Zoenen
woensdag 18 mei 2011 om 11:21
Laatst viel me iets raars op terwijl ik mijn vriend zoende. Als we 'lipzoenen' zeg maar, dan zoen ik zijn bovenlip, en hij mijn onderlip. Toen dit me opviel vertelde ik hem dat. Hij had er nooit over na gedacht, maar stelde voor om het eens andersom te proberen. Dus ik zijn onderlip en hij mijn bovenlip. Maar dat voelde raar! Is jullie dit ook al eens opgevallen? Zoenen jullie ook op een bepaalde manier?
woensdag 18 mei 2011 om 12:30
Euhm hans betaalde sex, de vrouwen van plezier zoenen toch niet? Of wel als je een 10tje extra lapt? Dan nog kan me niet voorstellen dat een dame van plezier zegt getver hou die lange tong van je bij je. Dat past niet in jou fantasie, en je betaalt haar. Maar dit is een beetje off topic
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
woensdag 18 mei 2011 om 23:18
Sommige vrouwen van plezier zoenen wel, maar dan moet je wel goed zoeken. Als een dame vindt dat ik te ver ga, kan ze mijn tong met de hare tegenhouden (ze hebben een sterke tong). Ik kan ook voorzichtiger gaan zoenen.
Een ander voorbeeld: ik draag mijn Blackberry links en mijn sleutels rechts. Ik schiet in de stress als ik dat omdraai, vooral omdat mijn Blackberry een kostbaar apparaat is, zo duur als een gemiddelde computer.
Een ander voorbeeld: ik draag mijn Blackberry links en mijn sleutels rechts. Ik schiet in de stress als ik dat omdraai, vooral omdat mijn Blackberry een kostbaar apparaat is, zo duur als een gemiddelde computer.
World of Warcraft: Legion
woensdag 18 mei 2011 om 23:26
quote:hans66 schreef op 18 mei 2011 @ 23:18:
Sommige vrouwen van plezier zoenen wel, maar dan moet je wel goed zoeken. Als een dame vindt dat ik te ver ga, kan ze mijn tong met de hare tegenhouden (ze hebben een sterke tong). Ik kan ook voorzichtiger gaan zoenen.
Een ander voorbeeld: ik draag mijn Blackberry links en mijn sleutels rechts. Ik schiet in de stress als ik dat omdraai, vooral omdat mijn Blackberry een kostbaar apparaat is, zo duur als een gemiddelde computer.Je huurt hoeren en je bid ook nog?
Een ander voorbeeld: ik draag mijn Blackberry links en mijn sleutels rechts. Ik schiet in de stress als ik dat omdraai, vooral omdat mijn Blackberry een kostbaar apparaat is, zo duur als een gemiddelde computer.Je huurt hoeren en je bid ook nog?