sommigen mochten wat langer blijven.

Ach, slet noemden ze me ook wel
Ze is wel een iets afstandelijkere dame dan de warmbloedige die ik in het verleden heb ontmoet. Die hadden dan weer moeite met mijn koele natuur. Ik vind een dame "hard to get" erg aantrekkelijk.
Tja... Dan is het goed, toch?
quote:__justme__ schreef op 23 maart 2009 @ 20:31:

Daarom heb ik dus ook nooit gedate... Ik pikte ze overal op en had altijd iemand om leuke dingen mee te doen. Sommigen mochten wat langer blijven.

Ach, slet noemden ze me ook wel

Haha, ik dacht al dat ik de enige was die nooit het woord "date" in der mond had genomen.

(nu ik deze zin nog eens nalees )

Inmiddels ben ik slet af omdat ik alweer een paar jaar dezelfde in de kroeg versier

Maar ff btw, als vrijgezel hoort zoenen (en evt. sexen) toch gewoon bij het weekend?
tip;op je 1ste date,heel ff weg gaan.

gelijk smsje sturen voor 2de date en gelijk weer binnen stappen.probleem opgelost
quote:datweetjewel schreef op 23 maart 2009 @ 20:32:

Ze is wel een iets afstandelijkere dame dan de warmbloedige die ik in het verleden heb ontmoet. Die hadden dan weer moeite met mijn koele natuur. Ik vind een dame "hard to get" erg aantrekkelijk.

dan zou ik ervoor gaan, en het lekker rustig aandoen.

Ze heeft je nu misschien precies waar ze je hebben wilt..

wat is er zo aantrekkelijk aan playing hard to get?

Ik persoonlijk vind zoenen op een date ook gelijkstaan aan aantrekkingskracht.

Geen zoen, geen aantrekkingskracht...
Zoenen doe ik graag maar wel als er aantrekkingskracht is. Sexen hangt af van hoe goed hij zoent hahahaha.
quote:desteny schreef op 23 maart 2009 @ 20:39:

tip;op je 1ste date,heel ff weg gaan.

gelijk smsje sturen voor 2de date en gelijk weer binnen stappen.probleem opgelost

hahah, dat is een praktische oplossing. Nou een paar daagjes wachten is niet erg om te kijken of er echt een vuurtje brandt.

Het maakt me ook niet onzeker, maar vind het wel een leuke discussie. Mocht zij het niet worden dan gaat het leven gewoon verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven